Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Замки, ключі та петлі ДК 021:2015:44520000-1 (вставка в замок, замок для дверей, замок навісний, ручка-засувка, завіси)
Очікувана вартість
31 600,00 UAH
UA-2018-09-26-002064-c 2572076ea63a4413ac779f7bec7bceaf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Тимофєєва

+380442711742 tender@minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство юстиції України
Код ЄДРПОУ: 00015622
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
Контактна особа: Ганна Тимофєєва
+380442711742
tender@minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2018 19:31
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2018 18:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2018 12:47
Очікувана вартість: 31 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 316,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
185 штука
Вставка в замок, замок для дверей, замок навісний, ручка-засувка, завіси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, місто Київ, пров. Рильський, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2018  —  23 листопада 2018
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2018 19:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2018 19:31
Протокол 187.pdf
26 вересня 2018 19:31
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 27 вересня 2018 08:56
Дата відповіді: 27 вересня 2018 17:28
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з пунктом 6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом державного підприємства "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 №35, у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Враховуючи, що у вимогах до предмета закупівлі замки, ключі та петлі ДК 021:2015:44520000-1 (вставка в замок, замок для дверей, замок навісний, ручка-засувка, завіси) жодних посилань на торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника Міністерством юстиції не надавалось, будуть прийняті як такі, що відповідають документації на закупівлю, ті пропозиції, що відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, наведеним у додатку 2 документації на закупівлю.
Технічне уточнення
Дата подання: 27 вересня 2018 12:29
Дата відповіді: 27 вересня 2018 17:34
Будьте ласкаві, уточніть по позиції 2 - вставка в замок білоруський. Мається на увазі циліндровий механізм до кнопкового замка білоруського ШО-25?
Відповідь: Згідно з технічними вимогами до предмета закупівлі, зазначені технічні вимоги до вставок в замки білоруські. В документації на закупівлю за предметом замки, ключі та петлі ДК 021:2015:44520000-1 (вставка в замок, замок для дверей, замок навісний, ручка-засувка, завіси), відповідно до додатку 2 документації, визначені технічні вимоги до предмета закупівлі без зазначення марки та виробника товару.
Технічне уточнення
Дата подання: 28 вересня 2018 14:44
Дата відповіді: 28 вересня 2018 17:24
Поз.5 - Ручка - засувка? Механізм замка, параметри якого вказані в тех. вимогах, потрібен в комплекті з ручкою та фіксатором?
Відповідь: Механізм замка ручки-засувки повинен в комплекті мати ручку та фіксатор, а також відповідати технічним вимогам до предмета закупівлі замки, ключі та петлі ДК 021:2015:44520000-1 (вставка в замок, замок для дверей, замок навісний, ручка-засувка, завіси), зазначеним у Додатку 2 документації на закупівлю .
Технічне уточнення
Дата подання: 28 вересня 2018 16:52
Дата відповіді: 01 жовтня 2018 14:32
Поз.3 - замок до дверей? Із технічних вимог незрозуміло, потрібен виключно корпус замка або замок + ручки на планці + циліндровий механізм?
Відповідь: Замок для дверей – це врізний замок для дверей універсального типу відкривання з ручкою із засувкою, як зазначено в технічних вимогах до предмету закупівлі замки, ключі та петлі ДК 021:2015:44520000-1 (вставка в замок, замок для дверей, замок навісний, ручка-засувка, завіси).
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-26-002064-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Мілова Ірина Миколаївна", Код ЄДРПОУ:2295801448
Дата подання: 11 жовтня 2018 17:16
Безпідставна дискваліфікація!!!
З огляду на проведений аукціон та прийняті рішення Замовника маємо донести наступне:
1. Заздалегідь невірно створена технічна документація на товар до закупівлі: - Поз.3 - замок до дверей - було вказано неіснуючі параметри замку, зокрема двічі вказано міжосьова відстань, до того ж різна - 95 мм та 60 мм. Стверджуємо, що такого замка не існує. Більш того на уточнювальні запитання через майданчик надавались загальні відповіді, які не давали змогу з'ясувати дійсну потребу Замовника.
2. Спроби з'ясувати реальні технічні характеристики необхідного замку в телефонному режимі дійшли до отримання фото замка на двері та підтвердження помилки в техзавданні (міжосьова таки виявилась - 85 мм). Замок саме з цими характеристиками й було запропоновано та у відповідності й надано технічний опис. Виявляється це і стало підставою для дискваліфікації. Звичайно, це зроблено навмисне, або жоден з 13 (ТРИНАДЦЯТИ) підписантів не розумів що підписував.
3. Визначення переможця відбулось за участі тих самих підписантів, але вже з помилковими технічними умовами. Тобто дуже цікаво побачити замки, які будуть поставлені переможцем з такими характеристиками, які він сам прописав ще й з посиланням на "відповідні" ДСТУ. Можливо 13 співробітників Міністерства юстиції разом з переможцем аукціону вигадали нову серію замків та вже невдовзі ми побачимо новий тендер на цей товар?
Здається МінЮст мав би бути взірцем у проведенні процедур державних закупівель, а на ділі не може не тільки сформувати замовлення, та ще й не бажає включити розум та хоча б виправити помилки.
Вимагаємо відміни дискваліфікації та неупередженого ставлення до всіх Учасників торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2018 17:29
У закупівлі участь взяли чотири учасники, а саме ФОП "Мілова Ірина Миколаївна", ТОВ "Епіцентр К", ТОВ "Торгівельно виробниче підприємство "Максус" та ФОП Лебідь Андрій Миколайович. Окрім ФОП "Мілова Ірина Миколаївна" питань щодо «неіснуючих параметрів замку» у решти учасників не виникло. Більш того, знайшлись учасники, зокрема ТОВ "Епіцентр К" та ФОП Лебідь Андрій Миколайович, які готові поставити замки з потрібними технічними вимогами та надали iнформацiю про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета замки, ключі та петлі ДК 021:2015:44520000-1 (вставка в замок, замок для дверей, замок навісний, ручка-засувка, завіси), що відповідає вимогам до даного предмету закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2018 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Мілова Ірина Миколаївна" 24 800,00
UAH з ПДВ
24 484,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 25 979,70
UAH з ПДВ
24 798,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКСУС" 31 423,80
UAH з ПДВ
28 281,42
UAH з ПДВ
Документи
ЛЕБІДЬ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 30 920,00
UAH з ПДВ
30 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2018 13:30
Цінова після аукціону.pdf
03 жовтня 2018 16:12
Електронний підпис
03 жовтня 2018 16:11
Захист довкілля.pdf
03 жовтня 2018 16:11
Dovidka_18200447370130214718.pdf
03 жовтня 2018 16:11
ІПН.pdf
03 жовтня 2018 16:11
Паспорт.pdf
03 жовтня 2018 16:11
Витяг 07052018.pdf
03 жовтня 2018 16:11
Довідка з банкуу.pdf
03 жовтня 2018 16:11
Гарантія по паперу.pdf
03 жовтня 2018 16:11
Згода з договором Св..pdf
03 жовтня 2018 16:11
Згода на обробку перс..pdf
03 жовтня 2018 16:11
Банківський рахунок.pdf
03 жовтня 2018 16:11
Досвід замки.pdf
03 жовтня 2018 16:11
Додаток 1 Цінова.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2018 17:53
Статут 2018.pdf
03 жовтня 2018 17:53
проект договору.pdf
03 жовтня 2018 17:53
лист про санкції.pdf
03 жовтня 2018 17:53
Витяг ПДВ.Pdf
03 жовтня 2018 17:53
цінова (замки).pdf
03 жовтня 2018 17:53
інформ про тех характ.pdf
03 жовтня 2018 17:53
дов про аналог дог.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2018 15:58
Електронний підпис
03 жовтня 2018 15:57
Пропозиція.pdf
03 жовтня 2018 15:57
Лист-згода.pdf
03 жовтня 2018 15:44
Статут.pdf
03 жовтня 2018 15:44
свідоцтво ПДВ.pdf
03 жовтня 2018 15:44
протокол.pdf
03 жовтня 2018 15:44
наказ.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2018 16:06
комерційна.pdf
03 жовтня 2018 16:06
витяг 22.05.pdf
03 жовтня 2018 16:06
технічна.pdf
03 жовтня 2018 16:06
згода з договором.pdf
03 жовтня 2018 16:06
довідка санкції.pdf
03 жовтня 2018 16:06
договір.pdf
03 жовтня 2018 16:06
інф відпов.pdf
03 жовтня 2018 16:06
Досвiд договір 2.pdf
03 жовтня 2018 16:06
Досвiд договір 1.pdf
03 жовтня 2018 16:06
Ін код (2).pdf
03 жовтня 2018 16:06
паспорт.pdf
03 жовтня 2018 16:06
досвід.pdf
03 жовтня 2018 16:06
Сертифікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Мілова Ірина Миколаївна"

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКСУС"

ЛЕБІДЬ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Мілова Ірина Миколаївна"
#2295801448
Відхилено 24 484,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2018 17:58
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Відхилено 24 798,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2018 18:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКСУС"
#38473245
Відхилено 28 281,42
UAH з ПДВ
10 жовтня 2018 18:16
ЛЕБІДЬ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2665106897
Переможець 30 920,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2018 18:18

Документи

10 жовтня 2018 17:58
Електронний підпис
10 жовтня 2018 17:58
Протокол 187-1.pdf

Документи

10 жовтня 2018 18:03
Електронний підпис
10 жовтня 2018 18:03
Протокол 187-2.pdf

Документи

10 жовтня 2018 18:16
Електронний підпис
10 жовтня 2018 18:13
Протокол 187-3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2018 18:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЛЕБІДЬ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2665106897
30 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 листопада 2018 15:41
Звіт про виконання договору 44520000-1.pdf укладений
23 листопада 2018 15:40
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2018 16:04
Договір 44520000-1.pdf укладений
26 жовтня 2018 16:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 30 920,00
UAH з ПДВ