Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кушетка
Очікувана вартість
109 000,00 UAH
UA-2018-10-01-000999-c ● ac48af1ad47a490eb8ba1c27b20132c4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" |
Код ЄДРПОУ: | 37899673 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ламана, 4 |
Контактна особа: |
Володимир Тимченко +380982848097 vladi-timchenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2018 13:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2018 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2018 15:43 |
Очікувана вартість: | 109 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 545,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 штука
Кушетка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Ламана 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39151000-5 — Меблі різні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 жовтня 2018 10:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2018 09:22 |
ОГОЛОШЕННЯ кушетка.docx |
03 жовтня 2018 10:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 жовтня 2018 09:22 |
ОГОЛОШЕННЯ кушетка.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-01-000999-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: КРИВЕНКО МИХАЙЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2604721490
Дата подання: 04 жовтня 2018 10:32
Доброго дня!
- копію документу, що підтверджує реєстрацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців;
- копію відомостей з Єдиного Державного Реєстру Підприємств та Організацій України (ЄДРПОУ) з Державної служби статистики України;
Вимагається надати по факту одну і ту ж інформацію, котра підтверджується Випискою (Свідоцтвом) з ЄДР та відповідно дані відомості знаходять у відкритому доступі.
Згідно розділу «4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» необхідно надати сертифікати або інші документи щодо відповідності запропонованого товару технічним умовам та вимогам, передбачені законодавством.
Відповідно до вимог чинного законодавства, просимо внести корективу у Додаток №1, а саме до п.1.1 «Сертифікати відповідності», п.1.6 «Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015» таблиці №2 Технічні вимоги до кушетки КС, а також і по усьому тексту, де наведено вимогу лише відносно сертифікатів та прописати «п.1.1 «Сертифікати відповідності або інші документи щодо відповідності запропонованого товару технічним умовам та вимогам, передбачені законодавством»; «п.1.6 «Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 або інші документи щодо відповідності запропонованого товару технічним умовам та вимогам, передбачені законодавством»; тощо», у зв’язку з тим, що на теперішній час в Україні згідно вимог чинного законодавства обов’язковим документом, що підтверджує відповідності запропонованого товару технічним умовам та вимогам є лише Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий у відповідності до ДСТУ, ТУ. Усі інші документи не є обов’язковою умовою, а тому і не можуть вимагатись в обов’язковому порядку.
Також, в таблиці №2 Додатку №1 вказано:
- довжина 1890 мм
- довжина нерухомої частини сидіння 1380 мм
- довжина нерухомої частини сидіння 500 мм
Повинно бути:
- довжина 1890 мм
- довжина нерухомої частини сидіння 1380 мм або 1390 мм
- довжина рухомої частини сидіння 510 мм або 500 мм
Розгорнути
Згорнути
- копію відомостей з Єдиного Державного Реєстру Підприємств та Організацій України (ЄДРПОУ) з Державної служби статистики України;
Вимагається надати по факту одну і ту ж інформацію, котра підтверджується Випискою (Свідоцтвом) з ЄДР та відповідно дані відомості знаходять у відкритому доступі.
Згідно розділу «4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» необхідно надати сертифікати або інші документи щодо відповідності запропонованого товару технічним умовам та вимогам, передбачені законодавством.
Відповідно до вимог чинного законодавства, просимо внести корективу у Додаток №1, а саме до п.1.1 «Сертифікати відповідності», п.1.6 «Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015» таблиці №2 Технічні вимоги до кушетки КС, а також і по усьому тексту, де наведено вимогу лише відносно сертифікатів та прописати «п.1.1 «Сертифікати відповідності або інші документи щодо відповідності запропонованого товару технічним умовам та вимогам, передбачені законодавством»; «п.1.6 «Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 або інші документи щодо відповідності запропонованого товару технічним умовам та вимогам, передбачені законодавством»; тощо», у зв’язку з тим, що на теперішній час в Україні згідно вимог чинного законодавства обов’язковим документом, що підтверджує відповідності запропонованого товару технічним умовам та вимогам є лише Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий у відповідності до ДСТУ, ТУ. Усі інші документи не є обов’язковою умовою, а тому і не можуть вимагатись в обов’язковому порядку.
Також, в таблиці №2 Додатку №1 вказано:
- довжина 1890 мм
- довжина нерухомої частини сидіння 1380 мм
- довжина нерухомої частини сидіння 500 мм
Повинно бути:
- довжина 1890 мм
- довжина нерухомої частини сидіння 1380 мм або 1390 мм
- довжина рухомої частини сидіння 510 мм або 500 мм
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 жовтня 2018 14:54
Задовольнити вимогу
Номер вимоги: UA-2018-10-01-000999-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ЗАМОЖСЬКИЙ ВІКТОР ФЕДОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2171100133
Дата подання: 11 жовтня 2018 13:39
Вимога щодо дискваліфікації
Згідно публічних даних, що знаходяться на платформі zakupki.prom.ua, Фізичній особі – підприємцю Заможському Віктору Федоровичу (далі – ФОП Заможський В.Ф.) стало відомо, що після дискваліфікації Учасника - ФОП «ЛИТВИНЕНКО ГАННА ПЕТРІВНА» нашу тендерну пропозицію як Учасника торгів автоматично електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідною пропозицію з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів.
Однак, на підставі ПРОТОКОЛУ № 90/1 Засідання тендерного комітету Комунального закладу «ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4» Щодо розгляду пропозицій від 11.10.2018 року вирішили прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника аукціону – ФОП «ЗАМОЖСЬКИЙ ВІКТОР ФЕДОРОВИЧ» щодо участі у торгах по предмету закупівлі: Код ДК 021:2015: 39151000-5 Меблі різні у зв’язку з тим, що відповідно до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель – технічні вимоги до кушетки п.1.1 та п.1.6 Сертифікат відповідності, Сертифікат ДСТУ ISO 9001-2015 вимагались для підтвердження якості виробництва товару, Учасник не має заявлених документів. П.2 технічні вимоги до кушетки вимагає Декларацію відповідності технічному регламенту (відповідно до Наказу№753 від 02.10.2013р. «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» з 01.07.2015р.) – Учасником не надано даного документу.
Ознайомившись з вищевказаним протоколом, котрий було опубліковано Замовником, просимо Тендерний комітет звернути увагу на наступне.
Відповідно до пункту 6.2. Порядку здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), що затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. передбачено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути
Згорнути
Однак, на підставі ПРОТОКОЛУ № 90/1 Засідання тендерного комітету Комунального закладу «ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4» Щодо розгляду пропозицій від 11.10.2018 року вирішили прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника аукціону – ФОП «ЗАМОЖСЬКИЙ ВІКТОР ФЕДОРОВИЧ» щодо участі у торгах по предмету закупівлі: Код ДК 021:2015: 39151000-5 Меблі різні у зв’язку з тим, що відповідно до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель – технічні вимоги до кушетки п.1.1 та п.1.6 Сертифікат відповідності, Сертифікат ДСТУ ISO 9001-2015 вимагались для підтвердження якості виробництва товару, Учасник не має заявлених документів. П.2 технічні вимоги до кушетки вимагає Декларацію відповідності технічному регламенту (відповідно до Наказу№753 від 02.10.2013р. «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» з 01.07.2015р.) – Учасником не надано даного документу.
Ознайомившись з вищевказаним протоколом, котрий було опубліковано Замовником, просимо Тендерний комітет звернути увагу на наступне.
Відповідно до пункту 6.2. Порядку здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), що затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. передбачено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 жовтня 2018 08:48
Тендерний комітет КЗ "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" розглянув оскарження ФОП «ЗАМОЖСЬКИЙ ВІКТОР ФЕДОРОВИЧ» щодо його дискваліфікації у торгах по предмету зкупівлі: Код ДК 021:2015: 39151000-5 Меблі різні.
Тендерний комітет КЗ "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" повідомляє, що відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), що затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. дотримується таких принципів здійснення закупівель:
∙ добросовісна конкуренція серед учасників;
∙ максимальна економія та ефективність;
∙ відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
∙ недискримінація учасників;
∙ об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
∙ запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пропозицію ФОП «ЗАМОЖСЬКИЙ ВІКТОР ФЕДОРОВИЧ» було розглянуто, та виявлено відсутність документів, які вимагались тендерною документацією. Пропозицію ФОП «ЗАМОЖСЬКИЙ ВІКТОР ФЕДОРОВИЧ» відхилено, по причині не відповідності запропонованого товару вимогам Замовника
Тендерний комітет КЗ "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" повідомляє, що відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), що затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. дотримується таких принципів здійснення закупівель:
∙ добросовісна конкуренція серед учасників;
∙ максимальна економія та ефективність;
∙ відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
∙ недискримінація учасників;
∙ об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
∙ запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пропозицію ФОП «ЗАМОЖСЬКИЙ ВІКТОР ФЕДОРОВИЧ» було розглянуто, та виявлено відсутність документів, які вимагались тендерною документацією. Пропозицію ФОП «ЗАМОЖСЬКИЙ ВІКТОР ФЕДОРОВИЧ» відхилено, по причині не відповідності запропонованого товару вимогам Замовника
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2018 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЛИТВИНЕНКО ГАННА ПЕТРІВНА" |
88 992,00
UAH з ПДВ
|
70 272,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ЗАМОЖСЬКИЙ ВІКТОР ФЕДОРОВИЧ |
96 000,00
UAH з ПДВ
|
70 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ситнік О.О. |
107 040,00
UAH з ПДВ
|
107 040,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Козаренко Марія Сергіївна |
108 478,40
UAH з ПДВ
|
108 478,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЛИТВИНЕНКО ГАННА ПЕТРІВНА" #2893521204 |
Відхилено |
70 272,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2018 11:36
|
ЗАМОЖСЬКИЙ ВІКТОР ФЕДОРОВИЧ #2171100133 |
Відхилено |
70 400,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2018 11:52
|
ФОП Ситнік О.О. #3210903800 |
Переможець |
107 040,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2018 09:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2019 08:58
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2018 13:20
|
договор кушетка КЗ ДЦПМСД №4.pdf | укладений |
18 жовтня 2018 13:20
|