Капітальний ремонт будівлі літера А КМУ « Міська клінічна лікарня №3» по вул.Головна, 100 в м.Чернівці ( утеплення фасаду, модернізація обладнання вентиляційної системи будівлі )(Додаткові роботи)
Очікувана вартість
226 027,00 UAH
UA-2018-10-01-000758-a a9bdcab5d2ee4facb8cf98a23fd99949
Звіт про укладений договір    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павлюк Тетяна Фердинантівна

380506649178 healthmkl3@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальна медична установа "Міська клінічна лікарня №3"
Код ЄДРПОУ: 02005763
Місцезнаходження замовника: 58022, Україна, Чернівецька обл., Чернівці, Головна, буд.100
Контактна особа замовника: Павлюк Тетяна Фердинантівна
380506649178
healthmkl3@ukr.net

Інформація про предмет закупівлі

Утеплення фасадів мінеральними плитами, заповнення віконних прорізів готовими блоками, пробивання отворів, встановлення вентиляторів ( додаткові роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі літера А КМУ « Міська клінічна лікарня №3» по вул.Головна, 100 в м.Чернівці
( утеплення фасаду, модернізація обладнання вентиляційної системи будівлі )(Додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58022, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Головна,100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Документація

Тендерна документація

01 жовтня 2018 15:13
Електронний цифровий підпис
01 жовтня 2018 14:54
Деф.акт додаткові роботи.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будторгінвест"
#04854874
Переможець 220 735,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2018 16:27

Документи

01 жовтня 2018 16:00
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 жовтня 2018 16:37
Договір 138 додаткові роботи.pdf укладений
01 жовтня 2018 16:33
sign.p7s укладений
03 січня 2019 09:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 220 735,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку