Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Нововолинської міської ради Волинської області на 6-му мікрорайоні, 1 в м. Нововолинську Волинської області
Очікувана вартість
2 233 505,80 UAH
UA-2018-09-28-000282-c ddd4fcd33d52438d82e5ad2e4e9569e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудчук Андрій Вячеславович

+380986097434 jurist_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області
Код ЄДРПОУ: 02141696
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, проспект Дружби, 27
Контактна особа: Рудчук Андрій Вячеславович
+380986097434
jurist_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2018 10:15
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2018 12:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2018 12:40
Очікувана вартість: 2 233 505,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Роботи. Капітальний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Нововолинської міської ради Волинської області на 6-му мікрорайоні, 1 в м. Нововолинську Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Дружби, буд. 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2018  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2018 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2018 10:16
ТД Кап.Ремонт їдальні ЗОШ 6.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-28-000282-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ, Код ЄДРПОУ:05526184
Дата подання: 23 жовтня 2018 10:28
Скарга на рішення Замовника про дискваліфікацію КП "ПРОМЖИТЛОБУД"
Відповідно до протоколу №114 засідання тендерного комітету при управлінні освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області від 22.10.2018 року, причиною для дискваліфікації колективного підприємства «ПРОМЖИТЛОБУД» м.Володимир-Волинський вказано: «1.2.1. в порушення пункту 1.1. параграфу «Примітки» Розділу ІІІ ТД (Усі копії документів, що входять до складу пропозиції Учасника, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі (підписом Учасника – фізичної особи) із зазначеням посади, прізвища і дати підпису, відмітки «Згідно з оригіналом» а також відбиток печатки (у разі наявності)), в тендерній пропозиції учасника КП «ПРОМЖИТЛОБУД» подано копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, не завірену згідно вимог ТД».
Проте, Учасником було надано НЕ копію витягу, а оригінал в форматі pdf.
Пунктом 3 Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5, встановлено, що відомості з Єдиного державного реєстру надаються за допомогою програмних засобів ведення цього реєстру у паперовій або електронній формах, що мають однакову юридичну силу та містять обов’язкове посилання на Єдиний державний реєстр, крім документів, що містяться в реєстраційній справі та надаються у паперовій формі. Відповідно до ч. 5. ст. 11 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” від 15.05.2003 № 755-IV, витяги в паперовій та електронній формі мають однакову юридичну силу. Слід зазначити, що автентичність цих документів може бути перевірена на офіційному сайті Міністерства юстиції України. Крім цього, відповідно до абзацу п’ятого пункту 3 розділу I Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5, витяг з Єдиного державного реєстру, який надається державним реєстратором (крім державного реєстратора Міністерства юстиції України або його територіального органу), уповноваженою особою центру надання адміністративних послуг, нотаріусом, на аркушах формату А4 (210 х 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків та без проставляння підпису і печатки.
Відповідно до пункту 12. Розділу ІІІ ТД: «Нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом та печаткою Учасника.»
Тому, КП «ПРОМЖИТЛОБУД» не порушив вимог тендерної документації, а саме пункту 1.1. параграфу «Примітки» Розділу ІІІ ТД (Усі копії документів, що входять до складу пропозиції Учасника, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі (підписом Учасника – фізичної особи) із зазначеням посади, прізвища і дати підпису, відмітки «Згідно з оригіналом» а також відбиток печатки (у разі наявності).
Вимагаємо розглянути нашу скаргу, відмінити рішення тендерного комітету про дискваліфікацію, а також визнати КП «ПРОМЖИТЛОБУД» переможцем.
Надіємось на нашу майбутню, плодовиту співпрацю!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2018 15:51
тендерну пропозицію Учасника відкритих торгів, подану до участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю: — 4-та цифра основного словника «клас» за ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Нововолинської міської ради Волинської області на 6-му мікрорайоні, 1 в м. Нововолинську Волинської області), Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-09-28-000282-c, відхилено згідно п. 4 частини 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII із змінами (далі по тексту – Закон), оскільки тендерна пропозиція Учасника відкритих торгів не відповідає вимогам тендерної документації відкритих торгів на закупівлю: — 4-та цифра основного словника «клас» за ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Нововолинської міської ради Волинської області на 6-му мікрорайоні, 1 в м. Нововолинську Волинської області), оскільки Учасник відкритих торгів не надав передбачені цією тендерною документацією документи у відповідності до вимог тендерної документації, а саме, у складі тендерної пропозиції Учасника відкритих торгів подано копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, не завірену згідно вимог пункту 1.1. параграфу «Примітки» Розділу ІІІ тендерної документації відкритих торгів на закупівлю: — 4-та цифра основного словника «клас» за ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Нововолинської міської ради Волинської області на 6-му мікрорайоні, 1 в м. Нововолинську Волинської області): «Усі копії документів, що входять до складу пропозиції Учасника, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі (підписом Учасника — фізичної особи) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відмітки «Згідно з оригіналом» а також відбиток печатки (у разі наявності)».
Не засвідчуються підписом та печаткою Учасника нотаріально завірені документи та оригінали документів, виданих відповідним органом/установою. Оригіналом документу, завантаженого в електронну систему закупівель є кольорова фотокопія паперового носія, виданого відповідним органом/установою, що завантажений у кольоровому вигляді із відбитками мокрої печатки органу/установи, організації, яка видала даний документ. Учасник відкритих торгів виготовив копію електронного документу, виданого іншим органом, перевівши його з формату «rtf», у якому надається оригінал витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у формат pdf.

Оскільки документ не був завірений нотаріально, завантажений в електронну систему закупівель у чорно-білому кольорі та не містив відбитків мокрої печатки органу, який його видав, Учасник відкритих торгів повинен був завірити його згідно вимог пункту 1.1. параграфу «Примітки» Розділу ІІІ тендерної документації відкритих торгів на закупівлю: — 4-та цифра основного словника «клас» за ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Нововолинської міської ради Волинської області на 6-му мікрорайоні, 1 в м. Нововолинську Волинської області) шляхом проставляння підпису уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі (підписом Учасника — фізичної особи) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відмітки «Згідно з оригіналом», а також, відбитком печатки (у разі наявності).
Виходячи із вищевикладеного, Учасник відкритих торгів порушив вимоги пункту 1.1. параграфу «Примітки» Розділу ІІІ тендерної документації відкритих торгів на закупівлю: — 4-та цифра основного словника «клас» за ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Нововолинської міської ради Волинської області на 6-му мікрорайоні, 1 в м. Нововолинську Волинської області).
1.3. Згідно п. 2. «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» ТД Реконструкція, Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: Учасник не надав передбачених цією тендерною документацією документів або надав їх не відповідно до вимог тендерної документації;
1.3.1. Згідно п. 4 частини 1 ст. 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
1.3.2. Оскільки тендерна пропозиція Учасника відкритих торгів не відповідає умовам тендерної документації відкритих торгів на закупівлю: — 4-та цифра основного словника «клас» за ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Нововолинської міської ради Волинської області на 6-му мікрорайоні, 1 в м. Нововолинську Волинської області), тендерну пропозицію Учасника відкритих торгів, подану до участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю: — 4-та цифра основного словника «клас» за ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Нововолинської міської ради Волинської області на 6-му мікрорайоні, 1 в м. Нововолинську Волинської області), Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-09-28-000282-c, відхилено.
Номер вимоги: UA-2018-09-28-000282-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ, Код ЄДРПОУ:05526184
Дата подання: 24 жовтня 2018 11:00
Скарга на рішення про дискваліфікацію учасника КП "Промжитлобуд"
У відповіді Замовника на скаргу Учасника КП «Промжитлобуд» вказано, що «Оригіналом документу, завантаженого в електронну систему закупівель є кольорова фотокопія паперового носія, виданого відповідним органом/установою, що завантажений у кольоровому вигляді із відбитками мокрої печатки органу/установи, організації, яка видала даний документ. Учасник відкритих торгів виготовив копію електронного документу, виданого іншим органом, перевівши його з формату «rtf», у якому надається оригінал витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у формат pdf. Оскільки документ не був завірений нотаріально, завантажений в електронну систему закупівель у чорно-білому кольорі та не містив відбитків мокрої печатки органу, який його видав, Учасник відкритих торгів повинен був завірити його згідно вимог пункту 1.1. параграфу «Примітки» Розділу ІІІ тендерної документації»
Проте, хотілося б знову зазначити, що пунктом 3 Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5, встановлено, що відомості з Єдиного державного реєстру надаються за допомогою програмних засобів ведення цього реєстру у паперовій або електронній формах, що мають однакову юридичну силу та містять обов’язкове посилання на Єдиний державний реєстр, крім документів, що містяться в реєстраційній справі та надаються у паперовій формі. Відповідно до ч. 5. ст. 11 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” від 15.05.2003 № 755-IV, витяги в паперовій та електронній формі мають однакову юридичну силу. Слід зазначити, що автентичність цих документів може бути перевірена на офіційному сайті Міністерства юстиції України. Крім цього, відповідно до абзацу п’ятого пункту 3 розділу I Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5, витяг з Єдиного державного реєстру, який надається державним реєстратором (крім державного реєстратора Міністерства юстиції України або його територіального органу), уповноваженою особою центру надання адміністративних послуг, нотаріусом, на аркушах формату А4 (210 х 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків та без проставляння підпису і печатки.
Чи можливо на Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області не поширюються вище вказані Закони України та Накази Міністерства Юстиції?
Також, хочеться зазначити, що Витяг з ЄДРПОУ надається в чорно-білому форматі. Невже Ви, як Замовник, вважаєте, що «кольорова фотокопія паперового носія» чорно-білого документу, повинна містити ще якісь кольори окрім чорного та білого?!
КП «ПРОМЖИТЛОБУД» не порушив вимог тендерної документації надавши ОРИГІНАЛ ВИТЯГУ з ЄДРПОУ.
Вимагаємо розглянути нашу скаргу, відмінити рішення тендерного комітету про дискваліфікацію, а також визнати КП «ПРОМЖИТЛОБУД» переможцем!!!

А якщо Замовнику принципово важливо, щоб оригінали були кольорові та містили печатку відповідного органу, наступного разу при оголошені закупівлі в тендерній документації вимагайте не витяг а відомості з ЄДРПОУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 жовтня 2018 17:31
Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 № 755-IV та Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затверджений наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5, на які посилається Учасник відкритих торгів, містять загальні норми, які у даному випадку не мають відношення до суті питання.
Номер вимоги: UA-2018-09-28-000282-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ, Код ЄДРПОУ:05526184
Дата подання: 24 жовтня 2018 11:04
Скарга на рішення Замовника про визнання переможцем ПП «НОВА АРКАДА»
Відповідно до протоколу №116 засідання тендерного комітету при управлінні освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області від 23.10.2018р. переможцем закупівлі: — 4-та цифра основного словника «клас» за ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Нововолинської міської ради Волинської області на 6-му мікрорайоні, 1 в м. Нововолинську Волинської області), Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-09-28-000282-c, було визнано ПП «НОВА АРКАДА», як такого, чия пропозиція за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною з переліку учасників, а також чия тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
Проте, ПП «Нова Аркада» в складі своєї тендерної пропозиції було надано проект ДОГОВОРУ будівельного підряду із зазначенням ідентифікатора закупівлі – ua-2018-08-22-001985-c.
Замовник, пропустив дану помилку, адже ідентифікатор закупівлі яку ми розглядаємо це - UA-2018-09-28-000282-c, а тому ПП «Нова Аркада» надав документ, що не відповідає вимогам даної тендерної документації до закупівлі: — 4-та цифра основного словника «клас» за ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Нововолинської міської ради Волинської області на 6-му мікрорайоні, 1 в м. Нововолинську Волинської області), Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-09-28-000282-c.
Тому, вимагаємо розгляду даної скарги, відміни рішення тендерного комітету про визнання переможцем закупівлі – ПП «Нова Аркада», а також дискваліфікації даного Учасника, як такого, чия тендерна пропозиція НЕ відповідає вимогам тендерної документації!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 жовтня 2018 17:34
згідно із параграфом «ІНФОРМАЦІЯ щодо можливих помилок, допущених учасником при складанні документів тендерної пропозиції» Розділу ІІІ тендерної документації відкритих торгів на закупівлю: Капітальний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Нововолинської міської ради Волинської області на 6-му мікрорайоні, 1 в м. Нововолинську Волинської області), допущення учасником Приватне підприємство «Нова Аркада» помилки при зазначенні Ідентифікатора Закупівлі у Проекті Договору відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, а саме: - орфографічні/технічні/синтаксичні, граматичні, друкарські помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції.
Рішенням тендерного комітету при управлінні освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області (Протокол № 117 від 24.10.2018 р.) допущену учасником Приватне підприємство «Нова Аркада» помилку при зазначенні Ідентифікатора Закупівлі у Проекті Договору віднесено до формальної (несуттєвої) та такої, яка не впливає на зміст пропозиції;

Документи

Документи

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-27-000051 ● 8088bcf77a18483b9f1954920422eff0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2019 17:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
27.02.2019 № 6-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління А.ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 27.02.2019 №6-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2018-09-28-000282-c від 28.09.2018. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Наданий Учасником КП «ПРОМЖИТЛОБУД» повний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань не є оригіналом, отриманим в електронному вигляді, оскільки оригінал видається у текстовому форматі. Учасником було скопійовано оригінал та подано копію у форматі PDF, яку Учасник не завірив відповідно до вимог Тендерної документації Закупівлі. Вимогами підпункту 1.6.1 Розділу ІІІ Тендерної документації Закупівлі не передбачено, що витяг має бути копією, проте, оскільки Учасник надав копію з оригіналу у форматі PDF, така копія повинна була бути завіреною згідно параграфу 11 «Примітки» Розділу ІІІ Тендерної документації Закупівлі (Усі копії документів, що входять до складу пропозиції Учасника, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі (підписом Учасника – фізичної особи) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відмітки «Згідно з оригіналом», а також відбиток печатки (у разі наявності). Частина перша статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» та пункт 2 наказу Міністерства юстиції України від 31.03.2015 №466/5 «Про деякі питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб-підприємців», на яку посилається Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, встановлюють вимоги щодо оригіналів документів, а не до копій, тому в даному контексті посилання на вищезазначені законні та нормативно-правові акти не є обґрунтованим. Виходячи із зазначеного вище, Замовником відхилено тендерну пропозицію КП «ПРОМЖИТЛОБУД» у повній відповідності до вимог, визначених у частині першій статті 30 Закону та у відповідності із вимогами Тендерної документації Закупівлі.
Дата публікації: 14 березня 2019

Документи:

14 березня 2019 12:00
Заперечення до Висновку

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2018 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ 1 999 582,67
UAH з ПДВ
1 999 582,67
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Нова Аркада" 2 197 155,60
UAH з ПДВ
2 197 155,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 жовтня 2018 10:03
Електронний підпис
14 жовтня 2018 10:00
тендерна пропозиція.pdf
14 жовтня 2018 10:00
статут.PDF
14 жовтня 2018 10:00
свідоцтво.pdf
14 жовтня 2018 10:00
свідоцтво пдв.pdf
14 жовтня 2018 10:00
працівники.pdf
14 жовтня 2018 10:00
паспорт 1-merged.pdf
14 жовтня 2018 10:00
ліцензія.PDF
14 жовтня 2018 10:00
досвід 2, відгук.pdf
14 жовтня 2018 10:00
досвід 1 (частина1).PDF
14 жовтня 2018 10:00
дозвіл1 прод, дозвіл2.PDF
14 жовтня 2018 10:00
дозвіл 1.PDF
14 жовтня 2018 10:00
договірна, локальний.PDF
14 жовтня 2018 10:00
договір.PDF
14 жовтня 2018 10:00
довідки, листи.PDF
14 жовтня 2018 10:00
довідка досвід.pdf
14 жовтня 2018 10:00
витяг.PDF

Публічні документи

12 жовтня 2018 14:42
Електронний підпис
12 жовтня 2018 12:19
Ліцензія.pdf
12 жовтня 2018 12:19
Довідка про санкції.pdf
12 жовтня 2018 12:19
Проект договору.pdf
12 жовтня 2018 12:19
Свiдоцтво ПДВ.pdf
12 жовтня 2018 12:19
Статут.pdf
12 жовтня 2018 12:19
Копія Витягу.pdf
12 жовтня 2018 12:19
Лист згода.pdf
12 жовтня 2018 12:19
Паспорт.pdf
12 жовтня 2018 12:19
Наказ та рішення.pdf
12 жовтня 2018 12:19
Договірна ціна.pdf
12 жовтня 2018 12:19
Аналогічне виконання.pdf
12 жовтня 2018 12:19
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ

ПП "Нова Аркада"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ
#05526184
Відхилено 1 999 582,67
UAH з ПДВ
22 жовтня 2018 14:55
ПП "Нова Аркада"
#31216779
Переможець 2 197 155,60
UAH з ПДВ
23 жовтня 2018 16:18

Документи

22 жовтня 2018 14:55
Електронний підпис

Документи

23 жовтня 2018 16:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2018 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Нова Аркада"
#31216779
2 197 155,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2018 16:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 18:04
ДУ 01 до Договору 11ВТ.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 18:03
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 17:54
Електронний підпис укладений
09 листопада 2018 10:49
Підписаний договір укладений
09 листопада 2018 10:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна етапів оплати
Номер договору про закупівлю: 11ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML