Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту редукторних колісних пар пасажирських вагонів
Очікувана вартість
3 713 850,00 UAH
UA-2018-09-28-000402-b babd1521a50c42dc93cc5e6969a0db07
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2018 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2018 15:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2018 11:28
Очікувана вартість: 3 713 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,97%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 72000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. – 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно додатку 1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018 р.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонту редукторних колісних пар пасажирських вагонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2018 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2018 12:32
ТД_нова редакція.doc
10 жовтня 2018 12:32
Перелік змін.docx
10 жовтня 2018 12:32
ТД__з закрес.даними.doc
28 вересня 2018 15:20
проект договору КП_ВБА.doc
28 вересня 2018 15:20
оголошення_.docx
10 жовтня 2018 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2018 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2018 12:32
ТД_нова редакція.doc
10 жовтня 2018 12:32
Перелік змін.docx
10 жовтня 2018 12:32
ТД__з закрес.даними.doc
28 вересня 2018 15:20
ТД_528_Ремонт колісних пар 6.doc
28 вересня 2018 15:20
проект договору КП_ВБА.doc
28 вересня 2018 15:20
оголошення_.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо відповідності кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 02 жовтня 2018 16:46
Дата відповіді: 10 жовтня 2018 12:33
Пунктом 4.3. Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям вимагається довідка з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності). *Аналогічним договором вважається: договір на надання послуг з ремонту редукторних колісних пар пасажирських вагонів. Наша компанія уклала агентський договір з одним з українських підприємств по ремонту пасажирських вагонів, згідно з яким власними ресурсами здійснює пошук замовників для надання послуг з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги. В тому числі, шляхом участі в процедурах публічних та комерційних закупівель від свого імені, але в інтересах замовника за цим агентським договором. Чи буде достатнім для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям надати наступні документи: 1) Копія агентського договору з одним з українських підприємств по ремонту пасажирських вагонів 2) Довідку з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів, що видана не Учасником торгів, а іншою компанією, що є замовником за агентським договором, чиї інтереси представляє Учасник. 3) Лист-відгук від контрагентів, виданий не на адресу Учасника торгів, а на адресу компанії, що є замовником за агентським договором, чиї інтереси представляє Учасник. Чи буде достатнім, у випадку перемоги у процедурі закупівлі, надання відповідно до пункту 3.2. Розділу ІІ Додатку 1 до Тендерної документації або атестату виробництва, або сертифікату на систему управління якістю, який надає право виконувати відповідні послуги не Учасника торгів, а іншої компанії, чиї інтереси представляє Учасник за агентським договором?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно інструкції з підготовки тендерних пропозиції
Щодо відповідності послуг
Дата подання: 02 жовтня 2018 16:46
Дата відповіді: 10 жовтня 2018 12:33
Пунктом 3.2. Розділу ІІ Додатку 1 до Тендерної документації у випадку перемоги у процедурі закупівлі вимагається надати або атестат виробництва, або сертифікат на систему управління якістю який надає право виконувати відповідні послуги. Вимогам якого стандарту з систем якості має відповідати підприємство, що надає послуги?
Відповідь: Атестат виробництва або сертифікат на систему управління якістю повинен бути виданий органом з сертифікації продукції вагонобудування, призначений наказом Міністерства Економічного Розвитку і Торгівлі України.
Щодо строків
Дата подання: 02 жовтня 2018 16:47
Дата відповіді: 10 жовтня 2018 12:33
Термін проведення аукціону по даній процедурі закупівлі – 17.10.2018 року. Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 календарних днів з дати розкриття, тобто до 14 лютого 2019 року. Термін виконання робіт за договором – до 31.12.2018 року. Який сенс у тому, що тендерні пропозиції мають термін дії більше – ніж термін виконання послуг за договором?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога встановлена на виконання п.10 ч.2ст.22 ЗУ про публічні закупівлі.
Зміни до тендерної документації
Дата подання: 05 жовтня 2018 15:24
Дата відповіді: 10 жовтня 2018 12:34
Виправити пункт 1.4.4 Розділу 1 Загальні положення на редакцію: « 1.4.4. Строки поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – Протягом 2018-2019 років (до 31.03.2019 р.).»
Відповідь: Прийнято рішення: Залишити без змін
Зміни до тендерної документації
Дата подання: 05 жовтня 2018 15:25
Дата відповіді: 10 жовтня 2018 12:34
Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8) В зв’язку з необхідністю закупівлі комплектуючих, за попередньою оплатою, просимо викласти пункт 4.1. проекту договору в редакції наступного змісту: «4.1. ЗАМОВНИК здійснює сплату вартості послуг наступним чином: 4.1.1. попередня оплата (аванс) у розмірі 50% від вартості послуг, прийнятих у ремонт колісних пар протягом 3 (трьох) банківських днів з дати прийняття колісних пар в ремонт. Датою прийняття колісних пар в ремонт вважається дата складання акту прийому-передачі колісних пар в ремонт. 4.1.2. Сплата решти вартості послуг з ремонту колісних пар здійснюється після фактичного виконання ремонту, приймання ЗАМОВНИКОМ наданих послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання актів наданих послуг.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Прийнято рішення: Залишити без змін
Зміни до тендерної документації
Дата подання: 05 жовтня 2018 15:25
Дата відповіді: 10 жовтня 2018 12:34
Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8) Пункт 5.2 викласти в новій редакції: «5.2. Строк надання послуг – протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту підписання акту прийому-передачі колісних пар в ремонт та отримання попередньої оплати, згідно узгодженого графіку.»
Відповідь: Прийнято рішення: Залишити без змін
Зміни до тендерної документації
Дата подання: 05 жовтня 2018 15:26
Дата відповіді: 10 жовтня 2018 12:34
Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8) Включити паритетні умови відповідальності Сторін, п. 7.2. викласти в новій редакції: «7.2. За порушення строків оплати Замовник сплачує Виконавець пеню в розмірі 0,1% від суми заборгованості за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Прийнято рішення: Залишити без змін
Зміни до тендерної документації
Дата подання: 05 жовтня 2018 15:26
Дата відповіді: 10 жовтня 2018 12:35
Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8) В зв’язку з тим, що термін поставки комплектуючих від 30 до 90 календарних днів від дати попередньої оплати необхідно пункт 10.1 викласти в новій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами і діє до 31.03.2019р., в частині розрахунків до повного виконання зобов’язань.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Прийнято рішення: Залишити без змін
Зміни до тендерної документації
Дата подання: 05 жовтня 2018 15:27
Дата відповіді: 10 жовтня 2018 12:35
Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8) Пункт 13.3 викласти в новій редакції: «13.3. Замовник повертає забезпечення виконання договору протягом 5 банківських днів з дати закінчення договору», а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Прийнято рішення: Залишити без змін
Зміни до тендерної документації
Дата подання: 05 жовтня 2018 15:28
Дата відповіді: 10 жовтня 2018 12:35
Внести зміни в Цінову пропозицію (Додаток № 3) Оплата здійснюється згідно умов Договору
Відповідь: Прийнято рішення: Залишити без змін
Зміни до тендерної документації
Дата подання: 05 жовтня 2018 15:28
Дата відповіді: 10 жовтня 2018 12:35
Зміни до Технічного завдання (Додаток 1 до договору) Термін і строк надання послуг привести до відповідної дати закінчення дії договору: Термін надання послуг – до 31.03.2019р Строк надання послуг – протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту підписання акту прийому-передачі колісних пар в ремонт та отримання попередньої оплати, згідно узгодженого графіку.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Прийнято рішення: Залишити без змін
Зміни до тендерної документації
Дата подання: 05 жовтня 2018 15:30
Дата відповіді: 10 жовтня 2018 12:35
Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8) Пункт 2.13 викласти в новій редакції: «2.13. Повернення зворотних відходів Кінцевому одержувачу послуг Замовника здійснюється Виконавцем з оформленням актів приймання передачі товарно-матеріальних цінностей».
Відповідь: Прийнято рішення: Залишити без змін
Зміни до тендерної документації
Дата подання: 05 жовтня 2018 15:30
Дата відповіді: 10 жовтня 2018 12:35
Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8) В Технічному завданні є розбіжності в частині опису послуг. В таблиці в графі «Опис послуги» відсутня така послуга, як Заміна комплекту шестерней відомої-ведучої. Необхідно привести до відповідності опис послуг, з внесенням змін.
Відповідь: Прийнято рішення: Залишити без змін
Зміни до тендерної документації
Дата подання: 05 жовтня 2018 15:31
Дата відповіді: 10 жовтня 2018 12:35
Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8). Пункт 2.5 Договору та абзац 11 Технічного завдання, щодо гарантійного строку експлуатації відремонтованих колісних пар по якості ремонту замінити на наступну редакцію: Гарантійний строк експлуатації відремонтованих колісних пар по якості ремонту та безвідмовної роботи редуктора встановлюється відповідно до п.10.1 розділу 10 «Інструкція з ремонту редукторно-карданних приводів генераторів пасажирських вагонів», ЦЛ-0078 затверджена наказом Укрзалізниці від 31.03.2009 р. № 219-Ц.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Прийнято рішення: Залишити без змін
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-16-001505 ● 0de008a7e1924eaa9ee26f4637954f0a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 листопада 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2018 18:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

12.11.2018 № 262

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Голова Л. ГАВРИЛОВА

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 12.11.2018 № 262


Перелік
процедур закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-10-001651-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-09-11-002793-c 11.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-11-000702-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-11-001389-a 10.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-04-000414-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-06-01-000077-b 01.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-06-26-001374-b 26.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-09-28-000402-b 28.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-09-20-002317-c 20.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-09-03-000242-b 03.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2017-11-30-001565-c 30.11.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-09-07-000657-b 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-07-26-000807-c 26.07.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2017-12-11-002142-a 11.12.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-08-09-000516-a 09.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-09-07-001525-c 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-08-23-001359-a 23.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-18-001048-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-25-000503-a 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-06-25-000094-c 25.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-26-001018-b 26.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-10-18-003052-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-17-000828-b 17.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-09-06-000012-b 06.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-25-002877-c 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-24-002235-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001753-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-18-002468-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-23-001060-b 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-09-12-000603-c 12.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-08-02-000513-a 02.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-11-05-000281-a 05.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-02-26-001965-c 26.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-09-07-000856-a 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2017-09-29-001476-c 29.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2017-11-22-000020-a 22.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-08-31-001254-a 31.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-02-06-000765-c 06.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-23-001026-a 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-11-000116-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-11-20 15:33:20

Про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з ремонту редукторних колісних пар пасажирських вагонів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-09-28-000402-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації, а саме: який ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2018-11-23 15:51:43

Відповідь на запит ДАСУ - 20.11.2018 15:33

Надати відповідь в порядку ч. 5 ст 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлімоніторинг закупівлі 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги(Послуги з ремонту редукторних колісних пар пасажирських вагонів), UA-2018-09-28-000402-b, є UA-P-2018-09-28-003764-c.
Оприлюднити відповідь через електронну систему закупівель

Надання інформації про усунення порушення замовником

Вирішили: Надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та аргументовані заперечення до висновку, в порядку абз. 2 ч. 8 ст 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: За процедурою відкриті торги, UA-2018-09-28-000402-b, учасниками було поставлено 3 запитання від 02.10.2018 та 11 запитань від 05.10.2018. Замовник в порядку ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом 2 робочих днів прийняв рішення про надання роз’яснень протокол № 68-18/10/18 від 09.10.2018 на 11 запитань від 05.10.2018, та оприлюднено прийняті рішення (роз’яснення) в порядку абз. 3 ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом одного дня 10.10.2018, що повною мірою відповідає положенням ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема ч. 1. ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» та порушення відсутні. Стосовно 3 запитань від 02.10.2018 на які замовник прийняв рішення про надання роз’яснень протокол №68-18/10/18 від 09.10.2018 та оприлюднив прийняті рішення (роз’яснення) в порядку абз. 3 ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом одного дня 10.10.2018, повідомляємо наступне: абз. 3 ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено - «У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів». ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено –«Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.». Замовник керуючись положеннями абз. 3 ч. 2 ст. 23 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», враховуючи те що електронна система не призначає новий (не змінює) кінцевий строк подання пропозицій, з власної ініціативи та з метою усунення порушення в частині несвоєчасного надання роз’яснень на 3 запитання від 02.10.2018 вніс зміни до тендерної документації в частині продовження кінцевого строку подання тендерної пропозиції на «18.10.2018 15:00», що становить більше ніж 7 днів. Враховуючи викладене прийнявши рішення про надання роз’яснень протокол № 68-18/10/18 від 09.10.2018 на 3 запитання від 02.10.2018 та внісши зміни до тендерної документації в частині продовження кінцевого строку подання тендерної пропозиції на «18.10.2018 15:00» протокол №68-18/10/18 від 09.10.2018, та оприлюднивши прийняті рішення (роз’яснення) та зміни до тендерної документації в порядку абз. 3 ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом одного дня 10.10.2018, замовник повною мірою виконав умови ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема скористався правом передбаченим абз. 3 ч. 2 ст. 23 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» з власної ініціативи усунути порушення допущені в частині порушення ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» пропущення строку оприлюднення роз’яснень на 3 запитання від 02.10.2018. Відтак замовник керувався положеннями абз. 3 ч. 2 ст. 23 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» та повною мірою використав передбачений механізм для усунення вищевикладеного порушення. Дії замовника повною мірою відповідають ч. 1, 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» та порушення відсутні в цій частині. Додатково до вищевикладених аргументованих заперечень до висновку в порядку абз. 2 ч. 8 ст 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі» надаємо інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а саме: протокол №68-18/10/18 від 09.10.2018, тендерну документацію від 09.10.2018 (нова редакція) зміни 1, Перелік змін, що вносяться до тендерної документації від 09.10.2018.

2018-12-13 15:47:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 грудня 2018
Кінцевий строк оскарження: 22 грудня 2018

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником не дотримано норми частини першої статті 23 Закону в частині терміну надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації та внесення змін до неї.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява про визначення протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України від 07.12.2018 про порушення законодавства у сфері державних закупівель, оголошення UA-2018-09-28-000402-b
Дата публікації: 22 грудня 2018

Документи:

22 грудня 2018 11:30
СКАРГА ДАС 4.jpeg
22 грудня 2018 11:30
СКАРГА ДАС 5.jpeg
22 грудня 2018 11:30
СКАРГА ДАС.jpeg
22 грудня 2018 11:30
СКАРГА ДАС 3.jpeg
22 грудня 2018 11:30
СКАРГА ДАС 2.jpeg

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

RISK1-2_1

RISK1-3_1

RISK1-5_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2018 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Компанія "Квік-2006" 3 696 000,00
UAH з ПДВ
3 696 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОСЬ Ж" 3 713 850,00
UAH з ПДВ
3 713 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2018 16:59
Електронний підпис
17 жовтня 2018 14:19
14.1. ЕКСПРЕС.zip
17 жовтня 2018 14:19
14.2. ДВРБ.zip
17 жовтня 2018 14:19
13. Статут (6 редакція).PDF
17 жовтня 2018 14:19
10.1. Лист відгук 05.10.2018.pdf
17 жовтня 2018 14:19
6.1. ПРОТОКОЛ 11-10.pdf
17 жовтня 2018 14:19
1. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
17 жовтня 2018 14:19
3. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2018 10:41
Факсограмма.pdf
18 жовтня 2018 10:41
Статут.PDF
18 жовтня 2018 10:41
Сертификат_муфта.pdf
18 жовтня 2018 10:41
Протокол.pdf
18 жовтня 2018 10:41
паспорт муфты.pdf
18 жовтня 2018 10:41
Наказ.pdf
18 жовтня 2018 10:41
Довідка ст 17.pdf
18 жовтня 2018 10:41
Довідка про реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Компанія "Квік-2006"

ПП "ОСЬ Ж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Компанія "Квік-2006"
#38284929
Переможець 3 696 000,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2018 16:41
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Компанія "Квік-2006" #38284929

№ рішення у справі

№ 54/60-р/к

Дата рішення у справі

10.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

25 жовтня 2018 16:41
Електронний підпис
25 жовтня 2018 16:41
528 Протокол.docx
25 жовтня 2018 16:41
528 Намір.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2018 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Компанія "Квік-2006"
#38284929
3 696 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 жовтня 2018 16:41
Електронний підпис
25 жовтня 2018 16:41
528 Протокол.docx
25 жовтня 2018 16:41
528 Намір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2019 19:03
Звіт.docx укладений
17 квітня 2019 19:03
Електронний підпис зміни до договору
21 березня 2019 18:04
402 (1).pdf зміни до договору
21 березня 2019 18:04
Повідомлення (11) (1).docx зміни до договору
21 березня 2019 18:04
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2019 12:05
18609-Ю-ДУ-1 (1).pdf зміни до договору
15 січня 2019 12:05
Повідомлення 402 (1).docx зміни до договору
15 січня 2019 12:05
Електронний підпис укладений
09 листопада 2018 16:00
Договір редукторні ЕЮК-18609.pdf укладений
09 листопада 2018 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону «Про публічні закупівлі»: п. 3, 8 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Остаточна сума договору складає 4 224 000,00 грн. з ПДВ. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесення змін в частині назви Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця». Назву «публічне акціонерне товариство «Українська залізниця»» по Договору замінити на «акціонерне товариство «Українська залізниця»». Збільшення суми Договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеного у 2018 році та продовження строку дії договору до 31.03.2019 року. Внесення змін до пунктів 1.1, 2.3, 3.1, 5.2, 11.1. Договору, доповнення Договору пунктами 16.1.6 та 16.1.7.
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦЛ-18609/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-18609/Ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертоюстатті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". П. 3 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. Зміна назви, реквізитів учасника в договорі.
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦЛ-18609/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-18609/Ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 4 224 000,00
UAH з ПДВ