Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці, крісла офісні
Очікувана вартість
164 600,00 UAH
UA-2018-09-27-000213-b b26ae1be0c3c48769c10195876d0a4ec
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Танц Альона Володимирівна

+380445792083 pensfond@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вишгородське об'єднане управління Пенсійного фонду України Київської області
Код ЄДРПОУ: 41249250
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., місто Вишгород, вул. Межигірського Спасу, 6
Контактна особа: Танц Альона Володимирівна
+380445792083
pensfond@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2018 09:58
Звернення за роз’ясненнями: до 03 жовтня 2018 10:03
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2018 10:03
Очікувана вартість: 164 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 823,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

В межах кошторисних призначень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Крісло для керівника RONDI Марс Хром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07302, Україна, Київська область, м. Вишгород, вул. Межигірського Спаса, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
8 шт
Крісло для персоналу Special4you Marin black
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07302, Україна, Київська область, м. Вишгород, вул. Межигірського Спаса, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
37 шт
Крісло для персоналу Jupiter (Юпітер) hrome
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07302, Україна, Київська область, м. Вишгород, вул. Межигірського Спаса, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
45 шт
Стілець Бреда
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07302, Україна, Київська область, м. Вишгород, вул. Межигірського Спаса, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2018 09:58
Договір проект.docx
27 вересня 2018 09:58
Форма пропозиції.docx
27 вересня 2018 09:58
Кваліфікаційні критерії.docx
27 вересня 2018 09:58
Вимоги.docx
27 вересня 2018 09:58
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 28 вересня 2018 10:13
Дата відповіді: 28 вересня 2018 13:13
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В даній закупівлі аналоги товарів не приймаються.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2018 10:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОВС плюс" 164 100,00
UAH з ПДВ
164 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2018 00:31
Файл 1.1.1.PDF
08 жовтня 2018 00:31
ліц.дозв.PDF
08 жовтня 2018 00:31
Лист погодж.PDF
08 жовтня 2018 00:31
гарант (1).PDF
08 жовтня 2018 00:31
Висновок ОВС НС.PDF
08 жовтня 2018 00:31
свід ОВС.PDF
08 жовтня 2018 00:31
Свид ОВС.PDF
08 жовтня 2018 00:31
Витяг овс.PDF
08 жовтня 2018 00:31
виписка овс.PDF
08 жовтня 2018 00:31
реквиз.PDF
08 жовтня 2018 00:31
овс дир.PDF
08 жовтня 2018 00:31
статистика.PDF
08 жовтня 2018 00:31
статут ОВС.PDF
08 жовтня 2018 00:31
4 опп.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОВС плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
Переможець 164 100,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2018 15:08

Документи

08 жовтня 2018 15:08
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2018 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
164 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2018 15:08
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода.pdf зміни до договору
30 жовтня 2018 10:46
Договір укладений
25 жовтня 2018 11:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку поставки товарів та дії договору.
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 69
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML