Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Установка для очистки олив в комплекті ВП ХАЕС
Oil purification facility as a set for KHMELNYTSKA NPP
Очікувана вартість
40 648 764,64 UAH
UA-2018-09-28-000966-c fe3d1c20bfc14cc99b23f9284588673b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубовенко Тетяна Володимирівна

0442069768 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Дубовенко Тетяна Володимирівна
0442069768
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: SE NNEGC “Energoatom”
National ID: 24584661
Contact point: Dubovenko Tetyana Volodimirivna
0442069768
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 вересня 2018 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2018 11:00
Початок аукціону: 04 грудня 2018 13:10
Очікувана вартість: 40 648 764,64 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 203 243,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 406487.64 UAH
Publication date: 28 вересня 2018 13:50
Enquiries until: 23 жовтня 2018 11:00
Complaints submission until: до 29 жовтня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 листопада 2018 11:00

Information

Estimated total value: 40 648 765 UAH including VAT
Minimal lowering step: 203 244 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 од.
Установка для очистки олив в комплекті ВП ХАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42910000-8 — Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації

Oil purification facility as a set for KHMELNYTSKA NPP
CPV: 42910000-8
Період постачання: по 31 березня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2018 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2018 13:16
ТД - 5917 - 1.doc
25 жовтня 2018 13:16
Перелік змін 5917-1.doc
28 вересня 2018 13:47
5917- procurement notice.docx
28 вересня 2018 13:47
Додаток 6 - митні платежі.pdf
28 вересня 2018 13:47
Додаток 5 - досвід виконання.docx
28 вересня 2018 13:47
Додаток 4 - ТВ.pdf
28 вересня 2018 13:47
Додаток 3 - проект договору.pdf
28 вересня 2018 13:47
Додаток 2 - інформ про тех характ.docx
28 вересня 2018 13:47
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
28 вересня 2018 13:47
5917_витяг з протоколу ТК_27.09.2018.pdf
25 жовтня 2018 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2018 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2018 13:16
ТД - 5917 - 1.doc
28 вересня 2018 13:47
ТД - 5917.doc
25 жовтня 2018 13:16
Перелік змін 5917-1.doc
28 вересня 2018 13:47
5917- procurement notice.docx
28 вересня 2018 13:47
Додаток 6 - митні платежі.pdf
28 вересня 2018 13:47
Додаток 5 - досвід виконання.docx
28 вересня 2018 13:47
Додаток 4 - ТВ.pdf
28 вересня 2018 13:47
Додаток 3 - проект договору.pdf
28 вересня 2018 13:47
Додаток 2 - інформ про тех характ.docx
28 вересня 2018 13:47
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
28 вересня 2018 13:47
5917_витяг з протоколу ТК_27.09.2018.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 12 жовтня 2018 17:49
Дата відповіді: 25 жовтня 2018 14:43
Згідно вимог пункту 5.1, Розділу ІІІ Тендерної документації - «Аналогічними договорами вважаються договори на постачання апаратів, установок та елементів для очистки і фільтрування олив». Вважаємо дану вимогу такою, що в значній мірі обмежує участь у закупівлі підприємств і організацій, які мають значний та позитивний досвід постачання обладнання для АЕС України. З метою розширення кола потенційних учасників, які є дилерами, дистриб’юторами та представниками виробників фільтрувального обладнання, просимо Вас внести зміни до пункту 5.1, Розділу ІІІ Тендерної документації, та викласти у наступній редакції: «Аналогічними договорами вважаються договори на постачання апаратів, установок та елементів для очистки і фільтрування олив, або договори на постачання електротехнічного обладнання».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь надана підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП "Атомкомплект".
З метою розширення кола потенційних учасників внесено зміни до ТД
Щодо документів за якими товар виготовляється
Дата подання: 16 жовтня 2018 12:13
Дата відповіді: 25 жовтня 2018 14:44
У пункті 6 розділу III Тендерної документації зазначено, що Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати ТУ(ТС) або інший документ, за якими такий товар виготовляється, або декларацію виробника (відповідно до п.6.14.2 ТВтаУП, що підтверджує відповідність технічних характеристик своєї пропозиції технічним вимогам). Наразі, у відповідності до СОУ НАЕК декларація не є документом, що підтверджує відповідність обладнання вимогам ТВтаУП. Підтвердженням відповідності є ТС (ТУ,ТЗ), що є підтверджені актом позитивних приймальних випробувань. В зв’язку з цим, просимо Вас внести в тендерну документацію відповідні зміни, а саме, викласти вимогу у пункті 6 розділу III наступним чином: ТУ (ТС,ТЗ) або проект ТУ (ТС,ТЗ), за яким такий товар виготовляється, що підтверджує відповідність технічних характеристик своєї пропозиції технічним умовам (Додаток 4 до ТД), засвідчену виробником цього товару», без згадування декларації виробника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації.
Проведення монтажу обладнання
Дата подання: 16 жовтня 2018 12:14
Дата відповіді: 25 жовтня 2018 14:46
У Таблиці 4.1 ТВтаУП (пункт 5) зазначено, що монтаж обладнання є обов’язком Виробника (Постачальника), що суперечить Розділу 8 ТВтаУП, де зазначено, що монтаж виконується персоналом Замовника. Обов’язком Постачальника (Виробника) є шеф-монтаж і контроль під час налагоджування обладнання. Просимо надати пояснення щодо невідповідності в ТВтаУП, так як це впливає на зміст технічної на цінової пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь надана підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП "Атомкомплект".
Виконання монтажу обладнання є обов’язком Замовника. Обов’язком Постачальника є технічне керівництво монтажними роботами (п. 8.1. ТВтаУП), тобто шеф-монтаж, контроль під час налагоджування та участь у приймальних випробуваннях
Про наявність досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 18 жовтня 2018 12:35
Дата відповіді: 25 жовтня 2018 14:47
Згідно вимог пункту 5.1, Розділу ІІІ Тендерної документації – «Аналогічними договорами вважаються договори на постачання апаратів, установок та елементів для очистки і фільтрування олив». Фільтрувальне обладнання являє собою складне технологічне обладнання, тому зазначення такої конкретизованої вимоги до аналогічних договорів суттєво обмежує участь у закупівлі підприємств і організацій, які є дилерами, дистриб’юторами та представниками виробників фільтрувального обладнання. З метою розширення кола потенційних учасників, просимо Вас внести зміни до пункту 5.1, Розділу ІІІ Тендерної документації, та викласти у наступній редакції: «Аналогічними договорами вважаються договори на постачання апаратів, установок та елементів для очистки і фільтрування олив та іншого технологічного обладнання».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою розширення кола потенційних учасників внесено зміни до Тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-09-28-000966-c.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КТЗ-ЕНЕРГОМАШ", Код ЄДРПОУ:39983981
Дата подання: 22 грудня 2018 14:23
Скарга на рішення замовника
Скарга на рішення замовника
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2018 13:19
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відізвано відповідно до рішення Скаржника.
Дата: 14 січня 2019 11:32
рішення від 27.12.2018 № 13156 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 28 грудня 2018 13:19
Рішення від 15.01.2019 № 450.pdf
Дата публікації: 16 січня 2019 14:58

Документи подані скаржником

22 грудня 2018 14:23
Квитанція.PDF

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-30-000056 ● 2052c2ab145a4d7d93889834b79a68c1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 січня 2019 19:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.01.2019 № 21

Київ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.01.2019 № 21

Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-09-28-000966-c 28.09.2018 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»

Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівль

2019-02-13 12:34:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 листопада 2018
UA-2018-09-28-000966-cfe3d1c20bfc14cc99b23f9284588673b
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВДМ" Документи
Відхилено
Документи
AWTEX GmbH Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КТЗ-ЕНЕРГОМАШ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

01 листопада 2018 18:25
ТОКЕМ-800.pdf
01 листопада 2018 18:25
ТЗ УРМ-2500.pdf
01 листопада 2018 18:25
Технічна пропозиція.pdf
01 листопада 2018 18:25
Розшифровка складу ЗІП.pdf
01 листопада 2018 18:25
Розшифровка складу ЗІП 2.pdf
01 листопада 2018 18:25
Про захист довкілля.pdf
01 листопада 2018 18:25
Про відсутність підстав.pdf
01 листопада 2018 18:25
Про аналогічні договора.pdf
01 листопада 2018 18:25
Наказ на призначення.pdf
01 листопада 2018 18:25
Згода пройти оцінку.pdf
01 листопада 2018 18:25
Дилерский сертификат.pdf

Публічні документи

17 грудня 2018 18:09
Finanzamt Potsdam_UA.PDF
17 грудня 2018 18:09
Довідка МВС.PDF
02 листопада 2018 09:25
9. EPT Assessment Letter.pdf
02 листопада 2018 09:25
8. Online-Banking - Berliner Volksbank eG.pdf
02 листопада 2018 09:25
7. Договір страхування.pdf
02 листопада 2018 09:25
25. EPT Staff Letter.pdf
02 листопада 2018 09:25
22. Protocol.PDF
02 листопада 2018 09:25
20. Technical Specification.PDF
02 листопада 2018 09:25
19. Розшифровка складу ЗІП.pdf
02 листопада 2018 09:25
18. References.PDF
02 листопада 2018 09:25
18. Відгуки.PDF
02 листопада 2018 09:25
15. Authorization letter AWTEX GmbH.pdf

Публічні документи

02 листопада 2018 10:58
Електронний підпис
02 листопада 2018 10:58
Електронний підпис
02 листопада 2018 10:57
ept Reference letters.pdf
02 листопада 2018 10:57
ept Reference letters_UKR.pdf
02 листопада 2018 10:56
Виписка ЄДРПОУ від 02.03.16.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВДМ"

AWTEX GmbH

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КТЗ-ЕНЕРГОМАШ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2018 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
AWTEX GmbH 40 613 600,30
UAH з ПДВ
40 410 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КТЗ-ЕНЕРГОМАШ" 40 630 764,00
UAH з ПДВ
40 427 520,17
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2018 18:09
Finanzamt Potsdam_UA.PDF
17 грудня 2018 18:09
Довідка МВС.PDF
02 листопада 2018 09:25
9. EPT Assessment Letter.pdf
02 листопада 2018 09:25
8. Online-Banking - Berliner Volksbank eG.pdf
02 листопада 2018 09:25
7. Договір страхування.pdf
02 листопада 2018 09:25
25. EPT Staff Letter.pdf
02 листопада 2018 09:25
22. Protocol.PDF
02 листопада 2018 09:25
20. Technical Specification.PDF
02 листопада 2018 09:25
19. Розшифровка складу ЗІП.pdf
02 листопада 2018 09:25
18. References.PDF
02 листопада 2018 09:25
18. Відгуки.PDF
02 листопада 2018 09:25
15. Authorization letter AWTEX GmbH.pdf

Публічні документи

02 листопада 2018 10:58
Електронний підпис
02 листопада 2018 10:58
Електронний підпис
02 листопада 2018 10:57
ept Reference letters.pdf
02 листопада 2018 10:57
ept Reference letters_UKR.pdf
02 листопада 2018 10:56
Виписка ЄДРПОУ від 02.03.16.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

AWTEX GmbH

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КТЗ-ЕНЕРГОМАШ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
AWTEX GmbH
#HRB 19472 P
Переможець 40 410 300,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2018 09:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2018 09:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
AWTEX GmbH
#HRB 19472 P
40 410 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2019 17:19
Додаткова угода №1 до дог.№ 53-129-01-19-01743 (1).pdf зміни до договору
08 квітня 2019 17:19
Електронний підпис укладений
22 січня 2019 09:36
53-129-01-19-01743.pdf укладений
22 січня 2019 09:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-19-01743
Договір:
Номер додаткової угоди: 53-129-01-19-01743
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML