Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) (Інтерактивні комплекси та обладнання для оснащення загальноосвітніх навчальних закладів Болградського району засобами навчання)
Очікувана вартість
1 308 800,00 UAH
UA-2018-09-26-000893-c 46d59523a0fc4706881e7b5f6a7320b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ІЛОНА КІРІЛЯК

+380487148554
+380487288710
centrmon11@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Одеський обласний центр фінансово-статистичного моніторингу, матеріально-технічного та навчально-методичного забезпечення закладів і установ освіти"
Код ЄДРПОУ: 36435962
Місцезнаходження: 65017, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Грецька, 1
Контактна особа: ІЛОНА КІРІЛЯК
+380487148554,+380487288710
centrmon11@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2018 13:14
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2018 16:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2018 12:04
Очікувана вартість: 1 308 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 308,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68 штука
Код ДК 021:2015 – 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) (Інтерактивні комплекси та обладнання для оснащення загальноосвітніх навчальних закладів Болградського району засобами навчання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2018 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2018 13:14
ТД_Болградський р-н.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

монтаж обладнання
Дата подання: 01 жовтня 2018 22:52
Дата відповіді: 04 жовтня 2018 12:06
Згідно вимог тендерної документації: Комп'ютерне обладнання для оснащення загальноосвітніх навчальних закладів комп’ютерним обладнанням (далі - Обладнання) поставляється та вводиться в експлуатацію учасником у загальноосвітніх навчальних закладах. Вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку (витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо), введення в експлуатацію.
 Що розуміється під введенням в експлуатацію? Чи потрібно монтувати та налаштовувати мультимедійний комплекс, підключати його до електромережі? Чи потрібно підключати до комп'ютерної/електричної мережі комп'ютерне обладнання? Якщо так, дайте роз'яснення в яких школах наявні мережі, а в яких потрібно іх створювати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь:

Мультимедійний комплекс необхідно змонтувати, як єдиний комплекс разом із комп'ютером вчителя:

- Проектор встановлюється на підвісі на стіну над маркерною дошкою.

- Довжина інтерфейсного кабелю та кабелю живлення – не менша, ніж необхідна для підключення проектора до персонального комп’ютера вчителя у місці його встановлення;

- Виконати підключення та налаштування мультимедійного комплексу та персонального комп’ютера вчителя.

Підключення комп'ютерного обладнання (комп'ютерів учнів) до комп'ютерної/електричної мережі у навчальних закладах не вимагається.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-26-000893-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖИ БІ ЕМ", Код ЄДРПОУ:39744692
Дата подання: 04 жовтня 2018 11:13
Один виробник
Вимога щодо внесення змін
Пунктом 4 додатку 4 Тендерної документації передбачено вимогу про те, що Персональний комп’ютер вчителя та персональний комп’ютер учня (системний блок з монітором) повинні бути продуктом від одного виробника.
Вважаємо, що така вимога є дискримінаційною, звужує потенційне коло учасників торгів та дає можливість прийняти участь в цих торгах тим учасникам, які постачають системний блок з монітором від одного виробника. Ті учасники, в яких системний блок та монітор різних виробників не зможуть подати свою пропозицію, зокрема і наше підприємство. Оскільки ми є виробниками системних блоків під власним імʼям та торговою маркою, а монітори закуповуєм у інших виробників, які виробляють лише монітори.
В звʼязку з цим просимо Вас виключити дану вимогу з тендерної документації, аби дати можливість прийняти участь більшій кількості учасників, зокрема і нам.
В разі не внесення вищевказаних змін, ми змушені будемо звернутися до органу оскарження з відповідною скаргою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 жовтня 2018 17:46
Шановний Учасник! Частиною 1 статті 5 Закону України «Про Публічні закупівлі» встановлено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Наявність в тендерній документації вимоги «від одного виробника» зумовлена по – перше, зменшенням витрат на обслуговування техніки в післягарантійний період, оскільки співпраця з одним виробником – є більш ефективнішою, по – друге економією бюджетних коштів, по – третє, детальним аналізом та моніторингом сегменту ринку, відповідно до якого персональний комп’ютер вчителя та персональний комп’ютер учня (системний блок з монітором) можуть запропонувати не менше 5 виробників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2018 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» 1 243 356,00
UAH з ПДВ
1 243 356,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІВЕРЕ БЕНЕ 2" 1 298 760,00
UAH з ПДВ
1 295 604,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ" 1 304 400,00
UAH з ПДВ
1 296 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2018 15:37
Електронний підпис
16 жовтня 2018 15:36
Технічна частина.pdf
16 жовтня 2018 15:36
Пропозиція.pdf
16 жовтня 2018 15:36
Реєстр.pdf
16 жовтня 2018 15:36
кваліфікація.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2018 18:40
Електронний підпис
25 жовтня 2018 18:28
Розрахунок ціни.pdf
12 жовтня 2018 11:41
Електронний підпис
12 жовтня 2018 11:41
UA-2018-09-26-000893-c.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2018 15:18
ТП.pdf
16 жовтня 2018 15:18
ТЗ.pdf
16 жовтня 2018 15:18
Порівняльна.pdf
16 жовтня 2018 15:18
Epson_ДИ_Одесса_893с.pdf
16 жовтня 2018 15:18
Статут.pdf
16 жовтня 2018 15:18
Статистика.pdf
16 жовтня 2018 15:18
Протокол.pdf
16 жовтня 2018 15:18
Інші довідки.pdf
16 жовтня 2018 15:18
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР»

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІВЕРЕ БЕНЕ 2"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР»
#34763967
Відхилено 1 243 356,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2018 18:31
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІВЕРЕ БЕНЕ 2"
#35265531
Переможець 1 295 604,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2018 18:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2018 18:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІВЕРЕ БЕНЕ 2"
#35265531
1 295 604,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2018 12:33
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2018 17:48
Додаткова угода №2 до договору 7.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 17:46
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2018 16:32
Додаткова угода №1 до Договору 7.pdf зміни до договору
03 грудня 2018 16:28
Електронний підпис укладений
06 листопада 2018 15:34
Договір Болградський район.pdf укладений
06 листопада 2018 15:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до: Розділу XIII. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору, а також до реквізитів викладених у Додатку №1 та Додатку №2 Договору, та викласти їх в наступній редакції (Додаткова угода додається).
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Додатку №1 «Специфікація», до Договору та викласти його в повій редакції (нова редакція Додатку №1 додається). 2. Інші умови Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 295 604,00
UAH з ПДВ