Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Буряк столовий, морква, цибуля пізніх сортів, капуста білокачанна пізних сортів, помідори, часник, огірки
Очікувана вартість
119 500,00 UAH
UA-2018-09-27-001048-a 091f63a285e8454eb51feb3d5996a192
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левицька Ірина Вікторівна

+380544762449 internat122@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Сумської обласної ради Конотопська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІ ступенів
Код ЄДРПОУ: 22979059
Місцезнаходження: 41600, Україна , Сумська обл., місто Конотоп, вул.Інтернатна,122
Контактна особа: Левицька Ірина Вікторівна
+380544762449
internat122@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
КЗСОР Конотопською загальноосвітньою санаторною школою-інтернатом I-II ступенів 23.08.2018 року та 10.09.2018 року було оголошено відкриті торги по предмету закупівлі овочі сезонні, які не відбулися через відсутність учасників. У зв’язку з необхідністю закупівлі продуктів харчування потрібно провести переговорну процедуру по даному предмету закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2018 12:20
Оскарження наміру укласти договір: 08 жовтня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Підставою проведення переговорної процедури є cт. 35, п 4. Двократна відміна тендера через відсутність достатньої кількості учасників
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14480 кг
Буряк столовий, морква, цибуля пізніх сортів, капуста білокачанна пізних сортів, помідори, часник, огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська область, м.Конотоп, вул.Інтернатна, 122
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

27 вересня 2018 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Яременко Василь Денисович
#2487813398
Переможець 119 500,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2018 12:20

Документи

27 вересня 2018 12:20
Електронний підпис
27 вересня 2018 12:18
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2018 12:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Яременко Василь Денисович
#2487813398
119 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2018 12:20
Електронний підпис
27 вересня 2018 12:18
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2018 15:16
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2018 14:17
додаткова угода.pdf зміни до договору
19 жовтня 2018 14:06
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2018 09:00
Підписаний контракт зміни до договору
08 жовтня 2018 08:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перед початком проведення процедури відкритих торгів на овочі, тендерний комітет не міг передбачити, що на присадибній ділянці школи-інтернату буде зібрано урожай буряка в кількості 3500кг. Потреба в закупівлі помідорів та огірків відпала через те, що сезон продажу даних овочів пройшов в зв’язку з двократною відміною тендеру. З метою економії та недопущення перевитрачання державних коштів, виникла потреба в зменшенні обсягів закупівлі та суми договору по даній процедурі.
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 125
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 93 450,00
UAH з ПДВ