Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ізолятори
Очікувана вартість
833 250,00 UAH
UA-2018-10-01-000268-b ● 236c8df1bcc7498d90437dce43969a34
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 19355964 |
Вебсайт: | http://npp.zp.ua |
Місцезнаходження: | 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133 |
Контактна особа: |
Тивоненко Олександр Вікторович +380613956111 oskt36246@mgw.npp.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2018 13:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2018 09:00 |
Очікувана вартість: | 833 250,00 UAH без ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
код ДК 021:2015 – 31650000-7 Ізоляційне приладдя (ізолятори)
Тендерна документація
25 жовтня 2018 14:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2018 14:57 |
Перелік змін.doc | |
25 жовтня 2018 14:57 |
Проект договора.DOC | |
25 жовтня 2018 14:57 |
Тендерна документація.DOC |
25 жовтня 2018 14:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 жовтня 2018 14:57 |
Перелік змін.doc
|
||||||
25 жовтня 2018 14:57 |
Проект договора.DOC
|
||||||
25 жовтня 2018 14:57 |
Тендерна документація.DOC
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про Ціну закупівль.
Дата подання: 04 жовтня 2018 13:41
Дата відповіді: 25 жовтня 2018 15:06
Шановне панство! Ви вказали ціну закупівлі . На нашу думку, аналізу ціни на ринку виробників ціни запропонованого товару приблизно (за цінами від виробників ізоляторів ТОВ НПО ІЗОЛЯТОР, ТОВ Слов'янський Завод Високовольтних Ізоляторів, ТОВ Львівський Ізоляторний Завад, ізоляторів з Кітаю та Росії мінімальні наступні: ИОР-10-7,5-3 УХЛ2 = 220,00 грн., ПС-160Д = 700,00 грн., ШФ 10Г = 125,00 грн., ИОС 110-600 УХЛ1 = 9320,00 грн., ОСК 8-24-А УХЛ2 виконання 2 =10 000,00 грн. Ціни вказані без ПДВ та такі ціни введені виробниками в Україні та їх представниками із закордону з 01.10.2018 року, в зв'язку з подорожченням газу, сировини, мита та інше. Просимо пояснити, з чого складалася ціна закупівлі? Можливо з ціни 2012 року? Тогда зрозуміло. Після революції гідності усе подорожчило не меньше як в 2.8 рази. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Очікувана вартість закупівлі визначалася у відповідності з ціновою політикою ВП ЗАЕС, з урахуванням цін на продукцію, що закуповувалася підрозділами ДП НАЕК "Енергоатом" через електронну систему закупівель.
Про розділ на Лоти
Дата подання: 05 жовтня 2018 14:49
Дата відповіді: 25 жовтня 2018 15:07
Добрий день!
У відповідності до вимог тендерної документації в одному лоті закупається різнотипна продукція. Таке об’єднання різнотипної продукції в одному лоті дискримінує безпосередніх виробників продукції, адже на території України немає жодного виробничого підприємства, яке виробляло би всі ці типи ізоляторів. Просимо вас виділити скляні ізолятори в окремий лот, що дасть змогу участі в даних торгах безпосередньо виробникам, а Вашому підприємству закупити продукцію без посередницьких комісій. З надією на розуміння, та вирішення вищезазначеного питання без залучання Контрольно- ревізійних та контролюючих організацій.
Зокрема, просимо ознайомиться з наступною практикою, що склалась: торги (№ у ЦБД: UA-2018-02-21-001116-b ) за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-02-21-001116-b та результат розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "Львівська ізоляторна компанія" від 15.03.2018 (№ UA-2018-02-21-001116-b.a ).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни до тендерної документації внесені.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-01-000268-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: НПО ІЗОЛЯТОР, Код ЄДРПОУ:33244420
Дата подання: 02 жовтня 2018 18:12
Про деякі помилки в Додатку 1.
Прошу виправити помилки та розглянути пропозцію що до п.3 в листі. Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 жовтня 2018 15:28
Стосовно питань зазначення ТУ в специфікації - внесені зміни до тендерної документації.
Стосовно документального підтвердження стосунків учасника торгів з виробником.
Згідно з умовами тендерної документації учасники можуть пропонувати до розгляду еквівалентну продукцію. При здійсненні поставки постачальник повинен надати паспорт, сертифікат якості, які підтверджують походження та якість продукції.
Внесення змін до тендерної документації в цій частині вважаємо недоцільним.
Стосовно документального підтвердження стосунків учасника торгів з виробником.
Згідно з умовами тендерної документації учасники можуть пропонувати до розгляду еквівалентну продукцію. При здійсненні поставки постачальник повинен надати паспорт, сертифікат якості, які підтверджують походження та якість продукції.
Внесення змін до тендерної документації в цій частині вважаємо недоцільним.
Номер вимоги: UA-2018-10-01-000268-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВЕНЕРГОПРОМ", Код ЄДРПОУ:34974747
Дата подання: 03 жовтня 2018 16:44
Порушення
Відповідно до статті 22, Закону Україні «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) тендерна документація повинна містити:
інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації:
- виробник ізоляторів Ізолятор ПС-160Д або еквівалент, що закупаються повинен бути ТОВ «Львівська ізоляторна компанія», що є посиланням на конкретну фірму, виробника цих ізоляторів, що порушує вимоги Статті 22 Закону
Просимо виправити припинити порушення Закону в цій частині шляхом видалення посилання на конкретну фірму, виробника цих ізоляторів;
- виробник ізоляторів ИОР-10-7,50 III-I УХЛ2 або еквівалент, ИОР-10-7,50 III-I УХЛ2 або еквівалент, ШФ 10Г або еквівалент, ИОС-110-600 1М УХЛ1 або еквівалент, ОСК 8-24-А УХЛ2 або еквівалент - ТОВ «НПО «ІЗОЛЯТОР» або еквівалент, таке посилання на конкретного виробника чи фірму також суперечить вимогам Закону, Законом передбачено посилання в якості технічних характеристик з виразом або еквівалент, також не зрозуміло в якій частині виробник повинен бути еквівалентним тумо, що зазначений в тендерній документації та хто буде оцінювати запропонований виробник є еквівалентним зазначеному, чи ні.
Просимо припинити порушення Закону в цій частині, шляхом внесення відповідних змін з видаленням посилання «виробник ТОВ «НПО «ІЗОЛЯТОР» або еквівалент» з технічних вимог тендерної документації;
- ГОСТ, ТУ, за якими повинні виготовлятися ізолятори ИОС-110-600 1М УХЛ1 або еквівалент - ТУ У 26.2-00214652-001:2007 або еквівалент, Ізолятор ОСК 8-24-А УХЛ2 або еквівалент - ТУ 3494-017-54276425-2007 або еквівалент. Такі посилання на конкретні технічні вимоги, навіть з виразом або еквівалент, також є порушенням Закону, адже технічні умови є власністю конкретного підприємства, вони не знаходяться у загальних джерелах, та інші виробники не мають можливості ознайомлення з такими технічними умовам, це обмежує право участі інших виробників в даній процедурі закупівлі, дискримінацією таких виробників, що є порушенням Статті 3 Закону.
Просимо припинити порушення Закону в цій частині, шляхом внесення відповідних змін з видаленням конкретних технічних умов за якими повинні виготовлятися ізолятори, та з додаванням планів, креслень, малюнків, описів предмету закупівлі, детального опису предмету закупівлі, у тому числі їх технічних та якісних характеристик.
Розгорнути
Згорнути
інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації:
- виробник ізоляторів Ізолятор ПС-160Д або еквівалент, що закупаються повинен бути ТОВ «Львівська ізоляторна компанія», що є посиланням на конкретну фірму, виробника цих ізоляторів, що порушує вимоги Статті 22 Закону
Просимо виправити припинити порушення Закону в цій частині шляхом видалення посилання на конкретну фірму, виробника цих ізоляторів;
- виробник ізоляторів ИОР-10-7,50 III-I УХЛ2 або еквівалент, ИОР-10-7,50 III-I УХЛ2 або еквівалент, ШФ 10Г або еквівалент, ИОС-110-600 1М УХЛ1 або еквівалент, ОСК 8-24-А УХЛ2 або еквівалент - ТОВ «НПО «ІЗОЛЯТОР» або еквівалент, таке посилання на конкретного виробника чи фірму також суперечить вимогам Закону, Законом передбачено посилання в якості технічних характеристик з виразом або еквівалент, також не зрозуміло в якій частині виробник повинен бути еквівалентним тумо, що зазначений в тендерній документації та хто буде оцінювати запропонований виробник є еквівалентним зазначеному, чи ні.
Просимо припинити порушення Закону в цій частині, шляхом внесення відповідних змін з видаленням посилання «виробник ТОВ «НПО «ІЗОЛЯТОР» або еквівалент» з технічних вимог тендерної документації;
- ГОСТ, ТУ, за якими повинні виготовлятися ізолятори ИОС-110-600 1М УХЛ1 або еквівалент - ТУ У 26.2-00214652-001:2007 або еквівалент, Ізолятор ОСК 8-24-А УХЛ2 або еквівалент - ТУ 3494-017-54276425-2007 або еквівалент. Такі посилання на конкретні технічні вимоги, навіть з виразом або еквівалент, також є порушенням Закону, адже технічні умови є власністю конкретного підприємства, вони не знаходяться у загальних джерелах, та інші виробники не мають можливості ознайомлення з такими технічними умовам, це обмежує право участі інших виробників в даній процедурі закупівлі, дискримінацією таких виробників, що є порушенням Статті 3 Закону.
Просимо припинити порушення Закону в цій частині, шляхом внесення відповідних змін з видаленням конкретних технічних умов за якими повинні виготовлятися ізолятори, та з додаванням планів, креслень, малюнків, описів предмету закупівлі, детального опису предмету закупівлі, у тому числі їх технічних та якісних характеристик.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2018 15:12
Враховуючи вимоги п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Пункт 3 ч. 2 ст. 22 Закону не є імперативною нормою, яка передбачає певну абсолютну заборону для замовника. Законодавець визначив, що у разі обґрунтованої необхідності, замовник може в технічній документації на закупівлю товарів посилатись на конкретні технічні характеристики.
Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону).
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. У разі, якщо у тендерній документації встановлені вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, замовник самостійно визначає відповідність запропонованого еквіваленту таким вимогам.
Так, посилання у тендерній документації на ГОСТ, ТУ, або еквівалент, а також найменування виробника з вказанням «або еквівалент» є правомірним та відповідає п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Пункт 3 ч. 2 ст. 22 Закону не є імперативною нормою, яка передбачає певну абсолютну заборону для замовника. Законодавець визначив, що у разі обґрунтованої необхідності, замовник може в технічній документації на закупівлю товарів посилатись на конкретні технічні характеристики.
Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону).
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. У разі, якщо у тендерній документації встановлені вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, замовник самостійно визначає відповідність запропонованого еквіваленту таким вимогам.
Так, посилання у тендерній документації на ГОСТ, ТУ, або еквівалент, а також найменування виробника з вказанням «або еквівалент» є правомірним та відповідає п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону.
Номер вимоги: UA-2018-10-01-000268-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОФАРФОР 2000", Код ЄДРПОУ:34729004
Дата подання: 05 жовтня 2018 16:01
Розділення закупівлі на лоти
Шановний Замовнику, у звязку з тим, що позицію №6 Ізолятор ОСК 8-24-А УХЛ2 або еквівалент на території України виробляє лише ТОВ «НПО «ІЗОЛЯТОР», участь виробників позицій №1-5 та їх представників у даному тендері стає неможливою без згоди ТОВ «НПО «ІЗОЛЯТОР». З огляду на це, просимо винести позицію №6 в окремий лот та внести відповідні зміни до тендерної документації. Це дозволить розширити коло потенційних учасників і закупити позиції 1-5 за максимально вигідними цінами.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 жовтня 2018 15:14
Відповідні зміни до тендерної документації внесені.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 Ізолятори |
Опис предмету закупівлі: |
Лот №1 Код ДК 021:2015 – 31650000-7 Ізоляційне при-ладдя (ізолятори)
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 773 883,33 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 700,00 UAH без ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 27000 UAH |
Аукціон
Позиції
270 шт
Ізолятори
ДК 021:2015: 31650000-7 — Ізоляційне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
03 грудня 2018
—
28 грудня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2018 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "КИЇВЕНЕРГОПРОМ" |
763 630,00
UAH
|
763 630,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОФАРФОР 2000" |
773 120,00
UAH
|
773 120,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "КИЇВЕНЕРГОПРОМ" #33236493 |
Переможець |
763 630,00
UAH
|
23 листопада 2018 10:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2018 07:59
|
Договір 701(1)18УК.pdf | укладений |
13 грудня 2018 07:57
|