Оголошення про проведення
Інформація про замовника
Найменування замовника: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження замовника: | 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа замовника: |
Відділ матеріально технічного забезпечення +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2018 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2018 11:28 |
Очікувана вартість: | 3 713 850,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 72 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,97 % |
Інформація про предмет закупівлі
Документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Тендерна документація
10 жовтня 2018 12:32 |
Електронний цифровий підпис |
10 жовтня 2018 12:32 |
ТД_нова редакція.doc |
10 жовтня 2018 12:32 |
Перелік змін.docx |
10 жовтня 2018 12:32 |
ТД__з закрес.даними.doc |
28 вересня 2018 15:20 |
проект договору КП_ВБА.doc |
28 вересня 2018 15:20 |
оголошення_.docx |
10 жовтня 2018 12:32 |
Електронний цифровий підпис
|
||
10 жовтня 2018 12:32 |
ТД_нова редакція.doc
|
||
10 жовтня 2018 12:32 |
Перелік змін.docx
|
||
10 жовтня 2018 12:32 |
ТД__з закрес.даними.doc
|
||
28 вересня 2018 15:20 |
проект договору КП_ВБА.doc
|
||
28 вересня 2018 15:20 |
оголошення_.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-10-16-001505 ● 0de008a7e1924eaa9ee26f4637954f0a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Рішення про початок моніторингу
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 2018-11-12 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 2018-11-13 18:41:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.11.2018 № 262
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Голова Л. ГАВРИЛОВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 12.11.2018 № 262
Перелік
процедур закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-10-001651-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-09-11-002793-c 11.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-11-000702-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-11-001389-a 10.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-04-000414-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-06-01-000077-b 01.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-06-26-001374-b 26.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-09-28-000402-b 28.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-09-20-002317-c 20.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-09-03-000242-b 03.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2017-11-30-001565-c 30.11.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-09-07-000657-b 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-07-26-000807-c 26.07.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2017-12-11-002142-a 11.12.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-08-09-000516-a 09.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-09-07-001525-c 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-08-23-001359-a 23.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-18-001048-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-25-000503-a 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-06-25-000094-c 25.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-26-001018-b 26.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-10-18-003052-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-17-000828-b 17.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-09-06-000012-b 06.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-25-002877-c 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-24-002235-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001753-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-18-002468-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-23-001060-b 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-09-12-000603-c 12.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-08-02-000513-a 02.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-11-05-000281-a 05.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-02-26-001965-c 26.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-09-07-000856-a 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2017-09-29-001476-c 29.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2017-11-22-000020-a 22.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-08-31-001254-a 31.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-02-06-000765-c 06.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-23-001026-a 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-11-000116-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2018-11-20 15:33:20
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з ремонту редукторних колісних пар пасажирських вагонів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-09-28-000402-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації, а саме: який ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2018-11-23 15:51:43
Відповідь на запит ДАСУ - 20.11.2018 15:33
Надати відповідь в порядку ч. 5 ст 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлімоніторинг закупівлі 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги(Послуги з ремонту редукторних колісних пар пасажирських вагонів), UA-2018-09-28-000402-b, є UA-P-2018-09-28-003764-c.
Оприлюднити відповідь через електронну систему закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Вирішили: Надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та аргументовані заперечення до висновку, в порядку абз. 2 ч. 8 ст 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: За процедурою відкриті торги, UA-2018-09-28-000402-b, учасниками було поставлено 3 запитання від 02.10.2018 та 11 запитань від 05.10.2018. Замовник в порядку ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом 2 робочих днів прийняв рішення про надання роз’яснень протокол № 68-18/10/18 від 09.10.2018 на 11 запитань від 05.10.2018, та оприлюднено прийняті рішення (роз’яснення) в порядку абз. 3 ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом одного дня 10.10.2018, що повною мірою відповідає положенням ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема ч. 1. ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» та порушення відсутні. Стосовно 3 запитань від 02.10.2018 на які замовник прийняв рішення про надання роз’яснень протокол №68-18/10/18 від 09.10.2018 та оприлюднив прийняті рішення (роз’яснення) в порядку абз. 3 ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом одного дня 10.10.2018, повідомляємо наступне: абз. 3 ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено - «У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів». ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено –«Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.». Замовник керуючись положеннями абз. 3 ч. 2 ст. 23 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», враховуючи те що електронна система не призначає новий (не змінює) кінцевий строк подання пропозицій, з власної ініціативи та з метою усунення порушення в частині несвоєчасного надання роз’яснень на 3 запитання від 02.10.2018 вніс зміни до тендерної документації в частині продовження кінцевого строку подання тендерної пропозиції на «18.10.2018 15:00», що становить більше ніж 7 днів. Враховуючи викладене прийнявши рішення про надання роз’яснень протокол № 68-18/10/18 від 09.10.2018 на 3 запитання від 02.10.2018 та внісши зміни до тендерної документації в частині продовження кінцевого строку подання тендерної пропозиції на «18.10.2018 15:00» протокол №68-18/10/18 від 09.10.2018, та оприлюднивши прийняті рішення (роз’яснення) та зміни до тендерної документації в порядку абз. 3 ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом одного дня 10.10.2018, замовник повною мірою виконав умови ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема скористався правом передбаченим абз. 3 ч. 2 ст. 23 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» з власної ініціативи усунути порушення допущені в частині порушення ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» пропущення строку оприлюднення роз’яснень на 3 запитання від 02.10.2018. Відтак замовник керувався положеннями абз. 3 ч. 2 ст. 23 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» та повною мірою використав передбачений механізм для усунення вищевикладеного порушення. Дії замовника повною мірою відповідають ч. 1, 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» та порушення відсутні в цій частині. Додатково до вищевикладених аргументованих заперечень до висновку в порядку абз. 2 ч. 8 ст 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі» надаємо інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а саме: протокол №68-18/10/18 від 09.10.2018, тендерну документацію від 09.10.2018 (нова редакція) зміни 1, Перелік змін, що вносяться до тендерної документації від 09.10.2018.
2018-12-13 15:47:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: 07 грудня 2018 ● Кінцевий строк оскарження: 22 грудня 2018
І. Вступна частина
- Інформація про замовника: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", , Україна, Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
- Інформація про предмет закупівлі: Послуги з ремонту редукторних колісних пар пасажирських вагонів, 3713850UAH, 50220000-3, ДК021, 1, посл.
- Інформація про оприлюднення: babd1521a50c42dc93cc5e6969a0db07, 2018-09-28
- Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
- Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Дата початку моніторингу: 13 листопада 2018
ІІ. Констатуюча частина
- Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2018 року. Предметом аналізу були питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення, розкриття, оцінки та розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-Виробнича Компанія «Квік-2006» та укладання договору. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2018 рік, додаток до річного плану закупівель та зміни до них; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Філії «Пасажирська компанія» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» (протоколи від 27.09.2018 та 09.10.2018, із змінами) та роз'яснення до неї; Протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.10.2018 № 72-16/10/18; тендерна пропозиція учасника ТОВ «Торгово-виробнича компанія «Квік-2006», пояснення замовника від 23 листопада 2018 року. Держаудитслужба встановила, що Замовником не дотримано норми частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині терміну надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації та внесення змін до неї., 04 грудня 2018
- Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення встановлено порушення частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії розкриття тендерних пропозиції, їх розгляду, оцінки та укладання договору порушень не встановлено.
- Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Порушення виявлено
- Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником не дотримано норми частини першої статті 23 Закону в частині терміну надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації та внесення змін до неї.)
Ознака оскарження в суді
Позовна заява про визначення протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України від 07.12.2018 про порушення законодавства у сфері державних закупівель, оголошення UA-2018-09-28-000402-b
2018-12-22 11:30:26
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
RISK1-2_1
RISK1-3_1
RISK1-5_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2018 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Компанія "Квік-2006" |
3 696 000,00
UAH з ПДВ
|
3 696 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОСЬ Ж" |
3 713 850,00
UAH з ПДВ
|
3 713 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Компанія "Квік-2006" #38284929 |
Переможець |
3 696 000,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2018 16:41
|
Укладений договір
Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
sign.p7s | укладений |
09 листопада 2018 16:00
|
Договір редукторні ЕЮК-18609.pdf | укладений |
09 листопада 2018 16:00
|
sign.p7s | зміни до договору |
15 січня 2019 12:05
|
18609-Ю-ДУ-1 (1).pdf | зміни до договору |
15 січня 2019 12:05
|
Повідомлення 402 (1).docx | зміни до договору |
15 січня 2019 12:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: | Продовження строку дії договору на наступний рік Покращення якості предмета закупівлі |
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону «Про публічні закупівлі»: п. 3, 8 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Остаточна сума договору складає 4 224 000,00 грн. з ПДВ. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесення змін в частині назви Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця». Назву «публічне акціонерне товариство «Українська залізниця»» по Договору замінити на «акціонерне товариство «Українська залізниця»». Збільшення суми Договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеного у 2018 році та продовження строку дії договору до 31.03.2019 року. Внесення змін до пунктів 1.1, 2.3, 3.1, 5.2, 11.1. Договору, доповнення Договору пунктами 16.1.6 та 16.1.7. |
Номер договору про закупівлю: | УЗ/ЦЛ-18609/Ю |
Договір: | |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Актуальні тендери
-
2 238 003,45UAHНадропарин кальцію, йогексолм. ДніпроКомпанія:ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇДетальніше
-
4 273 630,00UAH«Капітальний ремонт терапевтичного корпусу КНП "Краснокутська центральна районна лікарня" за адресою: смт. Краснокутськ, вул. Горянська, 1 (коригування)"Краснокутський район, селище міського типу КраснокутськКомпанія:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРАСНОКУТСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КРАСНОКУТСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИДетальніше
-
1 895 677,00UAHСвітильники та освітлювальна арматураКиевКомпанія:ДП "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"Детальніше
-
1 927 634,59UAHЕлектроенергіяМиколаївКомпанія:ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ"Детальніше
-
2 712 500,00UAHПаливо пічне альтернативне сумішевеХарківКомпанія:ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"Детальніше
-
2 226 100,00UAHДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія»смт. ВеселеКомпанія:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСЕЛІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" ВЕСЕЛІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИДетальніше