Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 25254902 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, Львівська область |
Контактна особа: |
Немчук Микола Юрійович 380685001190 simploda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2018 17:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2018 17:00 |
Очікувана вартість: | 361 750,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
01 жовтня 2018 17:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2018 17:34 |
Технічні вимоги (1).docx | |
01 жовтня 2018 17:34 |
Проект договору.docx | |
01 жовтня 2018 17:34 |
Тендерна документація (1).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-03-000024 ● abf88d22f67a4445b449ec7fa391a6d4
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 січня 2019 16:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.01.2019 № 1
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 02.01.2019 № 1
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-10-01-001250-a 01.10.2018. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
- UA-M-2019-01-03-000036 ● a37a897709a24b45b891101168298af9
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 січня 2019 16:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.01.2019 № 1
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 02.01.2019 № 1
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-10-01-001250-a 01.10.2018. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-01-23 17:15:03
Про внесення змін
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
Внести зміни в Додаток №1 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.01.2019 №1 «Про початок моніторингу закупівель», зокрема виключити процедури закупівлі за № 8( ID UA-2018-10-01-001250-a), № 11 (ID UA-2018-09-13-003069-c), в зв’язку з повним виконанням договору та оприлюдненням звіту про виконання договору на день прийняття рішення про моніторинг.
Начальник Р.КРОЛЯК
Відповіді ще немає
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 1 - Прилад для вимірювання концентрації глюкози в крові (глюкометр) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 50 400,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 252,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2018 13:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ЕКОМЕД |
34 716,15
UAH з ПДВ
|
34 716,15
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБРА-СЕРВІС" |
49 769,93
UAH з ПДВ
|
49 769,93
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВЕСТА МЕДІКЕЛ |
50 388,98
UAH з ПДВ
|
50 388,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЕКОМЕД #22922786 |
Відхилено |
34 716,15
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2018 09:52
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБРА-СЕРВІС" #25546929 |
Переможець |
49 769,93
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2018 09:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 17:09
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2018 17:36
|
Договір № 2 від 12 листопада.pdf | укладений |
12 листопада 2018 17:35
|