Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт спорткомплексу за адресою:Київська область, смт.Іванків, вул.Київська,22-В)
Очікувана вартість
27 797 040,00 UAH
UA-2018-09-28-000580-c 1d5facfd76944d9fbfc487a99a80dc01
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Степанець

+380963145075 kultura-ivankov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури,національностей, релігій, молоді та спорту Іванківської районної державної адміністрації Київської області
Код ЄДРПОУ: 02228670
Місцезнаходження: 07201, Україна , Київська обл., смт. Іванків, вул. І.Проскури, 2
Контактна особа: Тетяна Степанець
+380963145075
kultura-ivankov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2018 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2018 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2018 13:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2018 14:23
Очікувана вартість: 27 797 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 66 712,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,24%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт спорткомплексу за адресою:Київська область, смт.Іванків, вул.Київська,22-В)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07201, Україна, Київська область, смт.Іванків, вул.Київська,22-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2018  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2018 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2018 11:32
Проект договору .doc
28 вересня 2018 11:32
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до вимог з підготовки тендерної пропозиції
Дата подання: 03 жовтня 2018 15:31
Дата відповіді: 08 жовтня 2018 12:19
Доброго дня! В Тендерній документації, у розділі «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» є така вимога як: - подання тендерних пропозицій відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»; Це мається на увазі з накладанням ЕЦП? Якщо так, то просимо внести зміни до тендерної документації, та видалити дану вимогу, тому що дана вимога є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Норми статті 12 Закону України « Про публічні закупівлі» визначають, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Оскільки при проведенні цієї закупівлі електронна система закупівель використовується з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки, то положення розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» щодо подання тендерних пропозицій з дотриманням статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» не суперечить Закону України « Про публічні закупівлі», а отже документація не потребує внесення змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2018 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2" 27 782 827,00
UAH з ПДВ
27 782 827,00
UAH з ПДВ
Документи
Корпорація «Укртрансбуд» 27 796 410,00
UAH з ПДВ
27 796 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2018 17:52
розрахунки
22 жовтня 2018 17:52
п.2 ч.1 ст.17
22 жовтня 2018 17:52
наказ
22 жовтня 2018 17:52
програма
22 жовтня 2018 17:52
довідка ДФС
22 жовтня 2018 17:52
довідка МВС
13 жовтня 2018 22:42
Електронний підпис
13 жовтня 2018 22:41
_технічна частина_.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2018 13:18
Електронний підпис
10 жовтня 2018 13:16
8. Проект Договору.pdf
10 жовтня 2018 13:16
6. Цінова пропозиція.pdf
10 жовтня 2018 13:16
Титульний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2"

Корпорація «Укртрансбуд»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2"
#23568074
Рішення скасоване 27 782 827,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2018 17:29
ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2"
#23568074
Переможець 27 782 827,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2018 17:32

Документи

16 жовтня 2018 16:38
Електронний підпис
16 жовтня 2018 16:30
Протокол №12.pdf

Документи

16 жовтня 2018 17:32
Електронний підпис
16 жовтня 2018 17:31
Протокол №12.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2018 17:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2"
#23568074
27 782 827,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 жовтня 2018 17:32
Електронний підпис
16 жовтня 2018 17:31
Протокол №12.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 вересня 2021 14:53
ДУ №10_compressed.pdf укладений
13 вересня 2021 14:51
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2021 14:44
Зведений кошторис_compressed.pdf зміни до договору
13 вересня 2021 14:42
ДУ №10_compressed.pdf зміни до договору
13 вересня 2021 14:42
Договірна ціна_compressed.pdf зміни до договору
13 вересня 2021 14:42
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:35
ДУ№ 9 від 28.12.2020р.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:34
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2020 15:16
ДУ 8 спорткомплекс.pdf зміни до договору
02 червня 2020 15:14
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2020 09:48
ДУ 7 кал план.pdf зміни до договору
21 лютого 2020 09:22
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 11:06
Додаткова угода №6.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 11:05
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2019 16:36
ДУ №5 від03.10.2019р.jpeg зміни до договору
03 жовтня 2019 16:30
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2019 11:34
ДУ№4від05.09.2019р.pdf зміни до договору
06 вересня 2019 11:32
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2019 10:41
ДУ 3 стор 1.jpeg зміни до договору
01 березня 2019 10:36
ДУ 3 стор 2.jpeg зміни до договору
01 березня 2019 10:36
ДУ 3 календарний графік.jpeg зміни до договору
01 березня 2019 10:36
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 11:26
ДУ 2 календарн графік.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 11:23
ДУ 2.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 11:23
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2018 10:43
Календарний план.pdf зміни до договору
11 грудня 2018 10:28
Додаткова угода.pdf зміни до договору
11 грудня 2018 10:28
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2018 12:11
Календарний графік.pdf укладений
30 жовтня 2018 12:09
Договірна ціна.pdf укладений
30 жовтня 2018 12:09
Договір № 7.pdf укладений
30 жовтня 2018 12:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна календарного графіку виконання робіт в зв'язку зі зміною кошторисних призначень на 2018 рік, без зміни ціни,суми та обсягів робіт.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у календарному графіку виконання робіт: зменшення обсягів робіт на 2018 рік, збільшення обсягів робіт на 2019 рік без зміни загальних обсягів та загальної вартості робіт по Договору.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у календарному графіку виконання робіт: зменшення обсягів робіт на 2019 рік, збільшення обсягів робіт на 2020 рік без зміни загальної вартості робіт по договору
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна Договору становить 27782827 грн, в тому числі ПДВ 4630471грн
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна кошторисних призначень на 2020 рік, зміна календарного графіку виконання робіт, зміна банківських реквизитів сторін
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна у календарному графіку виконання робіт на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною у календарному графіку виконання робіт на 2020 рік внести наступні зміни до Договору: 1. Пункт Договору 4.1 викласти в наступній редакції: 4.1. Ціна цього Договору становить 27 782 827 грн.(двадцять сім мільйонів сімсот вісімдесят дві тисячі вісімсот двадцять сім гривень), в тому числі ПДВ 4 630 471 грн. з них: - в 2018 році 3997004 ,40 грн. (три млн. дев’ятсот дев’яносто сім тис. чотири грн. 40 коп.) в тому числі ПДВ – 666167,40 грн. - в 2019 році 15987 690,05 грн. (п'ятнадцять млн. дев’ятсот вісімдесят сім тис. шістсот дев’яносто грн. 05коп.), в тому числі ПДВ – 2664 615,00 грн. - в 2020 році 2312873,29грн. (два млн. триста дванадцять тис. вісімсот сімдесят три грн. 29 коп.), в тому числі ПДВ -385478,80 грн. - в 2021 році 5485259,26 грн. (п’ять млн. чотириста вісімдесят п’ять тис. двісті п’ятдесят дев’ять грн. 26 коп.), в тому числі ПДВ -914209,80 грн. 2. Додаток №2 до Договору – календарний графік виконання робіт викласти в новій редакції ( додається).
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ліквідація Замовника - Відділ культури, національностей, релігій, молоді та спорту Іванківської РДА та створення Відділу культури, туризму, молоді та спорту Іванківської селищної ради.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 22 297 567,74
UAH (в тому числі ПДВ 3 716 261,29 UAH)