Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду із заміною вхідних дверей філії № 1 поліклінічної частини Дитячої клінічної лікарні № 9 Подільського району м. Києва, вул. Копилівська, 1/7»
Очікувана вартість
61 854,64 UAH
UA-2018-10-01-000198-a 61db6bd637294b2c9c250a656a36f2a6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Намясенко Світлана Олександрівна

+380 (44) 468 33 91 9dkl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №9 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 05492290
Місцезнаходження: 04073, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Подільський район, ВУЛИЦЯ КОПИЛІВСЬКА, будинок 1/7
Контактна особа: Намясенко Світлана Олександрівна
+380 (44) 468 33 91
9dkl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду із заміною вхідних дверей філії № 1 поліклінічної частини Дитячої клінічної лікарні № 9 Подільського району м. Києва, вул. Копилівська, 1/7»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, місто Київ, м.Київ, Подільський район, вул. Копилівська, 1/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

01 жовтня 2018 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР"
#33239981
Переможець 61 854,64
UAH з ПДВ
01 жовтня 2018 10:33

Документи

01 жовтня 2018 10:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 липня 2019 17:47
Електронний підпис укладений
24 липня 2019 17:45
ТН КР ФАСАД Ф1 ДУ №3 до Договору №172_18-196 від 28.09.2018___23.07.2019_____57910,16.pdf зміни до договору
24 липня 2019 17:44
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 09:49
ТН КР ФАСАД Ф1 ДУ №2 до Договору №172_18-196 від 28.09.2018.pdf зміни до договору
25 березня 2019 09:48
Електронний підпис укладений
03 грудня 2018 22:35
ТН_КР_ФАСАД Ф1 ДУ№ 1 Договір на технагляд № 172_18-196 від 28.09.2018.pdf зміни до договору
03 грудня 2018 22:34
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2018 10:35
ТН_КР_ФАСАД Ф1 Договір на технагляд № 172_18-196 від 28.09.2018-compressed.pdf укладений
01 жовтня 2018 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі; Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини); Продовження строку дії договору на наступний рік; Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) - відсутність подальшого фінансування у 2018 році;
Номер договору про закупівлю: 172/18-196
Договір:
Номер додаткової угоди: 172/18-196
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі; вартість робіт на 2019 рік складає 19536,36 грн.; строк дії договору до 31.12.2019р.
Номер договору про закупівлю: 172/18-196
Договір:
Номер додаткової угоди: 172/18-196
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі на 3944,48 грн
Номер договору про закупівлю: 172/18-196
Договір:
Номер додаткової угоди: 172/18-196
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 57 910,16
UAH (в тому числі ПДВ 9 651,69 UAH)