Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне ДГР (0-200), вугілля кам’яне ГЖКО (25-100), вугілля кам’яне ДГ (13-100)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2018-09-27-001920-a ● e8dc44deb5ae439aa0256ca25380537e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Чигиринської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02146966 |
Місцезнаходження: | 20901, Україна , Черкаська обл., Чигирин, Б.Хмельницького, 13А |
Контактна особа: |
Куленча Тетяна Василівна 380953284402, prozoro2016ocv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2018 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2018 11:17 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вимоги щодо товару визначаються в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
158 тони
Вугілля кам’яне ДГР (0-200), вугілля кам’яне ГЖКО (25-100), вугілля кам’яне ДГ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2018 18:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2018 18:51 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
21 листопада 2018 18:51 |
ТД ВО ЧИГИРИНСЬКОЇ РДА ЗТД РЕДАКЦІЯ 20.11.doc | |
21 листопада 2018 18:51 |
Перелік змін.docx | |
10 листопада 2018 13:49 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНЕДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc |
21 листопада 2018 18:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
21 листопада 2018 18:51 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
||||||||||||
21 листопада 2018 18:51 |
ТД ВО ЧИГИРИНСЬКОЇ РДА ЗТД РЕДАКЦІЯ 20.11.doc
|
||||||||||||
21 листопада 2018 18:51 |
Перелік змін.docx
|
||||||||||||
10 листопада 2018 13:49 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНЕДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства з публічних закупівель
Дата подання: 05 жовтня 2018 22:39
Дата відповіді: 10 жовтня 2018 15:06
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства з публічних закупівель
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно чинних в Україні стандартів (ДСТУ 3472:2015 Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація, ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб, тощо) визначається класифікація вугілля кам’яного як корисної копалини, що видобувається для потреб в тому числі спалювання для вироблення теплової енергії, тощо, та згідно параметрів властивостей і складу вугілля (наприклад за середнім виходом летких речовин, показниками зольності, вологості, тощо). При цьому, перші літери найменування (ДГ, А, Г, тощо, позначають власне марку вугілля, а наступні літери та цифри – розмір фракції вугілля у відповідності до ГОСТ 19242-73) Отже, марка вугілля є сукупністю якісних, технологічних та фізико-механічних показників, що в сукупності вирізняють один вид вугілля від іншого. Це означає, що застосування «еквіваленту» для конкретної марки вугілля неможливе, оскільки марка вугілля не є найменуванням товару, що виробляється конкретним виробником, або на який оформлюється патент, тощо, а будь-яка інша марка характеризуватиметься іншими якісними та фізико-механічними характеристиками.
Дискримвнаційні вимоги Замовника
Дата подання: 05 жовтня 2018 22:41
Дата відповіді: 10 жовтня 2018 15:07
Просимо прибрати із документації вугілюну суміш ГЖПКО, тому що дана вугільна суміш не передбачана діючим ДСТУ. Або закуповуйте дану "ексклюзивну марку" вугілля окремим лотом.
Відповідь: Згідно п. 3.1 ДСТУ 3472-96 в залежності від перелічених вказаним стандартом показників вугілля в Україні поділяється на марки, в тому числі передбачаються такі марки вугілля як "Г" (газове) та "Ж" (жирне). Слід зазначити, що марка вугілля "ГЖ" виготовляється виробниками шляхом простого механічного поєднання марок "Г" та "Ж", що не заборонено чинними стандартами. Також згідно ДСТУ 3472-96 не визначено поділу перелічених стандартом марок вугілля в залежності від їх цільового призначення (для побутових потреб, промисловості, тощо).
Національним стандартом України ДСТУ 7146:2010 передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків (крім 6-100 мм) - ГОСТ 19242. Отже, як марка вугілля "Г" так і марка вугілля "Ж" можуть бути використані для побутових потреб.
Згідно ГОСТ 19242 при позначенні марки вугілля літери позначають марку вугілля та позначення класу, а цифри - верхню та нижню межі крупності. Згідно примітки до таблиці вказаного стандарту передбачається, що допускаються класи із заміною відповідно верхньої та нижньої меж крупності згідно показників, визначених вказаним стандартом, а так само суміщені класи ПК, КО, ОМ, МС за умови дотримання співвідношення між нижньою та верхньою межами не більше 1:4.
Отже, позначення марок вугілля згідно даної процедури відкритих торгів виконано з урахуванням положень ДСТУ 3472-96 та ГОСТ 19242, а саме позначення вугілля ГЖКО (25-100) означає суміщену марку вугілля "ГЖ" (газове-жирне) та клас крупності згідно ГОСТ 19242 "КО (25-100)" - "крупный-орех" мовою оригіналу. Таким чином, позначення предмету закупівлі не суперечить вимогам ДСТУ 3472-96 в частині визначення марки вугілля, а позначення класу крупності виконано у відповідності з термінологією ГОСТ 19242.
Національним стандартом України ДСТУ 7146:2010 передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків (крім 6-100 мм) - ГОСТ 19242. Отже, як марка вугілля "Г" так і марка вугілля "Ж" можуть бути використані для побутових потреб.
Згідно ГОСТ 19242 при позначенні марки вугілля літери позначають марку вугілля та позначення класу, а цифри - верхню та нижню межі крупності. Згідно примітки до таблиці вказаного стандарту передбачається, що допускаються класи із заміною відповідно верхньої та нижньої меж крупності згідно показників, визначених вказаним стандартом, а так само суміщені класи ПК, КО, ОМ, МС за умови дотримання співвідношення між нижньою та верхньою межами не більше 1:4.
Отже, позначення марок вугілля згідно даної процедури відкритих торгів виконано з урахуванням положень ДСТУ 3472-96 та ГОСТ 19242, а саме позначення вугілля ГЖКО (25-100) означає суміщену марку вугілля "ГЖ" (газове-жирне) та клас крупності згідно ГОСТ 19242 "КО (25-100)" - "крупный-орех" мовою оригіналу. Таким чином, позначення предмету закупівлі не суперечить вимогам ДСТУ 3472-96 в частині визначення марки вугілля, а позначення класу крупності виконано у відповідності з термінологією ГОСТ 19242.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-09-27-001920-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ, Код ЄДРПОУ:42234769
Дата подання: 11 жовтня 2018 19:52
Дата подання: 11 жовтня 2018 19:52
СКАРГА
СКАРГА
щодо встановлення Відділом освіти Чигиринської районної державної адміністрації дискримінаційних вимог у тендерній документації на закупівлю
«код (ДК 021:2015) - 09110000-3 — Тверде паливо; (вугілля кам’яне ДГР (0-200), вугілля кам’яне ГЖКО (25-100), вугілля кам’яне ДГ (13-100))»
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 жовтня 2018 17:59
Рішення від 17.10.2018 № 10609 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2018 17:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.10.2018 № 11044.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2018 16:04
Рішення від 29.10.2018 № 11044.pdf
Дата публікації: 01 листопада 2018 18:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення виконано
Дата виконання рішення замовником: 12 листопада 2018 18:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2018 11:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ"ЕНЕРГО" |
594 800,00
UAH з ПДВ
|
594 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «СХІДНА ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА» |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ"ЕНЕРГО" #36746241 |
Переможець |
594 800,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2018 17:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2019 17:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 17:43
|
д.уг.до дог.569-1від17.12.18.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 17:42
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2018 14:44
|
дог.569-1 від 17.12.2018.pdf | укладений |
18 грудня 2018 14:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 569/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 569/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |