Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45210000-2 - Будівництво будівель)
Construction of secondary school of I-III grades in 24 classes (720 pupils) on the street. Pogrebnyaka in the village. Chubinsky Velikooleksandrivsky village council of Boryspil district of the Kyiv region, with reconstruction of unfinished building of the ambulatory building for the educational and production building of the school (CPV 021:2015 Common Procurement Vocabulary 45210000–2 Construction of buildings)
Construction of secondary school of I-III grades in 24 classes (720 pupils) on the street. Pogrebnyaka in the village. Chubinsky Velikooleksandrivsky village council of Boryspil district of the Kyiv region, with reconstruction of unfinished building of the ambulatory building for the educational and production building of the school (CPV 021:2015 Common Procurement Vocabulary 45210000–2 Construction of buildings)
Очікувана вартість
183 749 644,60 UAH
UA-2018-09-28-000780-a ● 0fdbfbc6e11e4879b809cbb4abcf1127
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Великоолександрівська сільська рада Бориспільського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04363484 |
Вебсайт: | http://vos-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08320, Україна , Київська область обл., село Велика Олександрівка, вул. Гагаріна,11 |
Контактна особа: |
Власкова Любов Володимирівна +380503817625 vos.rada@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Velikooleksandrivsky village council of Boryspil district of the Kiev region |
National ID: | 04363484 |
Contact point: |
Vlaskova Lyubov Volodymyrivna +380503817625 vos.rada@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2018 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2018 17:00 |
Очікувана вартість: | 183 749 644,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 183 749,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 918000 UAH |
Publication date: | 28 вересня 2018 15:12 |
Enquiries until: | 19 жовтня 2018 17:00 |
Complaints submission until: | до 25 жовтня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 жовтня 2018 17:00 |
Information
Estimated total value: | 183 749 645 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 183 750 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
строк виконання робіт - протягом 2018-2020 років
The term of work execution: for 2018-2020 years
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45210000-2 - Будівництво будівель)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08321, Україна, Київська область, Бориспільський район, с. Чубинське, вул. Погребняка
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Construction of secondary school of I-III grades in 24 classes (720 pupils) on the street. Pogrebnyaka in the village. Chubinsky Velikooleksandrivsky village council of Boryspil district of the Kyiv region, with reconstruction of unfinished building of the ambulatory building for the educational and production building of the school (CPV 021:2015 Common Procurement Vocabulary 45210000–2 Construction of buildings)
Розгорнути
Згорнути
CPV: 45210000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2018 16:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2018 16:10 |
Додаток 6.pdf | |
19 жовтня 2018 16:10 |
Протокол 180.pdf | |
12 жовтня 2018 09:33 |
Додаток 5.pdf | |
12 жовтня 2018 09:33 |
Протокол 175.pdf | |
28 вересня 2018 15:12 |
Оголошення міжнародне.pdf | |
28 вересня 2018 15:12 |
Додаток 4.doc | |
28 вересня 2018 15:12 |
Додаток 3.doc | |
28 вересня 2018 15:12 |
Додаток 2 продовження.pdf | |
28 вересня 2018 15:12 |
Додаток 2.docx | |
28 вересня 2018 15:12 |
Додаток 1.docx | |
28 вересня 2018 15:12 |
ТД.doc | |
28 вересня 2018 15:12 |
Титульна сторінка ТД.pdf |
19 жовтня 2018 16:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 жовтня 2018 16:10 |
Додаток 6.pdf
|
||||||
19 жовтня 2018 16:10 |
Протокол 180.pdf
|
||||||
12 жовтня 2018 09:33 |
Додаток 5.pdf
|
||||||
12 жовтня 2018 09:33 |
Протокол 175.pdf
|
||||||
28 вересня 2018 15:12 |
Оголошення міжнародне.pdf
|
||||||
28 вересня 2018 15:12 |
Додаток 4.doc
|
||||||
28 вересня 2018 15:12 |
Додаток 3.doc
|
||||||
28 вересня 2018 15:12 |
Додаток 2 продовження.pdf
|
||||||
28 вересня 2018 15:12 |
Додаток 2.docx
|
||||||
28 вересня 2018 15:12 |
Додаток 1.docx
|
||||||
28 вересня 2018 15:12 |
ТД.doc
|
||||||
28 вересня 2018 15:12 |
Титульна сторінка ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо визначення аналогічного договору
Дата подання: 01 жовтня 2018 13:04
Дата відповіді: 03 жовтня 2018 08:37
Вимогою додатку 1 є наступне: Аналогічним договором буде вважатися договір з предметом закупівлі, який аналогічним предмету закупівлі, зазначеному в даній тендерній документації. Учасники, що мають досвід виконання договорів аналогічних за характером, важкістю та обсягами робіт, але на об’єкті іншого призначення не можуть прийняти участь в даній закупівлі. Вважаємо, що такі учасники мають законне право приймати участь на рівних умовах. Просимо надати пояснення та внести відповідні зміни до тендерної документації в частині визначення «аналогічного договору»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерну документацію на закупівлю робіт розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону, та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» та не встановлено жодних дискримінаційних вимог.
Керуючись ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлені кваліфікаційні критерії до учасників, у тому числі «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Відповідно до вимог додатку 1 Тендерної документації аналогічним договором буде вважатися договір з предметом закупівлі, який аналогічним предмету закупівлі, зазначеному в даній тендерній документації.
У зв’язку із тим, що у законодавчих актах відсутнє трактування поняття «аналогічного договору» Замовником прийнято рішення конкретизувати в тексті тендерної документації поняття «аналогічної роботи» виходячи із специфіки виконання таких робіт.
По-перше, відповідно до порядку визначення предмета закупівлі визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Замовником було дотримано дані норми та визначено предмет закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45210000-2 - Будівництво будівель.
По-друге, зауважуємо, що Замовником не вимагається ідентичний договір та звертаємо увагу на практику АМКУ, який вважає аналогічним договором договір на закупівлю відповідно до показників певної цифри згідно ДК 021:2015.
Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Таким чином, умова тендерної документації відповідає вимогам чинного законодавства та не є дискримінаційною, у зв’язку з чим відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Керуючись ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлені кваліфікаційні критерії до учасників, у тому числі «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Відповідно до вимог додатку 1 Тендерної документації аналогічним договором буде вважатися договір з предметом закупівлі, який аналогічним предмету закупівлі, зазначеному в даній тендерній документації.
У зв’язку із тим, що у законодавчих актах відсутнє трактування поняття «аналогічного договору» Замовником прийнято рішення конкретизувати в тексті тендерної документації поняття «аналогічної роботи» виходячи із специфіки виконання таких робіт.
По-перше, відповідно до порядку визначення предмета закупівлі визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Замовником було дотримано дані норми та визначено предмет закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45210000-2 - Будівництво будівель.
По-друге, зауважуємо, що Замовником не вимагається ідентичний договір та звертаємо увагу на практику АМКУ, який вважає аналогічним договором договір на закупівлю відповідно до показників певної цифри згідно ДК 021:2015.
Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Таким чином, умова тендерної документації відповідає вимогам чинного законодавства та не є дискримінаційною, у зв’язку з чим відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
отримання проектної документації
Дата подання: 04 жовтня 2018 16:56
Дата відповіді: 05 жовтня 2018 14:11
Чи можливо отримання проектної документації в електронному (або паперовому) вигляді для об'єктивного прорахунку цінової пропозиції?
Відповідь: В ході розгляду звернення було запропоновано надати відповідь наступного змісту:
«Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель, таким чином Замовником розміщено додаток 2 Тендерної документації, який містить технічне завдання на виконання робіт з повним переліком та об’ємами робіт, яких достатньо для розрахунку цінової пропозиції учасника, чим забезпечено недискримінацію, рівні права та рівний доступ до інформації всім особам. Уточніть якої саме інформації Вам не вистачає “для об'єктивного прорахунку цінової пропозиції”».
«Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель, таким чином Замовником розміщено додаток 2 Тендерної документації, який містить технічне завдання на виконання робіт з повним переліком та об’ємами робіт, яких достатньо для розрахунку цінової пропозиції учасника, чим забезпечено недискримінацію, рівні права та рівний доступ до інформації всім особам. Уточніть якої саме інформації Вам не вистачає “для об'єктивного прорахунку цінової пропозиції”».
Щодо надання кошторису
Дата подання: 08 жовтня 2018 11:39
Дата відповіді: 09 жовтня 2018 11:01
Уважно вивчивши тендерну документацію, зокрема інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, просимо надати кошторис в електронному вигляді для більш детального ознайомлення та правильного складання розрахунку ціни тендерної пропозиції. Така практика існує та використовується іншими замовниками в закупівлях аналогічної або більшої очікуваної вартості, наприклад Національним банком України, ідентифікатор закупівлі: UA-2018-09-05-002332-a.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником розміщено додаток 2 Тендерної документації, який містить технічне завдання на виконання робіт з повним переліком та об’ємами робіт, яких достатньо для розрахунку цінової пропозиції учасника, чим забезпечено недискримінацію, рівні права та рівний доступ до інформації всім особам.
Щодо підтвердження технічним вимогам
Дата подання: 08 жовтня 2018 12:52
Дата відповіді: 09 жовтня 2018 11:03
Просимо надати пояснення, які саме документи учасники повинні надати на підтвердження відповідності тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі? Адже чіткого визначення вимог не містить п. 6 Розділу 3 та Додаток 2 на яке є посилання. Та в такому випадку просимо внести зміни в частині визначення чітких вимог для учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Підтвердження відповідності технічним характеристикам згідно Додатку 2 Тендерної Документації та лист-гарантія Учасника у довільній формі, щодо виконання переліку та об`єму робіт визначених замовником в технічній частині тендерної документації.
щодо надання розрахунку ціни
Дата подання: 08 жовтня 2018 12:57
Дата відповіді: 09 жовтня 2018 11:09
Серед вимог для учасника-переможця на сторінці 6 зазначено наступне: «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, і яка повинна бути надана в форматі imd у програмному АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним». Просимо внести уточнення або зміни, мова йде про Ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) кого саме учасника або ж учасника-переможця!? Та просимо пояснити, якими документами саме учасник повинен підтвердити відповідність своєї пропозиції технічним характеристикам? Чи повинен учасник надавати кошторисний розрахунок на початкову ціну пропозиції, інформація про який відкриється лише після аукціону?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Переможець торгів повинен надати замовнику, шляхом завантаження в електронну систему закупівель, у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір документи (з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою (у разі використання)) приведені у відповідність до запропонованої ціни та результатів аукціону, а саме:
- договірну ціну;
- зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва;
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
- підсумкову відомість ресурсів;
- календарний графік виконання робіт;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності);
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат;
- розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась;
- підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293;
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, і яка повинна бути надана в форматі imd у програмному АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним.
- договірну ціну;
- зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва;
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
- підсумкову відомість ресурсів;
- календарний графік виконання робіт;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності);
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат;
- розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась;
- підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293;
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, і яка повинна бути надана в форматі imd у програмному АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним.
Щодо відповідності тех.характеристикам
Дата подання: 09 жовтня 2018 17:11
Дата відповіді: 12 жовтня 2018 15:54
Щодо вимог п.6 Додатку 1 до ТД,
Яким чином учасним має викласти у тендерній пропозиції відповідність технічним характеристикам згідно Додатку 2?
Це мають бути відповідні документи, кошторисні розрахунки або довідка у довільній формі?
Відповідь: Учасник має викласти у тендерній пропозиції відповідність технічним характеристикам згідно Додатку 2, відповідно до вимог п.6 Додатку 1 до ТД, а саме: лист-гарантія Учасника у довільній формі, щодо виконання переліку та об'єму робіт визначених замовником в технічній частині тендерної документації.
Цінова пропозиція
Дата подання: 09 жовтня 2018 17:13
Дата відповіді: 12 жовтня 2018 16:02
Тендерна документація учасника має містити лише договірну ціну, яка вважається тендерною пропозицією або ж повний кошторис, який включає в себе договірну ціну?
Відповідь: У випадку, якщо у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, всупереч вимогам абзацу 2 частини 1 статті 27 ЗУ "Про публічні закупівлі", розкривається також і інформація про ціну тендерної пропозиції, то така пропозиція підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовам документації замовника. Окрім того, проведення процедури публічних закупівель передбачають дотримання принципів здійснення закупівель (стаття 3 ЗУ "Про публічні закупівлі")
отримання експертного висновку
Дата подання: 09 жовтня 2018 17:53
Дата відповіді: 10 жовтня 2018 09:48
Прошу повідомити дату отримання експертного висновку проектно-технологічної документації
Відповідь: Експертний звіт отриманий 04.10.2017 року
Прошу надати пояснення щодо технічного завдання
Дата подання: 09 жовтня 2018 18:06
Дата відповіді: 12 жовтня 2018 16:08
Прошу надати пояснення щодо:
- кошторисна заробітна плата в технічному завданні складає 5500 грн, згідно листа №1269 від 17.09.18р. ДП "Укрдержекспертиза" з 04.09.18р. заробітна плата складає 6926,72 грн, згідно листа № 931/32383 від 16.08.18р. пункт 5 заробітна плата розраховується розрахунково з наданням підтверджуючих розрахунків;
- в технічному завданні є ряд пропозицій, які не відповідають правилам визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, тобто втратили чинність, а саме надбавка до цін заготовок за складання та зварювання каркасів та сіток різних діаметрів. Вказані позиції необхідно змінювати на відповідні діючі норми, чи залишити як в технічному завданні (текстові позиції)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до роз'яснення Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 03.04.2018 року № 7/15- 3463, Мінрегіон встановив орієнтовний розмір заробітної плати призначений для врахування замовниками (інвесторами) при визначенні вартості будівництва на стадії розроблення проектної документації. Проте, по кожному конкретному об'єкту замовники будівництва приймають рішення щодо рівня кошторисної заробітної плати у складі вартості будівництва, виходячи з виду будівництва (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) та особливостей здійснення будівельних робіт на об'єкті будівництва.
Надати проект організації будівництва
Дата подання: 09 жовтня 2018 18:11
Дата відповіді: 12 жовтня 2018 09:36
Прошу надати в електронному чи паперовому вигляді ПОБ (проект організації будівництва) для обрахунку витрат на організацію будівництва
Відповідь: З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель в тендерну документацію були внесені зміни (Додаток 5)
Щодо підтвердження технічним вимогам
Дата подання: 10 жовтня 2018 10:49
Дата відповіді: 12 жовтня 2018 16:11
У Вашій відповіді, наданій 09.10.2018 о 11:03 йде мова про лист-гарантію Учасника у довільній формі, щодо виконання переліку та об`єму робіт визначених замовником в технічній частині тендерної документації. Просимо надати пояснення, в якому пункті або розділі тендерної документації міститься дана вимога?
Відповідь: Дана вимога міститься в п.6, розділу 1.2 "Інша інформація (для Учасників- юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців)", Додатку 1 ТД.
Додаток 5
Дата подання: 12 жовтня 2018 10:12
Дата відповіді: 16 жовтня 2018 16:44
Додаток 5 (Том 7 Проект організації будівництва) викладено не в повному обсязі згідно змісту пояснювальної записки, а саме, відсутні розділи: методи виконання робіт Додаток №1; методи виконання робіт Додаток №2. Прошу надати проект в повному обсязі.
Відповідь: Зміст Додатку №1- Методи виконання робіт та Додатку №2 -Знаки безпеки - змістовне значення, зображення і місця їх встановлення є типовими для проектів організації виробництва та не несе додаткової інформації щодо техніко-економічних показників будівництва даного об'єкту.
Щодо відповіді 12.10.18, 16:08
Дата подання: 16 жовтня 2018 12:34
Дата відповіді: 19 жовтня 2018 16:04
Комерційну пропозицію необхідно надати відповідно до правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 чи відповідно до технічного завдання?
Відповідь: Тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не містить вимоги щодо надання комерційної пропозиції.
У випадку, якщо у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, всупереч вимогам абзацу 2 частини 1 статті 27 Закону, розкривається також і інформація про ціну пропозиції, то така пропозиція підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовам документації замовника.
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не містить вимоги щодо надання комерційної пропозиції.
У випадку, якщо у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, всупереч вимогам абзацу 2 частини 1 статті 27 Закону, розкривається також і інформація про ціну пропозиції, то така пропозиція підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовам документації замовника.
Щодо відповіді 16.10.18, 16:44
Дата подання: 17 жовтня 2018 11:08
Дата відповіді: 19 жовтня 2018 16:05
Відповідно до ДБН А.3.1-5:2016 додаток Е.2 пункт б), до складу ПОБ включаються: будівельні генеральні плани об'єкта будівництва для підготовчого та основного періодів з урахуванням зведення підземних і надземних частин з розташуванням основних монтажних кранів, інших будівельних машин та обладнання, доріг, проїздів, під'їздів, місць розвороту. Також до складу включається пояснювальна записка (додаток Е.2 пункт з)) з обгрунтуванням методів виконання і можливість суміщення будівельних, монтажних і спеціальних будівельних робіт, які викладені у додатку №1 пояснювальної записки наданого проекту ПОБ (додаток 5 до тендерної документації). У зв'язку з вище сказаним прошу Вас надати проект організації будівництва (ПОБ) в повному обсязі відповідно до діючих нормативних документів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель в тендерну документацію були внесені зміни (Додаток 6)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 07 листопада 2018
Найменування: | Великоолександрівська сільська рада Бориспільського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04363484 |
Місцезнаходження: | 08320, Україна, Київська область обл., село Велика Олександрівка, вул. Гагаріна,11 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Черкасиміськбуд | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП "Мостобудівельне управління №1" | Документи |
Відхилено
Документи
|
IDS-BUD S.A. |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
07 листопада 2018 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій