Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку вулиці Шевченка (від буд. №31 по буд. №3) міста Токмак Запорізької області
Очікувана вартість
2 117 594,17 UAH
UA-2018-09-27-000953-b 441d597611a342c6a2065d165de41a35
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Обгольц Світлана Альбертівна

+380617822234 obgolts_svetlana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26316982
Місцезнаходження: 71701, Україна , Запорізька обл., місто Токмак, вул. Центральна, буд. 45
Контактна особа: Обгольц Світлана Альбертівна
+380617822234
obgolts_svetlana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно п.п.4 п.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами та доповненнями) - переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2018 17:36
Оскарження наміру укласти договір: 08 жовтня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

(підрядні будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3400 м.кв
Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку вулиці Шевченка (від буд. №31 по буд. №3) міста Токмак Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71701, Україна, Запорізька область, місто Токмак, вулиця Шевченка (від буд. №31 по буд. №3)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

27 вересня 2018 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕМ-ЗАПОРІЖЖЯ"
#35979484
Переможець 2 117 594,17
UAH з ПДВ
27 вересня 2018 17:36

Документи

27 вересня 2018 17:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2018 17:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕМ-ЗАПОРІЖЖЯ"
#35979484
2 117 594,17
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2018 17:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2018 16:06
Акт виконаних робіт від 19.12.2018 укладений
20 грудня 2018 16:03
Електронний підпис укладений
20 грудня 2018 15:49
Додаткова угода від 20.12.2018.pdf зміни до договору
20 грудня 2018 15:46
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2018 09:46
Додаткова угода від 17.10.2018.pdf зміни до договору
17 жовтня 2018 09:44
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2018 14:08
договір від 10.10.2018 укладений
10 жовтня 2018 14:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з узгодженням зміни строку виконання робіт та для покращення якості предмета закупівлі, без зміни кількості (обсягу), якості товарів, робіт і послуг, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, відповідно до п.п.3 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями), Замовник – Розпорядник коштів та Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ №130/18 від 10.10.2018 року викласти пункт 2.1. у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 130/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 130/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для покращення якості предмета закупівлі та у зв’язку з узгодженням зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), відповідно до п.п.5 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями), Замовник – Розпорядник коштів та Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ №130/18 від 10.10.2018 року внести наступні зміни, а саме:1) викласти в новій редакції пункт 3.1 договору; 2) внести зміни до додатку 1 «Договірна ціна», додатку 2 «Протокол погодження договірної ціни на виконання робіт», додатку 3 «Календарний графік виконання робіт» та додатку 4 «План фінансування виконаних робіт» виклавши їх в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 130/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 130/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 111 598,58
UAH з ПДВ