Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прилад для вимірювання концентрації глюкози в крові (глюкометр), тонометр автоматичний (цифровий вимірювач артеріального тиску та частоти пульсу автоматичний
Очікувана вартість
361 750,00 UAH
UA-2018-10-01-001250-a 8bea22331d84400ca712ac27e2019071
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Немчук Микола Юрійович

380685001190 simploda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 25254902
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, Львівська область
Контактна особа: Немчук Микола Юрійович
380685001190
simploda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2018 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2018 17:00
Очікувана вартість: 361 750,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

01 жовтня 2018 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2018 17:34
Технічні вимоги (1).docx
01 жовтня 2018 17:34
Проект договору.docx
01 жовтня 2018 17:34
Тендерна документація (1).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-03-000024 ● abf88d22f67a4445b449ec7fa391a6d4
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 січня 2019 16:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

02.01.2019 № 1

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.


Начальник Р.КРОЛЯК


Додаток

до наказу Західного офісу Держаудитслужби

від 02.01.2019 № 1

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-10-01-001250-a 01.10.2018. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2019-01-03-000036 ● a37a897709a24b45b891101168298af9
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 січня 2019 16:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

02.01.2019 № 1

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.

Начальник Р.КРОЛЯК

Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 02.01.2019 № 1

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-10-01-001250-a 01.10.2018. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-23 17:15:03

Про внесення змін

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:
Внести зміни в Додаток №1 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.01.2019 №1 «Про початок моніторингу закупівель», зокрема виключити процедури закупівлі за № 8( ID UA-2018-10-01-001250-a), № 11 (ID UA-2018-09-13-003069-c), в зв’язку з повним виконанням договору та оприлюдненням звіту про виконання договору на день прийняття рішення про моніторинг.



Начальник Р.КРОЛЯК

Відповіді ще немає

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1 - Прилад для вимірювання концентрації глюкози в крові (глюкометр)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 50 400,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 252,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 18 жовтня 2018 13:16
Закінчення: 18 жовтня 2018 13:43
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

105 шт
Прилад для вимірювання концентрації глюкози в крові (глюкометр)
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79046, Україна, Львівська область, Львів, вул. Митрополита Андрея, 10
Дата доставки: 30 листопада 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2018 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКОМЕД 34 716,15
UAH з ПДВ
34 716,15
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБРА-СЕРВІС" 49 769,93
UAH з ПДВ
49 769,93
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВЕСТА МЕДІКЕЛ 50 388,98
UAH з ПДВ
50 388,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2018 11:26
7 Технічна частина.pdf
17 жовтня 2018 11:26
6 Проект договору.PDF
17 жовтня 2018 11:26
5 Інші документи.pdf
17 жовтня 2018 11:26
2 Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

12 жовтня 2018 09:35
15 ІД Проект договору.pdf
12 жовтня 2018 09:35
9 ІД Копія Статуту.PDF
12 жовтня 2018 09:35
8 ІД Копія паспорта.PDF
12 жовтня 2018 09:35
6 ІД Копія протоколу.PDF
12 жовтня 2018 09:35
1 Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКОМЕД

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБРА-СЕРВІС"

ТОВ ВЕСТА МЕДІКЕЛ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ЕКОМЕД
#22922786
Відхилено 34 716,15
UAH з ПДВ
25 жовтня 2018 09:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБРА-СЕРВІС"
#25546929
Переможець 49 769,93
UAH з ПДВ
25 жовтня 2018 09:57

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ЕКОМЕД #22922786

№ рішення у справі

60/153-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

25 жовтня 2018 09:51
Електронний підпис
25 жовтня 2018 09:49
Відхилення Лот1.pdf

Документи

25 жовтня 2018 09:56
Електронний підпис
25 жовтня 2018 09:55
Лот1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2018 09:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБРА-СЕРВІС"
#25546929
49 769,93
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 жовтня 2018 09:56
Електронний підпис
25 жовтня 2018 09:55
Лот1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 17:09
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 10:45
Електронний підпис укладений
12 листопада 2018 17:36
Договір № 2 від 12 листопада.pdf укладений
12 листопада 2018 17:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 29 грудня 2018
Сума оплати за договором: 49 769,93
UAH з ПДВ