Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кушетка
Очікувана вартість
109 000,00 UAH
UA-2018-10-01-000999-c ac48af1ad47a490eb8ba1c27b20132c4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Тимченко

+380982848097 vladi-timchenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4"
Код ЄДРПОУ: 37899673
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ламана, 4
Контактна особа: Володимир Тимченко
+380982848097
vladi-timchenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2018 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2018 16:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2018 15:43
Очікувана вартість: 109 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 545,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 штука
Кушетка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Ламана 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39151000-5 — Меблі різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2018 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2018 09:22
ОГОЛОШЕННЯ кушетка.docx
03 жовтня 2018 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2018 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2018 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2018 09:22
ОГОЛОШЕННЯ кушетка.docx
01 жовтня 2018 13:58
ОГОЛОШЕННЯ кушетка.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-01-000999-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: КРИВЕНКО МИХАЙЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2604721490
Дата подання: 04 жовтня 2018 10:32
Доброго дня!
- копію документу, що підтверджує реєстрацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців;
- копію відомостей з Єдиного Державного Реєстру Підприємств та Організацій України (ЄДРПОУ) з Державної служби статистики України;
Вимагається надати по факту одну і ту ж інформацію, котра підтверджується Випискою (Свідоцтвом) з ЄДР та відповідно дані відомості знаходять у відкритому доступі.

Згідно розділу «4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» необхідно надати сертифікати або інші документи щодо відповідності запропонованого товару технічним умовам та вимогам, передбачені законодавством.
Відповідно до вимог чинного законодавства, просимо внести корективу у Додаток №1, а саме до п.1.1 «Сертифікати відповідності», п.1.6 «Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015» таблиці №2 Технічні вимоги до кушетки КС, а також і по усьому тексту, де наведено вимогу лише відносно сертифікатів та прописати «п.1.1 «Сертифікати відповідності або інші документи щодо відповідності запропонованого товару технічним умовам та вимогам, передбачені законодавством»; «п.1.6 «Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 або інші документи щодо відповідності запропонованого товару технічним умовам та вимогам, передбачені законодавством»; тощо», у зв’язку з тим, що на теперішній час в Україні згідно вимог чинного законодавства обов’язковим документом, що підтверджує відповідності запропонованого товару технічним умовам та вимогам є лише Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий у відповідності до ДСТУ, ТУ. Усі інші документи не є обов’язковою умовою, а тому і не можуть вимагатись в обов’язковому порядку.

Також, в таблиці №2 Додатку №1 вказано:
- довжина 1890 мм
- довжина нерухомої частини сидіння 1380 мм
- довжина нерухомої частини сидіння 500 мм
Повинно бути:
- довжина 1890 мм
- довжина нерухомої частини сидіння 1380 мм або 1390 мм
- довжина рухомої частини сидіння 510 мм або 500 мм
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 жовтня 2018 14:54
Задовольнити вимогу
Номер вимоги: UA-2018-10-01-000999-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ЗАМОЖСЬКИЙ ВІКТОР ФЕДОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2171100133
Дата подання: 11 жовтня 2018 13:39
Вимога щодо дискваліфікації
Згідно публічних даних, що знаходяться на платформі zakupki.prom.ua, Фізичній особі – підприємцю Заможському Віктору Федоровичу (далі – ФОП Заможський В.Ф.) стало відомо, що після дискваліфікації Учасника - ФОП «ЛИТВИНЕНКО ГАННА ПЕТРІВНА» нашу тендерну пропозицію як Учасника торгів автоматично електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідною пропозицію з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів.
Однак, на підставі ПРОТОКОЛУ № 90/1 Засідання тендерного комітету Комунального закладу «ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4» Щодо розгляду пропозицій від 11.10.2018 року вирішили прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника аукціону – ФОП «ЗАМОЖСЬКИЙ ВІКТОР ФЕДОРОВИЧ» щодо участі у торгах по предмету закупівлі: Код ДК 021:2015: 39151000-5 Меблі різні у зв’язку з тим, що відповідно до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель – технічні вимоги до кушетки п.1.1 та п.1.6 Сертифікат відповідності, Сертифікат ДСТУ ISO 9001-2015 вимагались для підтвердження якості виробництва товару, Учасник не має заявлених документів. П.2 технічні вимоги до кушетки вимагає Декларацію відповідності технічному регламенту (відповідно до Наказу№753 від 02.10.2013р. «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» з 01.07.2015р.) – Учасником не надано даного документу.
Ознайомившись з вищевказаним протоколом, котрий було опубліковано Замовником, просимо Тендерний комітет звернути увагу на наступне.
Відповідно до пункту 6.2. Порядку здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), що затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. передбачено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 жовтня 2018 08:48
Тендерний комітет КЗ "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" розглянув оскарження ФОП «ЗАМОЖСЬКИЙ ВІКТОР ФЕДОРОВИЧ» щодо його дискваліфікації у торгах по предмету зкупівлі: Код ДК 021:2015: 39151000-5 Меблі різні.

Тендерний комітет КЗ "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" повідомляє, що відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), що затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. дотримується таких принципів здійснення закупівель:
∙ добросовісна конкуренція серед учасників;
∙ максимальна економія та ефективність;
∙ відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
∙ недискримінація учасників;
∙ об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
∙ запобігання корупційним діям і зловживанням.

Пропозицію ФОП «ЗАМОЖСЬКИЙ ВІКТОР ФЕДОРОВИЧ» було розглянуто, та виявлено відсутність документів, які вимагались тендерною документацією. Пропозицію ФОП «ЗАМОЖСЬКИЙ ВІКТОР ФЕДОРОВИЧ» відхилено, по причині не відповідності запропонованого товару вимогам Замовника

Документи

08 жовтня 2018 14:54
ОГОЛОШЕННЯ кушетка.docx

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2018 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛИТВИНЕНКО ГАННА ПЕТРІВНА" 88 992,00
UAH з ПДВ
70 272,00
UAH з ПДВ
Документи
ЗАМОЖСЬКИЙ ВІКТОР ФЕДОРОВИЧ 96 000,00
UAH з ПДВ
70 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ситнік О.О. 107 040,00
UAH з ПДВ
107 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Козаренко Марія Сергіївна 108 478,40
UAH з ПДВ
108 478,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2018 16:32
Електронний підпис
04 жовтня 2018 15:22
Електронний підпис
04 жовтня 2018 15:21
Технічні вимоги .pdf
04 жовтня 2018 15:21
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2018 15:52
Електронний підпис
08 жовтня 2018 15:51
14. Гарантійний лист.pdf
08 жовтня 2018 15:51
15. Гарантійний лист.pdf
08 жовтня 2018 15:51
13. Гарантійний лист.pdf
08 жовтня 2018 15:51
12. Гарантійний лист.pdf
08 жовтня 2018 15:51
11. Гарантійний лист.pdf
08 жовтня 2018 15:51
4. Висновки ДСЕЕ на ТУ.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2018 15:58
Certificate_DSP_Swisskrono.pdf
05 жовтня 2018 15:58
Гарантійний лист.pdf
05 жовтня 2018 13:08
Гарантійний лист.pdf
05 жовтня 2018 13:08
Паспорт код.pdf
05 жовтня 2018 13:08
Вытяг ЕДР .pdf
05 жовтня 2018 13:08
Паспорт КС.xls
05 жовтня 2018 13:08
документы Атон.rar
05 жовтня 2018 13:08
Пропозиція 107 040 з ТЗ.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2018 13:50
05.10.2018.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛИТВИНЕНКО ГАННА ПЕТРІВНА"

ЗАМОЖСЬКИЙ ВІКТОР ФЕДОРОВИЧ

ФОП Ситнік О.О.

ФОП Козаренко Марія Сергіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛИТВИНЕНКО ГАННА ПЕТРІВНА"
#2893521204
Відхилено 70 272,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2018 11:36
ЗАМОЖСЬКИЙ ВІКТОР ФЕДОРОВИЧ
#2171100133
Відхилено 70 400,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2018 11:52
ФОП Ситнік О.О.
#3210903800
Переможець 107 040,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2018 09:34

Документи

11 жовтня 2018 11:36
Електронний підпис

Документи

11 жовтня 2018 11:52
Електронний підпис

Документи

12 жовтня 2018 09:34
Електронний підпис
12 жовтня 2018 09:24
протокол93.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2018 09:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ситнік О.О.
#3210903800
107 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 жовтня 2018 09:34
Електронний підпис
12 жовтня 2018 09:24
протокол93.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2019 08:58
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2018 13:20
договор кушетка КЗ ДЦПМСД №4.pdf укладений
18 жовтня 2018 13:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 107 040,00
UAH з ПДВ