Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – (45454000-4 - Реконструкція) «Реконструкція парку відпочинку «Оболонь» в урочищі «Наталка» по Оболонській набережній»
Очікувана вартість
9 607 612,00 UAH
UA-2018-10-01-002135-c b340ee7e1b5847efa7d829c87d7f529e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
27.02.2017 було оголошено відкриті торги ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – (45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація) «Реконструкція парку відпочинку «Оболонь» в урочищі «Наталка» по Оболонській набережній в Оболонському районі м. Києва» (1 та 2 пускові комплекси). Переможцем визначено ТОВ «СІВІН ТРАНС» та було укладено Договір № 4/4 від 06.04.2017. Оскільки частина робіт уже виконана і технологічно пов’язана з роботами, які плануються, а саме: 1. Улаштування спортивного комплексу з бігової доріжки, спортмайданчиків баскетбол-волейбол та для міні-футболу; 2. Улаштування додаткових доріжок ФЕМ; 3. Обладнання спортивного комплексу електроосвітленням; 4. Опорядження прилеглих ділянок зеленими насадженнями з обладнанням системою автоматичного зрошення; 5. Укріплення доріжки з паркувальної решітки вздовж берега за допомогою габіонів; 6. Влаштування додаткового технологічного заїзду за Північним мостом, існує необхідність у виконанні робіт одним підрядником з метою забезпечення сумісності інженерних, технічних та монтажних рішень, додаткові роботи, не визначені під час укладення договору, технічно та економічно пов’язані з первинним договором. Загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Підстава: Позитивний експертний звіт № 00-0293-17/КД від 30.03.2017.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2018 21:09
Оскарження наміру укласти договір: 12 жовтня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – (45454000-4 - Реконструкція) «Реконструкція парку відпочинку «Оболонь» в урочищі «Наталка» по Оболонській набережній»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська область, м. Київ, парку відпочинку «Оболонь» в урочищі «Наталка» по Оболонській набережній
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

01 жовтня 2018 20:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СІВІН ТРАНС"
#39535417
Переможець 9 607 612,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2018 21:09
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СІВІН ТРАНС" #39535417

№ рішення у справі

60/10-р/к

Дата рішення у справі

19.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

60/164-р/к

Дата рішення у справі

03.10.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

01 жовтня 2018 21:08
Електронний підпис
01 жовтня 2018 21:08
повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2018 21:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІВІН ТРАНС"
#39535417
9 607 612,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2018 21:08
Електронний підпис
01 жовтня 2018 21:08
повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:14
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 15:17
ДУ 6.pdf зміни до договору
16 серпня 2019 15:14
Електронний підпис укладений
14 травня 2019 17:35
ДУ 5.pdf зміни до договору
14 травня 2019 17:30
Електронний підпис укладений
11 травня 2019 15:02
ДУ 4.pdf зміни до договору
11 травня 2019 13:00
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 11:58
ДУ 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 11:30
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 16:47
ДУ 2.pdf зміни до договору
18 грудня 2018 16:43
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2018 15:30
ДУ 1.pdf зміни до договору
30 жовтня 2018 15:28
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2018 16:45
договір укладений
18 жовтня 2018 16:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з арифметичною помилкою допущеною при обрахуванні договірної ціни Сторони дійшли згоди викласти Договірну ціну (Додаток 1) до Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 185/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 185/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2019
Номер договору про закупівлю: 185/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 185/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п 2.1 Договору та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 185/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 185/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до рішення Київської міської ради від 04.04.2019 №510/7166 "Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21 грудня 2017 року № 1042/4049" Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 1.1, 2.1, 2.5, 11.1 та скоригований Календарний графік (Додаток№7до Договору) та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 185/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 185/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди доповнити умови Договору Календарним графіком фінансування робіт (Додаток 8) та викласти Розділ 13 Додатки до Договру, у новій редауції
Номер договору про закупівлю: 185/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 185/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт Сторони дійшли згоди викласти Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Календарний графік (Додаток 7), Календарний графік фінансування робіт (Додаток 8) у новій редакції, що додаються до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 185/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 427 857,07
UAH (в тому числі ПДВ 1 571 309,51 UAH)