Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт теплової ізоляції обладнання ТЕЦ-6 СП «КИЇВСЬКІ ТЕЦ» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»
Очікувана вартість
2 028 000,00 UAH
UA-2018-09-28-000265-b 7562c371f01549239b1ba30175b245d5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Інна Гаврилівна

+380442076792 VTP.KTE@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15-А
Контактна особа: Бойко Інна Гаврилівна
+380442076792
VTP.KTE@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2018 13:22
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2018 10:00
Початок аукціону: 18 жовтня 2018 11:26
Очікувана вартість: 2 028 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Ремонт теплової ізоляції обладнання ТЕЦ-6 СП «КИЇВСЬКІ ТЕЦ» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45320000-6 — Ізоляційні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2018 13:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2018 13:19
ТД _Ремонт теплової ізоляції_ТЕЦ_6 (1)№2.doc
28 вересня 2018 13:19
оголошення_ремонт ізоляції ТЕЦ 6.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-31-000574 ● 829e4e23813546d28b93d2ea75569cee
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2019 17:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.02.2019 № 33

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 07.02.2019 № 33


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2018-09-28-000265-b 28.09.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-11 18:19:04

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з ремонту теплової ізоляції обладнання ТЕЦ-6 СП «Київські ТЕЦ» КП «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-09-28-000265-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питання наявності у Замовника документально підтверджених об’єктивних обставин, які призвели до необхідності продовження строку дії договору (від 12.11.2018 № 419/КТЕУ-18), укладеного за результатами процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-21 13:57:25

45320000-6 - Ізоляційні роботи (Ремонт теплової ізоляції обладнання ТЕЦ-6 СП «КИЇВСЬКІ ТЕЦ» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»)

На запит надаємо пояснення з долученням документального підтвердження.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-02-15 15:26:49

ДК 021:2015: «45320000-6 - Ізоляційні роботи (Ремонт теплової ізоляції обладнання ТЕЦ-6 СП «КИЇВСЬКІ ТЕЦ» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»)

На запит Державної аудиторської служби України надаємо документальне підтвердежня об`єктивності з підтвердежнням.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надаємо у прикріпленому файлі Заперечення до висновку від 05.03.2019 за результатами моніторингу № UA-M-2018-10-31-000574

2019-03-12 16:52:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: На підставі норми частини десятої статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі", враховуючи незгоду замовника з інформацією, викладеною у висновку, висновок оскаржено до суду 19.03.2019.
Дата публікації: 20 березня 2019

Документи:

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

RISK1-4_1

RISK1-4_2

RISK1-5_2

RISK1-8_1

RISK2-13-1

RISK2-17_2

RISK1-13_1

RISK1-13_2

RISK1-14

RISK1-2_2

RISK1-3_1

RISK1-3_2

RISK1-8_2

RISK2-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2018 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЮНАЛЕКС 2 022 718,33
UAH з ПДВ
1 950 312,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕМЕНЕРГОСПЕЦМОНТАЖ" 2 011 872,92
UAH з ПДВ
1 951 312,91
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВИСОТ УКРБУД МОНТАЖ 2 026 336,88
UAH з ПДВ
2 026 336,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2018 11:44
Довідка МВСУ
22 жовтня 2018 11:44
Довідка ДФС
18 жовтня 2018 13:27
Кошторис переможця
16 жовтня 2018 15:19
Изоляция .rar

Публічні документи

17 жовтня 2018 09:39
Лист-відгук 2.PDF
17 жовтня 2018 09:39
Аналогічні роботи.rar
17 жовтня 2018 09:39
Відповідність.rar
17 жовтня 2018 09:39
Кваліфікація.rar
17 жовтня 2018 09:39
Кошториси.pdf
17 жовтня 2018 09:39
Кошториси.rar
17 жовтня 2018 09:39
Технiчна_пропозицiя.PDF
17 жовтня 2018 09:39
Цiнова_пропозицiя.PDF

Публічні документи

17 жовтня 2018 09:58
ізоляція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЮНАЛЕКС

ТОВ "РЕМЕНЕРГОСПЕЦМОНТАЖ"

ТОВ ВИСОТ УКРБУД МОНТАЖ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЮНАЛЕКС
#39539893
Переможець 1 950 312,56
UAH з ПДВ
27 жовтня 2018 22:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2018 22:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЮНАЛЕКС
#39539893
1 950 312,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 19:48
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 17:16
Scan41 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2018 17:15
Електронний підпис укладений
14 листопада 2018 18:03
Договір №419_КТЕЦ-18 від 12.11.2018 -- ТОВ Юналекс.pdf укладений
14 листопада 2018 18:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди на підставі пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" продовжити термін дії договору до 31.03.2019.
Номер договору про закупівлю: 419/КТЕЦ-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 419/КТЕЦ-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — не вказанa
Сума оплати за договором: 625 182,64
UAH (в тому числі ПДВ 104 197,11 UAH)