Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: просп. Голосіївський, 19, під’їзд 1 у Голосіївському районі м. Києва
Очікувана вартість
1 664 230,00 UAH
UA-2018-09-28-000925-a 492027f2f1524f7684016e15e69c26b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2018 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2018 15:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2018 15:34
Очікувана вартість: 1 664 230,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 664,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 (Реконструкція). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: просп. Голосіївський, 19, під’їзд 1 у Голосіївському районі м. Києва
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: просп. Голосіївський, 19, під’їзд 1 у Голосіївському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, Київська область, Київ, просп. Голосіївський, 19, під’їзд 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2018 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 1 661 830,80
UAH з ПДВ
1 661 830,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» 1 664 229,60
UAH з ПДВ
1 664 229,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2018 12:03
Голосіївський, 19.pdf
12 жовтня 2018 14:37
2. Пропозиція.rar

Публічні документи

11 жовтня 2018 16:54
7. Інші документи.rar
11 жовтня 2018 16:54
12. Кошторис.rar
11 жовтня 2018 16:54
2. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21615705
Переможець 1 661 830,80
UAH з ПДВ
24 жовтня 2018 18:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2018 18:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21615705
1 661 830,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 12:29
Звіт про виконання договору просп. Голосіївський, 19 дог № 40-18-КТ від 07.11.2018.pdf укладений
26 грудня 2019 12:29
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 12:26
Додаткова угода № 4 від 24.12.2019 до дог. № 40-18-КТ від 07.11.2018, просп. Голосіївський, 19, п. 1.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 10:41
Електронний підпис зміни до договору
03 травня 2019 13:00
Додаткова угода № 3 від 02.05.19 до договору 40_18-КТ.pdf зміни до договору
03 травня 2019 12:59
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 18:34
додаткова_угода_2_вiд_27.12.2018_до_дог_40-18-КТ_просп._Голосiiвс_кий,_19.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 18:33
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2018 15:46
додаткова_угода_1_вiд_07.11.2018_до_дог_40-18-КТ_просп._Голосiiвс_кий,_19.pdf зміни до договору
09 листопада 2018 15:45
Електронний підпис укладений
09 листопада 2018 15:41
договiр_40-18-КТ_вiд_07.11.2018_просп._Голосiiвс_кий,_19.pdf укладений
09 листопада 2018 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору та викласти п. 5.5. Договору в такій редакції: «п.5.5. Розрахунки за виконані роботи у 2018 році здійснюються Замовником відповідно до річних кошторисних призначень у розмірі 14 000,00 грн. (чотирнадцять тисяч грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 2 333,33 грн. (дві тисячі триста тридцять три грн. 33 коп.). Вартість робіт, які будуть виконані у 2019 році, становить – 1 647 830,80 грн. (один мільйон шістсот сорок сім тисяч вісімсот тридцять грн. 80 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 274 638,47 грн. (двісті сімдесят чотири тисячі шістсот тридцять вісім грн. 47 коп.).». 2. План фінансування робіт (Додаток № 4 до Договору) викласти у новій редакції, що додається. 3. Ця Угода до Договору складена у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному примірнику кожній із Сторін і є невід’ємною частиною цього Договору і вступає в дію з моменту підписання її Сторонами. 4. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти. Додаток № 4 – План фінансування робіт.
Номер договору про закупівлю: 40/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 40/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою бюджетного фінансування відповідно до п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги частини першої ст. 631 Цивільного кодексу України, внесено зміни в Розділ 5 "Порядок розрахунків" Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 27.12.2018р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 40/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 40/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки в порядку та на умовах, визначених договором Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 5 "Порядок розрахунків" Договору, в розділ 6 «Права та обов’язки Cторін» Договору, в Розділ 11 «Відповідальність Сторін за порушення зобов’язань за Договором та порядок урегулювання спорів» Договору, до Розділу 15 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору. Також Сторони дійшли згоди внести зміни до додатків до Договору №3 та №4, які є невід’ємними його частинами. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 3 від 02.05.2019р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 40/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 40/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з завершенням виконаних робіт та враховуючи економію витрат , в порядку та на умовах визначених цим договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, в саме: в Розділ 3 "Договірна ціна" Договору, у Додаток №1 - Протокол погодження договірної ціни, у Додаток №2 - Договірна ціна, у Додаток №3 - Календарний план виконання робіт, у Додаток №4 - План фінансування. Зміни викладені у Додатковій угоді № 4 від 24.12.2019
Номер договору про закупівлю: 40/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 620 886,80
UAH (в тому числі ПДВ 270 147,80 UAH)