Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт паркової зони по проспекту Маяковського та площі Анкари у Деснянському районі»
Очікувана вартість
10 523 833,00 UAH
UA-2018-10-01-000915-a 713842d9032e4084a893bebfe31f31bc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2018 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2018 18:00
Початок аукціону: 18 жовтня 2018 13:48
Очікувана вартість: 10 523 833,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 619,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52619.16 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт паркової зони по проспекту Маяковського та площі Анкари у Деснянському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, Київська область, м. Київ, паркова зона по проспекту Маяковського та площі Анкари у Деснянському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 листопада 2018  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2018 16:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2018 15:38
Технічні вимоги (Додаток 4).docx
01 жовтня 2018 15:38
Лист-згода (Додаток 3).docx
01 жовтня 2018 15:38
Проект договору (Додаток 2).docx
01 жовтня 2018 15:38
Форма пропозиція (Додаток 1).docx
01 жовтня 2018 15:38
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2018 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НВП Ірігаційні системи 10 522 902,79
UAH з ПДВ
10 362 902,79
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" 10 504 306,28
UAH з ПДВ
10 451 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Спеціалізоване підприємство технічних засобів безпеки та охорони" 10 523 833,00
UAH з ПДВ
10 523 833,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2018 17:50
МТД КП УЗН.pdf
17 жовтня 2018 17:50
Працівники КП УЗН.pdf
17 жовтня 2018 17:36
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
17 жовтня 2018 17:36
Установчі документи.rar
17 жовтня 2018 17:36
Тендерна пропозиція.pdf
17 жовтня 2018 17:36
Кошторис.rar
17 жовтня 2018 17:36
Досвід.rar
17 жовтня 2018 17:36
Підписаний_G1018-4089-GL_tender.pdf
17 жовтня 2018 17:36
Додаток 3_Лист-згода.pdf
17 жовтня 2018 17:36
Довідка працівники.pdf
17 жовтня 2018 17:36
Довідка МТБ.pdf
17 жовтня 2018 17:36
14.imd

Публічні документи

17 жовтня 2018 17:38
Електронний підпис
17 жовтня 2018 17:29
Статут.pdf
17 жовтня 2018 17:29
Досвід 1.pdf
17 жовтня 2018 17:29
Досвід 2.pdf
17 жовтня 2018 17:29
Фото досвід 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НВП Ірігаційні системи

ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"

ТОВ "Спеціалізоване підприємство технічних засобів безпеки та охорони"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НВП Ірігаційні системи
#33498019
Відхилено 10 362 902,79
UAH з ПДВ
19 жовтня 2018 14:19
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"
#35876701
Переможець 10 451 650,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2018 14:37

Документи

19 жовтня 2018 14:18
Електронний підпис
19 жовтня 2018 14:17
протокол

Документи

19 жовтня 2018 14:36
Електронний підпис
19 жовтня 2018 14:35
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2018 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"
#35876701
10 451 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 жовтня 2018 14:36
Електронний підпис
19 жовтня 2018 14:35
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 17:50
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 10:27
ДУ 8.pdf зміни до договору
08 жовтня 2019 10:20
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 15:48
ДУ 7.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 15:46
Електронний підпис укладений
23 травня 2019 11:17
ДУ _ 6.pdf зміни до договору
23 травня 2019 11:13
Електронний підпис укладений
17 травня 2019 17:59
ДУ 5.pdf зміни до договору
17 травня 2019 17:50
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 19:11
ДУ 4.pdf зміни до договору
26 березня 2019 19:10
Електронний підпис укладений
22 січня 2019 16:04
ДУ 3.pdf зміни до договору
22 січня 2019 15:50
Електронний підпис укладений
13 грудня 2018 11:51
ДУ 2.pdf зміни до договору
13 грудня 2018 11:48
Електронний підпис укладений
10 грудня 2018 20:07
ДУ 1.pdf зміни до договору
10 грудня 2018 20:02
Електронний підпис укладений
02 листопада 2018 18:47
договір укладений
02 листопада 2018 18:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.п.1.1.,2.1. Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 200/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 200/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з отриманням позитивного експертного звіту від 10.12.2018 №1340-18/ПРОЕКСП, уточненням загальної вартості робіт та обладнання (матеріалів) за цим Договором, Сторони дійшли згоди викласти Договірну ціну (Додаток 1), Зведений кошторисний розрахунок (Додаток 2), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5), Експертний звіт (Додаток 6) до Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 200/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 200/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.п.1.1., 2.1. Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 200/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 200/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п 1.1, 2.1 Договору та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 200/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 200/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.05.2019 № 813 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 березня 2019 року №507 «Про капітальний ремонт об”єктів. що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 1.1. Договору та викласти їх у новій редакції. У зв'язку з уточненням видів та обсягів робіт, отриманням позитивного експертного звіту від 07.05.2019 Не 0316-19/ПРОЕКСП виданого ТОВ «ПРОЕКСП» за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору. Договірну ціну (Додаток 1), Зведений кошторисний розрахунок (Додаток 2), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5), Експертний звіт (Додаток 6) до Договору викласти в новій редакції, що додаються до Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 200/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 200/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди викласти Розділ 15 Місцезнаходження та підписи сторін у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 200/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 200/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди викласти Розділ 15 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 200/10
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів Підрядиика Сторони дійшли згоди викласти Розділ 15. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА ПІДПИСИ СТОРІН у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 200/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 200/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 10 358 420,03
UAH (в тому числі ПДВ 1 726 403,33 UAH)