Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні стільці
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2018-10-02-000163-b 6da09f9223ab40c4a016cb957e897533
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербина Світлана Володимирівна

+380445409100 05_ruszn@dnipr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397200
Місцезнаходження: 02152, Україна , Київська обл., місто Київ, Курнатовського 7-А
Контактна особа: Щербина Світлана Володимирівна
+380445409100
05_ruszn@dnipr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2018 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2018 11:19
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2018 11:19
Початок аукціону: 11 жовтня 2018 12:40
Очікувана вартість: 8 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Офісні стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Курнатовського, 7-А (корпус 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2018 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2018 11:15
Договір.docx
02 жовтня 2018 11:15
Технічні вимоги.PDF
02 жовтня 2018 11:15
Тендерна документація.PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-02-000163-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Печений Володимир Борисович", Код ЄДРПОУ:2959011296
Дата подання: 24 жовтня 2018 12:19
Скарга на рішення тендерного комітету управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Київі державної адміністрації , протокол № 61 від 19 жовтня 2018 року.
Скарга на рішення тендерного комітету управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Київі державної адміністрації , протокол № 61 від 19 жовтня 2018 року.
Фізична особа підприємець ФОП Печений категорично не згоден з рішенням про відхилення пропозиції яке було винесене на підставі недостовірної та неправдивої інформації зазначеною у виступі начальника юридичного відділу та заступника голови тендерного комітету Мельник Наталії Володимирівни в протоколі стосовно якості та виконання зобов’язань по попередньому договору постачальником ФОП Печений В.Б.
Попередня електронна закупівля на яку посилається в своєму виступі Мельник Н. ID:20161f5c28e74051b5404fc687086b94 Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-08-16-000449-b є загальнодоступною для перегляду. Згідно умов проведення закупівлі на сайті була надання інформація стосовно терміну постачання продукції в період з 27 серп. 2018 – 31 груд. 2018. Оскільки договір був підписаний 21.09.2018 року ФОП Печений В.Б здійснив поставку продукції за договором в найкоротшій термін про що свідчить видаткова накладна від 24.09.2018 року. Термін постачання продукції в договорі конкретно прописаний не був а термін дії договору зазначений до 31.12.2018 року. Ніяких «неодноразових а тим більше наполегливих вимоги з боку замовника щодо постачання продукції до ФОП Печеного В.Б. не було зазначених в доповіді Мельник Н.О. не було. Наведені вище дати документів які розміщені на загальнодоступних сайтах підтверджують протилежне, а саме: що постачання продукції постачальником ФОП Печений В.Б за договіром № 295 відбулися планово та в найкоротші терміни.
Таким чином інформація надана в першій частині доповіді Мельник Н.О. не відповідае дійсності та є спотвореною.
Стосовно другої частини доповіді щодо постачання ФОП Печеним В.Б продукції «вкрай низької якості» зазначаємо що і ця інформація не відповідає дійсності. Оскільки ФОП Печений В.Б є крупносерійним виробником та здійснює контроль за якістю на кожному етапі виробництва продукції. Продукція є сертифікованою, має всі дозвільні документи та виготовляється згідно та у відповідності до Державних стандартів із якісної сировини та матеріалів на професійному каліброваному обладнанні. Виготовляєма продукція тестується та перевіряється. Постачання неякісної продукції є неможливим. Пошкодження продукції можливе в разі заподіяння третьої особи при перевезенні продукції. Наразі стосовно попередньої поставки приймання продукції відбулося без зауважень, обмежень та в повному обсязі. Скарг на якість продукції від замовника отримано не було. В договорі № 295 від 21.09.2018 прописані гарантії якості та терміни гарантійні терміни на постачаємо продукцію з боку Постачальника. Натомість ніяких скарг, вимог, рекламацій, листів та іншого від замовника до постачальника товару не надходило..
Таким чином інформація наведена у частині другій доповіді Мельник Н.О. не відповідає дійсності та є спотвореною.

Постачаема продукція є уніфікованою та виготовляється в Україні декількома виробниками з однаковою ціновою політикою, та може бути збільшена за умови продажу продукції від досить довгого ланцюга посередників, або наявності закладання в бюджет закупівлі окрім стільців неправомірної вигоди з боку посадових осіб замовника.
Оскільки в тендерній закупівлі в якій було дискваліфіковано пропозицію Печеного В.Б. був суттєво завищений бюджет за одну одиницю та запропонована наступним учасником ціна яка суттєво (більш ніж на 50 відсотків) перевищує навіть роздрібні ціни, спадає на думку наявність корупційної складової посадової особи замовника якій заважає наявність пропозиція від виробника та прямого постачальника ФОП Печений, який і був дискваліфікований.
Враховуючи що ФОП Печений Володимир Борисович є крупним виробником даної продукції, має досить розгалужену мережу постачання, листи подяки, грамоти, та ділову репутацію як надійного постачальника якісної продукції спотворена інформація надана в протоколі № 61 від 19.10.2018року щодо постачання ним неякісної продукції його виробництва може нанести суттєву шкоду репутації крупного виробника та постачальник.
Враховуючи вищенаведене вимагаємо офіційного спростування інформації наданої Мельник Н.О. щодо постачання в попередній закупівлі від ФОП Печений В.Б з порушенням терміну постачання та неналежної якості, яка не відповідає дійсності, та скасування повернення до розгляду пропозиції наданої першим учасником або за неможливості технічного виконання перекваліфікації учасників скасувати торги як такі які не відбулися.
При відсутності реакції з боку Замовника Фізична особа підприємець буде звертатись з позовом до суду за спотворення офіційної інформації, спаплюження свого імені як надійного виробника якісної продукції, нанесення шкоди діловій репутації, недоотримання прибутку внаслідок наклепу з подальшим відшкодуванням відшкодування збитків

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 жовтня 2018 10:12
Приносимо вибачення за створені для Вас незручності, на жаль, якість запропонованого Вами товару не відповідає потребам управління, в зв'язку з чим закупівля буде відмінена, як Ви і вимагаєте. Управлінню необхідні офісні стільці, які витримують навантаження до 150 кг., що і прописано у тендерній документації. Поставлені Вами під час попередньої закупівлі стільці такого навантаження не витримують, що було з'ясовано під час їх практичного використання. З повагою до Вас, УПСЗН Дніпровської РДА

Документи подані скаржником

24 жовтня 2018 12:19
СКАРГА.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2018 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович" 3 900,00
UAH з ПДВ
3 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 6 099,60
UAH з ПДВ
6 099,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2018 09:46
Форма 4-ОПП.pdf
10 жовтня 2018 09:46
Право підпису.pdf
10 жовтня 2018 09:46
Паспорт Печений В.Б..pdf
10 жовтня 2018 09:46
Матер.технічна база.pdf
10 жовтня 2018 09:46
Кваліф. критерії Ст.16.pdf
10 жовтня 2018 09:46
Довідка МВС 17.09.18.jpg
10 жовтня 2018 09:46
Довідка з банку 04.10.pdf
10 жовтня 2018 09:46
гигиена.pdf
10 жовтня 2018 09:46
Витяг з реестр. ПДВ.PDF
10 жовтня 2018 09:46
Витяг з ЄДР 20.09.2018.pdf
10 жовтня 2018 09:46
Виписка з ЄДР.pdf
10 жовтня 2018 09:46
Види діяльності.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Печений Володимир Борисович"

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
Очікує рішення 6 099,60
UAH з ПДВ
22 жовтня 2018 12:29
ФОП "Печений Володимир Борисович"
#2959011296
Відхилено 3 900,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2018 12:29

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 жовтня 2018 10:21
Коментар щодо відміни: З державного бюджету було виділено додаткове фінансування на закупівлю більш якісних офісних стільців, тому проводити закупівлю в межах визначеної в тендерній документації суми грошових коштів є недоцільним. Необхідно вносити зміни в тендерну документацію до закупівлі та оголошувати закупівлю офісних стільців більш високої якості на більшу суму грошових коштів.
Документи:
25 жовтня 2018 10:21
Протокол про відміну торгів