Персональне робоче місце з програмним забезпеченням(системний блок, клавіатура, маніпулятор "миша", монітор, ліцензійна операційна система Windows 10)
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2018-10-01-000895-c 49941eb52bb8461795027857e56d4b1c
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Реєстраційний відділ Андрушівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40336970
Місцезнаходження замовника: 13400, Україна, Житомирська обл., місто Андрушівка, площа Тараса Григоровича Шевченка,1
Контактна особа замовника: Кондратюк Ольга Вікторівна
+380413621515
okondratuk@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2018 13:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2018 13:28
Початок аукціону: 05 жовтня 2018 12:18
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Персональне робоче місце з програмним забезпеченням (системний блок, клавіатура, маніпулятор "миша", монітор, ліцензована операційна система Windows 10)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13400, Україна, Житомирська область, м.Андрушівка, пл.Т.Г.Шевченка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

01 жовтня 2018 15:13
ogoloshenny .doc
01 жовтня 2018 13:23
dogovir .doc
01 жовтня 2018 15:13
ogoloshenny .doc
01 жовтня 2018 14:04
ogoloshenny .doc
01 жовтня 2018 13:23
ogoloshenny .doc
01 жовтня 2018 13:23
dogovir .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 02 жовтня 2018 09:31
Дата відповіді: 02 жовтня 2018 09:52
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-01-000895-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА", Код ЄДРПОУ:3097209703
Дата подання: 09 жовтня 2018 11:19
Монітор повністю відповідає технічним вимогам закупівлі.
Монітор повністю відповідає технічним вимогам закупівлі.
Скасована
Дата: 10 жовтня 2018 15:18
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2018-10-01-000895-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КомпаКом", Код ЄДРПОУ:40484701
Дата подання: 18 жовтня 2018 12:21
Невідповідність вимозі
Пропозиція ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" не відповідає умовам закупівлі, оскільки згідно "Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів". ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" пропонує монітор AOC19.5" E2070SWN/01 Black; 1600 х 900, 200 кд/м2, 5мс, D-Sub, який не відповідає умовам закупівлі,а саме не має контрастність 100 000 000:1, підсвічування WLED, фірмові технології eColor, Eye Protect, ComfyView. Як висновок, пропозиція учасника ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"не відповідає вимогам замовника в частині предмета закупівлі. А, оскільки порядок здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35 регламентує, що: 6.8. Один Учасник має право подати лише одну пропозицію до кожної окремої Закупівлі. 6.9. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. 6.10. Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого. Замовником під час оголошення Закупівлі. 10.1. Учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником. Уся історія змін, внесених у цей період, зберігається і стає доступною для перегляду всім Користувачам Системи після закінчення Аукціону; а п. 9.2 Порядку регламентує, що «Виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника,ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" зазначаємо, що пропозиція Учасника, не відповідає вимогам закупівлі UA-2018-09-18-001008-c то є всі аргументовані і законні підстави розглядати питання про дискваліфікацію ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 жовтня 2018 10:54
Технічна характеристика запропонованого товару ФОП Зуб Ольга Олегівна є не гіршою ніж у заявленому товарі. Крім того, дана пропозиція є для нас економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2018 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" 13 487,00
UAH з ПДВ
13 487,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 15 660,00
UAH з ПДВ
15 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2018 10:34
Declaration-NVO-AOC-2015-07_signed.pdf
04 жовтня 2018 10:34
Declaration-EMS-AOC-2015-07_signed.pdf
04 жовтня 2018 10:34
Санкції _Зуб О.О..pdf
04 жовтня 2018 10:34
Договори_2017.rar
04 жовтня 2018 10:34
_Зуб_О.О. — Сервіси.pdf
04 жовтня 2018 10:34
Цінова пропоз.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2018 13:07
Сертификаты GTL.rar
04 жовтня 2018 13:07
Опыт Поставок 2016-2017-2018.xls
04 жовтня 2018 13:07
о несертификации.pdf
04 жовтня 2018 13:07
Документи Компаком.rar
04 жовтня 2018 13:07
Сервіс центри.pdf
04 жовтня 2018 13:07
пропозиция 15660.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"
#3097209703
Рішення скасоване 13 487,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2018 15:18
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Рішення скасоване 15 660,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2018 15:18
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"
#3097209703
Переможець 13 487,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2018 11:24

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2018 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"
#3097209703
13 487,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір ст. 3 укладений
01 листопада 2018 08:46
Договір ст. 2 укладений
01 листопада 2018 08:46
Договір ст. 1 укладений
01 листопада 2018 08:46
Договір укладений
01 листопада 2018 08:46

Актуальні тендери

До пошуку