Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Холодильне обладнання
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2018-10-01-000542-a ● b0bacc6154454d26b9e61ad7a7ccaa08
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "Криворізька станція переливання крові" ДОР" |
Код ЄДРПОУ: | 01986606 |
Місцезнаходження: | 50051, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Медична будинок 12 |
Контактна особа: |
Деркач Людмила Миколаївна +380564620175 kspk53020@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2018 13:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2018 14:52 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Холодильне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50051, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Медична, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2018
—
20 грудня 2018
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2018 13:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2018 13:32 |
Перелік змін.doc | |
05 жовтня 2018 13:32 |
Проект договору на холодильники.doc | |
05 жовтня 2018 13:32 |
Тендерна документація холодильники.doc |
05 жовтня 2018 13:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 жовтня 2018 13:32 |
Перелік змін.doc
|
|||
05 жовтня 2018 13:32 |
Проект договору на холодильники.doc
|
|||
05 жовтня 2018 13:32 |
Тендерна документація холодильники.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 01 жовтня 2018 17:02
Дата відповіді: 04 жовтня 2018 11:54
Для збірігання яких товарів буде використовуватись Лабораторний холодильник з електронікой Komfort LKv 3913Mediline (Liebherr)
(або еквівалент)?
Відповідь: Лабораторний холодильник з електронікой Komfort LKv 3913Mediline (Liebherr) (або еквівалент) планується придбати для роздільного зберігання компонентів крові, які зберігаються при температурі +4 ± 2`. Це еритроцити, еритроцитна завись, лейкофільтровані еритроцити, відмиті еритроцити.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-01-000542-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 02 жовтня 2018 17:28
Незаконні та дискримінуючі вимоги Тенрдерної документації
01.10.2018 року Замовник опублікував оголошення про закупівлю “Холодильне обладнання”.
Ознайомившись з Тендерною документацією ми виявили вимоги, які обмежують конкуренцію і коло можливих учасників закупівлі:
У Додатку з до Тендерної документації містяться технічні вимоги до предмету закупівлі.
Вимоги до “Лабораторний холодильник з електронікой Komfort LKv 3913Mediline (Liebherr)(або еквівалент)” та до “Лабораторний морозильник з електронікой Komfort LGex 3410 Mediline (Liebherr) (або еквівалент)” викладені таким чином, що їм відповідають холодильники тільки одного виробника — Liebherr.
Згідно ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
1) Такими вимогами до “Лабораторний холодильник з електронікой Komfort LKv 3913Mediline (Liebherr)(або еквівалент)” є:
1. Вертикальне холодильне обладнання з зовнішніми розмірами не більше /В/Ш/Г/ 184/60/62 см
2. Межа автоматичного регулювання та підтримки температур +2+16°С
3. Вага не більше 82 кг
4. Споживання електроенергії не більше 1.4 кВт.г/24г.
На ринку України представлено щонайменше 2 виробники холодильників, які відповідають вимогам тендерної документації, окрім вищезазначених пунктів. Такі холодильники мають наступні характеристики:
-Вертикальне холодильне обладнання з зовнішніми розмірами не більше /В/Ш/Г/ 199.5/62/65.5см;
-Межа автоматичного регулювання та підтримки температур +2+8°С;
-Вага не більше 100 кг;
-Споживання електроенергії не більше 360Вт;
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації, та викласти вимоги до “Лабораторний холодильник з електронікой Komfort LKv 3913Mediline (Liebherr)(або еквівалент)” таким чином, щоб вимогам відповідало більше 1 виробника, з метою усунення порушення ЗУ “Про публічні закупівлі”.
2) Такими вимогами до “Лабораторний морозильник з електронікой Komfort LGex 3410 Mediline (Liebherr) (або еквівалент)” є:
1. Вертикальне низькотемпературне обладнання призначене для зберігання плазми крові та має зовнішні розміри не більше /В/Ш/Г/ 184/60/62 см;
3. Споживання електроенергії за 24 г - не більше 1.4 кВт.г/24г;
4. Вага не більше 86 кг;
На ринку України представлено щонайменше 2 виробники холодильників, які відповідають вимогам тендерної документації, окрім вищезазначених пунктів. Такі холодильники мають наступні характеристики:
-Вертикальне низькотемпературне обладнання призначене для зберігання плазми крові та має зовнішні розміри не більше /В/Ш/Г/ 186/84/76,5 см;
-Споживання електроенергії не більше 360Вт;
-Вага не більше 137кг.
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації, та викласти вимоги до “Лабораторний морозильник з електронікой Komfort LGex 3410 Mediline (Liebherr) (або еквівалент)” таким чином, щоб вимогам відповідало більше 1 виробника, з метою усунення порушення ЗУ “Про публічні закупівлі”.
3) У загальних вимогах міститься вимога: Обладнання, яке пропонується, повинно бути новим та таким, що не було у використанні, виготовленим у 2018 році. Все обладнання медичного призначення, що пропонується, повинно мати Сертифікат (Декларацію) Відповідності Технічному Регламенту. Учасник надає підтверджуючі та реєстраційні документи.
Звертаємо Вашу увагу, що в Постанові Кабінету Міністрів України від 09.11.2004 р. № 1497 «Про затвердження Порядку державної реєстрації медичної техніки і виробів медичного призначення» було визначено термін «вироби медичного призначення». Ця постанова Кабінету Міністрів України від 09.11.2004 р. № 1497 втратила чинність 01.07.2015р.
Водночас з 01.07.2015 обов’язковими стали вимоги технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 .10.2013 № 753 (далі - Технічний регламент).
Відповідно до абзацу першого пункту І загальною частини Технічного регламенту дія цього Технічного регламенту поширюється на медичні вироби та допоміжні засоби до них (далі - медичні вироби). Для цілей цього Технічного регламенту допоміжні засоби розглядаються як медичні вироби.
Згідно критеріїв класифікації медичних виробів наведених у Додатку 2
до Технічного регламенту, усі неінвазивні медичні вироби, призначені для переливання або зберігання крові, рідин і тканин тіла, а також рідин або газів з метою подальшої інфузії, застосування або введення в організм, відносяться до класу IIа:
якщо вони можуть бути під’єднані до активних медичних виробів класу IIа або вищого класу;
якщо вони призначені для зберігання або переливання крові чи інших рідин тіла або для зберігання органів, частин органів або тканин організму.
Також зазначаємо, що Технічний регламент не містить визначення термінів «медична техніка» та «виріб медичного призначення».
З огляду на наведене вище, на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753, повідомляло наступне:
Не існує терміну «вироби медичного призначення». Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02 .10.2013 № 753 існує термін«Медичні вироби»
Медичні вироби, призначені для переливання або зберігання крові, рідин і тканин тіла, а також рідин або газів з метою подальшої інфузії, застосування або введення в організм, відносяться до класу IIа Медичних виробів.
Враховуючи вищезазначене, спираючись на ч.1 та 2 ст. 23 ЗУ “Про публічні закупівлі” просимо внести зміни до Тендерної документації та викласти п. 1 Загальних вимог у відповідності з чинним законодавством України, наприклад: Обладнання, яке пропонується, повинно бути новим та таким, що не було у використанні, виготовленим у 2018 році. Запропоноване обладнання має відповідати Технічному регламенту щодо медичних виробів, що підтверджується Декларацією або Сертифікатом відповідності.
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись з Тендерною документацією ми виявили вимоги, які обмежують конкуренцію і коло можливих учасників закупівлі:
У Додатку з до Тендерної документації містяться технічні вимоги до предмету закупівлі.
Вимоги до “Лабораторний холодильник з електронікой Komfort LKv 3913Mediline (Liebherr)(або еквівалент)” та до “Лабораторний морозильник з електронікой Komfort LGex 3410 Mediline (Liebherr) (або еквівалент)” викладені таким чином, що їм відповідають холодильники тільки одного виробника — Liebherr.
Згідно ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
1) Такими вимогами до “Лабораторний холодильник з електронікой Komfort LKv 3913Mediline (Liebherr)(або еквівалент)” є:
1. Вертикальне холодильне обладнання з зовнішніми розмірами не більше /В/Ш/Г/ 184/60/62 см
2. Межа автоматичного регулювання та підтримки температур +2+16°С
3. Вага не більше 82 кг
4. Споживання електроенергії не більше 1.4 кВт.г/24г.
На ринку України представлено щонайменше 2 виробники холодильників, які відповідають вимогам тендерної документації, окрім вищезазначених пунктів. Такі холодильники мають наступні характеристики:
-Вертикальне холодильне обладнання з зовнішніми розмірами не більше /В/Ш/Г/ 199.5/62/65.5см;
-Межа автоматичного регулювання та підтримки температур +2+8°С;
-Вага не більше 100 кг;
-Споживання електроенергії не більше 360Вт;
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації, та викласти вимоги до “Лабораторний холодильник з електронікой Komfort LKv 3913Mediline (Liebherr)(або еквівалент)” таким чином, щоб вимогам відповідало більше 1 виробника, з метою усунення порушення ЗУ “Про публічні закупівлі”.
2) Такими вимогами до “Лабораторний морозильник з електронікой Komfort LGex 3410 Mediline (Liebherr) (або еквівалент)” є:
1. Вертикальне низькотемпературне обладнання призначене для зберігання плазми крові та має зовнішні розміри не більше /В/Ш/Г/ 184/60/62 см;
3. Споживання електроенергії за 24 г - не більше 1.4 кВт.г/24г;
4. Вага не більше 86 кг;
На ринку України представлено щонайменше 2 виробники холодильників, які відповідають вимогам тендерної документації, окрім вищезазначених пунктів. Такі холодильники мають наступні характеристики:
-Вертикальне низькотемпературне обладнання призначене для зберігання плазми крові та має зовнішні розміри не більше /В/Ш/Г/ 186/84/76,5 см;
-Споживання електроенергії не більше 360Вт;
-Вага не більше 137кг.
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації, та викласти вимоги до “Лабораторний морозильник з електронікой Komfort LGex 3410 Mediline (Liebherr) (або еквівалент)” таким чином, щоб вимогам відповідало більше 1 виробника, з метою усунення порушення ЗУ “Про публічні закупівлі”.
3) У загальних вимогах міститься вимога: Обладнання, яке пропонується, повинно бути новим та таким, що не було у використанні, виготовленим у 2018 році. Все обладнання медичного призначення, що пропонується, повинно мати Сертифікат (Декларацію) Відповідності Технічному Регламенту. Учасник надає підтверджуючі та реєстраційні документи.
Звертаємо Вашу увагу, що в Постанові Кабінету Міністрів України від 09.11.2004 р. № 1497 «Про затвердження Порядку державної реєстрації медичної техніки і виробів медичного призначення» було визначено термін «вироби медичного призначення». Ця постанова Кабінету Міністрів України від 09.11.2004 р. № 1497 втратила чинність 01.07.2015р.
Водночас з 01.07.2015 обов’язковими стали вимоги технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 .10.2013 № 753 (далі - Технічний регламент).
Відповідно до абзацу першого пункту І загальною частини Технічного регламенту дія цього Технічного регламенту поширюється на медичні вироби та допоміжні засоби до них (далі - медичні вироби). Для цілей цього Технічного регламенту допоміжні засоби розглядаються як медичні вироби.
Згідно критеріїв класифікації медичних виробів наведених у Додатку 2
до Технічного регламенту, усі неінвазивні медичні вироби, призначені для переливання або зберігання крові, рідин і тканин тіла, а також рідин або газів з метою подальшої інфузії, застосування або введення в організм, відносяться до класу IIа:
якщо вони можуть бути під’єднані до активних медичних виробів класу IIа або вищого класу;
якщо вони призначені для зберігання або переливання крові чи інших рідин тіла або для зберігання органів, частин органів або тканин організму.
Також зазначаємо, що Технічний регламент не містить визначення термінів «медична техніка» та «виріб медичного призначення».
З огляду на наведене вище, на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753, повідомляло наступне:
Не існує терміну «вироби медичного призначення». Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02 .10.2013 № 753 існує термін«Медичні вироби»
Медичні вироби, призначені для переливання або зберігання крові, рідин і тканин тіла, а також рідин або газів з метою подальшої інфузії, застосування або введення в організм, відносяться до класу IIа Медичних виробів.
Враховуючи вищезазначене, спираючись на ч.1 та 2 ст. 23 ЗУ “Про публічні закупівлі” просимо внести зміни до Тендерної документації та викласти п. 1 Загальних вимог у відповідності з чинним законодавством України, наприклад: Обладнання, яке пропонується, повинно бути новим та таким, що не було у використанні, виготовленим у 2018 році. Запропоноване обладнання має відповідати Технічному регламенту щодо медичних виробів, що підтверджується Декларацією або Сертифікатом відповідності.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 жовтня 2018 13:29
На звернення за роз’ясненням від 02.10.2018 року ID: UA-2018-10-01-000542-a.c1 тендерний комітет КЗ «Криворізька станція переливання крові» ДОР» повідомляє наступне: на жаль, наша країна не являється виробником заявленого холодильного обладнання і всі учасники торгів являються лише посередниками між виробником та замовником. Напевне, мрія кожного замовника придбати товар по вигідній ціні, але при цьому, щоб він був якісний, довговічний, безпроблемний та поставлений в прописаний договором термін, а не очікувався протягом довгих місяців, при цьому без жодних реальних санкцій до такого «переможця» відкритих торгів і байдуже який посередник його поставить.
Право кожного замовника вибирати той товар, який на його думку, являється найбільш прийнятний до його конкретних умов функціонування. Звичайно, не порушуючи вимог законодавства стосовно відкритості, прозорості, економності, добросовісної конкуренції та недискримінації учасників.
Таким підходом керувалися і ми, враховуючи конкретні розміри приміщення в якому планується встановити холодильники, специфіку нашої роботи та енергетичну економність обладнання.
Не зрозуміла Ваша вимога відносно споживання електроенергії – «не більше 360Вт»? 360 Вт за хвилину, годину, добу, місяць, рік? Як відомо, енергоносії зараз високовартісні і не врахувати це не можливо.
Цікаві, також, запропоновані Вами до внесення в тендерну документацію розміри холодильного обладнання – досить великі. Вони цілком співпадають з розмірами обладнання одного з виробника. Та, напевне, це не являється жодним порушенням законодавства чи тиском на замовника.
Визиває подив Ваша претензія стосовно загальних вимог. Адже, готуючи тендерну документацію, ми, звичайно, вивчали пропозиції товару і знайомилися з аналогічною тендерною документацією інших замовників в цьому році, в тому числі і тих, в яких, напевне, Ви брали участь. При цьому, ідентична вимога не була оскаржена чи потребувала роз’яснення, хоча, здавалося б, існуючі постанови Кабінету Міністрів повинні розповсюджуватися на всіх замовників торгів на території України.
Але в цілому ми сприймаємо Вашу критику. Ми відкриті до діалогу, навчання та співробітництва, але не до тиску чи диктату, і враховуючи заявлені в звернені пропозиції, вважаємо за потрібне внести зміни до тендерної документації.
Внесені зміни, беззаперечно, при наявності бажання взяти участь у відкритих тогах, ще більше розширюють коло учасників і ми сподіваємося на їхню участь в проведенні торгів.
Право кожного замовника вибирати той товар, який на його думку, являється найбільш прийнятний до його конкретних умов функціонування. Звичайно, не порушуючи вимог законодавства стосовно відкритості, прозорості, економності, добросовісної конкуренції та недискримінації учасників.
Таким підходом керувалися і ми, враховуючи конкретні розміри приміщення в якому планується встановити холодильники, специфіку нашої роботи та енергетичну економність обладнання.
Не зрозуміла Ваша вимога відносно споживання електроенергії – «не більше 360Вт»? 360 Вт за хвилину, годину, добу, місяць, рік? Як відомо, енергоносії зараз високовартісні і не врахувати це не можливо.
Цікаві, також, запропоновані Вами до внесення в тендерну документацію розміри холодильного обладнання – досить великі. Вони цілком співпадають з розмірами обладнання одного з виробника. Та, напевне, це не являється жодним порушенням законодавства чи тиском на замовника.
Визиває подив Ваша претензія стосовно загальних вимог. Адже, готуючи тендерну документацію, ми, звичайно, вивчали пропозиції товару і знайомилися з аналогічною тендерною документацією інших замовників в цьому році, в тому числі і тих, в яких, напевне, Ви брали участь. При цьому, ідентична вимога не була оскаржена чи потребувала роз’яснення, хоча, здавалося б, існуючі постанови Кабінету Міністрів повинні розповсюджуватися на всіх замовників торгів на території України.
Але в цілому ми сприймаємо Вашу критику. Ми відкриті до діалогу, навчання та співробітництва, але не до тиску чи диктату, і враховуючи заявлені в звернені пропозиції, вважаємо за потрібне внести зміни до тендерної документації.
Внесені зміни, беззаперечно, при наявності бажання взяти участь у відкритих тогах, ще більше розширюють коло учасників і ми сподіваємося на їхню участь в проведенні торгів.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-10-01-000542-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 09 листопада 2018 14:00
Дата подання: 09 листопада 2018 14:00
Скарга на (Рішення) протокол засідання тендерного комітету №81 від 30.10.2018
До органу оскарження:
Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського,45
Суб'єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю “Ледум”
49069, місто Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, будинок 17,
тел.: (056) 370-54-72
e-mail: official@ledum.com.ua
Замовник:
КЗ "Криворізька станція переливання крові" ДОР"
50051, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Медична будинок 12
ЄДРПОУ: 01986606
тел: +380564620175
е-mail:kspk53020@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2018-10-01-000542-a
Скарга
на (Рішення) протокол засідання тендерного комітету №81 від 30.10.2018
01.10.2018 року Замовник опублікував оголошення про закупівлю “Холодильне обладнання”.
19.10.2018 було розкрито тендерні пропозиції.
Відповідно до протоколу №78 від 24.10.2018 тендерну пропозицію ТОВ «ЛЕДУМ» було відхилено.
Відповідно до протоколу №81 від 30.10.2018 переможцем у закупівлі визначено ТОВ «РедМед» та прийнято рішення про намір укласти з ТОВ «РедМед» договір про закупівлю.
Вважаємо, що протокол засідання тендерного комітету №81 від 30.10.2018 є незаконним, протиправним, прийнятим з порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі», з огляду на наступне.
Відповідно до оскаржуваного протоколу Замовником визначено переможцем підприємство, яка реалізує в даній процедурі торгів товар, який не є медичним виробом, оскільки переможцем торгів не надано документів відповідності товару Технічному регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 №753 (надалі – технічний регламент щодо медичних виробів).
Запропоноване обладнання має відповідати Технічному регламенту щодо медичних виробів, що підтверджується Декларацією або Сертифікатом відповідності.
Згідно п. 9 Технічного регламенту щодо медичних виробів визначено, що «Введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів дозволяється тільки в разі, коли вони повністю відповідають вимогам цього Технічного регламенту, за умови належного постачання, встановлення, технічного обслуговування та застосування їх за призначенням.»
Невідповідність товару Технічному регламенту щодо медичних виробів є незаконним та суперечить п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, де визначено, що Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому технічна специфікація повинна містити: … посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Відповідно до ч.7 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом.
Таким чином, Замовник порушив законодавство України, а також права учасників Закупівлі, в тому числі права ТОВ “Ледум”.
Враховуючи викладене, спираючись на ст. 18 ЗУ “Про публічні закупівлі”:
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов'язати Замовника скасувати Рішення про намір укласти договір з ТОВ “РедМед” (Протокол № 81 від 30.10.2018р.).
Додатки:
1. Платіжне доручення.
2. Протокол № 81 від 30.10.2018р.
3. Документи надані учасником ТОВ “РедМед”.
Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 листопада 2018 16:48
рішення від 13.11.2018 № 11582+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2018 16:48
інформація про резолютивну частину рішення від 29.11.2018 №12223.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2018 17:07
рішення від 29.11.2018 №12223.pdf
Дата публікації: 04 грудня 2018 20:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2018 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕДУМ" |
347 750,00
UAH з ПДВ
|
337 371,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РЕДМЕД" |
344 880,00
UAH з ПДВ
|
338 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО |
348 048,00
UAH з ПДВ
|
348 048,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕДУМ" #21869802 |
Відхилено |
337 371,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2018 15:12
|
ТОВ "РЕДМЕД" #40725442 |
Переможець |
338 000,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2018 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2018 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2018 13:28
|
Дод.угода 1.doc | зміни до договору |
20 грудня 2018 13:12
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2018 14:02
|
Договір | укладений |
05 грудня 2018 13:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 135/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 135/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |