«Коригування робочого проекту по об'єкту: Олевська гімназія по вул.Інтернаціональній,34 в м.Олевськ Житомирської області- будівництво (завершення будівництва)» (ДК 021:2015 (CPV) - 45400000-1 Завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
15 666 234,00 UAH
UA-2018-09-27-000553-c 43f2d89f4aeb4de4b9f54c99b38c0494
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Зубченко Оксана Володимирівна
+380412474388
odaguba@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2018 10:39
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2018 10:39
Початок аукціону: 16 жовтня 2018 14:38
Очікувана вартість: 15 666 234,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 78 335,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
«Коригування робочого проекту по об'єкту: Олевська гімназія по вул.Інтернаціональній,34 в м.Олевськ Житомирської області- будівництво (завершення будівництва)» (ДК 021:2015 (CPV) - 45400000-1 Завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11000, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, вул.Інтернаціональна,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
умови оплати: 30%
можливість виконання власними силами 50% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт: 30%
можливість виконання власними силами 25% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт: 20%
можливість виконання власними силами 10% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт: 10%
відсутня можливість виконання власними силами певного обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт: 0%

Тендерна документація

27 вересня 2018 11:33
Електронний цифровий підпис
27 вересня 2018 10:35
Техзавдання(Олевськ).doc
27 вересня 2018 10:35
ТД Олевськ гімназія.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2018 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП Прогрес-Буд 15 630 113,00
UAH з ПДВ
15 630 113,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 10 941 079.10 Документи
ТОВ "ЗАБУДОВНИК" 15 665 000,00
UAH з ПДВ
15 665 000,00
UAH з ПДВ
1 15 665 000 Документи

Публічні документи

12 жовтня 2018 06:10
sign.p7s
12 жовтня 2018 06:09
Установчі документи.pdf
12 жовтня 2018 06:09
Субпідрядник.pdf
12 жовтня 2018 06:08
Статут.PDF
12 жовтня 2018 06:08
Локальні кошториси 3.PDF
12 жовтня 2018 06:08
Локальні кошториси 2.PDF
12 жовтня 2018 06:08
Локальні кошториси 1.PDF
12 жовтня 2018 06:08
Лист гарантія.PDF
12 жовтня 2018 06:08
Копія паспорту.PDF
12 жовтня 2018 06:08
Календарний графік.PDF
12 жовтня 2018 06:08
Договірна ціна.PDF
12 жовтня 2018 06:08
Довідки.PDF
12 жовтня 2018 06:08
Відомість ресурсів 2.PDF
12 жовтня 2018 06:08
Відомість ремурсів 1.PDF
12 жовтня 2018 06:08
виписка ст2.PDF
12 жовтня 2018 06:08
Виписка ст1.PDF
12 жовтня 2018 06:08
139.rar

Публічні документи

12 жовтня 2018 06:12
статут.pdf
12 жовтня 2018 06:12
паспорт директора.pdf
12 жовтня 2018 06:12
Ліцензія.pdf
12 жовтня 2018 06:12
Статут та Витяг ПДВ.pdf
12 жовтня 2018 06:12
ПРацівники.pdf
12 жовтня 2018 06:12
Машини та механізми.pdf
12 жовтня 2018 06:12
Аналогічний договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Прогрес-Буд
#32805423
Переможець 15 630 113,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2018 18:31

Документи

23 жовтня 2018 18:31
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2018 18:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Прогрес-Буд
#32805423
15 630 113,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2018 18:31
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
09 листопада 2018 17:31
Договір підряду укладений
09 листопада 2018 17:25
sign.p7s зміни до договору
06 березня 2020 13:42
Лист про відмову договору №54 від 09.11.2018 укладений
06 березня 2020 13:35
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2020 16:22
Додаткова угода 2 зміни до договору
03 січня 2020 16:12
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2020 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пункту 15.1 розділу 15. Договору підряду № 54 від 09.11.2018р по об’єкту: «Коригування робочого проекту по об'єкту: Олевська гімназія по вул.Інтернаціональній,34 в м.Олевськ Житомирської області- будівництво (завершення будівництва)» (ДК 021:2015 (CPV) - 45400000-1 Завершальні будівельні роботи), Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 31 грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 332 189,50
UAH (в тому числі ПДВ 722 031,58 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до ч. 4 ст. 849 Цивільного кодексу України замовник має право у будь-який час до закінчення роботи відмовитися від договору підряду, виплативши підрядникові плату за виконану частину роботи та відшкодувавши йому збитки, завдані розірванням договору

Актуальні тендери

До пошуку