Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги (1-2 лікаря без житла) у селі Вільне Запоріжжя Новобузького району Миколаївської області (Код ДК 021:2015 – 45215140-0 Будівництво закладів лікарняного типу)
Очікувана вартість
7 371 000,00 UAH
UA-2018-10-01-001190-a 2fa360ae873342a885606227e3bad355
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мокрицький Петро Іванович

+380512379436 ukbtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04013962
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42
Контактна особа: Мокрицький Петро Іванович
+380512379436
ukbtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2018 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2018 17:00
Початок аукціону: 18 жовтня 2018 14:37
Очікувана вартість: 7 371 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 855,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги (1-2 лікаря без житла) у селі Вільне Запоріжжя Новобузького району Миколаївської області (Код ДК 021:2015 – 45215140-0 Будівництво закладів лікарняного типу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, с. Вільне Запоріжжя Новобузького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45215140-0 — Будівництво закладів лікарняного типу

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2018 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2018 17:02
ТД Вільне Запоріжжя.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2018 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограджилстрой" 6 963 900,46
UAH з ПДВ
6 778 411,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Кабекслайн" 7 366 987,49
UAH з ПДВ
6 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2018 13:18
Електронний підпис
31 жовтня 2018 13:16
довiдка_корупцiя.pdf
31 жовтня 2018 13:16
довiдка_податкова.pdf
31 жовтня 2018 13:16
довiдка_МВС.pdf
19 жовтня 2018 16:54
Електронний підпис
19 жовтня 2018 16:35
81.imd
17 жовтня 2018 14:42
Електронний підпис
17 жовтня 2018 14:42
Електронний підпис
17 жовтня 2018 14:39
Кошторис Ч.1.PDF
17 жовтня 2018 14:39
Кошторис Ч.2.PDF
17 жовтня 2018 14:39
Кошторис Ч.3.PDF
17 жовтня 2018 14:39
Кошторис Ч.4.PDF
17 жовтня 2018 14:39
G4812.18.7z
17 жовтня 2018 14:39
Працівники та накази.pdf
17 жовтня 2018 14:39
Про субпідряд.pdf
17 жовтня 2018 14:39
Довідки ст.17.PDF
17 жовтня 2018 14:39
Дозвільні.PDF
17 жовтня 2018 14:39
Інші Довідки.PDF
17 жовтня 2018 14:39
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

17 жовтня 2018 15:18
Електронний підпис
17 жовтня 2018 15:17
Тендерна пропозиція.pdf
17 жовтня 2018 15:17
Статут Кабекслайн.pdf
17 жовтня 2018 15:17
Проект договору.pdf
17 жовтня 2018 15:17
Ліцензія.pdf
17 жовтня 2018 15:17
Дозволи Кабекслайн.pdf
17 жовтня 2018 15:17
Договірна ціна.pdf
17 жовтня 2018 15:17
Довідка - стаття 17.pdf
17 жовтня 2018 15:17
3 аналог договір 36-17.pdf
17 жовтня 2018 15:17
2 аналог договір 22-17.pdf
17 жовтня 2018 15:17
1 аналог договір 22.06-16.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограджилстрой"

ПП "Кабекслайн"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограджилстрой"
#37168181
Переможець 6 778 411,20
UAH з ПДВ
26 жовтня 2018 16:21

Документи

26 жовтня 2018 16:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2018 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограджилстрой"
#37168181
6 778 411,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2018 16:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2019 15:46
Вільне Запоріжжя д.у № 7 -19 .FR12.pdf зміни до договору
21 червня 2019 15:45
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2019 13:50
Д.у. №6 Вольное Запорожье.FR12.pdf зміни до договору
12 квітня 2019 13:49
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2019 13:46
Д.у. № 5 Вольное Запорожье.FR12.pdf зміни до договору
12 квітня 2019 13:43
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2019 12:45
Д.у.№4 Вольное Запорожье .FR12.pdf зміни до договору
08 квітня 2019 12:44
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2019 10:02
Д.у. №3 Вольное Запорожье.FR12.pdf зміни до договору
18 березня 2019 10:01
Д.у №2 Вольное Запорожье.FR12.pdf зміни до договору
27 лютого 2019 13:08
Д.у. 1 від 28.12.18 Вільне Запоріжжя.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 12:57
Договір 21 від 14.11.2018 підряду.pdf укладений
15 листопада 2018 11:23
Електронний підпис укладений
15 листопада 2018 11:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта на поточний 2018 рік на 2667142,89 грн.(два мільйона шістсот шістдесят сім тисяч сто сорок дві гривні 89 копійок) в тому числі ПДВ – 444523,82 грн. 2. Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 6778411,20 грн. – (шість мільйонів сімсот сімдесят вісім тисяч чотириста одинадцять гривень 20 копійок), в тому числі ПДВ – 1097133,35 грн., обладнання – 1188104,92 грн.(один мільйон сто вісімдесят вісім тисяч сто чотири гривні 92 копійок) з ПДВ, з них на поточний рік – 1143060,00 грн. (один мільйон сто сорок три тисячі шістдесят гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 190510,00 грн. 3. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 1117394,00 грн. (один мільйон сто сімнадцять тисяч триста дев’яносто чотири гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ – 186232,33 грн.; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на співфінансування –25666,00 грн. (двадцять п’ять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 00коп.) в тому числі ПДВ – 4277,67 грн. 4. Інші умови договору підряду № 21 від 14.11.2018 залишити без змін. 5. Дана додаткова угода до Договору підряду № 21 від 14.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 6778411,20 грн. – (шість мільйонів сімсот сімдесят вісім тисяч чотириста одинадцять гривень 20 копійок), в тому числі ПДВ – 1097133,35 грн., обладнання – 1188104,92 грн.(один мільйон сто вісімдесят вісім тисяч сто чотири гривні 92 копійок) з ПДВ, з них на 2018 рік – 1143060,00 грн. (один мільйон сто сорок три тисячі шістдесят гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 190510,00 грн.; з них на поточний 2019 рік – 4387228,74 грн. (чотири мільйона триста вісімдесят сім тисяч двісті двадцять вісім гривень 74 копійки), в тому числі ПДВ – 731204,79 грн., в тому числі обладнання – 330828,00 грн. (триста тридцять тисяч вісімсот двадцять вісім гривень 00 копійок) з ПДВ; з них на 2020 рік – 1248122,46 грн. (один мільйон двісті сорок вісім тисяч сто двадцять дві гривні 46 копійок) в тому числі ПДВ – 175418,56 грн., в тому числі обладнання – 857276,92 грн. (вісімсот п’ятдесят сім тисяч двісті сімдесят шість гривень 92 копійки) з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості 4387228,74 грн. (чотири мільйона триста вісімдесят сім тисяч двісті двадцять вісім гривень 74 копійки), в тому числі ПДВ – 731204,79 грн., в тому числі обладнання – 330828,00 грн. (триста тридцять тисяч вісімсот двадцять вісім гривень 00 копійок) з ПДВ; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на співфінансування –1248122,46 грн. (один мільйон двісті сорок вісім тисяч сто двадцять дві гривні 46 копійок) в тому числі ПДВ – 175418,56 грн., в тому числі обладнання – 857276,92 грн. (вісімсот п’ятдесят сім тисяч двісті сімдесят шість гривень 92 копійки) з ПДВ. 4. Відповідно до статті 36 п.4 Закону України «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Внести зміни в пункт 19.2. розділу 19 та викласти в наступній редакції: 19.2. Строк дії договору – з моменту укладення та до 31.12.2020, або до повного виконання обов’язків сторін по договору. 5. Інші умови договору підряду № 21 від 14.11.2018 залишити без змін. 6. Дана додаткова угода до Договору підряду № 21 від 14.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2020 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 6778411,20 грн. – (шість мільйонів сімсот сімдесят вісім тисяч чотириста одинадцять гривень 20 копійок), в тому числі ПДВ – 1097133,35 грн., обладнання – 1188104,92 грн.(один мільйон сто вісімдесят вісім тисяч сто чотири гривні 92 копійок) з ПДВ, з них на 2018 рік – 1143060,00 грн. (один мільйон сто сорок три тисячі шістдесят гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 190510,00 грн.; з них на поточний 2019 рік – 4783802,74 грн. (чотири мільйона сімсот вісімдесят три тисячі вісімсот дві гривні 74 копійки), в тому числі ПДВ – 779009,14 грн., в тому числі обладнання – 642132,00 грн. (шістсот сорок дві тисячі сто тридцять дві гривні 00 копійок) з ПДВ; з них на 2020 рік – 851548,46 грн. (вісімсот п’ятдесят одна тисяча п’ятсот сорок вісім гривень 46 копійок) в тому числі ПДВ – 127614,21 грн., в тому числі обладнання – 545972,92 грн. (п’ятсот сорок п’ять тисяч дев’ятсот сімдесят дві гривні 92 копійки) з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості 4386200,74 грн. (чотири мільйона триста вісімдесят шість тисяч двісті гривень 74 копійки), в тому числі ПДВ – 731033,46 грн., в тому числі обладнання – 340000,00 грн. (триста сорок тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на співфінансування –397602,00 грн. (триста дев’яносто сім тисяч шістсот дві гривні 00 копійок) в тому числі ПДВ – 47975,68 грн., в тому числі обладнання – 302132,00 грн. (триста дві тисячі сто тридцять дві гривні 00 копійки) з ПДВ. 3. Інші умови договору підряду № 21 від 14.11.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 21 від 14.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2020 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно листа ТОВ «Кіровограджилстрой» б.н. від 29.03.2019 внести зміни до розділу 20 та викласти в наступній редакції: Товариство з обмеженою відповідальністю «Кіровограджилстрой», 25006, Кіровоградська обл., м. Кіровоград, вул. Гоголя, буд. 44, тел./факс: (0522) 37-88-30; р/р 26003002008164, в ПАТ «Сбербанк», МФО 320627, код ЄДРПОУ 37168181, ІПН 371681811239, номер свідоцтва 200072084. 3. Інші умови договору підряду № 21 від 14.11.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 21 від 14.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2020 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 6778411,20 грн. – (шість мільйонів сімсот сімдесят вісім тисяч чотириста одинадцять гривень 20 копійок), в тому числі ПДВ – 1111443,88 грн., обладнання – 805510,86 грн.(вісімсот п’ять тисяч п’ятсот десять гривень 86 копійок) з ПДВ, з них на 2018 рік – 1143060,00 грн. (один мільйон сто сорок три тисячі шістдесят гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 190510,00 грн.; з них на поточний 2019 рік – 5635351,20 грн. (п’ять мільйонів шістсот тридцять п’ять тисяч триста п’ятдесят одна гривня 20 копійок), в тому числі ПДВ – 920933,88 грн., в тому числі обладнання - 805510,86 грн.(вісімсот п’ять тисяч п’ятсот десять гривень 86 копійок) з ПДВ; 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості 4386200,74 грн. (чотири мільйона триста вісімдесят шість тисяч двісті гривень 74 копійки), в тому числі ПДВ – 731033,46 грн., в тому числі обладнання – 503378,86 грн. (п’ятсот три тисячі триста сімдесят вісім гривень 86 копійок) з ПДВ; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на співфінансування – 1249150,46 грн. (один мільйон двісті сорок дев’ять тисяч сто п’ятдесят гривень 46 копійок) в тому числі ПДВ – 189900,42 грн., в тому числі обладнання – 302132,00 грн. (триста дві тисячі сто тридцять дві гривні 00 копійки) з ПДВ. 3. Внести зміни в пункт 19.2. розділу 19 та викласти в наступній редакції: 19.2 Строк дії договору – з моменту укладення та до 31.12.2019, або до повного виконання обов’язків сторін по договору. 4. Інші умови договору підряду № 21 від 14.11.2018 залишити без змін. 5. Дана додаткова угода до Договору підряду № 21 від 14.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно листа ТОВ «Кіровограджилстрой» б.н. від 29.03.2019 внести зміни до розділу 20 та викласти в наступній редакції: Товариство з обмеженою відповідальністю «Кіровограджилстрой», 25006, Кіровоградська обл., м. Кіровоград, вул. Гоголя, буд. 44, тел./факс: (0522) 37-88-30; р/р 26009013014289, в ПАТ «Сбербанк», МФО 320627, код ЄДРПОУ 37168181, ІПН 371681811239, номер свідоцтва 200072084. 3. Інші умови договору підряду № 21 від 14.11.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 21 від 14.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2020 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно листа ТОВ «Кіровограджилстрой» від 10.06.2019 № 56 загальну частину договору викласти в наступній редакції: «ЗАМОВНИК»: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації, в особі начальника управління Лукіна Іллі Леонідовича, що діє на підставі Положення про управління капітального будівництва облдержадміністрації, затвердженого розпорядженням голови Миколаївської обласної державної адміністрації від 07.09.2018 № 379-р, з однієї Сторони, та «ПІДРЯДНИК»: Товариство з обмеженою відповідальністю «Кіровограджилстрой» в особі директора Бабіча Дмитра Миколайовича, що діє на підставі «Статуту», з другої Сторони (в подальшому разом іменуються «Сторони», а кожна окремо – «Сторона»), керуючись нормами Господарського та Цивільного кодексів України, Загальних умов укладання та виконання Договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України №668 від 01.08.2005 року (надалі – Загальні умови) уклали цей Договір підряду (надалі – Договір) про нижченаведене: 4. Інші умови договору підряду № 21 від 14.11.2018 залишити без змін. 5. Дана додаткова угода до Договору підряду № 21 від 14.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML