Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Railroad rolling stock" code 34620000-9 according to DK 021: 2015 (passenger self-propelled tram cars longer than 26 meters long with a low floor share of at least 70%)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Київпастранс" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Вебсайт: | http://kpt.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2, |
Контактна особа: |
Тисмінецька Тетяна Володимирівна +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ME Kyivpastrans |
National ID: | 31725604 |
Contact point: |
Tysminetska Tetiana Volodymyri +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2018 17:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2018 11:06 |
Очікувана вартість: | 430 560 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 306 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Publication date: | 28 вересня 2018 17:29 |
Enquiries until: | 26 жовтня 2018 18:00 |
Complaints submission until: | до 01 листопада 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 листопада 2018 18:00 |
Information
Estimated total value: | 430 560 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 4 306 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2018 17:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2018 17:10 |
ЗТД 2 Трамвайні вагони.docx | |
29 жовтня 2018 16:56 |
Перелік змін 2.docx | |
17 жовтня 2018 18:32 |
Перелік змін.docx |
29 жовтня 2018 17:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 жовтня 2018 17:10 |
ЗТД 2 Трамвайні вагони.docx
|
||||||
29 жовтня 2018 16:56 |
Перелік змін 2.docx
|
||||||
17 жовтня 2018 18:32 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Частиною четвертою статті 118 Господарського кодексу України визначено, що об’єднання підприємств є юридичною особою.
У свою чергу, консорціум - тимчасове статутне об'єднання підприємств для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо). Консорціум використовує кошти, якими його наділяють учасники, централізовані ресурси, виділені на фінансування відповідної програми, а також кошти, що надходять з інших джерел, в порядку, визначеному його статутом. У разі досягнення мети його створення консорціум припиняє свою діяльність (частина четверта статті 120 Господарського кодексу України).
Таким чином, у разі якщо учасником процедури закупівлі є консорціум, утворений відповідно до норм Господарського кодексу України, документальне підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям може бути надане консорціумом щодо відповідності таким кваліфікаційним критеріям підприємством-учасником консорціуму та консорціум має документальне підтвердження того, що у підприємства-учасника консорціуму виникнуть обов’язки щодо виконання зобов’язань перед консорціумом у разі укладення договору за результатами процедури закупівлі.
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
1. Нерезидент України, який має намір взяти участь у тендері, звергається до свого банку щодо випуску контргарантії на користь банка-резидента України. Своєю чергою банк-резидент України надає свою гарантію на користь замовника торгів такої форми і такого змісту, що відповідають вимогам законодавства України і тендерної документації.
2. Валютою, у якій надається банківська гарантія, відповідно до вимог тендерної документації є гривня.
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-30-000059 ● 825935618bf64e0c9b987abc7c6e4bd3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2019 19:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.01.2019 № 21
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.01.2019 № 21
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2018-09-28-001073-a 28.09.2018
повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку
2019-02-15 16:24:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».)
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-04-03-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.04.2019 № 102
Київ
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 03 квітня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2018-09-28-001073-а та UA-2017-05-31-000423-a, здійснених комунальним підприємством «Київпастранс».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:
СТЕК Дмитро Михайлович – начальник відділу моніторингу закупівель у бюджетній сфері Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель (керівник групи);
БОЙКО Юрій Валерійович – головний державний аудитор відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави, Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
2019-04-03 10:56:35
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП "Київпастранс" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2, |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ТАТРА-ЮГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПрАТ "Київський завод електротранспорту" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ БКМ-УКРАЇНА | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТАТРА-ЮГ" #34507118 |
Переможець |
428 888 880,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2018 15:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 17:12
|
повідомлення ДУ6 52.18-623 ТОВ ТАТРА ЮГ п4ч4ст 36.docx | зміни до договору |
28 грудня 2019 17:10
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 17:09
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2018 10:29
|
Контракт | укладений |
19 грудня 2018 10:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Строк поставки Товару: грудень 2018- грудень 2020 року. Строк дії договору до 31.12.2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 52.18-623 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |