Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги (1-2 лікаря без житла) у селі Семенівка Арбузинського району Миколаївської області (Код ДК 021:2015 – 45215140-0 Будівництво закладів лікарняного типу)
Очікувана вартість
6 752 000,00 UAH
UA-2018-09-28-001074-a e2f7f960cc194928802ef35c16782eed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мокрицький Петро Іванович

+380512379436 ukbtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04013962
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42
Контактна особа: Мокрицький Петро Іванович
+380512379436
ukbtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2018 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2018 17:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2018 13:41
Очікувана вартість: 6 752 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги (1-2 лікаря без житла) у селі Семенівка Арбузинського району Миколаївської області (Код ДК 021:2015 – 45215140-0 Будівництво закладів лікарняного типу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, с.Семенівка Арбузинського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45215140-0 — Будівництво закладів лікарняного типу

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2018 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2018 17:30
ТД Семенівка.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Закупівля
Дата подання: 30 вересня 2018 20:10
Дата відповіді: 01 жовтня 2018 13:40
Який клас наслідків СС 1 чи СС 2 ? Дякую за відповідь.
Відповідь: Даний обєкт відноситься до класу наслідків СС1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2018 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГРИФОН ГРУП 6 341 125,43
UAH з ПДВ
6 341 125,43
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС" 6 751 900,00
UAH з ПДВ
6 751 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2018 21:38
Електронний підпис
30 жовтня 2018 21:37
Довідки у строк 5 днів
14 жовтня 2018 14:18
Електронний підпис
14 жовтня 2018 14:17
Інші довідки.rar
14 жовтня 2018 14:17
Додаток 4.3.pdf
14 жовтня 2018 14:17
Додаток 4.2.pdf
14 жовтня 2018 14:17
Додаток 4.1.pdf
14 жовтня 2018 14:17
Додаток 2.rar
14 жовтня 2018 14:17
Додаток 1.rar
14 жовтня 2018 14:17
Банківська гарантія.rar
14 жовтня 2018 14:17
1289.imd

Публічні документи

10 жовтня 2018 14:12
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРИФОН ГРУП

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРИФОН ГРУП
#39519966
Переможець 6 341 125,43
UAH з ПДВ
26 жовтня 2018 16:23

Документи

26 жовтня 2018 16:23
Семенівка НАМІР.PDF
26 жовтня 2018 16:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2018 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГРИФОН ГРУП
#39519966
6 341 125,43
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2018 16:23
Семенівка НАМІР.PDF
26 жовтня 2018 16:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2019 12:18
Д.у. №6 Семеновка.FR12.pdf зміни до договору
25 вересня 2019 12:17
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2019 16:20
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2019 16:16
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2019 16:16
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2019 16:15
Д.у. 5 Семенівка.FR12.pdf зміни до договору
22 травня 2019 16:13
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2019 11:42
Д.у. № 4 Семеновка.FR12.pdf зміни до договору
19 березня 2019 11:41
Д.у. №3 Семеновка.FR12.pdf зміни до договору
26 лютого 2019 12:51
Д.у 2 від 28.12.18 Семенівка.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 13:15
Д.у №1 Д 15 Семеновка амбулатория.FR12.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 15:38
Договір 15 від 15.11.2018.pdf укладений
15 листопада 2018 15:06
Електронний підпис укладений
15 листопада 2018 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 6341125,43 грн., (шість мільйонів триста сорок одна тисяча сто двадцять п’ять гривень 43 копійок) в тому числі ПДВ – 1056854,24 грн., обладнання – 1288138,68 грн. з ПДВ. з них на поточний 2018 рік – 3945225,63 грн. (три мільйона дев’ятсот сорок п’ять тисяч двісті двадцять п’ять гривень 63 копійок), в тому числі ПДВ – 657537,61грн. обладнання – 127375,70 грн. (сто двадцять сім тисяч триста сімдесят п’ять гривень 70 копійок) з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 3723225,63грн. (три мільйона сімсот двадцять три тисячі двісті двадцять п’ять гривень 63 копійок), в тому числі ПДВ – 620537,61 грн., обладнання – 127375,70 грн. (сто двадцять сім тисяч триста сімдесят п’ять гривень 70 копійок) з ПДВ. кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на співфінансування - 222000,00 грн. (двісті двадцять дві тисячі гривень 53 копійок), в тому числі ПДВ – 37000,00 грн. 3. Інші умови договору підряду № 15 від 15.11.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 15 від 15.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 6341125,43 грн., (шість мільйонів триста сорок одна тисяча сто двадцять п’ять гривень 43 копійок) в тому числі ПДВ – 1022406,51 грн., обладнання – 1288138,68 грн. з ПДВ. з них на поточний 2018 рік –2589819,55 грн. (два мільйона п’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч вісімсот дев’ятнадцять гривень 55 копійок), в тому числі ПДВ – 431636,60 грн. обладнання – 127375,70 грн. (сто двадцять сім тисяч триста сімдесят п’ять гривень 70 копійок) з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 2523219,55 грн. (два мільйона п’ятсот двадцять три тисячі двісті дев’ятнадцять гривень 55 копійок), в тому числі ПДВ – 420536,60 грн., обладнання – 127375,70 грн. (сто двадцять сім тисяч триста сімдесят п’ять гривень 70 копійок) з ПДВ. кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на співфінансування - 66600,00 грн. (шістдесят шість тисяч шістсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 11100,00 грн. 3. Інші умови договору підряду № 15 від 15.11.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 15 від 15.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 6341125,43 грн., (шість мільйонів триста сорок одна тисяча сто двадцять п’ять гривень 43 копійок) в тому числі ПДВ – 1022406,51 грн., обладнання – 1288138,68 грн. з ПДВ. з них на 2018 рік –2589819,55 грн. (два мільйона п’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч вісімсот дев’ятнадцять гривень 55 копійок), в тому числі ПДВ – 431636,60 грн. обладнання – 127375,70 грн. (сто двадцять сім тисяч триста сімдесят п’ять гривень 70 копійок) з ПДВ. з них на поточний 2019 рік – 2751458,90 грн. (два сімсот п’ятдесят одна тисяча чотириста п’ятдесят вісім гривень 90 копійок), в тому числі ПДВ – 458576,48 грн. обладнання – 160916,00 грн. (сто шістдесят тисяч дев’ятсот шістнадцять гривень 00 копійок) з ПДВ; з них на 2020 рік 999846,98 грн. (дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч вісімсот сорок шість гривень 98 копійок) в тому числі ПДВ 132193,43 грн., обладнання – 999846,98 грн. (дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч вісімсот сорок шість гривень 98 копійок) з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості 2751458,90 грн. (два сімсот п’ятдесят одна тисяча чотириста п’ятдесят вісім гривень 90 копійок), в тому числі ПДВ – 458576,48 грн. обладнання – 160916,00 грн. (сто шістдесят тисяч дев’ятсот шістнадцять гривень 00 копійок) з ПДВ; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на співфінансування – 999846,98 грн. (дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч вісімсот сорок шість гривень 98 копійок) в тому числі ПДВ 132193,43 грн., обладнання – 999846,98 грн. (дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч вісімсот сорок шість гривень 98 копійок) з ПДВ. 3. На підставі листа Товариство з обмеженою відповідальністю «Грифон груп» від 12.02.2019 № 7 внести зміни в пункт 20 та юридичну адресу та реквізити Підрядника викласти в наступній редакції: Товариство з обмеженою відповідальністю «Грифон груп», 01042 м. Київ, вул. Філатова,10А, оф. 2/20, р/р 37129117701953 в Головному управління Державної казначейської служби України у Київській області, МФО 820172, код ЄДРПОУ 37955989, р/р 26005300120020, в ПАТ «Державний ощадний банк України», МФО 322669 код 39519966, Тел./факс: +38050-368-17-52. 4. Відповідно до статті 36 п.4 Закону України «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Внести зміни в пункт 19.2. розділу 19 та викласти в наступній редакції: 19.2. Строк дії договору – з моменту укладення та до 31.12.2020, або до повного виконання обов’язків сторін по договору. 4. Інші умови договору підряду № 15 від 15.11.2018 залишити без змін. 5. Дана додаткова угода до Договору підряду № 15 від 15.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2020 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 6341125,43 грн., (шість мільйонів триста сорок одна тисяча сто двадцять п’ять гривень 43 копійок) в тому числі ПДВ – 1022406,51 грн., обладнання – 1288138,68 грн. з ПДВ. з них на 2018 рік –2589819,55 грн. (два мільйона п’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч вісімсот дев’ятнадцять гривень 55 копійок), в тому числі ПДВ – 431636,60 грн. обладнання – 127375,70 грн. (сто двадцять сім тисяч триста сімдесят п’ять гривень 70 копійок) з ПДВ. з них на поточний 2019 рік – 3508062,95 грн. (три мільйона п’ятсот вісім тисяч шістдесят дві гривні 95 копійок), в тому числі ПДВ – 562953,09 грн. обладнання – 917520,05 грн. (дев’ятсот сімнадцять тисяч п’ятсот двадцять гривень 05 копійок) з ПДВ; з них на 2020 рік 242242,93 грн. (двісті сорок дві тисячі двісті сорок дві гривні 93 копійки) в тому числі ПДВ - 27816,82 грн., обладнання – 242242,93 грн. (двісті сорок дві тисячі двісті сорок дві гривні 93 копійки) з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості 2981290,65 грн. (два мільйона дев’ятсот вісімдесят одна тисяча двісті дев’яносто гривень 65 копійок), в тому числі ПДВ – 496881,78 грн. обладнання – 390747,75 грн. (триста дев’яносто тисяч сімсот сорок сім гривень 75 копійок) з ПДВ; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на співфінансування – 526772,30 грн. (п’ятсот двадцять шість тисяч сімсот сімдесят дві гривні 30 копійок) в тому числі ПДВ 66071,31 грн., обладнання – 526772,30 грн. (п’ятсот двадцять шість тисяч сімсот сімдесят дві гривні 30 копійок) з ПДВ. 3. Інші умови договору підряду № 15 від 15.11.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 15 від 15.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2020 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 6341125,43 грн., (шість мільйонів триста сорок одна тисяча сто двадцять п’ять гривень 43 копійок) в тому числі ПДВ – 1035130,17 грн., обладнання – 748216,52 грн. з ПДВ. з них на 2018 рік –2589819,55 грн. (два мільйона п’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч вісімсот дев’ятнадцять гривень 55 копійок), в тому числі ПДВ – 431636,60 грн. обладнання – 127375,70 грн. (сто двадцять сім тисяч триста сімдесят п’ять гривень 70 копійок) з ПДВ. з них на поточний 2019 рік – 3508062,95 грн. (три мільйона п’ятсот вісім тисяч шістдесят дві гривні 95 копійок), в тому числі ПДВ – 562953,09 грн. обладнання – 620840,82 грн. (шістсот двадцять тисяч вісімсот сорок гривень 82 копійки) з ПДВ; з них на 2020 рік 243242,93 грн. (двісті сорок три тисячі двісті сорок дві гривні 93 копійки) в тому числі ПДВ - 40540,48 грн.. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості 2981290,65 грн. (два мільйона дев’ятсот вісімдесят одна тисяча двісті дев’яносто гривень 65 копійок), в тому числі ПДВ – 496881,78 грн. обладнання – 277515,82 грн. (двісті сімдесят сім тисяч п’ятсот п’ятнадцять гривень 82 копійки) з ПДВ; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на співфінансування – 526772,30 грн. (п’ятсот двадцять шість тисяч сімсот сімдесят дві гривні 30 копійок) в тому числі ПДВ 66071,31 грн., обладнання – 343325,00 грн. (триста сорок три тисячі триста двадцять п’ять гривень 00 копійок) з ПДВ. 3. Інші умови договору підряду № 15 від 15.11.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 15 від 15.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2020 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 6097882,50 грн., (шість мільйонів дев’яносто сім тисяч вісімсот вісімдесят дві гривні 50 копійок) в тому числі ПДВ – 994589,69 грн., обладнання – 748216,52 грн. з ПДВ. з них на 2018 рік –2589819,55 грн. (два мільйона п’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч вісімсот дев’ятнадцять гривень 55 копійок), в тому числі ПДВ – 431636,60 грн. обладнання – 127375,70 грн. (сто двадцять сім тисяч триста сімдесят п’ять гривень 70 копійок) з ПДВ. з них на поточний 2019 рік – 3508062,95 грн. (три мільйона п’ятсот вісім тисяч шістдесят дві гривні 95 копійок), в тому числі ПДВ – 562953,09 грн. обладнання – 620840,82 грн. (шістсот двадцять тисяч вісімсот сорок гривень 82 копійки) з ПДВ; 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості 2981290,65 грн. (два мільйона дев’ятсот вісімдесят одна тисяча двісті дев’яносто гривень 65 копійок), в тому числі ПДВ – 496881,78 грн. обладнання – 277515,82 грн. (двісті сімдесят сім тисяч п’ятсот п’ятнадцять гривень 82 копійки) з ПДВ; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на співфінансування – 526772,30 грн. (п’ятсот двадцять шість тисяч сімсот сімдесят дві гривні 30 копійок) в тому числі ПДВ 66071,31 грн., обладнання – 343325,00 грн. (триста сорок три тисячі триста двадцять п’ять гривень 00 копійок) з ПДВ. 3. Інші умови договору підряду № 15 від 15.11.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 15 від 15.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML