Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Київській області
Services for the maintenance of roads of general use of local importance in the Kyiv region
Services for the maintenance of roads of general use of local importance in the Kyiv region
Очікувана вартість
805 994 174,00 UAH
UA-2018-09-27-000505-c ● 24832dff44474dc2814c372d8f3e70cc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Мельникова, 40 |
Контактна особа: |
Юлія Василівна +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Departament regionalnogo rozvytku ta zhytlovo-komunalnogo gospodarstva Kyivskoi oblasnoi derzhavnoi administratsii |
National ID: | 21467647 |
Contact point: |
Julia Vasylivna +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2018 10:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2018 12:29 |
Очікувана вартість: | 805 994 174,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 805 994,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 24000000 UAH |
Publication date: | 27 вересня 2018 10:22 |
Enquiries until: | 18 жовтня 2018 10:00 |
Complaints submission until: | до 24 жовтня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 жовтня 2018 10:00 |
Information
Estimated total value: | 805 994 174 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 805 994 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Київській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, Київська область, двадцять п’ять районів Київської області
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Services for the maintenance of roads of general use of local importance in the Kyiv region
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2018 10:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2018 10:05 |
ТД зі змінами.doc | |
16 жовтня 2018 10:05 |
Додаток 1 зміни.doc | |
16 жовтня 2018 10:05 |
Додаток 2 до дог. зміни.xls | |
16 жовтня 2018 10:05 |
Перелік змін.PDF | |
27 вересня 2018 10:22 |
Додаток 4_до дог.doc | |
27 вересня 2018 10:22 |
Додаток 3_до дог.xlsx | |
27 вересня 2018 10:22 |
Додаток 3.doc | |
27 вересня 2018 10:22 |
Додаток 1_до дог.xls | |
27 вересня 2018 10:22 |
Додаток 2 до ТД ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
27 вересня 2018 10:22 |
Додаток 3-19_до дог.xlsx | |
27 вересня 2018 10:22 |
Оголош. на англ.PDF |
16 жовтня 2018 10:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 жовтня 2018 10:05 |
ТД зі змінами.doc
|
|||
16 жовтня 2018 10:05 |
Додаток 1 зміни.doc
|
|||
16 жовтня 2018 10:05 |
Додаток 2 до дог. зміни.xls
|
|||
16 жовтня 2018 10:05 |
Перелік змін.PDF
|
|||
27 вересня 2018 10:22 |
Додаток 4_до дог.doc
|
|||
27 вересня 2018 10:22 |
Додаток 3_до дог.xlsx
|
|||
27 вересня 2018 10:22 |
Додаток 3.doc
|
|||
27 вересня 2018 10:22 |
Додаток 1_до дог.xls
|
|||
27 вересня 2018 10:22 |
Додаток 2 до ТД ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||
27 вересня 2018 10:22 |
Додаток 3-19_до дог.xlsx
|
|||
27 вересня 2018 10:22 |
Оголош. на англ.PDF
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-09-27-000505-c.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 23 жовтня 2018 14:38
Дата подання: 23 жовтня 2018 14:38
СКАРГА щодо наявності дискримінаційних умов в тендерній документації
Приватне підприємство «Автомагістраль» (далі – ПП «Автомагістраль») має намір прийняти участь у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю: «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Київській області (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», що проводяться Департаментом регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), згідно оголошення оприлюдненого на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua № UA-2018-09-27-000505-c.
Відповідно до опублікованого оголошення кінцевим строком подання тендерних пропозицій є «28» жовтня 2018 року 10:00.
Під час вивчення тендерної документації, яка затверджена рішенням тендерного комітету від «27» вересня 2018 р. Протокол №544, було встановлено, що зазначена тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, на підставі яких ПП «Автомагістраль» не може приймати участь в даній процедурі закупівлі, а також ці дискримінаційні вимоги суттєво обмежують кількість учасників, що відповідають встановленим замовником вимогам та, відповідно, зможуть приймати участь в процедурі закупівлі. Встановлення Замовником дискримінаційних вимог під час проведення процедури закупівлі є незаконним та суперечить положенням, викладеним в частині 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
І. Так, частиною 1 розділу 3 Тендерної документації було встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації;
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону – згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції;
- інформацією про залучення/не залучення субпідрядника (субпідрядників) відповідно до пункту 7 розділу 3 тендерної документації;
- письмове погодження зі змістом проекту договору про закупівлю у повному обсязі - згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації;
- іншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 частини 5 розділу 3 Тендерної документації, від учасників вимагалося наступне:
«На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасником надається інформаційна довідка про виконання аналогічного договору (датою укладення не раніше серпня 2016 року), в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, місцезнаходження; номер та дата укладення договору; предмет договору; сума договору; сума виконання послуг по договору.
3.1. Копію договору, який вказано у довідці відповідно до підпункту 3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації з обов’язковим наданням довідки про вартість наданих послуг (форми КБ-3).
3.2. Оригінал листа-відгука від контрагента, який вказано у довідці відповідно до підпункту 3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, підписаний керівником контрагента та адресований замовнику, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, суму договору; суму виконання послуг по договору, а також інформацію про якість наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента.
* Аналогічним буде вважатися договір на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення на території України протяжністю не менше 5 тис. км. Окрім того, аналогічними є договори укладені із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про них знаходиться в публічному доступі. Учасники повинні документально підтвердити факт проведення електронних торгів, за якими було укладено Договори, інформація про які подається учасником як про аналогічні, або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори.»
Тобто, на вимогу Замовника, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасники мають надати один договір на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення на території України протяжністю не менше 5 тис. км., та який було укладено за результатами проведення електронних торгів не раніше серпня 2016 року.
Звертаємо вашу увагу, що ПП «Автомагістраль» має багаторічний досвід успішного виконання договорів щодо будування, капітального ремонту та утримання автомобільних доріг на території України та зарекомендував себе, як надійний та відповідальний виконавець. Таким чином, ПП «Автомагістраль» має належний досвід та можливість належним чином надати послуги, що є предметом цієї закупівлі. Але, ПП «Автомагістраль» не може надати один договір, в якому було б зазначено обслуговування такої великої протяжності автомобільних доріг місцевого значення, аж 5 тисяч кілометрів. Відповідно до цього, вимоги Замовника обмежують право ПП «Автомагістраль» на участь у процедурі закупівлі та навмисно звужує коло учасників.
За сукупністю виконаних аналогічних договорів, що складає понад 358 штук, які були укладені та виконані компанією за роки її існування, ПП «Автомагістраль» має великий досвід на надання послуг з утримання, ремонтування та будування доріг, загальна протяжність яких є більшою за 5 тисяч кілометрів, що, в свою чергу, безперечно підтверджує наявність позитивного досвіду у компанії та якість наданих нею послуг. На підтвердження цього ПП «Автомагістраль» може надати копії договорів з аналогічним предметом закупівлі, які укладені та виконані з 2014 року по 2017 рік, загальна протяжність доріг місцевого значення, які обслуговувалися на підставі цих договорів складає більше ніж 5 тис км. Але, на підставі викладених в тендерній документації вимог, Замовник навмисно обмежує кількість учасників, які можуть приймати участь у цій закупівлі, оскільки, згідно оприлюдненої інформації, наведеної на сайті Prozorro, починаючи з 2016 року і по сьогоднішній день успішно було проведено лише декілька закупівель з аналогічним предметом закупівлі та з такою великою протяжністю доріг, тобто більше 5 тисяч кілометрів, дана інформація наведена в Таблиці №1 «Дороги місцевого значення», яка надається нами разом із скаргою. А отже, лише обмежена кількість учасників можуть підтвердити виконання договору щодо надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення на території України протяжністю не менше 5 тис. км, що дискримінує інших Учасників, які мають декілька виконаних договорів з аналогічним предметом, що в сукупності підтверджують досвід обслуговування доріг протяжність не менше 5 тис. км.
Слід зазначити, що замовник жодним чином не обґрунтував необхідність мати досвід виконання аналогічних договорів саме у такому обсязі.
Отже, Замовник свідомо встановив такі вимоги до предмету закупівлі, що перешкоджають участі ПП «Автомагістраль» в цій процедурі закупівлі та є дискримінаційними, чим порушує права компанії на добросовісну конкуренцію серед учасників та недискримінацію учасників.
Підсумовуючи наведену вище інформацію, дискримінаційними вимогами до учасників, зокрема до ПП «Автомагістраль», є:
- вимога замовника щодо підтвердження досвіду виконання договору на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення на території України протяжністю не менше 5 тис. км.
- вимога замовника щодо підтвердження досвіду учасників на обслуговування великої протяжності доріг місцевого значення загального користування (а саме, не менше 5 тис км) лише одним договором.
- вимога замовника щодо періоду, за який учасник має право надати підтвердження виконання аналогічного договору.
Зазначені дії Замовника є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, встановлених статтею 3 Закону, зокрема, недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), та вимоги частини 4 статті 22 Закону, згідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Позиція ПП «Автомагістраль» щодо визначення вимог, які встановлені Замовником в пункт 3 частини 5 розділу 3 тендерної документації, як дискримінаційні, підтверджується попередньою практикою Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка наведена в наступних рішеннях:
- п.3 Рішення № 3142-р/пк-пз від 04.04.2018 р.
- Рішення № 2075-р/пк-пз від 06.03.2018 р.
- Рішення № 4043-р/пк-пз від 21.06.2017 р.
- п.1 Рішення № 2846-р/пк-пз від 28.03.2018 р.;
- п.3 Рішення № 9274-р/пк-пз від 29.12.2017 р.;
Враховуючи наведене, Замовник має внести зміни в пункт 3 частини 5 розділу 3 тендерної документації та прибрати дискримінаційні вимоги до учасників закупівлі.
ІІ. Обласними службами автомобільних доріг України щороку проводяться тендери на закупівлю «Послуг з поточного дрібного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг місцевого значення загального користування (ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013). Зазначені тендери характеризуються значними обсягами послуг, що необхідно надавати та відповідно, значними фінансовими ресурсами, запланованими на їх виконання.
При цьому Обласні служби автомобільних доріг використовують різні підходи до формування предмету закупівлі.
Обласні служби автомобільних доріг, такі як Київська, Вінницька, Запорізька оголошують закупівлі на ремонт та експлуатаційне утримання всіх доріг місцевого значення по всім районам об’єднуючи в один лот, переможцем якого стають дочірні підприємства місцевих (обласних) облавтодорів. І це не дивно, оскільки умовами тендерної документації на виконання такого значного обсягу робіт можуть відповідати лише суб’єкти господарювання, що мають розгалужену структуру, як по людським ресурсам так і по технічним. Конкурувати з ними майже неможливо навіть достатньо крупним підприємствам в цій сфері. А тому, в таких областях у закупівлях приймає участь не більше двох учасників, що свідчить про навмисне обмеження конкуренції та дискримінацію невеликих компаній, які володіють меншою кількістю техніки, а тому не в змозі одночасно надавати послуги на дорогах протяжністю понад 1000 км.
Також, існує інша практика проведення аналогічних тендерів, а саме, розбивання зазначеного предмету закупівлі на окремі лоти (по два-три райони). В такому випадку на участь в процедурі закупівлі приймають участь значно більше учасників. Відповідно, між учасниками відбувається реальна конкуренція, в т.ч. по ціні. Підтвердженням цього слугує інформація з Таблиці №1 «Дороги місцевого значення», що додається. Зокрема, тендер що проводився Чернівецькою службою автомобільних доріг України по окремим лотам засвідчив що за умов реальної конкуренції процент зниження первісної ціни досягав 19 відсотків, в той час, як при закупівлі в областях з об’єднаним лотом цей показник не перевищував 2-3 відсотка.
Крім того, державні підприємства, що перемагали в областях з одним, об’єднаним лотом, жодного разу самі ці роботи не виконували. Укладалися договори субпідряду (аналогічний договір субпідряду додається до скарги) по окремим районам з різними учасниками ринку, однією з обов’язкових умов яких було оплата 6 відсотків від обсягу закупівлі на користь державного підприємства. Тобто, фактично, державні підприємства облавтодорів заробляють на посередництві між державою та реальними виконавцями послуг.
Проведення однієї закупівлі (без поділення на лоти) на надання послуг з обслуговування 25 районів призводить до необхідності переможцю цієї закупівлі укладати договори з великою кількістю субпідрядних організацій. Жоден виконавець, що переможе за таких умов в цій закупівлі (а саме одночасне обслуговування одразу 25 районів Київської області) не зможе самостійно виконати весь необхідний об’єм робіт, а буде залучати (за винагороду) субпідрядні організації для цього. Це, в свою чергу, підвищує вартість наданих послуг, оскільки жодна з компаній не буде виконувати роботи, що є предметом цієї закупівлі, не отримуючи від цього прибутку. А отже, у разі встановлення Замовником умов, за яких компанія-переможець змушена буде залучати велику кількість субпідрядних організацій, в підсумку матимемо як завищення ціни на надані послуги, так і суттєве погіршення якості цих послуг, оскільки реальний виконавець буде економити на сировині і матеріалах.
В результаті такого посередництва держава втрачає величезні фінансові ресурси, оскільки тільки в 2017 році на ці потреби було заплановано близько 11.5 млрд грн.
Беручи до уваги зазначену вище інформацію та інформацію про відсоток економії за результатами проведення аукціонів, який наведено у Таблиці №1 «Дороги місцевого значення» (що додається), вбачаємо визначення предмета закупівлі на проведення процедури закупівлі щодо надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення аж 25 районів Київської області без поділення на лоти дискримінаційним, та таким, що прямо суперечить основним принципам здійснення закупівель, визначених в ст. 3 Закону, а саме:
- Добросовісна конкуренція серед учасників (переможець не за допомогою власних досягнень і переваг може бути визнаним переможцем, а через дискримінаційні умови ТД);
- Максимальна економія та ефективність (потенційний переможець за умови об’єднання в один лот стає фактично посередником з винагородою щонайменше 6% між Державою і реальними виконавцями, тобто близько 48 млн. грн прямих витрат без жодного економічного обґрунтування їх необхідності);
- Недискримінація учасників (укрупнення предмету закупівлі є нездолаючим бар’єром для 99 відсотків учасників ринку).
Якщо поділити предмет цієї закупівлі на декілька лотів по 3-5 районів, то компанії, як зазвичай змушені виконувати фактичні роботи та надавати послуги з обслуговування доріг на підставі договорів субпідряду, матимуть можливість прийняти участь у цій процедурі закупівлі та надати свої цінові пропозиції. Згідно з основними принципами публічних закупівель, які зафіксовані в статті 3 Закону, закупівлі повинні здійснюватися з метою найбільшої економії державного бюджету та ефективності, тому Замовник повинен проводити процедуру закупівлі в такий спосіб, щоб приймати участь могли якомога більша
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відповідно до частини 5 статі 18 закону про публічні закупівлі скаргу відкликано суб'єктом оскарження
Дата: 26 жовтня 2018 11:00
Рішення від 25.10.2018 № 10929.pdf
Дата публікації: 26 жовтня 2018 15:45
Рішення від 12.11.2018 № 11532.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2018 18:25
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 13 листопада 2018
Найменування: | Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Мельникова, 40 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2018 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ |
805 899 970,00
UAH з ПДВ
|
804 287 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" |
805 902 930,00
UAH з ПДВ
|
804 290 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ #38680240 |
Переможець |
804 287 000,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2018 15:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 12:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2021 16:38
|
Додаткова угода від 29.06.2021 № 9 № 1-19_20.PDF | зміни до договору |
29 червня 2021 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2021 16:37
|
Додаткова угода №8 від 05.04.2021 до Договору №1-19_20.PDF | зміни до договору |
05 квітня 2021 16:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2020 10:24
|
Додаткова угода № 7 від 07.12.2020_дог № 1-1920.PDF | зміни до договору |
07 грудня 2020 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2020 09:28
|
ДУ 5 до 1-19-20 03.12.2018.pdf | зміни до договору |
25 березня 2020 09:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 лютого 2020 16:14
|
DOC001.PDF | зміни до договору |
14 лютого 2020 16:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2019 11:00
|
Доп угода.jpg | зміни до договору |
08 лютого 2019 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2018 15:49
|
Договір №1-19.20.pdf | укладений |
03 грудня 2018 15:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | №1-19/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | №1-19/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | №1-19/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №1-19/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №1-19/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №1-19/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |