Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Харчування для дітей хворих на фенілкетонурію
Очікувана вартість
406 170,00 UAH
UA-2018-10-01-000378-a 36d2207d3f4447da846c12b77ce048fe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круп'як Надія Олексіївна

380342552014 zdorovja.n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012875
Вебсайт: http://www.uozoda.if.net.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Контактна особа: Круп'як Надія Олексіївна
380342552014
zdorovja.n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2018 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2018 17:00
Очікувана вартість: 406 170,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Місце поставки товару: Івано-Франківська обласна дитяча клінічна лікарня (вул.Коновальця,132 ,м.Івано-Франківськ, 76018)

Тендерна документація

01 жовтня 2018 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2018 11:44
Проект_договору.doc
01 жовтня 2018 11:44
МТВ.docx
01 жовтня 2018 11:44
Тендерна документація.doc
01 жовтня 2018 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2018 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2018 11:44
Проект_договору.doc
01 жовтня 2018 11:44
МТВ.docx
01 жовтня 2018 11:44
Тендерна документація.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-10-01-000378-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:33239630
Дата подання: 01 листопада 2018 17:09
Скарга
СКАРГА Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-10-01-000378-a Департаментом охорони здоров’я Івано-Франківської облдержадміністрації (далі за текстом – Замовник) було розпочато процедуру публічної закупівлі за предметом закупівлі – за кодом ДК 021:2015 ("Єдиний закупівельний словник") 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (CPV) (харчування для дітей хворих на фенілкетонурію. Суб’єкт оскарження – Приватне акціонерне товариство «Медфарком-Центр» (далі за текстом – Скаржник) як учасник процедури закупівлі по лотам №№ 2 та 3 вважає, що Замовник в порушення вимог пп. 4 п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» не відхилив як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, тендерну пропозицію Учасника, який був визнаний переможцем по лотам №№ 2 та 3, а саме: Товариство з обмеженою відповідальністю «Здорове Майбутнє» (Код за ЄДРПОУ, 39204954, 04080, м. Київ, вулиця Вікентія Хвойки, 21, тел. 044 2812429), оскільки тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації зазначеної вище Процедури закупівлі (далі за текстом – Тендерна документація). Таким чином, свої доводи Скаржник обґрунтовує наступним: І. Лот № 2 Згідно додатку № 2 «Медико-технічні вимоги» Тендерної документації «Медико-технічні вимоги до спеціальних продуктів для дітей хворих на фенілкетонурію» Замовником торгів, серед іншого, визначено наступну медико-технічну вимогу до предмету закупівлі і по лоту № 2 «Спеціальний продукт харчування для дітей, хворих на фенілкетонурію, віком від 1 до 8 років із вмістом білка не більше 60 г на 100 г сухого продукту»: «8. Продукт повинен бути порошкоподібним, розфасований у жерстяні банки не менше 500 грамів.» Так, згідно з інформацією наведеною у файлі під назвою «7. Інформація та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні ха-ки предмета закупівлі ст. 85-130.pdf» Учасником – Товариством з обмеженою відповідальністю «Здорове Майбутнє» – по лоту № 2 в його тендерній пропозиції було запропоновано товар, який не відповідає медико-технічним вимогам Тендерної документації, оскільки згідно інформації про форму випуску продукту в тендерній пропозиції учасника (сторінка 13 файлу «7. Інформація та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні ха-ки предмета закупівлі ст. 85-130.pdf») форма випуску продукту учасника – «порошок з нейтральним смаком в пакетах по 25 г, по 30 пакетів в картонній коробці». ІІ. Лот № 3 Згідно додатку № 2 «Медико-технічні вимоги» Тендерної документації «Медико-технічні вимоги до спеціальних продуктів для дітей хворих на фенілкетонурію» Замовником торгів по всім лотам, і, в тому числі, по лоту № 3 «Спеціальний продукт харчування для дітей, хворих на фенілкетонурію, із вмістом білка не менше 27 грам на 100 грам сухого продукту віком від 1 року», серед іншого, визначено наступну загальну медико-технічну вимогу до предмету закупівлі: «2. Товар повинен мати підтвердження якості виробничого процесу даних продуктів. Для підтвердження учасник надає копію міжнародного сертифікату якості на товар.» Так, згідно з інформацією наведеною у файлі під назвою «7. Інформація та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні ха-ки предмета закупівлі ст. 85-130.pdf» Учасником – Товариством з обмеженою відповідальністю «Здорове Майбутнє» – по лоту № 3 в його тендерній пропозиції було запропоновано товар, який не відповідає медико-технічним вимогам Тендерної документації, оскільки згідно інформації щодо підтвердження якості виробничого процесу в тендерній пропозиції учасника (сторінки 33, 34, 35, 36, 37 файлу «7. Інформація та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні ха-ки предмета закупівлі ст. 85-130.pdf») надані: міжнародний сертифікат щодо системи управління якістю з терміном дії до 16 листопада 2017 року та міжнародний сертифікат щодо системи менеджменту з терміном дії до 14 вересня 2018 року, а також лист про відсутність підтвердження якості виробничого процесу на дату проведення торгів. Отже Учасником, який був визнаний переможцем по лоту № 3 Процедури закупівлі, не було надано підтвердження якості виробничого процесу по відношенню до продуктів, які він має запропонувати Замовнику. Таким чином, Замовником в порушення Закону України «Про публічні закупівлі» визнано переможцем процедури відкритих торгів UA-2018-10-01-000378-a по лотам №№ 2 та 3 учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає медико-технічним вимогам Тендерної документації. На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. На час розгляду скарги (до винесення рішення за скаргою) прийняти рішення про призупинення процедури закупівлі згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-10-01-000378-a. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем по лоту № 2 Товариство з обмеженою відповідальністю «Здорове Майбутнє» (Код за ЄДРПОУ, 39204954, Місцезнаходження, телефон, телефакс: 04080, м. Київ, вулиця Вікентія Хвойки, 21, тел. +044 281 24 29) процедури відкритих торгів згідно оголошення UA-2018-10-01-000378-a. 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем по лоту № 3 Товариство з обмеженою відповідальністю «Здорове Майбутнє» (Код за ЄДРПОУ, 39204954, Місцезнаходження, телефон, телефакс: 04080, м. Київ, вулиця Вікентія Хвойки, 21, тел. +044 281 24 29) процедури відкритих торгів згідно оголошення UA-2018-10-01-000378-a. 5. Зобов’язати Замовника продовжити розгляд наступних пропозицій процедури відкритих торгів згідно оголошення UA-2018-10-01-000378-a з урахуванням обставин, викладених у цій скарзі. Додаток: 1. Підтвердження про внесення плати за подання скарги. 2. Сторінка 13 файлу «7. Інформація та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні ха-ки предмета закупівлі ст. 85-130.pdf». 3. Сторінки 33-37 файлу «7. Інформація та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні ха-ки предмета закупівлі ст. 85-130.pdf».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 листопада 2018 17:52
Рішення від 06.11.2018 № 11310 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2018 17:52
Рішення від 19.11.2018 № 11807.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2018 17:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: У відповідності до рішення за результатом розгляду скарги скасовано рішення по лотах 2,3 та повторно проведено оцінку учасника
Дата виконання рішення замовником: 26 листопада 2018 14:46
Номер скарги: UA-2018-10-01-000378-a.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:33239630
Дата подання: 01 листопада 2018 17:12
Скарга
СКАРГА Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-10-01-000378-a Департаментом охорони здоров’я Івано-Франківської облдержадміністрації (далі за текстом – Замовник) було розпочато процедуру публічної закупівлі за предметом закупівлі – за кодом ДК 021:2015 ("Єдиний закупівельний словник") 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (CPV) (харчування для дітей хворих на фенілкетонурію. Суб’єкт оскарження – Приватне акціонерне товариство «Медфарком-Центр» (далі за текстом – Скаржник) як учасник процедури закупівлі по лотам №№ 2 та 3 вважає, що Замовник в порушення вимог пп. 4 п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» не відхилив як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, тендерну пропозицію Учасника, який був визнаний переможцем по лотам №№ 2 та 3, а саме: Товариство з обмеженою відповідальністю «Здорове Майбутнє» (Код за ЄДРПОУ, 39204954, 04080, м. Київ, вулиця Вікентія Хвойки, 21, тел. 044 2812429), оскільки тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації зазначеної вище Процедури закупівлі (далі за текстом – Тендерна документація). Таким чином, свої доводи Скаржник обґрунтовує наступним: І. Лот № 2 Згідно додатку № 2 «Медико-технічні вимоги» Тендерної документації «Медико-технічні вимоги до спеціальних продуктів для дітей хворих на фенілкетонурію» Замовником торгів, серед іншого, визначено наступну медико-технічну вимогу до предмету закупівлі і по лоту № 2 «Спеціальний продукт харчування для дітей, хворих на фенілкетонурію, віком від 1 до 8 років із вмістом білка не більше 60 г на 100 г сухого продукту»: «8. Продукт повинен бути порошкоподібним, розфасований у жерстяні банки не менше 500 грамів.» Так, згідно з інформацією наведеною у файлі під назвою «7. Інформація та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні ха-ки предмета закупівлі ст. 85-130.pdf» Учасником – Товариством з обмеженою відповідальністю «Здорове Майбутнє» – по лоту № 2 в його тендерній пропозиції було запропоновано товар, який не відповідає медико-технічним вимогам Тендерної документації, оскільки згідно інформації про форму випуску продукту в тендерній пропозиції учасника (сторінка 13 файлу «7. Інформація та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні ха-ки предмета закупівлі ст. 85-130.pdf») форма випуску продукту учасника – «порошок з нейтральним смаком в пакетах по 25 г, по 30 пакетів в картонній коробці». ІІ. Лот № 3 Згідно додатку № 2 «Медико-технічні вимоги» Тендерної документації «Медико-технічні вимоги до спеціальних продуктів для дітей хворих на фенілкетонурію» Замовником торгів по всім лотам, і, в тому числі, по лоту № 3 «Спеціальний продукт харчування для дітей, хворих на фенілкетонурію, із вмістом білка не менше 27 грам на 100 грам сухого продукту віком від 1 року», серед іншого, визначено наступну загальну медико-технічну вимогу до предмету закупівлі: «2. Товар повинен мати підтвердження якості виробничого процесу даних продуктів. Для підтвердження учасник надає копію міжнародного сертифікату якості на товар.» Так, згідно з інформацією наведеною у файлі під назвою «7. Інформація та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні ха-ки предмета закупівлі ст. 85-130.pdf» Учасником – Товариством з обмеженою відповідальністю «Здорове Майбутнє» – по лоту № 3 в його тендерній пропозиції було запропоновано товар, який не відповідає медико-технічним вимогам Тендерної документації, оскільки згідно інформації щодо підтвердження якості виробничого процесу в тендерній пропозиції учасника (сторінки 33, 34, 35, 36, 37 файлу «7. Інформація та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні ха-ки предмета закупівлі ст. 85-130.pdf») надані: міжнародний сертифікат щодо системи управління якістю з терміном дії до 16 листопада 2017 року та міжнародний сертифікат щодо системи менеджменту з терміном дії до 14 вересня 2018 року, а також лист про відсутність підтвердження якості виробничого процесу на дату проведення торгів. Отже Учасником, який був визнаний переможцем по лоту № 3 Процедури закупівлі, не було надано підтвердження якості виробничого процесу по відношенню до продуктів, які він має запропонувати Замовнику. Таким чином, Замовником в порушення Закону України «Про публічні закупівлі» визнано переможцем процедури відкритих торгів UA-2018-10-01-000378-a по лотам №№ 2 та 3 учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає медико-технічним вимогам Тендерної документації. На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. На час розгляду скарги (до винесення рішення за скаргою) прийняти рішення про призупинення процедури закупівлі згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-10-01-000378-a. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем по лоту № 2 Товариство з обмеженою відповідальністю «Здорове Майбутнє» (Код за ЄДРПОУ, 39204954, Місцезнаходження, телефон, телефакс: 04080, м. Київ, вулиця Вікентія Хвойки, 21, тел. +044 281 24 29) процедури відкритих торгів згідно оголошення UA-2018-10-01-000378-a. 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем по лоту № 3 Товариство з обмеженою відповідальністю «Здорове Майбутнє» (Код за ЄДРПОУ, 39204954, Місцезнаходження, телефон, телефакс: 04080, м. Київ, вулиця Вікентія Хвойки, 21, тел. +044 281 24 29) процедури відкритих торгів згідно оголошення UA-2018-10-01-000378-a. 5. Зобов’язати Замовника продовжити розгляд наступних пропозицій процедури відкритих торгів згідно оголошення UA-2018-10-01-000378-a з урахуванням обставин, викладених у цій скарзі. Додаток: 1. Підтвердження про внесення плати за подання скарги. 2. Сторінка 13 файлу «7. Інформація та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні ха-ки предмета закупівлі ст. 85-130.pdf». 3. Сторінки 33-37 файлу «7. Інформація та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні ха-ки предмета закупівлі ст. 85-130.pdf».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 06.11.2018 № 11311.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2018 17:54

Документи подані скаржником

01 листопада 2018 17:08
скарга.pdf
01 листопада 2018 17:09
Платіжне доручення.pdf
01 листопада 2018 17:09
Сторінка 13.pdf
01 листопада 2018 17:09
Сторінка 33-37.pdf
01 листопада 2018 17:11
скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

22 листопада 2018 17:50
Рішення від 19.11.2018 № 11807.pdf

Документи подані скаржником

01 листопада 2018 17:11
Сторінка 13.pdf
01 листопада 2018 17:11
Сторінка 33-37.pdf
01 листопада 2018 17:11
Платіжне доручення.pdf
01 листопада 2018 17:12
скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

06 листопада 2018 17:54
Рішення від 06.11.2018 № 11311.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 - Спеціальний продукт харчування для дітей, хворих на фенілкетонурію, віком від народження до 12 місяців
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 24 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 120,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 18 жовтня 2018 15:56
Закінчення: 18 жовтня 2018 16:17
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

20 шт
Лот №1 - Спеціальний продукт харчування для дітей, хворих на фенілкетонурію, віком від народження до 12 місяців
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Коновальця,132
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2018 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР" 24 000,00
UAH з ПДВ
24 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТФ АСК" 23 952,00
UAH з ПДВ
23 952,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2018 15:00
документи по переможцю.pdf
16 жовтня 2018 15:24
технічна частина Лот 1.pdf
16 жовтня 2018 15:07
Проект договору.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2018 16:47
Електронний підпис
17 жовтня 2018 16:45
документи 1,1.pdf
17 жовтня 2018 16:45
документи 3.3.pdf
17 жовтня 2018 16:45
документи 2,2.pdf
17 жовтня 2018 16:45
UA-2018-10-01-000378-a.pdf
17 жовтня 2018 16:45
документи 1,1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"

ТОВ "ТФ АСК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТФ АСК"
#40901231
Рішення скасоване 23 952,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2018 16:29
ТОВ "ТФ АСК"
#40901231
Відхилено 23 952,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2018 14:26
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"
#33239630
Переможець 24 000,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2018 14:38

Документи

23 жовтня 2018 15:19
Електронний підпис

Документи

08 листопада 2018 16:36
Електронний підпис
08 листопада 2018 16:31
ПР.розгляду лот 1.pdf
08 листопада 2018 16:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 листопада 2018 14:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2018 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"
#33239630
24 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2018 14:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2018 11:00
Електронний підпис укладений
31 грудня 2018 10:59
Електронний підпис укладений
14 грудня 2018 11:29
Договір Медфарком-Центр Лот1.pdf укладений
14 грудня 2018 11:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 24 000,00
UAH з ПДВ