Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з долею низького рівня підлоги не менше 70%)
"Railroad rolling stock" code 34620000-9 according to DK 021: 2015 (passenger self-propelled tram cars longer than 26 meters long with a low floor share of at least 70%)
Очікувана вартість
430 560 000,00 UAH
UA-2018-09-28-001073-a 1bb708dee1464590abd7ff18c15917f4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тисмінецька Тетяна Володимирівна

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ME Kyivpastrans
National ID: 31725604
Contact point: Tysminetska Tetiana Volodymyri
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 вересня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2018 18:00
Початок аукціону: 28 листопада 2018 11:06
Очікувана вартість: 430 560 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 306 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 28 вересня 2018 17:29
Enquiries until: 26 жовтня 2018 19:00
Complaints submission until: до 01 листопада 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 листопада 2018 18:00

Information

Estimated total value: 430 560 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 306 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 50 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
«Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з долею низького рівня підлоги не менше 70%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, згідно з Міжнародними правилами тлумачення торгових термінів «Incoterms 2010»: DDP (DAP – для нерезидентів), м. Київ, адреса філії КП «Київпастранс» надається після повідомлення постачальника про готовність партії до відвантаження
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад

"Railroad rolling stock" code 34620000-9 according to DK 021: 2015 (passenger self-propelled tram cars longer than 26 meters long with a low floor share of at least 70%)
CPV: 34620000-9
Період постачання: з 01 грудня 2018 по 31 грудня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

29 жовтня 2018 17:16
Електронний цифровий підпис
29 жовтня 2018 17:10
ЗТД 2 Трамвайні вагони.docx
29 жовтня 2018 16:56
Перелік змін 2.docx
17 жовтня 2018 18:32
Перелік змін.docx
29 жовтня 2018 17:16
Електронний цифровий підпис
17 жовтня 2018 18:35
Електронний цифровий підпис
01 жовтня 2018 09:36
Електронний цифровий підпис
29 жовтня 2018 17:10
ЗТД 2 Трамвайні вагони.docx
29 жовтня 2018 16:56
ЗТД 2 Трамвайні вагони.docx
17 жовтня 2018 18:32
ЗТД Трамвайні вагони 1.docx
28 вересня 2018 17:29
ТД Трамвайні вагони.docx
29 жовтня 2018 16:56
Перелік змін 2.docx
17 жовтня 2018 18:32
Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Участь у закупівлі консорціуму
Дата подання: 04 жовтня 2018 16:35
Дата відповіді: 09 жовтня 2018 16:23
Доброго дня! Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" учасником процедури закупівлі може бути фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до норм Господарського кодексу України можливе створення обєднань підприємств. Об'єднанням підприємств є господарська організація, утворена у складі двох або більше підприємств з метою координації їх виробничої, наукової та іншої діяльності для вирішення спільних економічних та соціальних завдань. В об'єднання підприємств можуть входити підприємства, утворені за законодавством інших держав, а підприємства України можуть входити в об'єднання підприємств, утворені на території інших держав. Об'єднання підприємств утворюються на невизначений строк або як тимчасові об'єднання. Об'єднання підприємств є юридичною особою. Консорціум - тимчасове статутне об'єднання підприємств для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо). Консорціум використовує кошти, якими його наділяють учасники, централізовані ресурси, виділені на фінансування відповідної програми, а також кошти, що надходять з інших джерел, в порядку, визначеному його статутом. У разі досягнення мети його створення консорціум припиняє свою діяльність. Таким чином, чинне законодавство України не обмежує консорціум у складі підприємств-резидентів та/або нерезидентів, як окремо зареєстровану юридичну особу, у праві брати участь у процедурі закупівлі. Разом з тим, ні Законом «Про публічні закупівлі», ні тендерною документацією не регламентовано можливість подавати підприємствами – членами консорціуму документи на підтвердження, зокрема, досвіду виконання аналогічних контрактів на певну мінімальну кількість одиниць аналогічного товару або протягом визначеного мінімального періоду часу, або наявності фінансових ресурсів тощо, та які можуть вважатися документами, що підтверджують досвід та можливості не окремого члена консорціуму, а власне консорціуму як учасника тендеру, в розумінні вимог тендерної документації. Адже мета створення обєднання підприємств, у т.ч. консорціуму, досягається саме завдяки об’єднанню зусиль, досвіду, матеріальних ресурсів. Питання для уточнення наступні: 1. Чи можлива участь у процедурі закупівлі учасника, яким є консорціум у складі підприємств-резидентів та нерезидентів? 2. Чи можливе подання таким учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного контракту, документів, які підтверджують такий досвід, від окремих членів консорціуму, і чи буде у такому випадку тендерна пропозиція в цій частині відповідати тендерній документації, а учаснику не буде відмовлено у допуску до участі в закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.

Відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.

Частиною четвертою статті 118 Господарського кодексу України визначено, що об’єднання підприємств є юридичною особою.

У свою чергу, консорціум - тимчасове статутне об'єднання підприємств для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо). Консорціум використовує кошти, якими його наділяють учасники, централізовані ресурси, виділені на фінансування відповідної програми, а також кошти, що надходять з інших джерел, в порядку, визначеному його статутом. У разі досягнення мети його створення консорціум припиняє свою діяльність (частина четверта статті 120 Господарського кодексу України).

Таким чином, у разі якщо учасником процедури закупівлі є консорціум, утворений відповідно до норм Господарського кодексу України, документальне підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям може бути надане консорціумом щодо відповідності таким кваліфікаційним критеріям підприємством-учасником консорціуму та консорціум має документальне підтвердження того, що у підприємства-учасника консорціуму виникнуть обов’язки щодо виконання зобов’язань перед консорціумом у разі укладення договору за результатами процедури закупівлі.
Період виконання аналогічного договору
Дата подання: 11 жовтня 2018 12:14
Дата відповіді: 16 жовтня 2018 09:53
Доброго дня. Наше підприємство має документально підтверджений досвід виконання аналогічних договорів та планує взяти участь у процедурі відкритих торгів. Але період виконання зобов'язань за цими договорами не відповідає вимогам тендерної документації. Просимо розглянути можливість внесення змін до тендерної документації та установити період виконання аналогічного договору з 2011 року по 2017 рік.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Розяснення щодо банківської грантії
Дата подання: 11 жовтня 2018 16:34
Дата відповіді: 17 жовтня 2018 11:13
1. Гарантія завантажується в електронну систему закупівель окремим PDF-файлом, повинна містити електронний цифровий підпис банку-гаранта і надавати можливість перевірки електронного цифрового підпису банку-гаранта. У разі видачі банківської гарантії банком-нерезидентом за системою SWIFT і її авізування на користь бенефіціара (організатора торгів) українським банком, чи буде повідомлення (авізо) українського банку на адресу бенефіціара з текстом виданої гарантії, підписана електронним цифровим підписом авізуючого банку, відповідати вимогам умов тендера в частині надання забезпечення тендерної пропозиції? 2. У разі видачі банківської гарантії банком-нерезидентом та з урахуванням об'єктивних труднощів при здійсненні міжнародних платежів в українських гривнях, чи може оплата вимоги по банківській гарантії, виданої в гривнях, здійснюватися в іншій валюті? У яких іноземних валютах може здійснюватися оплата вимоги? Який курс української гривні до валюти платежу по гарантії слід використовувати при здійсненні оплати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
1. Нерезидент України, який має намір взяти участь у тендері, звергається до свого банку щодо випуску контргарантії на користь банка-резидента України. Своєю чергою банк-резидент України надає свою гарантію на користь замовника торгів такої форми і такого змісту, що відповідають ви­могам законодавства України і тендерної документації.
2. Валютою, у якій надається банківська гарантія, відповідно до вимог тендерної документації є гривня.
Період виконання аналогічного договору
Дата подання: 17 жовтня 2018 15:35
Дата відповіді: 17 жовтня 2018 17:48
Доброго дня. Згідно умов тендерної документації, з врахуванням майбутніх змін, досвід виконання аналогічного договору обмежується періодом 2011-2017 років. За таких умов, потенційний учасник, який має досвід виконання аналогічного договору у 2018 році, не зможе взяти участь у тендері. Просимо внести зміни до тендерної документації та установити період виконання аналогічного договору з 2011 року по 2018 рік включно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-28-001073-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТАТРА-ЮГ", Код ЄДРПОУ:34507118
Дата подання: 12 жовтня 2018 10:35
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога подається в рамках закупівлі № UA-2018-09-28-001073-a від 28.09.2018 року: "Рейковий рухомий склад" код 34620000-9 за ДК 021:2015 ( пасажирські самохідні вагони довжиною понад 26 метрів з долею низького рівня підлоги не менше 70%) з метою внесення змін до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 жовтня 2018 18:27
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимог звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.

Документи подані скаржником

Документи

17 жовтня 2018 18:27
Відповідь на звернення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-30-000059 ● 825935618bf64e0c9b987abc7c6e4bd3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 січня 2019 19:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.01.2019 № 21

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ


Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 30.01.2019 № 21


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2018-09-28-001073-a 28.09.2018
повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку

2019-02-15 16:24:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-04-03-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

02.04.2019 № 102
Київ

Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 03 квітня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2018-09-28-001073-а та UA-2017-05-31-000423-a, здійснених комунальним підприємством «Київпастранс».

2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:

СТЕК Дмитро Михайлович – начальник відділу моніторингу закупівель у бюджетній сфері Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель (керівник групи);

БОЙКО Юрій Валерійович – головний державний аудитор відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави, Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель.

Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

2019-04-03 10:56:35


Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 22 листопада 2018
UA-2018-09-28-001073-a1bb708dee1464590abd7ff18c15917f4
Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ТАТРА-ЮГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ "Київський завод електротранспорту" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ БКМ-УКРАЇНА
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи

Документи

05 листопада 2018 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
22 листопада 2018 18:00
sign.p7s

Публічні документи

02 листопада 2018 13:04
Guarantee_18-68GR0034-1.pdf.p7s.p7s
02 листопада 2018 13:04
Authorisations.pdf.p7s.p7s
02 листопада 2018 13:04
Guarantee_18-68GR0034.pdf.p7s.p7s
25 жовтня 2018 16:22
Authorisations.pdf.p7s.p7s
25 жовтня 2018 16:22
Guarantee_18-68GR0034.pdf.p7s.p7s
25 жовтня 2018 16:22
Комерційна пропозиція.pdf

Документи

05 листопада 2018 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
22 листопада 2018 18:01
sign.p7s

Публічні документи

05 листопада 2018 11:15
sign.p7s
05 листопада 2018 11:15
sign.p7s
05 листопада 2018 11:14
Довідка ст.17 Закону.pdf
05 листопада 2018 11:14
Комерційна пропозиція.pdf
05 листопада 2018 11:14
Технічні характеристики.pdf
05 листопада 2018 11:14
Лицензия Рижий.zip
05 листопада 2018 11:14
Дов. Рижий.zip
05 листопада 2018 11:14
Гарантия_6596.zip
05 листопада 2018 11:14
Статут.pdf
05 листопада 2018 11:14
Свідоцтво ПДВ.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ БКМ-УКРАЇНА #41361608

№ рішення у справі

65/10-р/к

Дата рішення у справі

09.07.2020

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південного міобласного ТВ

Документи

05 листопада 2018 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
22 листопада 2018 17:57
інформація про відхилення
22 листопада 2018 18:02
sign.p7s

Публічні документи

05 листопада 2018 16:32
код доступу.pdf
05 листопада 2018 16:32
Проект договору.rar
05 листопада 2018 16:32
Гарантія.rar
05 листопада 2018 16:32
Представництво інтересів.pdf
05 листопада 2018 16:32
Статут.pdf
05 листопада 2018 16:32
Повноваження директора.rar
05 листопада 2018 16:32
ст. 17.rar
05 листопада 2018 16:32
Технічні специфікації.rar
05 листопада 2018 16:32
Аналогічний договір.rar
05 листопада 2018 16:32
витяг ПДВ.pdf

Документи

05 листопада 2018 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
22 листопада 2018 17:59
інформація про відхилення
22 листопада 2018 18:02
sign.p7s

Публічні документи

05 листопада 2018 17:42
sign.p7s
05 листопада 2018 17:40
Докум. підтв. Т.Я.К. та ІВ.PDF
05 листопада 2018 17:40
Статут_ТД УКВЗ-У.pdf
05 листопада 2018 17:40
Свідоцтво ПДВ ТД УКВЗ-У.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2018 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТАТРА-ЮГ" 428 888 880,00
UAH з ПДВ
428 888 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Київський завод електротранспорту" 430 550 400,00
UAH з ПДВ
430 550 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2018 13:04
Guarantee_18-68GR0034-1.pdf.p7s.p7s
02 листопада 2018 13:04
Authorisations.pdf.p7s.p7s
02 листопада 2018 13:04
Guarantee_18-68GR0034.pdf.p7s.p7s
25 жовтня 2018 16:22
Authorisations.pdf.p7s.p7s
25 жовтня 2018 16:22
Guarantee_18-68GR0034.pdf.p7s.p7s
25 жовтня 2018 16:22
Комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 листопада 2018 11:15
sign.p7s
05 листопада 2018 11:15
sign.p7s
05 листопада 2018 11:14
Довідка ст.17 Закону.pdf
05 листопада 2018 11:14
Комерційна пропозиція.pdf
05 листопада 2018 11:14
Технічні характеристики.pdf
05 листопада 2018 11:14
Лицензия Рижий.zip
05 листопада 2018 11:14
Дов. Рижий.zip
05 листопада 2018 11:14
Гарантия_6596.zip
05 листопада 2018 11:14
Статут.pdf
05 листопада 2018 11:14
Свідоцтво ПДВ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТАТРА-ЮГ"
#34507118
Переможець 428 888 880,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2018 15:23

Документи

29 листопада 2018 15:23
sign.p7s
28 листопада 2018 11:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2018 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТАТРА-ЮГ"
#34507118
428 888 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2018 15:23
sign.p7s
28 листопада 2018 11:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 грудня 2018 10:29
Контракт укладений
19 грудня 2018 10:26
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 17:12
повідомлення ДУ6 52.18-623 ТОВ ТАТРА ЮГ п4ч4ст 36.docx зміни до договору
28 грудня 2019 17:10
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 17:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Строк поставки Товару: грудень 2018- грудень 2020 року. Строк дії договору до 31.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 52.18-623
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку