Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сода кальцинована марки Б
Очікувана вартість
21 600,00 UAH
UA-2018-09-28-000303-c cd7a51a5897a485fa45c6c2e22925404
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимошенко Вікторія Юріївна

0442078585 dwrz-urist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Дарницький вагоноремонтний завод" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081263
Місцезнаходження: 02092, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ АЛМАТИНСЬКА, будинок 74
Контактна особа: Тимошенко Вікторія Юріївна
0442078585
dwrz-urist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2018 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2018 20:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2018 15:42
Очікувана вартість: 21 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 108,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Детально в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 кг
Сода кальцинована марки Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, Київська обл., Київ, Алматинська, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2018 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2018 10:22
11_Договір поставки.doc
28 вересня 2018 10:22
10_Додаток № 5.docx
28 вересня 2018 10:22
9_Додаток № 1.docx
28 вересня 2018 10:22
8_Додаток № 2,3.docx
28 вересня 2018 10:22
7_Тендерна документація.doc
28 вересня 2018 10:22
6_Додаток № 4.docx
28 вересня 2018 10:22
5_Додаток № 11.docx
28 вересня 2018 10:22
4_Додаток № 8.docx
28 вересня 2018 10:22
3_Додаток № 10.docx
28 вересня 2018 10:22
2_Додаток № 7.docx
28 вересня 2018 10:22
1_Додаток № 6.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2018 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Альхім 18 000,00
UAH з ПДВ
16 300,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 21 600,00
UAH з ПДВ
16 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2018 14:05
ОЦП
26 жовтня 2018 16:54
дов сл о корупц
26 жовтня 2018 16:54
дов про ек
26 жовтня 2018 16:53
довідка з податкової
26 жовтня 2018 16:53
довідка МВС
17 жовтня 2018 17:41
ОЦП
16 жовтня 2018 15:45
Пропозиція.rar

Публічні документи

16 жовтня 2018 17:05
Електронний підпис
16 жовтня 2018 16:59
Заявка-пропозиція.pdf
16 жовтня 2018 16:59
Технічні документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Альхім

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Альхім
#32740136
Переможець 16 300,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2018 16:43

Документи

23 жовтня 2018 16:43
Електронний підпис
23 жовтня 2018 16:43
рішення про намір.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2018 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Альхім
#32740136
16 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2018 16:43
Електронний підпис
23 жовтня 2018 16:43
рішення про намір.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 15:42
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2018 14:21
Електронний підпис укладений
05 листопада 2018 09:44
11-18-05-01-Т.PDF укладений
05 листопада 2018 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публічне акціонерне товариство „Українська залізниця”, іменоване надалі „Замовник”, в особі заступника начальника філії „Дарницький вагоноремонтний завод” публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» Ділігодіна Євгенія Володимировича та виконуючого обов’язки головного інженера філії „Дарницький вагоноремонтний завод” публічного акціонерного товариства „Українська залізниця” Дмитренка Олександра Григоровича, які діють на підставі Довіреності, посвідченої приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Ісаєнко О.В. та зареєстрованої в реєстрі за № 4505 від 26.10.2018 року, з однієї сторони та Товариство з обмеженою відповідальністю «Альхім» (ТОВ «Альхім»), іменоване надалі «ПОСТАЧАЛЬНИК», в особі директора Каніщого Олега Євгенійовича який діє на підставі Статуту, з другої сторони, уклали дану Додаткову угоду до договору № 11-18-05-01-Т від 05.11.2018 р (надалі – Договір) про наступне : 1.ЗАМОВНИК і ПОСТАЧАЛЬНИК на підставі ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.11.3 та 11.9 договору прийшли до згоди зменшити ціну на соду кальциновану та внести зміни: 1.1. Доповнити Договір Специфікацією № 2 на суму : 16 286,40 грн. (шістнадцять тисяч двісті вісімдесят шість грн. 40 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 2 714,40 грн. ( дві тисячі сімсот чотирнадцять грн. 40 коп.). 1.2. Специфікація № 1 на Загальну суму: 16 300,00 грн.( шістнадцять тисяч триста грн.00 коп. ) в тому числі ПДВ 20 % - 2 716,67 грн. (дві тисячі сімсот шістнадцять грн. 67 коп.) втрачає чинність. 2. Внести наступні зміни до Договору : 2.1. Пункт 4.2. Договору змінити та викласти у наступній редакції : Загальна сума даного Договору на момент його підписання складає: 16 286,40 грн.( шістнадцять тисяч двісті вісімдесят шість грн. 40 коп.). В тому числі ПДВ 20 % - 2 714,40 грн. ( дві тисячі сімсот чотирнадцять грн. 40 коп.) 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов`язання . 4. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін. 5. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами і є невід’ємною частиною Договору № 11-18-05-01-Т від 05.11.2018 р.
Номер договору про закупівлю: 11-18-05-01-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 11-18-05-01-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 16 286,40
UAH з ПДВ