Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оцінка сейсмостійкості обладнання енергоблоків № 1, 2 ВП РАЕС, що не ввійшли в перелік по виконанню критичних функцій безпеки та імпульсних трубопроводів енергоблоку № 4 ВП РАЕС
Assessment of seismic resistance of equipment of the SE RNPP units 1, 2 which was not included into the list of equipment related to fulfillment of critical safety functions and impulse pipelines of the SE RNPP unit 4
Очікувана вартість
9 009 166,67 UAH
UA-2018-10-01-001416-c 9c06bd1f191d441fa1515e37bc0e47a2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шершень Юлія

+380363664873 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Шершень Юлія
+380363664873
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Додаткові контактні особи: Шершень Юлія Миколаївна
+38(03636) 64-0-33
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Separated division "Rivne NPP" of the state enterprise “National nuclear energy generating company "Energoatom"
National ID: 05425046
Contact point: Shershen' Yuliya Mykolayivna
+380363664873
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Additional contacts: Shershen' Yuliya Mykolayivna
+38(03636) 64-0-33
SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 жовтня 2018 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2018 14:00
Початок аукціону: 10 січня 2019 14:35
Очікувана вартість: 9 009 166,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,61%
Publication date: 01 жовтня 2018 15:40
Enquiries until: 22 жовтня 2018 14:00
Complaints submission until: до 28 жовтня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 листопада 2018 14:00

Information

Estimated total value: 9 009 167 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 55 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,61 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Оцінка сейсмостійкості обладнання енергоблоків № 1, 2 ВП РАЕС, що не ввійшли в перелік по виконанню критичних функцій безпеки та імпульсних трубопроводів енергоблоку № 4 ВП РАЕС
Assessment of seismic resistance of equipment of the SE RNPP units 1, 2 which was not included into the list of equipment related to fulfillment of critical safety functions and impulse pipelines of the SE RNPP unit 4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Оцінка сейсмостійкості обладнання енергоблоків № 1, 2 ВП РАЕС, що не ввійшли в перелік по виконанню критичних функцій безпеки та імпульсних трубопроводів енергоблоку № 4 ВП РАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 71620000-0 — Аналітичні послуги

Assessment of seismic resistance of equipment of the SE RNPP units 1, 2 which was not included into the list of equipment related to fulfillment of critical safety functions and impulse pipelines of the SE RNPP unit 4
CPV: 71620000-0
Період постачання: з 10 грудня 2018 по 31 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
БП – кількість кваліфікованого персоналу: 4%
наявність понад 5 працівників: 4%
наявність до 5 працівників: 0%
БН – науковий потенціал персоналу: 5%
наявність понад 5 працівників, що мають наукові ступені: 5%
наявність понад 2 працівників, що мають наукові ступені: 3%
відсутності працівників, що мають наукові ступені: 0%
БЕ (ОБ) – практичний досвід аналогічних послуг: 7%
наявність 2 і більше завершених договорів: 7%
наявність не менше 1 завершеного договору: 3%
відсутність завершеного договору: 0%
БЕ (ІТ) – практичний досвід аналогічних послуг: 8%
наявність 2 і більше завершених договорів: 8%
наявність не менше 1 завершеного договору: 4%
відсутність завершеного договору: 0%
БВ – практичний досвід аналогічних робіт/послуг (вартісна оцінка): 6%
наявність послуг на суму понад 600 000 USD: 6%
наявність послуг на суму понад 400 000 USD: 4%
наявність послуг на суму понад 200 000 USD: 2%
наявність послуг на суму менше 100 000 USD: 0%
01 жовтня 2018 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2018 15:37
3988-18-ВТ_ТД.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до п. 3.4 Технічних вимог
Дата подання: 22 жовтня 2018 14:55
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 14:36
З контексту п. 3.4.1 Технічних вимог неможливо встановити, відповідно до яких нормативних (технічних) документів необхідно проводити випробування на сейсмостійкість та їх види. Також прохання уточнити конкретні метод(и) випробування обладнання, необхідні для надання послуг.
Відповідь: Відповідно до пункту 3.4.1.3 технічних вимог (ТВ) 191-01-ТТ-18 у разі призначення для групи обладнання на етапі 3 методу підвищення сейсмостійкості «випробування» Виконавець має розробити та погодити із Замовником та ДІЯРУ методику та/або програму підвищення сейсмостійкості обладнання методом випробування. Методика та/або програма підвищення сейсмостійкості обладнання методом випробування повинна враховувати усі вимоги розділу 3.4.1 ТВ 191-01-ТТ-18.
Методом випробування зразків необхідним для надання послуг є «лабораторні випробування» відповідно до п. 5.2.1 ТВ 191-01-ТТ-18 «Випробування повинні проводитися лабораторіями, акредитованими у встановленому законодавством порядку для проведення конкретних видів випробувань або випробувань конкретного обладнання» при цьому необхідно врахувати можливість надання зразка обладнання для проведення випробувань згідно п. 3.3.3 «…при виборі типопредставників, для яких в якості методів підвищення сейсмостійкості вибрані випробування, повинна враховуватися можливість Замовника в наданні обраного зразка. У разі відсутності можливості Замовником надати обраний зразок для випробувань, Виконавцю необхідно запропонувати альтернативні методи оцінки сейсмостійкості…».
Таким чином внесення змін до тендерної документації не потрібно.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-01-001416-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Енергомаш, Код ЄДРПОУ:30300618
Дата подання: 21 жовтня 2018 18:54
Вимога щодо дискримінаційних вимог у ТД
Підпункт 5 Пункту 1 Розділу V та Підпункти 5.3.1 та 5.3.2 Пункту 5 Розділу III Тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету ВП «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» від 21 вересня 2018 року, встановлює дискримінаційні вимоги до учасників та порушує принципи здійснення закупівель, визначені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює, що замовник при виборі переможця має орієнтуватися на цінові критерії. Зокрема стаття 28 до основного критерію оцінки тендерних пропозицій відносить ціну. Однак, частина 4 тієї ж 22 статті застерігає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Значна вартість договору не може бути показником якості наданих послуг та відповідно не може вважатися кваліфікаційним критерієм позитивного досвіду виконання послуг/робіт. Запропонована замовником умова оцінки позбавляє права учасників, що не мають досвіду аналогічних робіт/послуг на суму від 100 000 USD, приймати участь у закупівлі на рівних умовах.
З огляду на вказане вище вважаємо, що не можна передбачати в тендерній документації вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів, як те зробив замовник. Останній може самостійно згідно із законодавством визначити зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, але з урахуванням частини 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо:
- виключення з Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» пункту 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» підпункту 5) БВ - практичний досвід аналогічних робіт/послуг (вартісна оцінка)
- в Розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» у підпунктах 5.3.1 та 5.3.2 вилучити інформацію, що встановлює дискримінаційні критерії вартісної оцінки практичного досвіду.
- внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2018 14:39
Закон України «Про публічні закупівлі» (ч. 1 статті 28) встановлює, що Замовник (ВП РАЕС) у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер крім основного критерію оцінки тендерних пропозицій – ціни, може використовувати інший критерій оцінки.
Замовник скористався цим правом і встановив такий критерій оцінки, як БВ – практичний досвід аналогічних послуг (вартісна оцінка). Кількість відсотків за критерієм «Практичний досвід аналогічних послуг (вартісна оцінка)» визначається наступним чином: обраховується сумарна вартість всіх завершених робіт по яких є підтвердження Замовником про успішне виконання договорів з вказаної тематики.
Також у відповідності до ч. 3 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій.
Максимально можлива кількість відсотків за критерієм «БВ – практичний досвід аналогічних послуг (вартісна оцінка)» для даного предмету закупівлі встановлена – 6 %.
Критерій «БВ – практичний досвід аналогічних послуг (вартісна оцінка)» (підпункт 5 пункту 1 розділу V тендерної документації) характеризує кількість обладнання та складність виконаних робіт з оцінки сейсмостійкості обладнання та імпульсних трубопроводів, що відображає ціна послуг, звіти з яких пройшли погодження з Держатомрегулювання України у рамках раніш успішно виконаних послуг учасника торгів.
У разі відсутності у учасника торгів досвіду з виконання аналогічних послуг на суму 100 000 USD для нього не будуть нараховуватись відповідні відсотки за критерієм «Практичний досвід аналогічних послуг (вартісна оцінка)», що не позбавляє права учасника торгів брати подальшу участь у наведеній закупівлі на рівних умовах.
Також необхідно зазначити, що ціновий критерій оцінки тендерних пропозицій (питома вага цінового критерію) складає 70 % (пункту 1 розділу V тендерної документації), що цілком дозволяє брати участь у наведеній закупівлі учасникам торгів з відсутністю достатнього досвіду виконання аналогічних послуг використовуючи вартісну складову послуги.
Виходячи з вище наведеного використання критерію «БВ – практичний досвід аналогічних послуг (вартісна оцінка)» є цілком доцільним, та не потребує внесення коригувань у підпункт 5 пункту 1 розділу V та підпункти 5.3.1 та 5.3.2 пункту 5 розділу III тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету ВП «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» від 21 вересня 2018 року.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-10-01-001416-c.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ», Код ЄДРПОУ:16392628
Дата подання: 05 грудня 2018 18:28
Скарга щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Тендерного комітету Відокремленого підрозділу «Рівненська АЕС» Державного підприємства «НАЕК «Енергоатом»
Скарга щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Тендерного комітету Відокремленого підрозділу «Рівненська АЕС» Державного підприємства «НАЕК «Енергоатом», які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у Тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям. кціонерне товариство «Київський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект» не погоджується з рішенням Тендерного комітету Замовника та вважає, що тендерна пропозиція UNIX CZ s.r.o. не відповідає вимогам Тендерної документації та підлягає відхиленню.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 10 грудня 2018 09:54
Рішення від 07.12.2018 № 12518.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2018 09:54
рішення від 27.12.2018 № 13210.pdf
Дата публікації: 02 січня 2019 15:09

Документи подані скаржником

05 грудня 2018 18:28
Додатки №2-7 до Скарги.pdf
05 грудня 2018 18:28
Додаток №1 до Скарги.pdf
05 грудня 2018 18:28
Додаток №8 до Скарги.pdf
05 грудня 2018 18:28
Скарга від 05.12.2018.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 листопада 2018
UA-2018-10-01-001416-c9c06bd1f191d441fa1515e37bc0e47a2
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна, Рівненська обл., Вараш, Промзона
Учасник Документи Рішення
UNIX CZ s.r.o. Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР СИСТЕМ КОНТРОЛЮ ТА АВАРІЙНОГО РЕАГУВАННЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ» Документи
Відхилено
Документи
ТОВ РАМ.СА ГРУП Документи
Відхилено
Документи

Документи

01 листопада 2018 14:02

код ЄДРПОУ 26127466 у ЄДР не знайдено.

28 листопада 2018 15:11
3988-18-ВТ_Допуск до аукціону.pdf
28 листопада 2018 15:12
Електронний підпис

Публічні документи

Документи

01 листопада 2018 14:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
28 листопада 2018 15:13
_3988-18-ВТ_Допуск до аукціону.pdf
28 листопада 2018 15:13
Електронний підпис

Публічні документи

01 листопада 2018 11:21
Електронний підпис
01 листопада 2018 11:21
Електронний підпис
01 листопада 2018 11:20
цінова_пропозиція.pdf
01 листопада 2018 11:20
IDOM.pdf
01 листопада 2018 11:20
АКП.pdf
01 листопада 2018 11:20
Технічна пропозиція.pdf
01 листопада 2018 11:20
відгуки.pdf
01 листопада 2018 11:20
дипломи.pdf
01 листопада 2018 11:20
Кваліфікаційні критерії.pdf
01 листопада 2018 11:20
Рішення НАЕК.pdf
01 листопада 2018 11:20
Статут оригінал.pdf
01 листопада 2018 11:20
витяг ПДВ.pdf
01 листопада 2018 11:20
лист-заявка про участь.pdf

Документи

01 листопада 2018 14:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
28 листопада 2018 15:14
_3988-18-ВТ_Допуск до аукціону.pdf
28 листопада 2018 15:14
Електронний підпис

Публічні документи

01 листопада 2018 13:31
Електронний підпис
01 листопада 2018 13:30
Цінова пропозиція_без ціни.pdf
01 листопада 2018 13:30
Статут_частина 2.pdf
01 листопада 2018 13:30
Статут_частина 1.pdf
01 листопада 2018 13:30
Повноваження керівника.pdf
01 листопада 2018 13:30
Персонал.pdf
01 листопада 2018 13:30
Матеріально-технічна база.pdf
01 листопада 2018 13:30
Лист-заявка.pdf
01 листопада 2018 13:30
Довідка субпідряд.pdf
01 листопада 2018 13:30
Довідка зміна назви АТ КІЕП.pdf
01 листопада 2018 13:30
Довідка депозитарій.pdf
01 листопада 2018 13:30
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Документи

01 листопада 2018 14:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
28 листопада 2018 15:15
_3988-18-ВТ_Допуск до аукціону.pdf
28 листопада 2018 15:15
Електронний підпис

Публічні документи

01 листопада 2018 13:56
Лист-заявка.pdf
01 листопада 2018 13:56
Субпідрядник 2 - додатки.pdf
01 листопада 2018 13:56
Субпідрядник 1.pdf
01 листопада 2018 13:56
Статут.pdf
01 листопада 2018 13:56
Кваліфікація працівників.pdf
01 листопада 2018 13:56
Довідка про субпідрядників.pdf
01 листопада 2018 13:56
Витяг ПДВ.pdf
01 листопада 2018 13:56
Технічна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

UNIX CZ s.r.o.

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР СИСТЕМ КОНТРОЛЮ ТА АВАРІЙНОГО РЕАГУВАННЯ"

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ»

ТОВ РАМ.СА ГРУП

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 січня 2019 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
UNIX CZ s.r.o. 8 680 920,61
UAH
8 680 920,61
UAH
1.4285714286 6 076 644.43 Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР СИСТЕМ КОНТРОЛЮ ТА АВАРІЙНОГО РЕАГУВАННЯ" 9 000 000,00
UAH
9 000 000,00
UAH
1.3 6 923 076.92 Документи

Публічні документи

Публічні документи

01 листопада 2018 11:21
Електронний підпис
01 листопада 2018 11:21
Електронний підпис
01 листопада 2018 11:20
цінова_пропозиція.pdf
01 листопада 2018 11:20
IDOM.pdf
01 листопада 2018 11:20
АКП.pdf
01 листопада 2018 11:20
Технічна пропозиція.pdf
01 листопада 2018 11:20
відгуки.pdf
01 листопада 2018 11:20
дипломи.pdf
01 листопада 2018 11:20
Кваліфікаційні критерії.pdf
01 листопада 2018 11:20
Рішення НАЕК.pdf
01 листопада 2018 11:20
Статут оригінал.pdf
01 листопада 2018 11:20
витяг ПДВ.pdf
01 листопада 2018 11:20
лист-заявка про участь.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

UNIX CZ s.r.o.

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР СИСТЕМ КОНТРОЛЮ ТА АВАРІЙНОГО РЕАГУВАННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
UNIX CZ s.r.o.
#26127466
Переможець 8 680 920,61
UAH
11 січня 2019 15:15

Документи

11 січня 2019 15:15
Електронний підпис
10 січня 2019 14:56

код ЄДРПОУ 26127466 у ЄДР не знайдено.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2019 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
UNIX CZ s.r.o.
#26127466
8 680 920,61
UAH
Документи

Документи

11 січня 2019 15:15
Електронний підпис
10 січня 2019 14:56

код ЄДРПОУ 26127466 у ЄДР не знайдено.

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 16:16
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 16:54
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 16:54
3988-18-ВТ_ ДУ №2 (1).pdf зміни до договору
25 лютого 2021 16:54
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2019 16:45
3988-19-ВТ_ДУ_1 (1).pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 16:44
Електронний підпис укладений
01 лютого 2019 10:12
скан_дог.pdf укладений
01 лютого 2019 10:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Номер договору про закупівлю: 48-122-01-19-07530
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, що внесені до істотних умов: Продовження строку дії договору для проведення оплати наданих виконавцем послуг. Випадки для внесення змін: продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 48-122-01-19-07530
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 січня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 7 634 938,02
UAH