Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 45233142-6 «Ремонт доріг» (Реконструкція проїзної частини з влаштуванням верхнього шару асфальтобетонного покриття вулиць м. Нікополь за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження Запорізької АЕС)
Очікувана вартість
6 388 862,00 UAH
UA-2018-09-27-000463-c 5d12244848b4493f8c5a01e773cfeb12
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінченко Всеволод Олександрович

+380566251106 ujkhnikopol@yandex.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26136719
Місцезнаходження: 53200, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3
Контактна особа: Зінченко Всеволод Олександрович
+380566251106
ujkhnikopol@yandex.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2018 10:14
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2018 18:00
Очікувана вартість: 6 388 862,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

12 жовтня 2018 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2018 15:23
Додаток 6
27 вересня 2018 10:15
Тендерна Документація Реконструкція доріг_ИЗМЕНН_26-09.doc
12 жовтня 2018 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2018 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2018 10:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2018 15:23
Додаток 6
27 вересня 2018 10:15
Тендерна Документація Реконструкція доріг_ИЗМЕНН_26-09.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-02-000028 ● b8ca86bd29024a868ad8394947ded261
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2021 13:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

02.06.2021 № 276

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.06.2021 № 276

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

2 UA-2018-09-27-000463-c 27.09.2018 Управління благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради (код ЄДРПОУ 26136719) Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-09 16:34:39

Запит про надання пояснень (Інформації, документів)

Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015-45233142-6 «Ремонт доріг» (UA-2018-09-27-000463-c) очікуваною вартістю 6 388 862,00 грн, яку проведено Управління благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Відповідно до Додатку № 2 Тендерної документації, переможець повинен подати замовнику у строк, що не перевищує 5 (п’яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі документи, що підтверджують відсутність підстав визначених ч. 1 і ч. 2 ст. 17 Закону, просимо Вас надати скановані копії наданих переможцем документів по двох лотам.

Повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено пп.5, п.2 ст. 8 Закону.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-15 08:40:03

На Ваше питання стосовно надання сканованих копій документів повідомляємо

На Ваше питання стосовно надання сканованих копій документів повідомляємо, що 21.02.2019 на виконання ухвали Томаківського районного суду Дніпропетровської області від 19.02.2019 року № 195/257/19 по кримінальному провадженню № 12018040590000473 було проведено обшук та вилучено папки з документами в яких містилися запитувані Вами документи. Враховуючи вище викладене надати запитувані Вами документи не маємо можливості у зв’язку з їх відсутністю.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-22 13:32:41

Запит про надання пояснень (Інформації, документів)

Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015-45233142-6 «Ремонт доріг» (UA-2018-09-27-000463-c) очікуваною вартістю 6 388 862,00 грн, яку проведено Управлінням благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради (далі - Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Лот № 1 «Реконструкція проїзної частини з влаштуванням верхнього шару асфальтобетонного покриття на вул. Успенського в місті Нікополь Дніпропетровської області»
Прошу Вас пояснити застосування:
- пункту 3 Локального кошторису ЕН27-69-2 «Улаштування дорожніх корит із переміщенням ґрунту на відстань до 100 м при глибині корита до 500 мм». Згідно з п. 1 ЕН27-60-1 «Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття із застосуванням фрези, ширина фрезерування 1000мм, за глибини фрезерування 5 см» Локального кошторису передбачено знята асфальту, що укладений. Адже спочатку потрібно розібрати, а не фрезерувати, все покриття та основу.
- Пункту 4 Локального кошторису Е1-12-2 «Розроблення ґрунту у відвал екскаваторами «драглайн» або «зворотна лопата» з ковшом місткістю 1(1-1,2) м3, група ґрунтів 2» тоді як виконується реконструкція вже існуючої дороги улаштованої асфальтом.
- Пункту 5 Локального кошторису норма Е1-164-2 «Доробка вручну, зачищення дна і стінок вручну з викидом ґрунту в котлованах і траншеях, розроблених механізованим способом», тоді як беручи до уваги склад робіт з улаштування корит (пункт 3 Локального кошторису норма ЕН27-69-2, передбачає склад робіт: п. 5. Зачищення дна корита вручну. Зазначене є порушенням ДСТУ Б Д.2.2-27:2016 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи» автомобільні дороги (Збірник 27).
У пункті 9 Локального кошторису взята норма РН18-29-2 «Установлення бортових каменів бетонних і залізобетонних при інших видах покриттів», чим порушено п. 1.7 ДСТУ Б Д.2.2-48:2012 Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи, зазначена робота передбачена ДСТУ Б Д.2.2-27:2016 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи» автомобільні дороги (Збірник 27) ЕН27-66-5 «Установлення бетонних бортових каменів на бетонну основу понад 100 до 150 мм».
В пункті 10 Локального кошторису взята норма С1424-11600 «Суміші бетонні готові важки, клас бетону В25 [М250], крупність заповнювача більше 40мм» чим порушено п. 2.2 ДСТУ Б Д.2.2-48:2012 Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи, а саме завищено марку (клас бетону) М100.
У пункт 11 враховано С1421-9630 «Готова піщано-щебенева суміш №2, розмір зерен понад 0 до 70 мм, марка М300-200», тоді як застосування цього матеріалу нормами не враховано, (стор. 56, роз’яснення Збірника Ціноутворення у будівництві № 9, вересень 2013).
У пункті 25 Локального кошторису С111-1555 «Бітуми нафтові дорожні БНД-60/90, БНД-90/130, вищий сорт» завищено кількість матеріалу: зазначено 16,385т, тоді як відповідно до розрахунку норми ЕН 27-70-1 «Розлив в’яжучих матеріалів авто гудронатором місткістю 7000л». 1,0555*1,03=1,087165 т., тобто різниця складає 15,3 т., чим порушено табл.114 ДСТУ Б Д.2.2-27:2016 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи» автомобільні дороги (Збірник 27).
Також прошу пояснити той факт, що загальна товщина дорожнього конструктиву приблизно 49 см. та +15 см., до верха бордюру – це 59 см, що не в’яжеться з глибиною корита, яке дорівнює 50 см.

Просим Вас надати підтвердження робіт пунктів 6, 7, 8 Локального кошторису з улаштування корит та документальне підтвердження вивезення ґрунту та перевезення сміття.

Лот №2 «Реконструкція проїзної частини з влаштуванням верхнього шару асфальтобетонного покриття на вул. вул. Горіхівська в місті Нікополь Дніпропетровської області».
У пункті 6 локального кошторису зазначено норму ЕН27-69-2 «Улаштування дорожніх корит із переміщенням ґрунту на відстань до 100 м при глибині корита до 500 мм», враховуючи що це дорога з заасфальтованим покриттям пунктом 1 взята норма «фрезерування», основою та бортовими (на бетоні) каменями. Просимо пояснити застосування цієї норми.
В пункті 9 Локального кошторису норма Е1-164-2 «Доробка вручну, зачищення дна і стінок вручну з викидом ґрунту в котлованах і траншеях, розроблених механізованим способом», тобто подвійне застосування норми. Зазначене є порушенням норм ДСТУ Б Д.2.2-27:2016 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи» автомобільні дороги (Збірник 27).
У пункт 15 враховано С1421-9630 «Готова піщано-щебенева суміш №2, розмір зерен понад 0 до 70 мм, марка М300-200», тоді як застосування цього матеріалу нормами не передбачено, (стор. 56, роз’яснення Збірника Ціноутворення у будівництві № 9, вересень 2013).
У пункті 7 локального кошторису пояснити роботу навіщо в п.6 застосовувати ЕН27-69-2 на улаштування корита із переміщенням ґрунту на 100м, а в п.7 знімати 90м.? Виходить що переміщення ґрунту на 10 м. коштує: 531432,55-35528,33=17604,22 грн. та плюс 34,16 л.г. (трудо витрати)
Пунктом 8, 9, 10 Сумарна кількість розробки ґрунту за цими пунктами 134+4,16+1490,69=1629,315 м3
Виходячи з площі корита 2339,5 м3 та його глибини 0,5 м. об’єм розробки грунта становить 2339,5*0,5=1169,75 м3. Звідки взялася різниця 459,56м3?

Просим Вас надати документальне підтвердження робіт з вивезення ґрунту та перевезення сміття.

Розділом ІІІ, пунктом 4 Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та Додатком № 1 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст. 16 Закону», передбачено надання учасником торгів інформації щодо, наявність матеріально-технічної бази (обладнання). Шляхом порівняння договорів оренди наданих в тендерної документації з локальними кошторисами Лотів № 1 та № 2, встановлена розбіжність, а саме відсутність машин та механізмів в договорах оренди, таких як:
- Норма +СН207-149 «Бульдозери, потужністю 79 кВт [108 к.с.]»;
- +СН212-101 «Автогудронатори, місткість 3500л.»;
- +СН212-202 «Автогрейдери середнього типу, потужність 99кВт [135к.с.]»;
- +СН212-202 «Автогрейдери середнього типу, потужність 121кВт [165к.с.]»;
- +СН212-701 «Котки дорожні причіпні кулачкові, маса 8 т»;
- +СН212-2206 «Асфальтоукладальники універсальні продуктивність 600т/год»;
- +СН206-246 «Екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 0,4м3».

Також в тендерної пропозиції надано договір оренди техніки від 11.04.2018 № 1104 між ТОВ «РЕММЕХСЕРВІС» та ТОВ «Дніпробудгруп-21» в п. 1 якого зазначено: …відповідно до номенклатури, прикладеної до даного договору, що є його невід’ємною частиною. Однак, номенклатура до договору не прикладена.
Договором на постачання асфальтобетонної суміші «В» між Філія «Нікопольській райавтодор» ДП «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» та ТОВ «Дніпробудгруп-21», також передбачена калькуляція вартості Асфальтобетонної суміші, яка також є невід’ємною частиною договору, згідно п. 3.2 зазначеного договору. Проте такі документи відсутні.
В тендерній документації переможця торгів ТОВ «Дніпробудгруп-21» відсутня інформація, яка передбачена Додатком 2 «Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. Учасники подають довідки (одним або різними файлами)», яка подається в довільній формі за власноручним підписом переможцям торгів.
Враховуюче, що ТОВ «Дніпробудгруп-21» не надав повну інформацію, яка передбачена «Технічними вимогами» тендерної документації, просимо Вас пояснити чому пропозиція ТОВ «Дніпробудгруп-21» не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено пп.5, п.2 ст. 8 Закону.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-25 15:28:26

РАХУНКОВА ПАЛАТА

Згідно з актом РАХУНКОВОЇ ПАЛАТИ № 01-18-10/129 від 28.11.2019 року після перевірки були виявлені неточності, які були виправлені на час перевірки. Акти виконаних робіт підписані технічним наглядом.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерна документація пройшла додаткову перевірку. Приведена до належного виду, згідно з чинним законодавством. Члени тендерного комітету будуть направлені на додаткові семінари та лекції для підвищення кваліфікації.

2021-07-02 08:17:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 16 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Відповідь на заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2018-09-27-000463-c Керуючись частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, скористувавшись наданим на це правом через електронну систему закупівель запитувала у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час проведення моніторингу Замовнику надавалися питання до пояснення щодо яких виявлено ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Проте, Замовник не надав аргументовані пояснення. За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "ДНІПРОБУДГРУП-21" вимогам Тендерної документації. Східний офіс Держаудитслужби зобов’язував здійснити заходи щодо усунення порушень в частині оприлюднення інформації згідно з ч. 1 ст. 10 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.

2021-07-23 08:57:43

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Реконструкція проїзної частини з влаштуванням верхнього шару асфальтобетонного покриття на вул. вул. Горіхівська в місті Нікополь Дніпропетровської області
Опис предмету закупівлі:
Передбачено фінансування на 2018 рік в сумі 2 258 638 грн
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 064 879,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 064,88 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 22 жовтня 2018 14:17
Закінчення: 22 жовтня 2018 14:38
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Реконструкція проїзної частини з влаштуванням верхнього шару асфальтобетонного покриття на вул. вул. Горіхівська в місті Нікополь Дніпропетровської області
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул Електрометаліргів, 3
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2018 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРОБУДГРУП-21" 2 957 214,00
UAH з ПДВ
2 957 214,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НІКОБУДМОНТАЖ 2 962 221,28
UAH з ПДВ
2 962 221,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2018 17:52
Оновлена довідка МТБ
06 листопада 2018 17:37
ДЦ до аналог договору 266
06 листопада 2018 17:31
ДЦ до аналог договору 267
01 листопада 2018 09:14
Довідка МВС
05 жовтня 2018 16:52
ИВР ОПР ДФ Горіх.pdf
05 жовтня 2018 16:52
ДЦ ЛС Горіх.pdf
05 жовтня 2018 16:52
Витяг ДБГ 21.pdf
05 жовтня 2018 16:52
Витяг ПДВ.PDF
05 жовтня 2018 16:52
Устав ДБР 21.pdf
05 жовтня 2018 16:52
ст 17.PDF
05 жовтня 2018 16:52
Реквізити.PDF
05 жовтня 2018 16:52
Протокол 9.PDF
05 жовтня 2018 16:52
Протокол 5.PDF
05 жовтня 2018 16:52
Наказ 3 на Яшукова.PDF
05 жовтня 2018 16:52
Дозвіл 3.PDF
05 жовтня 2018 16:52
Дозвіл 2.PDF
05 жовтня 2018 16:52
Дозвіл 1.PDF
05 жовтня 2018 16:52
Довідка про субпідряд.PDF
05 жовтня 2018 16:52
Довідка про асфальт.PDF
05 жовтня 2018 16:52
дог. Оренди Техніки 1104.PDF
05 жовтня 2018 16:52
Довідка МТБ.PDF

Публічні документи

08 жовтня 2018 10:46
Тендерна пропоз 1.PDF
08 жовтня 2018 10:46
ОПР Горіх.PDF
08 жовтня 2018 10:46
ЛС Горіх.PDF
08 жовтня 2018 10:46
ИВР Горіх.PDF
08 жовтня 2018 10:46
ДЦ Горіх.PDF
08 жовтня 2018 10:45
Деф акт Горіх.PDF
08 жовтня 2018 10:45
проект договору.pdf
08 жовтня 2018 10:45
Приказ на диретора.PDF
08 жовтня 2018 10:45
Дог 627.PDF
08 жовтня 2018 10:45
Дог 619.PDF
08 жовтня 2018 10:45
Субпідрядники.PDF
08 жовтня 2018 10:45
Працівники.PDF
08 жовтня 2018 10:45
Довідка зах довкілля.PDF
08 жовтня 2018 10:45
Довідка асфальт.PDF
08 жовтня 2018 10:45
Інформ. ст 17.PDF
08 жовтня 2018 10:45
дог 905 Автодор-Никабуд.PDF
08 жовтня 2018 10:45
Ліцензия.PDF
08 жовтня 2018 10:45
Дозвіл.PDF
08 жовтня 2018 10:45
Витяг.PDF
08 жовтня 2018 10:45
Свідоцтво.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДНІПРОБУДГРУП-21"

ТОВ НІКОБУДМОНТАЖ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДНІПРОБУДГРУП-21"
#36439658
Переможець 2 957 214,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2018 17:55

Документи

26 жовтня 2018 17:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2018 17:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРОБУДГРУП-21"
#36439658
2 957 214,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2018 17:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 20:19
26122019201504.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 20:19
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 08:54
24122019084615.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 08:53
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 08:49
Електронний підпис укладений
04 грудня 2018 15:54
Кал план зміни до договору
04 грудня 2018 15:50
Електронний підпис укладений
20 листопада 2018 13:03
підписаний контракт зміни до договору
20 листопада 2018 13:00
Електронний підпис укладений
16 листопада 2018 17:33
ДУ Горіхівська.pdf зміни до договору
16 листопада 2018 17:30
Електронний підпис укладений
16 листопада 2018 15:41
горіхівська.pdf зміни до договору
16 листопада 2018 15:37
Електронний підпис укладений
15 листопада 2018 19:07
підписаний контракт укладений
15 листопада 2018 19:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): долучено додатки до договору
Номер договору про закупівлю: 379/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 379/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 379/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 379/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Долучено кольрові сканкопії документів
Номер договору про закупівлю: 379/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 379/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): долучено календарний план виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 379/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 379/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): та об'ємів
Номер договору про закупівлю: 379/18
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення
Номер договору про закупівлю: 379/18
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML