Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електроблоки
Очікувана вартість
589 305,48 UAH
UA-2018-09-28-000380-b 2809d487d1b34faa9a02fc401f1587b0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2018 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2018 15:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2018 15:36
Очікувана вартість: 589 305,48 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,92%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно додатку 1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно додатку 1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018 р.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Електроблок ЕТ-392.00
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 32540000-0 — Комутаційні щити
3 шт
Електроблок ЕТ-393.00
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 32540000-0 — Комутаційні щити
10 шт
Електроблок ЕТ-394.00
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 32540000-0 — Комутаційні щити
10 шт
Електроблок ЕТ-384.00
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 32540000-0 — Комутаційні щити

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2018 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2018 15:08
ТД_537_Електроблоки.doc
28 вересня 2018 15:08
оголошення_.docx
28 вересня 2018 15:08
Додаток 9 договір поставки з антикорупц.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2018 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР 589 305,48
UAH з ПДВ
583 905,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД" 589 290,00
UAH з ПДВ
589 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2018 10:41
Додаток2_Кваліфікація.rar
16 жовтня 2018 10:41
Копії ГОСТ_з ЕЦП.rar
16 жовтня 2018 10:41
Копії ГОСТ.rar
16 жовтня 2018 10:41
Додаток1.rar
16 жовтня 2018 10:41
Тендерне забезпечення.zip
16 жовтня 2018 10:41
Цінова пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МАНТІКОР

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
Переможець 583 905,48
UAH з ПДВ
25 жовтня 2018 16:35

Документи

25 жовтня 2018 16:35
Електронний підпис
25 жовтня 2018 16:33
537 Протокол.docx
25 жовтня 2018 16:33
537 Намір.docx
24 жовтня 2018 10:02
Електронний підпис
24 жовтня 2018 10:02
Протокол перенос.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2018 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
583 905,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 жовтня 2018 16:35
Електронний підпис
25 жовтня 2018 16:33
537 Протокол.docx
25 жовтня 2018 16:33
537 Намір.docx
24 жовтня 2018 10:02
Електронний підпис
24 жовтня 2018 10:02
Протокол перенос.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 17:21
ЗВІТ по електроблоки.docx укладений
20 січня 2020 17:21
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 15:13
Ел.блок 18627 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 15:13
Про внесення змін електроблоки.docx зміни до договору
29 грудня 2018 15:13
Електронний підпис укладений
13 листопада 2018 16:59
УЗ ЦЛ 18621 Ю ел блоки.pdf укладений
13 листопада 2018 16:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно п. 8 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони прийшли до згоди доповнити Договір № УЗ/ЦЛ-18627/Ю від 12.11.2018р. (далі Договір) специфікацією №2 та змінити п.1.1., п.2.1., п.4.1., п.14.2., п.14.7., Договору, виклавши їх у наступній редакції: 1.1. „ПОСТАЧАЛЬНИК” зобов’язується поставити та передати у власність, а „ЗАМОВНИК” прийняти та оплатити Продукцію, найменування, марка й кількість якої вказується в специфікації №1, №2, що є невід’ємними частинами Договору, на умовах, що викладені у цьому Договорі. 2.1. Якість Продукції, яка поставляється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, повинна відповідати вимогам державних стандартів, які діють в Україні та нормативно - технічній документації виробника зазначеним в Специфікації №1, №2 до даного Договору. 4.1. Загальна сума даного Договору на момент його підписання складає – 583 201,90 грн. (п’ятсот вісімдесят три тисячі двісті одна гривня 90 коп.), крім того ПДВ 20% - 116 640,38 грн. (сто шістнадцять тисяч шістсот сорок гривень 38 коп.), що разом становить 699 842,28 грн. (шістсот дев’яносто дев’ять тисяч вісімсот сорок дві гривні 28 коп.). 14.2. Специфікації №1, №2 до даного Договору є його невід’ємними частинами. 14.7. Строк дії даного Договору встановлюється з моменту його підписання Сторонами до 31.03.2019р. Проте в частині оплати – до повного виконання сторонами зобов’язань та в разі наявності потреби ЗАМОВНИКА, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою, направленими на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА, – до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦЛ-18627/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-18627/Ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 699 842,28
UAH (в тому числі ПДВ 116 640,38 UAH)