Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Теплолічильники (Створення обмінного фонду приладів обліку тепла (придбання теплолічильників), Придбання приладів обліку теплової енергії) Код ДК 021:2015-38550000-5 Лічильники
Очікувана вартість
3 208 112,00 UAH
UA-2018-09-28-000987-a ● 56c067735b8a4f4abf4ad43f7cc03af2
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне комерційне підприємство "Маріупольтепломережа" |
Код ЄДРПОУ: | 33760279 |
Вебсайт: | http://teploset.com.ua |
Місцезнаходження: | 87534, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул.Гризодубової,1 |
Контактна особа: |
Папакіца Анжела Федорівна 380965472292 mtm.papakitsa@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2018 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 жовтня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2018 15:15 |
Очікувана вартість: | 3 208 112,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 040,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
89 штуки
Теплолічильник Multiсal або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Митрополитська, 185
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 38550000-5 — Лічильники
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2018 16:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2018 16:19 |
Протокол 370.pdf | |
02 жовтня 2018 15:11 |
Протокол 359 зміни.pdf | |
02 жовтня 2018 15:10 |
ТД-Теплолічильники нов..docx |
11 жовтня 2018 16:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 жовтня 2018 16:19 |
Протокол 370.pdf
|
||||||
02 жовтня 2018 15:11 |
Протокол 359 зміни.pdf
|
||||||
02 жовтня 2018 15:10 |
ТД-Теплолічильники нов..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Длина кабеля от вычислителя к расходомеру
Дата подання: 03 жовтня 2018 11:09
Дата відповіді: 04 жовтня 2018 15:16
Здравствуйте.
1. Допускается ли применение теплосчетчика с длиной кабеля от расходомера к вычислителю 1.5 метра, а не 2.5?
2. Возможно ли применение теплосчетчиков фланцевого и резьбового исполнения Ду25мм с Qном.=6.0м3/ч вместо Ду32мм, которые представлены в Техническом задании в количестве 4 штук.
Відповідь: Шановний Учаснику!
1. Так, допускається - 1,5м.
2. Ні, необхідні телолічильники з умовним діаметром проходу витратомірів 32мм.
1. Так, допускається - 1,5м.
2. Ні, необхідні телолічильники з умовним діаметром проходу витратомірів 32мм.
Чи входять у комплектацію теплолічильників бобишки під термометри опору?
Дата подання: 03 жовтня 2018 12:57
Дата відповіді: 04 жовтня 2018 15:18
Чи входять у комплектацію теплолічильників бобишки під термометри опору?
Відповідь: Шановний Учаснику! До комплектації теплолічильників бобишки під термометри опору не входять.
НЕ БУВАЄ В ПРИРОДІ теплолічильника Multical з умовним ліаметром проходу витратомірів 32 мм та номінальною витратою Gh=6,0 м3/год! Є прилади з Ду=25мм і Gh=6,0 м3/год, що є повним еквівалентом Ду=32! Просимо виправити даний факт в Технічному завданні. Дякуємо!
Дата подання: 03 жовтня 2018 13:08
Дата відповіді: 04 жовтня 2018 15:23
НЕ БУВАЄ В ПРИРОДІ теплолічильника Multical з умовним ліаметром проходу витратомірів 32 мм та номінальною витратою Gh=6,0 м3/год! Є прилади з Ду=25мм і Gh=6,0 м3/год, що є повним еквівалентом Ду=32! Просимо виправити даний факт в Технічному завданні. Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учаснику! Технічне завдання (додаток 4) містить вираз «або еквівалент». Якщо теплолічильників Multical не існує з умовним діаметром проходу витратомірів 32мм та номінальною витратою Gh=6.0 м3/год. то можливо запропонувати еквівалент з технічними характеристиками, які вимагаються Замовником, а саме з умовним діаметром проходу витратомірів 32мм та номінальною витратою Gh=6.0 м3/год.
Запитання по архівах теплолічильника
Дата подання: 03 жовтня 2018 16:19
Дата відповіді: 04 жовтня 2018 15:29
Доброго дня.
В технічних характеристиках обладнання в п. 5 наведений архів конкретної марки теплолічильника, а саме Multical 602.
Чи можливо подання у складі тендерної пропозиції теплолічильника Ultraheat T550/UH50 з погодинним архівом - 1080 діб, добовим - 65 діб, місячним - 15 місяців та річним - 15 років?
Відповідь: Шановний Учаснику! Ні, не можливо.
корпус витратомірного узла
Дата подання: 05 жовтня 2018 13:34
Дата відповіді: 09 жовтня 2018 16:40
Доброго дня. Прошу дати роз'яснення по 1. Технічного завдання. Чи можливо подання у складі тендерної пропозиції аналога теплолічильника Multical з корпусом витратомірного узла фланцевого виконання, виробленого з латуні?
Відповідь: Шановний Учаснику! Згідно Технічного завдання (додаток 4), а саме Технічні характеристики обладнання п.1 " Корпус витратомірного вузла повинен бути виконаний з латуні, стійкої до обезцинкування (різьбове з'єднання) або нержавіюча сталь W.№1.4308 (фланцеве з'єднання ). "
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-28-000987-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Олнайт", Код ЄДРПОУ:24065501
Дата подання: 05 жовтня 2018 12:23
Згідно технічного завдання до предмета закупівлі, а саме п.1 та п.5, предметом цієї закупівлі може бути виключно одна марка теплолічильника,
Інормуємо Вас, що згідно наданого Вами Технічного завдання до предмета закупівлі, а саме п.1 та п.5, предметом цієї закупівлі може бути виключно одна марка теплолічильника, а саме Multical 602, імпортером якого на територію України є лише один постачальник, а його ринкова вартість є значно вищою за аналоги. В той же час у відповідях на питання Ви виключаєте можливість участі в закупівлі з аналогами цієї марки лічильника.
Замовникам слід ураховувати, що публічні закупівлі, здійснюються за такими принципами, як зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням (ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
У свою чергу, відносини, які виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства регулюються Бюджетним кодексом України, виходячи зі змісту норм якого управління бюджетними коштами передбачає сукупність дій учасника бюджетного процесу, які спрямовані на досягнення цілей, завдань і конкретних результатів своєї діяльності та забезпечення ефективного, результативного і цільового використання бюджетних коштів.
При виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають дотримуватись принципу ефективності та результативності, тобто прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, місцевим самоврядуванням, при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів.
Відповідальний виконавець бюджетних програм у процесі їх виконання забезпечує, зокрема цільове та ефективне використання бюджетних коштів.
Враховуючи наведене вище, просимо привести у відповідність з чинним Законодавством України запропоновані Вами Технічні вимоги до предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Замовникам слід ураховувати, що публічні закупівлі, здійснюються за такими принципами, як зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням (ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
У свою чергу, відносини, які виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства регулюються Бюджетним кодексом України, виходячи зі змісту норм якого управління бюджетними коштами передбачає сукупність дій учасника бюджетного процесу, які спрямовані на досягнення цілей, завдань і конкретних результатів своєї діяльності та забезпечення ефективного, результативного і цільового використання бюджетних коштів.
При виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають дотримуватись принципу ефективності та результативності, тобто прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, місцевим самоврядуванням, при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів.
Відповідальний виконавець бюджетних програм у процесі їх виконання забезпечує, зокрема цільове та ефективне використання бюджетних коштів.
Враховуючи наведене вище, просимо привести у відповідність з чинним Законодавством України запропоновані Вами Технічні вимоги до предмета закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2018 16:58
Вимога розглянута, відповідь лист ККП "Маріупольтепломережа"
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-09-28-000987-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "Олнайт", Код ЄДРПОУ:24065501
Дата подання: 07 грудня 2018 09:33
Дата подання: 07 грудня 2018 09:33
неправомірні дії замовника, щодо порушення законодавства та встановлення дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
1. Строк служби теплолічильника Multical 403 10 років, що підтверджується сертифікатом випробування номер DK-0200-M1004-037.( стр. 4 з 17 в варіанті англійскою мовою, стр. 4 з 23 в перекладі). В технічному завданні замовник вимагає строк служби теплолічильників – 15 років. ( Додаємо Протокол випробування)
2. Модулі M-Bus, які використовуються в теплолічильнику Multical 403, не відповідають ДСТУ EN 1434-3.2017. У технічному опису зазначено, що ці модулі відповідають Європейському стандарту EN 13757. ( стор. 10 Технічної частини)
3. Довжина кабелю від теплообчислювача до витратоміра 1.5 метра, що не відповідає Технічному завданню і окремому протоколу тендерного комітету ККП «Маріупольтепломережа» №370/01 від 11.10.2018, де одноголосно було вирішено використовувати теплолічильники з довжиною кабеля не менше 2.5м. ( Див. стор. 17 Технічної частини та окремий протокол №370/01 від 11.10.2018)
4. Переможець не має досвіда виконання аналогічних договорів по постачанню саме тепло лічильників по коду закупівлі ДК 021:2015 – 38550000-5. Довідка про досвід виконання аналогічних закупівель стосується іншого обладнання. ( Додаємо довідку про аналогічні закупівлі)
5. Тендерна пропозиція Переможця не відповідає Технічному завданню, а саме не вказано комплектація теплолічильників, наявність і конструкція датчиків температури, модуля M-Bus та штуцерів. ( Додаємо Тендерну пропозицію)
6. Замовник у тендерній документації надав технічнічні характеристики тільки під конкретну марку лічильника теплової енергії Multical, еквівалента якому практично не існує.
Замовник торгів лобіює інтереси певного виробника без доцільності, це може завдати шкоди міському бюджету Маріуполя у розмірі близько 1,5 млн гривень
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 грудня 2018 17:52
рішення від 10.12.2018 № 12561+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2018 17:52
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.12.2018 № 13278.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2018 17:16
Рішення від 28.12.2018 № 13278.pdf
Дата публікації: 03 січня 2019 17:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відмінено рішення про визначення переможцем ТОВ "САП ІНЖИНІРИНГ"
Дата виконання рішення замовником: 24 січня 2019 09:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2018 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Інвест Премекс" |
1 195 880,04
UAH з ПДВ
|
1 195 880,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Олнайт" |
1 599 854,00
UAH з ПДВ
|
1 599 854,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САП ІНЖИНІРИНГ" |
3 175 776,00
UAH з ПДВ
|
3 175 776,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАТИЗАЦІЯ ГАЗОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ" |
3 207 096,00
UAH з ПДВ
|
3 207 096,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Інвест Премекс" #23299378 |
Рішення скасоване |
1 195 880,04
UAH з ПДВ
|
04 січня 2019 08:15
|
ПП "Олнайт" #24065501 |
Рішення скасоване |
1 599 854,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2019 08:15
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САП ІНЖИНІРИНГ" #31955460 |
Рішення скасоване |
3 175 776,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2019 08:15
|
ТОВ "Інвест Премекс" #23299378 |
Відхилено |
1 195 880,04
UAH з ПДВ
|
08 січня 2019 14:39
|
ПП "Олнайт" #24065501 |
Відхилено |
1 599 854,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2019 15:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САП ІНЖИНІРИНГ" #31955460 |
Відхилено |
3 175 776,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2019 16:35
|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАТИЗАЦІЯ ГАЗОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ" #21191010 |
Відхилено |
3 207 096,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2019 15:48
|
Інформація про відміну
Дата відміни
11 січня 2019 15:48
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі