«Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з долею низького рівня підлоги не менше 70%)
"Railroad rolling stock" code 34620000-9 according to DK 021: 2015 (passenger self-propelled tram cars longer than 26 meters long with a low floor share of at least 70%)
Очікувана вартість
430 560 000,00 UAH
UA-2018-09-28-001073-a 1bb708dee1464590abd7ff18c15917f4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт замовника: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження замовника: 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа замовника: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Official name: ME Kyivpastrans
National ID: 31725604
Contact point: Tysminetska Tetiana Volodymyri
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2018 18:00
Початок аукціону: 28 листопада 2018 11:06
Очікувана вартість: 430 560 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 306 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 28 вересня 2018 17:29
Enquiries until: 26 жовтня 2018 19:00
Complaints submission until: до 01 листопада 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 листопада 2018 18:00

Information

Estimated total value: 430 560 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 306 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 50 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
«Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з долею низького рівня підлоги не менше 70%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, згідно з Міжнародними правилами тлумачення торгових термінів «Incoterms 2010»: DDP (DAP – для нерезидентів), м. Київ, адреса філії КП «Київпастранс» надається після повідомлення постачальника про готовність партії до відвантаження
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад

"Railroad rolling stock" code 34620000-9 according to DK 021: 2015 (passenger self-propelled tram cars longer than 26 meters long with a low floor share of at least 70%)
CPV: 34620000-9
Період постачання: з 01 грудня 2018 по 31 грудня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

29 жовтня 2018 17:16
Електронний цифровий підпис
29 жовтня 2018 17:10
ЗТД 2 Трамвайні вагони.docx
29 жовтня 2018 16:56
Перелік змін 2.docx
17 жовтня 2018 18:32
Перелік змін.docx
29 жовтня 2018 17:16
Електронний цифровий підпис
17 жовтня 2018 18:35
Електронний цифровий підпис
01 жовтня 2018 09:36
Електронний цифровий підпис
29 жовтня 2018 17:10
ЗТД 2 Трамвайні вагони.docx
29 жовтня 2018 16:56
ЗТД 2 Трамвайні вагони.docx
17 жовтня 2018 18:32
ЗТД Трамвайні вагони 1.docx
28 вересня 2018 17:29
ТД Трамвайні вагони.docx
29 жовтня 2018 16:56
Перелік змін 2.docx
17 жовтня 2018 18:32
Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Участь у закупівлі консорціуму
Дата подання: 04 жовтня 2018 16:35
Дата відповіді: 09 жовтня 2018 16:23
Доброго дня! Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" учасником процедури закупівлі може бути фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до норм Господарського кодексу України можливе створення обєднань підприємств. Об'єднанням підприємств є господарська організація, утворена у складі двох або більше підприємств з метою координації їх виробничої, наукової та іншої діяльності для вирішення спільних економічних та соціальних завдань. В об'єднання підприємств можуть входити підприємства, утворені за законодавством інших держав, а підприємства України можуть входити в об'єднання підприємств, утворені на території інших держав. Об'єднання підприємств утворюються на невизначений строк або як тимчасові об'єднання. Об'єднання підприємств є юридичною особою. Консорціум - тимчасове статутне об'єднання підприємств для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо). Консорціум використовує кошти, якими його наділяють учасники, централізовані ресурси, виділені на фінансування відповідної програми, а також кошти, що надходять з інших джерел, в порядку, визначеному його статутом. У разі досягнення мети його створення консорціум припиняє свою діяльність. Таким чином, чинне законодавство України не обмежує консорціум у складі підприємств-резидентів та/або нерезидентів, як окремо зареєстровану юридичну особу, у праві брати участь у процедурі закупівлі. Разом з тим, ні Законом «Про публічні закупівлі», ні тендерною документацією не регламентовано можливість подавати підприємствами – членами консорціуму документи на підтвердження, зокрема, досвіду виконання аналогічних контрактів на певну мінімальну кількість одиниць аналогічного товару або протягом визначеного мінімального періоду часу, або наявності фінансових ресурсів тощо, та які можуть вважатися документами, що підтверджують досвід та можливості не окремого члена консорціуму, а власне консорціуму як учасника тендеру, в розумінні вимог тендерної документації. Адже мета створення обєднання підприємств, у т.ч. консорціуму, досягається саме завдяки об’єднанню зусиль, досвіду, матеріальних ресурсів. Питання для уточнення наступні: 1. Чи можлива участь у процедурі закупівлі учасника, яким є консорціум у складі підприємств-резидентів та нерезидентів? 2. Чи можливе подання таким учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного контракту, документів, які підтверджують такий досвід, від окремих членів консорціуму, і чи буде у такому випадку тендерна пропозиція в цій частині відповідати тендерній документації, а учаснику не буде відмовлено у допуску до участі в закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.

Відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.

Частиною четвертою статті 118 Господарського кодексу України визначено, що об’єднання підприємств є юридичною особою.

У свою чергу, консорціум - тимчасове статутне об'єднання підприємств для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо). Консорціум використовує кошти, якими його наділяють учасники, централізовані ресурси, виділені на фінансування відповідної програми, а також кошти, що надходять з інших джерел, в порядку, визначеному його статутом. У разі досягнення мети його створення консорціум припиняє свою діяльність (частина четверта статті 120 Господарського кодексу України).

Таким чином, у разі якщо учасником процедури закупівлі є консорціум, утворений відповідно до норм Господарського кодексу України, документальне підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям може бути надане консорціумом щодо відповідності таким кваліфікаційним критеріям підприємством-учасником консорціуму та консорціум має документальне підтвердження того, що у підприємства-учасника консорціуму виникнуть обов’язки щодо виконання зобов’язань перед консорціумом у разі укладення договору за результатами процедури закупівлі.
Період виконання аналогічного договору
Дата подання: 11 жовтня 2018 12:14
Дата відповіді: 16 жовтня 2018 09:53
Доброго дня. Наше підприємство має документально підтверджений досвід виконання аналогічних договорів та планує взяти участь у процедурі відкритих торгів. Але період виконання зобов'язань за цими договорами не відповідає вимогам тендерної документації. Просимо розглянути можливість внесення змін до тендерної документації та установити період виконання аналогічного договору з 2011 року по 2017 рік.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Розяснення щодо банківської грантії
Дата подання: 11 жовтня 2018 16:34
Дата відповіді: 17 жовтня 2018 11:13
1. Гарантія завантажується в електронну систему закупівель окремим PDF-файлом, повинна містити електронний цифровий підпис банку-гаранта і надавати можливість перевірки електронного цифрового підпису банку-гаранта. У разі видачі банківської гарантії банком-нерезидентом за системою SWIFT і її авізування на користь бенефіціара (організатора торгів) українським банком, чи буде повідомлення (авізо) українського банку на адресу бенефіціара з текстом виданої гарантії, підписана електронним цифровим підписом авізуючого банку, відповідати вимогам умов тендера в частині надання забезпечення тендерної пропозиції? 2. У разі видачі банківської гарантії банком-нерезидентом та з урахуванням об'єктивних труднощів при здійсненні міжнародних платежів в українських гривнях, чи може оплата вимоги по банківській гарантії, виданої в гривнях, здійснюватися в іншій валюті? У яких іноземних валютах може здійснюватися оплата вимоги? Який курс української гривні до валюти платежу по гарантії слід використовувати при здійсненні оплати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
1. Нерезидент України, який має намір взяти участь у тендері, звергається до свого банку щодо випуску контргарантії на користь банка-резидента України. Своєю чергою банк-резидент України надає свою гарантію на користь замовника торгів такої форми і такого змісту, що відповідають ви­могам законодавства України і тендерної документації.
2. Валютою, у якій надається банківська гарантія, відповідно до вимог тендерної документації є гривня.
Період виконання аналогічного договору
Дата подання: 17 жовтня 2018 15:35
Дата відповіді: 17 жовтня 2018 17:48
Доброго дня. Згідно умов тендерної документації, з врахуванням майбутніх змін, досвід виконання аналогічного договору обмежується періодом 2011-2017 років. За таких умов, потенційний учасник, який має досвід виконання аналогічного договору у 2018 році, не зможе взяти участь у тендері. Просимо внести зміни до тендерної документації та установити період виконання аналогічного договору з 2011 року по 2018 рік включно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-28-001073-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТАТРА-ЮГ", Код ЄДРПОУ:34507118
Дата подання: 12 жовтня 2018 10:35
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога подається в рамках закупівлі № UA-2018-09-28-001073-a від 28.09.2018 року: "Рейковий рухомий склад" код 34620000-9 за ДК 021:2015 ( пасажирські самохідні вагони довжиною понад 26 метрів з долею низького рівня підлоги не менше 70%) з метою внесення змін до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 жовтня 2018 18:27
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимог звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.

Документи подані скаржником

Документи

17 жовтня 2018 18:27
Відповідь на звернення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-30-000059 ● 825935618bf64e0c9b987abc7c6e4bd3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-01-30
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-01-30 19:08:17
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.01.2019 № 21

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ


Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 30.01.2019 № 21


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2018-09-28-001073-a 28.09.2018
повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку

2019-02-15 16:24:44

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 08 лютого 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 23 лютого 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП "Київпастранс", 31725604, Україна, Київ, Набережне шосе, 2,
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з долею низького рівня підлоги не менше 70%), 430560000UAH, 34620000-9, ДК021, 10, шт
  3. Інформація про оприлюднення: 1bb708dee1464590abd7ff18c15917f4, 2018-09-28
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 30 січня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2019 року. Предметом моніторингу закупівлі були питання: відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2018 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету комунального підприємства «Київпастранс» (далі – Замовник), та зміни до неї; протоколи розгляду тендерних пропозицій учасників; тендерні пропозиції учасників: товариство з обмеженою відповідальністю «ТАТРА-ЮГ» (далі – ТОВ «ТАТРА-ЮГ»), приватне акціонерне товариство «Київський завод електротранспорту» (далі – ПрАТ «Київський завод електротранспорту»), товариство з обмеженою відповідальністю «БКМ-Україна» (далі – ТОВ «БКМ-Україна»), та товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА» повідомлення про намір укласти договір, договір від 18.12.2018 № 5218-623. За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону. Крім того, моніторингом установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 11.10.2018, оприлюднив роз’яснення на звернення 17.10.2018, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї. За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерні пропозиції учасників ТОВ «БКМ-УКРАЇНА» та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА» не відповідали вимогам тендерної документації та відхилені замовником з наведених у протоколі від 21.11.2018 № 1644 підстав правомірно. Тендерні пропозиції учасників ТОВ «ТАТРА-ЮГ» та ПрАТ «Київський завод електротранспорту» згідно протоколу від 21.11.2018 № 1644 допущені замовником до оцінки. За результатами аналізу тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Київський завод електротранспорту» на відповідність її вимогам тендерної документації та законодавства у сфері закупівель установлено наступне. Пунктом 9 частини першої статті 17 Закону визначено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». Крім цього, відповідно до пункту 3 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі наявності підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону. При цьому Замовник у таблиці 3 додатка 2 до тендерної документації визначив, що у разі відсутності в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – Реєстр) інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку або пояснення щодо причин відсутності такої інформації. За результатами аналізу відомостей з Реєстру щодо ПрАТ «Київський завод електротранспорту» за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch та розміщених Замовником в електронній системі закупівель відомостей із зазначеного Реєстру (станом на 05.11.2018) установлено, що інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань", а саме про кінцевого бенефіціарного власника, відсутня. Разом з тим ПрАТ «Київський завод електротранспорту» у складі тендерної пропозиції не надано довідки або пояснення щодо причин відсутності такої інформації. Отже, Замовник на порушення пункту 3 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ПрАТ «Київський завод електротранспорту» за наявності підстав, зазначених у пункті 9 частини першої статті 17 Закону, та всупереч вимогам абзацу шостого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги. 2. Висновок про наявність чи відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону, частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22, пункту 3 частини першої статті 30 та абзацу шостого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено., 07 лютого 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону, частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22, пункту 3 частини першої статті 30 та абзацу шостого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».)

Електронний цифровий підпис

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-04-03-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

02.04.2019 № 102
Київ

Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 03 квітня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2018-09-28-001073-а та UA-2017-05-31-000423-a, здійснених комунальним підприємством «Київпастранс».

2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:

СТЕК Дмитро Михайлович – начальник відділу моніторингу закупівель у бюджетній сфері Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель (керівник групи);

БОЙКО Юрій Валерійович – головний державний аудитор відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави, Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель.

Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

2019-04-03 10:56:35


Протокол розгляду тендерних пропозицій

Дата публікації: 22 листопада 2018
UA-2018-09-28-001073-a1bb708dee1464590abd7ff18c15917f4
Найменування замовника: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження замовника: 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТАТРА-ЮГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ "Київський завод електротранспорту" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ БКМ-УКРАЇНА Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи

Документи

05 листопада 2018 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
22 листопада 2018 18:00
sign.p7s

Публічні документи

02 листопада 2018 13:04
Guarantee_18-68GR0034-1.pdf.p7s.p7s
02 листопада 2018 13:04
Authorisations.pdf.p7s.p7s
02 листопада 2018 13:04
Guarantee_18-68GR0034.pdf.p7s.p7s
25 жовтня 2018 16:22
Authorisations.pdf.p7s.p7s
25 жовтня 2018 16:22
Guarantee_18-68GR0034.pdf.p7s.p7s
25 жовтня 2018 16:22
Комерційна пропозиція.pdf

Документи

05 листопада 2018 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
22 листопада 2018 18:01
sign.p7s

Публічні документи

05 листопада 2018 11:15
sign.p7s
05 листопада 2018 11:15
sign.p7s
05 листопада 2018 11:14
Довідка ст.17 Закону.pdf
05 листопада 2018 11:14
Комерційна пропозиція.pdf
05 листопада 2018 11:14
Технічні характеристики.pdf
05 листопада 2018 11:14
Лицензия Рижий.zip
05 листопада 2018 11:14
Дов. Рижий.zip
05 листопада 2018 11:14
Гарантия_6596.zip
05 листопада 2018 11:14
Статут.pdf
05 листопада 2018 11:14
Свідоцтво ПДВ.pdf

Документи

05 листопада 2018 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
22 листопада 2018 17:57
інформація про відхилення
22 листопада 2018 18:02
sign.p7s

Публічні документи

05 листопада 2018 16:32
код доступу.pdf
05 листопада 2018 16:32
Проект договору.rar
05 листопада 2018 16:32
Гарантія.rar
05 листопада 2018 16:32
Представництво інтересів.pdf
05 листопада 2018 16:32
Статут.pdf
05 листопада 2018 16:32
Повноваження директора.rar
05 листопада 2018 16:32
ст. 17.rar
05 листопада 2018 16:32
Технічні специфікації.rar
05 листопада 2018 16:32
Аналогічний договір.rar
05 листопада 2018 16:32
витяг ПДВ.pdf

Документи

05 листопада 2018 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
22 листопада 2018 17:59
інформація про відхилення
22 листопада 2018 18:02
sign.p7s

Публічні документи

05 листопада 2018 17:42
sign.p7s
05 листопада 2018 17:40
Докум. підтв. Т.Я.К. та ІВ.PDF
05 листопада 2018 17:40
Статут_ТД УКВЗ-У.pdf
05 листопада 2018 17:40
Свідоцтво ПДВ ТД УКВЗ-У.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2018 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТАТРА-ЮГ" 428 888 880,00
UAH з ПДВ
428 888 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Київський завод електротранспорту" 430 550 400,00
UAH з ПДВ
430 550 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2018 13:04
Guarantee_18-68GR0034-1.pdf.p7s.p7s
02 листопада 2018 13:04
Authorisations.pdf.p7s.p7s
02 листопада 2018 13:04
Guarantee_18-68GR0034.pdf.p7s.p7s
25 жовтня 2018 16:22
Authorisations.pdf.p7s.p7s
25 жовтня 2018 16:22
Guarantee_18-68GR0034.pdf.p7s.p7s
25 жовтня 2018 16:22
Комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 листопада 2018 11:15
sign.p7s
05 листопада 2018 11:15
sign.p7s
05 листопада 2018 11:14
Довідка ст.17 Закону.pdf
05 листопада 2018 11:14
Комерційна пропозиція.pdf
05 листопада 2018 11:14
Технічні характеристики.pdf
05 листопада 2018 11:14
Лицензия Рижий.zip
05 листопада 2018 11:14
Дов. Рижий.zip
05 листопада 2018 11:14
Гарантия_6596.zip
05 листопада 2018 11:14
Статут.pdf
05 листопада 2018 11:14
Свідоцтво ПДВ.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТАТРА-ЮГ"
#34507118
Переможець 428 888 880,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2018 15:23

Документи

29 листопада 2018 15:23
sign.p7s
28 листопада 2018 11:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2018 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТАТРА-ЮГ"
#34507118
428 888 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2018 15:23
sign.p7s
28 листопада 2018 11:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 грудня 2018 10:29
Контракт укладений
19 грудня 2018 10:26

Актуальні тендери

До пошуку