Капітальний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Нововолинської міської ради Волинської області на 6-му мікрорайоні, 1 в м. Нововолинську Волинської області
Очікувана вартість
2 233 505,80 UAH
UA-2018-09-28-000282-c ddd4fcd33d52438d82e5ad2e4e9569e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області
Код ЄДРПОУ: 02141696
Місцезнаходження замовника: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, проспект Дружби, 27
Контактна особа замовника: Рудчук Андрій Вячеславович
+380986097434
jurist_osvita@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2018 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2018 12:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2018 12:40
Очікувана вартість: 2 233 505,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Роботи. Капітальний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Нововолинської міської ради Волинської області на 6-му мікрорайоні, 1 в м. Нововолинську Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Дружби, буд. 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2018  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

28 вересня 2018 10:23
Електронний цифровий підпис
28 вересня 2018 10:16
ТД Кап.Ремонт їдальні ЗОШ 6.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-28-000282-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ, Код ЄДРПОУ:05526184
Дата подання: 23 жовтня 2018 10:28
Скарга на рішення Замовника про дискваліфікацію КП "ПРОМЖИТЛОБУД"
Відповідно до протоколу №114 засідання тендерного комітету при управлінні освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області від 22.10.2018 року, причиною для дискваліфікації колективного підприємства «ПРОМЖИТЛОБУД» м.Володимир-Волинський вказано: «1.2.1. в порушення пункту 1.1. параграфу «Примітки» Розділу ІІІ ТД (Усі копії документів, що входять до складу пропозиції Учасника, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі (підписом Учасника – фізичної особи) із зазначеням посади, прізвища і дати підпису, відмітки «Згідно з оригіналом» а також відбиток печатки (у разі наявності)), в тендерній пропозиції учасника КП «ПРОМЖИТЛОБУД» подано копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, не завірену згідно вимог ТД».
Проте, Учасником було надано НЕ копію витягу, а оригінал в форматі pdf.
Пунктом 3 Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5, встановлено, що відомості з Єдиного державного реєстру надаються за допомогою програмних засобів ведення цього реєстру у паперовій або електронній формах, що мають однакову юридичну силу та містять обов’язкове посилання на Єдиний державний реєстр, крім документів, що містяться в реєстраційній справі та надаються у паперовій формі. Відповідно до ч. 5. ст. 11 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” від 15.05.2003 № 755-IV, витяги в паперовій та електронній формі мають однакову юридичну силу. Слід зазначити, що автентичність цих документів може бути перевірена на офіційному сайті Міністерства юстиції України. Крім цього, відповідно до абзацу п’ятого пункту 3 розділу I Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5, витяг з Єдиного державного реєстру, який надається державним реєстратором (крім державного реєстратора Міністерства юстиції України або його територіального органу), уповноваженою особою центру надання адміністративних послуг, нотаріусом, на аркушах формату А4 (210 х 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків та без проставляння підпису і печатки.
Відповідно до пункту 12. Розділу ІІІ ТД: «Нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом та печаткою Учасника.»
Тому, КП «ПРОМЖИТЛОБУД» не порушив вимог тендерної документації, а саме пункту 1.1. параграфу «Примітки» Розділу ІІІ ТД (Усі копії документів, що входять до складу пропозиції Учасника, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі (підписом Учасника – фізичної особи) із зазначеням посади, прізвища і дати підпису, відмітки «Згідно з оригіналом» а також відбиток печатки (у разі наявності).
Вимагаємо розглянути нашу скаргу, відмінити рішення тендерного комітету про дискваліфікацію, а також визнати КП «ПРОМЖИТЛОБУД» переможцем.
Надіємось на нашу майбутню, плодовиту співпрацю!
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога не задоволена
23 жовтня 2018 15:51
тендерну пропозицію Учасника відкритих торгів, подану до участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю: — 4-та цифра основного словника «клас» за ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Нововолинської міської ради Волинської області на 6-му мікрорайоні, 1 в м. Нововолинську Волинської області), Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-09-28-000282-c, відхилено згідно п. 4 частини 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII із змінами (далі по тексту – Закон), оскільки тендерна пропозиція Учасника відкритих торгів не відповідає вимогам тендерної документації відкритих торгів на закупівлю: — 4-та цифра основного словника «клас» за ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Нововолинської міської ради Волинської області на 6-му мікрорайоні, 1 в м. Нововолинську Волинської області), оскільки Учасник відкритих торгів не надав передбачені цією тендерною документацією документи у відповідності до вимог тендерної документації, а саме, у складі тендерної пропозиції Учасника відкритих торгів подано копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, не завірену згідно вимог пункту 1.1. параграфу «Примітки» Розділу ІІІ тендерної документації відкритих торгів на закупівлю: — 4-та цифра основного словника «клас» за ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Нововолинської міської ради Волинської області на 6-му мікрорайоні, 1 в м. Нововолинську Волинської області): «Усі копії документів, що входять до складу пропозиції Учасника, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі (підписом Учасника — фізичної особи) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відмітки «Згідно з оригіналом» а також відбиток печатки (у разі наявності)».
Не засвідчуються підписом та печаткою Учасника нотаріально завірені документи та оригінали документів, виданих відповідним органом/установою. Оригіналом документу, завантаженого в електронну систему закупівель є кольорова фотокопія паперового носія, виданого відповідним органом/установою, що завантажений у кольоровому вигляді із відбитками мокрої печатки органу/установи, організації, яка видала даний документ. Учасник відкритих торгів виготовив копію електронного документу, виданого іншим органом, перевівши його з формату «rtf», у якому надається оригінал витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у формат pdf.

Оскільки документ не був завірений нотаріально, завантажений в електронну систему закупівель у чорно-білому кольорі та не містив відбитків мокрої печатки органу, який його видав, Учасник відкритих торгів повинен був завірити його згідно вимог пункту 1.1. параграфу «Примітки» Розділу ІІІ тендерної документації відкритих торгів на закупівлю: — 4-та цифра основного словника «клас» за ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Нововолинської міської ради Волинської області на 6-му мікрорайоні, 1 в м. Нововолинську Волинської області) шляхом проставляння підпису уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі (підписом Учасника — фізичної особи) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відмітки «Згідно з оригіналом», а також, відбитком печатки (у разі наявності).
Виходячи із вищевикладеного, Учасник відкритих торгів порушив вимоги пункту 1.1. параграфу «Примітки» Розділу ІІІ тендерної документації відкритих торгів на закупівлю: — 4-та цифра основного словника «клас» за ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Нововолинської міської ради Волинської області на 6-му мікрорайоні, 1 в м. Нововолинську Волинської області).
1.3. Згідно п. 2. «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» ТД Реконструкція, Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: Учасник не надав передбачених цією тендерною документацією документів або надав їх не відповідно до вимог тендерної документації;
1.3.1. Згідно п. 4 частини 1 ст. 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
1.3.2. Оскільки тендерна пропозиція Учасника відкритих торгів не відповідає умовам тендерної документації відкритих торгів на закупівлю: — 4-та цифра основного словника «клас» за ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Нововолинської міської ради Волинської області на 6-му мікрорайоні, 1 в м. Нововолинську Волинської області), тендерну пропозицію Учасника відкритих торгів, подану до участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю: — 4-та цифра основного словника «клас» за ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Нововолинської міської ради Волинської області на 6-му мікрорайоні, 1 в м. Нововолинську Волинської області), Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-09-28-000282-c, відхилено.
Номер вимоги: UA-2018-09-28-000282-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ, Код ЄДРПОУ:05526184
Дата подання: 24 жовтня 2018 11:00
Скарга на рішення про дискваліфікацію учасника КП "Промжитлобуд"
У відповіді Замовника на скаргу Учасника КП «Промжитлобуд» вказано, що «Оригіналом документу, завантаженого в електронну систему закупівель є кольорова фотокопія паперового носія, виданого відповідним органом/установою, що завантажений у кольоровому вигляді із відбитками мокрої печатки органу/установи, організації, яка видала даний документ. Учасник відкритих торгів виготовив копію електронного документу, виданого іншим органом, перевівши його з формату «rtf», у якому надається оригінал витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у формат pdf. Оскільки документ не був завірений нотаріально, завантажений в електронну систему закупівель у чорно-білому кольорі та не містив відбитків мокрої печатки органу, який його видав, Учасник відкритих торгів повинен був завірити його згідно вимог пункту 1.1. параграфу «Примітки» Розділу ІІІ тендерної документації»
Проте, хотілося б знову зазначити, що пунктом 3 Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5, встановлено, що відомості з Єдиного державного реєстру надаються за допомогою програмних засобів ведення цього реєстру у паперовій або електронній формах, що мають однакову юридичну силу та містять обов’язкове посилання на Єдиний державний реєстр, крім документів, що містяться в реєстраційній справі та надаються у паперовій формі. Відповідно до ч. 5. ст. 11 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” від 15.05.2003 № 755-IV, витяги в паперовій та електронній формі мають однакову юридичну силу. Слід зазначити, що автентичність цих документів може бути перевірена на офіційному сайті Міністерства юстиції України. Крім цього, відповідно до абзацу п’ятого пункту 3 розділу I Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5, витяг з Єдиного державного реєстру, який надається державним реєстратором (крім державного реєстратора Міністерства юстиції України або його територіального органу), уповноваженою особою центру надання адміністративних послуг, нотаріусом, на аркушах формату А4 (210 х 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків та без проставляння підпису і печатки.
Чи можливо на Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області не поширюються вище вказані Закони України та Накази Міністерства Юстиції?
Також, хочеться зазначити, що Витяг з ЄДРПОУ надається в чорно-білому форматі. Невже Ви, як Замовник, вважаєте, що «кольорова фотокопія паперового носія» чорно-білого документу, повинна містити ще якісь кольори окрім чорного та білого?!
КП «ПРОМЖИТЛОБУД» не порушив вимог тендерної документації надавши ОРИГІНАЛ ВИТЯГУ з ЄДРПОУ.
Вимагаємо розглянути нашу скаргу, відмінити рішення тендерного комітету про дискваліфікацію, а також визнати КП «ПРОМЖИТЛОБУД» переможцем!!!

А якщо Замовнику принципово важливо, щоб оригінали були кольорові та містили печатку відповідного органу, наступного разу при оголошені закупівлі в тендерній документації вимагайте не витяг а відомості з ЄДРПОУ.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога не задоволена
24 жовтня 2018 17:31
Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 № 755-IV та Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затверджений наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5, на які посилається Учасник відкритих торгів, містять загальні норми, які у даному випадку не мають відношення до суті питання.
Номер вимоги: UA-2018-09-28-000282-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ, Код ЄДРПОУ:05526184
Дата подання: 24 жовтня 2018 11:04
Скарга на рішення Замовника про визнання переможцем ПП «НОВА АРКАДА»
Відповідно до протоколу №116 засідання тендерного комітету при управлінні освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області від 23.10.2018р. переможцем закупівлі: — 4-та цифра основного словника «клас» за ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Нововолинської міської ради Волинської області на 6-му мікрорайоні, 1 в м. Нововолинську Волинської області), Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-09-28-000282-c, було визнано ПП «НОВА АРКАДА», як такого, чия пропозиція за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною з переліку учасників, а також чия тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
Проте, ПП «Нова Аркада» в складі своєї тендерної пропозиції було надано проект ДОГОВОРУ будівельного підряду із зазначенням ідентифікатора закупівлі – ua-2018-08-22-001985-c.
Замовник, пропустив дану помилку, адже ідентифікатор закупівлі яку ми розглядаємо це - UA-2018-09-28-000282-c, а тому ПП «Нова Аркада» надав документ, що не відповідає вимогам даної тендерної документації до закупівлі: — 4-та цифра основного словника «клас» за ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Нововолинської міської ради Волинської області на 6-му мікрорайоні, 1 в м. Нововолинську Волинської області), Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-09-28-000282-c.
Тому, вимагаємо розгляду даної скарги, відміни рішення тендерного комітету про визнання переможцем закупівлі – ПП «Нова Аркада», а також дискваліфікації даного Учасника, як такого, чия тендерна пропозиція НЕ відповідає вимогам тендерної документації!
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога не задоволена
24 жовтня 2018 17:34
згідно із параграфом «ІНФОРМАЦІЯ щодо можливих помилок, допущених учасником при складанні документів тендерної пропозиції» Розділу ІІІ тендерної документації відкритих торгів на закупівлю: Капітальний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Нововолинської міської ради Волинської області на 6-му мікрорайоні, 1 в м. Нововолинську Волинської області), допущення учасником Приватне підприємство «Нова Аркада» помилки при зазначенні Ідентифікатора Закупівлі у Проекті Договору відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, а саме: - орфографічні/технічні/синтаксичні, граматичні, друкарські помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції.
Рішенням тендерного комітету при управлінні освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області (Протокол № 117 від 24.10.2018 р.) допущену учасником Приватне підприємство «Нова Аркада» помилку при зазначенні Ідентифікатора Закупівлі у Проекті Договору віднесено до формальної (несуттєвої) та такої, яка не впливає на зміст пропозиції;

Документи

Документи

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-27-000051 ● 8088bcf77a18483b9f1954920422eff0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-02-27
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-02-27 17:41:41
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
27.02.2019 № 6-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління А.ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 27.02.2019 №6-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2018-09-28-000282-c від 28.09.2018. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 13 березня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 28 березня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області, 02141696, Україна, місто Нововолинськ, проспект Дружби, 27
  2. Інформація про предмет закупівлі: Роботи. Капітальний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Нововолинської міської ради Волинської області на 6-му мікрорайоні, 1 в м. Нововолинську Волинської області, 2233505.8UAH, 45453000-7, ДК021, 1, шт
  3. Інформація про оприлюднення: ddd4fcd33d52438d82e5ad2e4e9569e6, 2018-09-28
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 27 лютого 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену на засіданні тендерного комітету Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області (далі – Замовник) протоколом тендерного комітету від 28.09.2018 № 113 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію колективного підприємства «ПРОМЖИТЛОБУД» м.Володимир-Волинський (далі – КП «ПРОМЖИТЛОБУД»); тендерну пропозицію приватного підприємства «НОВА АРКАДА» (далі – ПП «НОВА АРКАДА»), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 22.10.2018 №114 та від 23.10.2018 №116; повідомлення про намір укласти договір; договір будівельного підряду від 08.11.2018 №11ВТ. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що в тендерна документація Замовника не містить інформацію про необхідні технічні, якісні і кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію на капітальний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Нововолинської міської ради Волинської області на 6-му мікрорайоні, 1 в м. Нововолинську Волинської області, чим не дотримано пункт 3 частини 2 статті 22 Закону. Крім того, за результатами моніторингу закупівлі встановлено, що згідно з протоколом від 22.10.2018 №114 Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції КП «ПРОМЖИТЛОБУД» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: в порушення підпункту 11 параграфу «Примітки» Розділу ІІІ тендерної документації (Усі копії документів, що входять до складу пропозиції Учасника, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі (підписом Учасника – фізичної особи) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відмітки «Згідно з оригіналом», а також відбиток печатки (у разі наявності)), в тендерній пропозиції учасника КП «ПРОМЖИТЛОБУД» подано копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, не завірену згідно вимог тендерної документації. Аналізом тендерної пропозицій КП «ПРОМЖИТЛОБУД» встановлено, що КП «ПРОМЖИТЛОБУД» надано отриманий в електронному вигляді повний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, який відповідає підпункту 1.6.1 пункту 1 розділу 3 тендерної документації, а саме: витяг з ЄДР містить усі пункти, номер та дату видачі (від 21.09.2018 №100445480) та поданий з накладанням діючого електронно-цифрового підпису КП «ПРОМЖИТЛОБУД». Вимогами підпункту 1.6.1 Розділу ІІІ тендерної документації не передбачено, що витяг має бути копією та містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі (підписом Учасника – фізичної особи) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відмітки «Згідно з оригіналом», а також відбиток печатки (у разі наявності)). Крім того, частиною першою статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (далі – Закон про реєстрацію) встановлено, що відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) є відкритими і загальнодоступними. Також, відповідно до пункту 2 наказу Міністерства юстиції України від 31.03.2015 №466/5 «Про деякі питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб-підприємців» виписки, витяги та довідки в паперовій та електронній формах відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», мають однакову юридичну силу, автентичність цього документу може бути перервірена на сайті Міністерства юстиції України за адресою: https://usr.minjust.gov.ua/. Отже, Замовник відхилив тендерну пропозицію КП «ПРОМЖИТЛОБУД» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону, та уклав договір будівельного підряду від 08.11.2018 №11ВТ з ПП «НОВА АОРКАДА» вартістю 2 197 155,60 гривні., 13 березня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання складання та затвердження тендерної документації установлено порушення пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено відхилення тендерної пропозицій КП «ПРОМЖИТЛОБУД» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» зобов’язуємо здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Ознака оскарження в суді

Наданий Учасником КП «ПРОМЖИТЛОБУД» повний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань не є оригіналом, отриманим в електронному вигляді, оскільки оригінал видається у текстовому форматі. Учасником було скопійовано оригінал та подано копію у форматі PDF, яку Учасник не завірив відповідно до вимог Тендерної документації Закупівлі. Вимогами підпункту 1.6.1 Розділу ІІІ Тендерної документації Закупівлі не передбачено, що витяг має бути копією, проте, оскільки Учасник надав копію з оригіналу у форматі PDF, така копія повинна була бути завіреною згідно параграфу 11 «Примітки» Розділу ІІІ Тендерної документації Закупівлі (Усі копії документів, що входять до складу пропозиції Учасника, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі (підписом Учасника – фізичної особи) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відмітки «Згідно з оригіналом», а також відбиток печатки (у разі наявності). Частина перша статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» та пункт 2 наказу Міністерства юстиції України від 31.03.2015 №466/5 «Про деякі питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб-підприємців», на яку посилається Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, встановлюють вимоги щодо оригіналів документів, а не до копій, тому в даному контексті посилання на вищезазначені законні та нормативно-правові акти не є обґрунтованим. Виходячи із зазначеного вище, Замовником відхилено тендерну пропозицію КП «ПРОМЖИТЛОБУД» у повній відповідності до вимог, визначених у частині першій статті 30 Закону та у відповідності із вимогами Тендерної документації Закупівлі.

2019-03-14 12:00:17

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2018 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ 1 999 582,67
UAH з ПДВ
1 999 582,67
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Нова Аркада" 2 197 155,60
UAH з ПДВ
2 197 155,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 жовтня 2018 10:03
sign.p7s
14 жовтня 2018 10:00
тендерна пропозиція.pdf
14 жовтня 2018 10:00
статут.PDF
14 жовтня 2018 10:00
свідоцтво.pdf
14 жовтня 2018 10:00
свідоцтво пдв.pdf
14 жовтня 2018 10:00
працівники.pdf
14 жовтня 2018 10:00
паспорт 1-merged.pdf
14 жовтня 2018 10:00
ліцензія.PDF
14 жовтня 2018 10:00
досвід 2, відгук.pdf
14 жовтня 2018 10:00
досвід 1 (частина1).PDF
14 жовтня 2018 10:00
дозвіл1 прод, дозвіл2.PDF
14 жовтня 2018 10:00
дозвіл 1.PDF
14 жовтня 2018 10:00
договірна, локальний.PDF
14 жовтня 2018 10:00
договір.PDF
14 жовтня 2018 10:00
довідки, листи.PDF
14 жовтня 2018 10:00
довідка досвід.pdf
14 жовтня 2018 10:00
витяг.PDF

Публічні документи

12 жовтня 2018 14:42
sign.p7s
12 жовтня 2018 12:19
Ліцензія.pdf
12 жовтня 2018 12:19
Довідка про санкції.pdf
12 жовтня 2018 12:19
Проект договору.pdf
12 жовтня 2018 12:19
Свiдоцтво ПДВ.pdf
12 жовтня 2018 12:19
Статут.pdf
12 жовтня 2018 12:19
Копія Витягу.pdf
12 жовтня 2018 12:19
Лист згода.pdf
12 жовтня 2018 12:19
Паспорт.pdf
12 жовтня 2018 12:19
Наказ та рішення.pdf
12 жовтня 2018 12:19
Договірна ціна.pdf
12 жовтня 2018 12:19
Аналогічне виконання.pdf
12 жовтня 2018 12:19
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ
#05526184
Відхилено 1 999 582,67
UAH з ПДВ
22 жовтня 2018 14:55
ПП "Нова Аркада"
#31216779
Переможець 2 197 155,60
UAH з ПДВ
23 жовтня 2018 16:18

Документи

22 жовтня 2018 14:55
sign.p7s

Документи

23 жовтня 2018 16:17
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2018 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Нова Аркада"
#31216779
2 197 155,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2018 16:17
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
09 листопада 2018 10:49
Підписаний договір укладений
09 листопада 2018 10:48

Актуальні тендери

До пошуку