Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 - 45214700-7, робочий проект - "Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові" (Коригування)
Очікувана вартість
109 735 537,20 UAH
UA-2018-09-27-002562-c c105d9132f504c6cba3e54aa8cbc0f7d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іваночко

+380322394552 iryna_ivanochko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Ірина Іваночко
+380322394552
iryna_ivanochko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2018 18:54
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2018 20:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2018 11:43
Очікувана вартість: 109 735 537,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 329 206,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 - 45214700-7, робочий проект - "Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові" (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Пасічна, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2018  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45214700-7 — Будівництво студентських гуртожитків

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Найкращий досвід роботи із замовниками : 10%
Підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та документальне підтвердження їх виконання, що перевищує очікувану вартість закупівлі: 10%
Підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) та документальне підтвердження їх виконання, що становить не менше половини очікуваної вартості: 5%
Інші учасники (підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) та документальне підтвердження їх виконання, що становить менше половини очікуваної вартості): 0%
Кваліфікація виконавців : 10%
Найвищу кількість балів отримають учасники, які нададуть документальне підтвердження кваліфікації та працевлаштування за основним місцем праці головного інженера, виконроба, інженера з техніки безпеки, кошторисника. : 10%
Інші учасники : 0%
28 вересня 2018 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2018 17:09
Тех_завдання.pdf
28 вересня 2018 17:09
Тех умови.pdf
28 вересня 2018 17:09
Експертний звіт.pdf
27 вересня 2018 18:54
Проект договору_2018.docx
27 вересня 2018 18:54
Тендерна документація - Будівництво гуртожитку.doc
28 вересня 2018 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2018 18:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2018 17:09
Тех_завдання.pdf
28 вересня 2018 17:09
Тех умови.pdf
28 вересня 2018 17:09
Експертний звіт.pdf
27 вересня 2018 18:54
Проект договору_2018.docx
27 вересня 2018 18:54
Тендерна документація - Будівництво гуртожитку.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-07-11-000037 ● 33f65d7b5bd443a1a53fae4a4daf216d
  • Статус: вирішено ● Дата: 25 серпня 2022
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 липня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 липня 2022 15:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.07.2022 № 201

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.07.2022 № 201.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-09-27-002562-c, 27.09.2018. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до рішення уповноваженої особи з публічних закупівель :Безумовно виконати зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель -здійснено заходи щодо усунення порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 та частини третьої статті 32 Закону (в редакції Закону, що була чинною у період проведення процедури закупівлі) шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України (ініційовано розірвання догоовру). Для вжиття заходів щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору 14 липня 2022 року Львівським національним університетом імені Івана Франка скеровано до Корпорації будівельних підприємств "Карпатбуд" Повідомлення про намір розірвати договір. -здійснено заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог чинних норм Закону при складанні документів, що опубліковуються за вимогами Закону та при складанні тендерної документації.

2022-07-18 23:08:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 липня 2022
Кінцевий строк оскарження: 27 липня 2022

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

договір розірвано

2022-08-25 08:45:48

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2018 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд" 109 500 158,57
UAH з ПДВ
109 500 158,57
UAH з ПДВ
1.25 87 600 126.86 Документи
ТОВ ВілКом Монтаж 109 600 175,71
UAH з ПДВ
109 600 175,71
UAH з ПДВ
1 109 600 175.71 Документи

Публічні документи

25 жовтня 2018 13:26
Електронний підпис
25 жовтня 2018 13:19
Додаткові документи.pdf
12 жовтня 2018 19:52
Електронний підпис
12 жовтня 2018 19:29
82.imd
12 жовтня 2018 19:24
Документи Danfoss.pdf
12 жовтня 2018 19:24
Документи WILO.pdf
12 жовтня 2018 19:24
Якість-досвід.pdf
12 жовтня 2018 19:24
7. Проект договору.pdf
12 жовтня 2018 19:12
2. Цінова пропозиція.pdf
12 жовтня 2018 19:12
1. Реєстр документів.pdf
12 жовтня 2018 19:08
Лицензия.pdf
12 жовтня 2018 19:08
Kovalen.pdf
12 жовтня 2018 19:08
Підписаний_G1018-3841-GL_tender.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2018 16:47
Електронний підпис
11 жовтня 2018 16:46
102_ДЦ_ССР_5.rtf
11 жовтня 2018 16:46
102_ДЦ_ОС_7-4_1.rtf
11 жовтня 2018 16:46
102_ДЦ_ОС_7-3_1.rtf
11 жовтня 2018 16:46
102_ДЦ_ОС_7-2_1.rtf
11 жовтня 2018 16:46
102_ДЦ_ОС_7-1_1.rtf
11 жовтня 2018 16:46
102_ДЦ_ОС_6-4_1.rtf
11 жовтня 2018 16:46
102_ДЦ_ОС_6-3_1.rtf
11 жовтня 2018 16:46
102_ДЦ_ОС_6-2_1.rtf
11 жовтня 2018 16:46
102_ДЦ_ОС_6-1_1.rtf
11 жовтня 2018 16:46
102_ДЦ_ОС_5-1_1.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ОС_4-1_1.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ОС_2-1_1.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ОС_1-2_1.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ОС_1-1_1.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ОПР.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС2_2-1-27.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС2_2-1-26.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС2_2-1-24.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС2_2-1-22.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС2_2-1-13.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС2_2-1-10.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС2_2-1-8.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС2_2-1-5.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_7-4-1.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_7-3-1.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_7-2-1.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_6-4-1.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_6-3-1.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_6-2-1.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_6-1-1.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_5-1-1.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_4-1-1.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_2-1-28.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_2-1-25.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_2-1-23.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_2-1-21.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_2-1-20.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_2-1-19.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_2-1-18.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_2-1-17.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_2-1-16.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_2-1-15.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_2-1-14.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_2-1-12.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_2-1-11.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_2-1-9.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_2-1-7.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ИВРЛС_7-1-1.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ИВРЛС_6-4-1.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ИВРЛС_6-3-1.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ИВРЛС_6-2-1.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ИВРЛС_6-1-1.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_1-2-2.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_1-2-1.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ИВРЛС_5-1-1.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ЛС1_1-1-1.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ИВРЛС_4-1-1.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ИВРЛС_2-1-23.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ИВРЛС_7-4-1.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ИВРЛС_7-3-1.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ИВРЛС_2-1-21.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ИВРЛС_7-2-1.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ИВРЛС_2-1-20.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ИВРЛС_2-1-19.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ИВРЛС_2-1-18.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ИВРЛС_2-1-17.rtf
11 жовтня 2018 16:45
102_ДЦ_ИВРЛС_2-1-16.rtf
11 жовтня 2018 16:44
Опис.pdf
11 жовтня 2018 16:44
102_ДЦ_ИВРЛС_2-1-15.rtf
11 жовтня 2018 16:44
102_ДЦ_ИВРЛС_2-1-14.rtf
11 жовтня 2018 16:44
102_ДЦ_ИВРЛС_2-1-12.rtf
11 жовтня 2018 16:44
Ліцензія.pdf
11 жовтня 2018 16:44
Лист відгук.pdf
11 жовтня 2018 16:44
Копії трудових книжок.pdf
11 жовтня 2018 16:44
102_ДЦ_ИВРЛС_2-1-11.rtf
11 жовтня 2018 16:44
102_ДЦ_ИВРЛС_2-1-9.rtf
11 жовтня 2018 16:44
Документи про освіту..pdf
11 жовтня 2018 16:44
Дозволи АртБудПлюс.pdf
11 жовтня 2018 16:44
102_ДЦ_ИВРЛС_2-1-7.rtf
11 жовтня 2018 16:44
102_ДЦ_ИВРЛС_2-1-6.rtf
11 жовтня 2018 16:44
102_ДЦ_ИВРЛС_2-1-4.rtf
11 жовтня 2018 16:44
102_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.rtf
11 жовтня 2018 16:44
102_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
11 жовтня 2018 16:44
102_ДЦ_ИВРЛС_1-2-2.rtf
11 жовтня 2018 16:44
102_ДЦ_ИВРЛС_1-2-1.rtf
11 жовтня 2018 16:44
102_ДЦ_ИВРЛС_1-1-1.rtf
11 жовтня 2018 16:44
102_ДЦ_ДЦ_6.rtf
11 жовтня 2018 16:44
102_ДЦ_ДЦ_5.rtf
11 жовтня 2018 16:44
102_ДЦ_ДЦ_4.rtf
11 жовтня 2018 16:44
102_ДЦ_ДЦ_3.rtf
11 жовтня 2018 16:44
ВКБ Червоноград 16.pdf
11 жовтня 2018 16:44
ВКБ Червоноград 15.pdf
11 жовтня 2018 16:44
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
11 жовтня 2018 16:44
102_ДЦ_ДЦ_2.rtf
11 жовтня 2018 16:44
102.imd
11 жовтня 2018 16:44
Штатний розпис.pdf
11 жовтня 2018 16:44
Статут.pdf
11 жовтня 2018 16:44
Паспорт Панас А.О..pdf
11 жовтня 2018 16:44
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд"

ТОВ ВілКом Монтаж

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд"
#30477237
Переможець 109 500 158,57
UAH з ПДВ
22 жовтня 2018 17:20

Документи

22 жовтня 2018 17:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2018 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд"
#30477237
109 500 158,57
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2018 17:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 серпня 2022 15:38
Додаткова угода_8_розірвання_Карпатбуд.pdf укладений
09 серпня 2022 15:37
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2022 16:49
Додаткова угода_8_розірвання_Карпатбуд.pdf зміни до договору
08 серпня 2022 16:47
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 17:41
Додаткова угода 7 від 29_12_21 до договору 09_11.2018.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 16:59
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 13:09
Додатки до додаткової угоди № 6 Карпатбуд.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 13:09
Додаткова угода №6 Карпатбуд (окремо).pdf зміни до договору
10 грудня 2021 13:09
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2021 12:25
Додаткова угода 5_Карпатбуд.pdf зміни до договору
18 серпня 2021 12:23
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:36
Додаткова угода № 4 (Карпатбуд).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:35
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 11:17
Додатоква угода_3_Будівництво гуртожитку.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 11:11
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 17:29
Додаткова угода_Карпатбуд_будівництво гуртожитку.jpg зміни до договору
28 грудня 2018 17:20
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2018 17:44
Гуртожиток_Додаткова угода.jpg зміни до договору
07 грудня 2018 17:43
Електронний підпис укладений
09 листопада 2018 17:43
Договір із додатками_09.11.2018.pdf укладений
09 листопада 2018 17:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строни погодили укласти Додаткову угоду на підставі п.4.1. Договору № 09/11.2018 від 09.11.2018 р. про надання авансу Підряднику в розмірі до 30%.
Номер договору про закупівлю: 09/11.2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 09/11.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в такій частині: "Вартість виконаних робіт по даному договору в межах бюджетного фінансування на 2018 рік становить 1 314 595,00 грн. Решту виконання робіт буде проводитися у 2019 році після затвердження кошторисних призначень та відповідно до актів виконаних робіт".
Номер договору про закупівлю: 09/11.2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 09/11.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині визначення фінансування на 2018 р., 2019 р., 2020 р., а також визначення терміну освоєння авансу до 30.11.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 09/11.2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині продовження строку дії договору про закупівлю до 31.12.2021 р. та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт 31.12.2021 р. у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 09/11.2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині визначення фінансування на 2021 рік, затвердження графіку виконання робіт у 2021 році та обгрунтованого коригування у Договірній ціні статтей щодо заробітної плати, частини матеріальних ресурсів за рахунок додаткових інфляційних витрат та ризиків без зміни ціни Договору.
Номер договору про закупівлю: 09/11.2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині визначення розміру фінансування у 2021 році.
Номер договору про закупівлю: 09/11.2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до договору в частині продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, до 31.12.2022року.
Номер договору про закупівлю: 09/11.2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили розірвати Договір за взаємною згодою Сторін.
Номер договору про закупівлю: 09/11.2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2018 — 08 серпня 2022
Сума оплати за договором: 47 266 531,11
UAH (в тому числі ПДВ 7 877 755,18 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони погодили розірвати Договір за згодою сторін