Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт даху кінотеатру "Старт", за адресою: вул.І. Миколайчука, 15-А, м. Київ
Очікувана вартість
447 856,00 UAH
UA-2018-09-26-001856-c 65fd9475edb649958752ad28befa5adf
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Марія Шмуляр

+380442797964 zakupki.kievkinofilm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації ) "Київкінофільм"
Код ЄДРПОУ: 35531906
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київ обл., м. Київ , бульв. Т. Шевченка, 3
Контактна особа: Марія Шмуляр
+380442797964
zakupki.kievkinofilm@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2018 16:00
Очікувана вартість: 447 856,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 478,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт даху кінотеатру "Старт", за адресою: вул.І. Миколайчука, 15-А, м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 жовтня 2018  —  30 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2018 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ" 429 988,00
UAH з ПДВ
429 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2018 09:14
Статут.pdf
04 жовтня 2018 09:14
уставні док.pdf
04 жовтня 2018 09:14
витяг 14.09.2018.pdf
04 жовтня 2018 09:14
згода на обробку даних.pdf
04 жовтня 2018 09:14
календарний графік.pdf
04 жовтня 2018 09:14
згода з тех завд.pdf
04 жовтня 2018 09:14
довідка про субпідряд.pdf
04 жовтня 2018 09:14
витяг банкротство.pdf
04 жовтня 2018 09:14
довідка досвід.pdf
04 жовтня 2018 09:14
ЦПД (працівники).pdf
04 жовтня 2018 09:14
Аналогічні (дах).pdf
04 жовтня 2018 09:14
лист згода на техніку.pdf
04 жовтня 2018 09:14
зведений кошторис.pdf
04 жовтня 2018 09:14
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ"
#41242077
Переможець 429 988,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2018 11:22

Документи

05 жовтня 2018 11:22
Рішення 120.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2018 11:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ"
#41242077
429 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 жовтня 2018 11:22
Рішення 120.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2018 17:13
Договір №Т-123.18 від 26.10.2018.pdf укладений
26 жовтня 2018 17:13
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2019 12:08
Додаткова угода №3 від 12.07.2019 до Договору № Т-123.18 від 26.10.2018.pdf зміни до договору
12 липня 2019 12:07
ду старт дах.pdf зміни до договору
09 липня 2019 22:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В рамках виконання Розпорядження «Про затвердження адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту, ремонтно-реставраційних робіт та реставрації в межах бюджетних призначень на 2018 рік, що затверджені Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.03.2018 №347 та Розпорядження «Про внесення змін до адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту, ремонтно-реставраційних робіт та реставрації в межах бюджетних призначень на 2018 рік, що затверджені Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» від 03.07.2018 №1131
Номер договору про закупівлю: №Т-123/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: №Т-123/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 від 12.07.2019 до Договору № Т-123.18 від 26.10.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML