Офісні меблі (Стіл комп’ютерний кутовий)
Очікувана вартість
7 200,00 UAH
UA-2018-09-27-000402-c 0f95aa7a71ae4d39a550881136ead3a3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа замовника: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 4 Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації
Обгрунтування
переговорна процедура закупівлі застосовується на підставі пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII – замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників (ID: UA-2018-07-17-001472-b, UA-2018-08-03-000980-b)

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 08 жовтня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Стіл комп’ютерний кутовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Михайла Драгоманова, 50, Комунальний заклад освіти " Спеціалізована школа № 13" Дніпровської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Документація

Тендерна документація

27 вересня 2018 10:04
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР"
#40764556
Переможець 7 200,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2018 11:31

Документи

27 вересня 2018 11:31
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2018 11:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР"
#40764556
7 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2018 11:31
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
02 листопада 2018 18:53
Договір № 254 від 01.11.2018.FR12.pdf укладений
02 листопада 2018 18:52
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2019 09:52
sign.p7s зміни до договору
09 листопада 2018 16:06
Дод. угода Аншар - строки.pdf зміни до договору
09 листопада 2018 16:05
sign.p7s зміни до договору
09 листопада 2018 16:03
Додаткова угода №1 Аншар.pdf зміни до договору
09 листопада 2018 16:03
sign.p7s зміни до договору
05 листопада 2018 10:31
Договір № 254 від 01.11.2018 з печаткою.FR12.pdf зміни до договору
05 листопада 2018 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): оприлюднений договір з печаткою
Номер договору про закупівлю: 254
Договір:
Номер додаткової угоди: 254
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення строку поставки
Номер договору про закупівлю: 254
Договір:
Номер додаткової угоди: 254
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення строку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 254
Договір:
Номер додаткової угоди: 254
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 7 200,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку