Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медична документація, журнали, бланки на замовлення. (ДК 021-2015 22820000-4 Бланки)
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2018-09-26-000132-a c0fa5f50165645fea584e674e62fd0e8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Недовба Тетяна

kmtl_t@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА ТУБЕРКУЛЬОЗНА ЛІКАРНЯ №1 З ДИСПАНСЕРНИМ ВІДДІЛЕННЯМ
Код ЄДРПОУ: 01993960
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., м.Київ, Дарницький район, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121/3
Контактна особа: Недовба Тетяна
kmtl_t@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2018 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2018 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2018 14:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2018 12:12
Початок аукціону: 01 жовтня 2018 12:12
Очікувана вартість: 18 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

- Всі бланки та журнали мають бути віддруковані за зразками форм медичної докумен¬тації, затвердженими наказами МОЗ України зі змінами, чинними на теперішній час. - Перед підписанням договору, обов’язково надати макети друкованої продукції.

1 Висновок ЛКК А5 папір офсетний 60 г/м2 шт. 1000
2 Довідка А6 папір офсетний 60 г/м2 шт. 200
3 Довідка А5 папір офсетний 60 г/м2 шт. 200
4 Консультативний висновок А5 папір офсетний 60 г/м2 шт. 100
5 Інформована згода ф.063-2/о А5 папір газетний 45 г/м2 шт. 1000
6 Бланк-направлення на проведення тесту Xpert MTB/Rif А5 папір газетний 45 г/м2 шт. 1000
7 Результат аналізу ф.209/о А6 папір газетний 45 г/м2 шт. 1000
8 Аналіз сечі загальний ф.210/о 2А6 папір газетний 45 г/м2 шт. 1000
9 Клінічний аналіз крові ф.224/о А6 папір газетний 45 г/м2 шт. 5000
10 Аналіз крові на вміст глюкози. А8, газет., 45 г/м2 шт. 3000
11 Санаторно-курортна карта для дітей віком 0-17 років ф.076/о 2А4 папір газетний 45 г/м3 шт. 300
12 Довідка для одержання путівки на санаторно-курортне лікування ф.70/о А5 папір газетний 45 г/м2 шт. 100
13 Журнал реєстрації амбулаторних хворих ф.074/о 200 арк. 45 г/м2 , біла, тверда обклад. шт. 20
14 Медична карта лікування хворого на туберкульоз ТБ01 ф.081-1 напівкартон 170 г/м2 2А4 шт. 200
15 Журнал запису рентгенологічних досліджень ф.050/о 100 арк. 60 г/м2 тверда обкладинка шт. 10
16 Журнал обліку амбулаторного прийому пацієнтів 300 арк. Тверда обкладинка 60 г/м2 шт. 3
17 Журнал реєстрації амбулаторних хворих ф.074/о 100 арк. 60 г/м2 Тверда обкладинка шт. 10
18 Біохімічний аналіз крові ф.210/о А6 папір газетний 45 г/м2 шт. 5000
19 Журнал запису висновків ЛКК ф.035/о 200 арк. 60 г/м2 Тверда обкладинка шт. 1
20 Медична карта лікування хворого на туберкульоз ТБ01-МР ТБ ф.081-4 напівкартон 170 г/м2 2 аркуші А4 двосторонні шт. 200
21 Журнал висновків ЦЛКК 300 арк. 60 г/м2 тверда обкладинка шт. 1
22 Направлення на бактеріоскопічне дослідження ТБ05 ф.200-1/о А5 папір газетний 45 г/м2 шт. 5000
23 Направлення на бактеріологічне дослідження ТБ06 ф.200-2/о А4 папір газетний 45 г/м2 шт. 5000
24 Інформована згода Додаток 2 А5 папір газетний 45 г/м2 шт. 500
25 Листок лікарських призначень 2А4 папір газетний 45 г/м2 шт. 1000
26 Виписка із медкарти ф.027-4/о 2А4 папір газетний 45 г/м2 шт. 1000
27 Листок обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару. Ф 007/о. А4 папір газетний 45 г/м2 шт. 600
28 Первинний огляд пацієнта разом із заввідділенням 2А4 папір газетний 45 г/м2 шт. 500
29 Журнал обліку прийому хворих в відділення 200 арк. 60 г/м2 тверда обкладинка шт. 4
30 Накладна (ВИМОГА) А4 папір газетний 45 г/м2 шт. 200
31 ВІДОМІСТЬ обліку відвідувань пацієнтів, ф 039/о А4 папір газетний 45 г/м2 шт. 500
32 Контрольно - технічний журнал на рентгенівський апарат 40 арк. 60 г/м2 обкладинка картон шт. 2
33 Журнал реєстрації вступного інструктажу з радіаційної безпеки персоналу категорії А . 50 арк. 60 г/м2 шт. 1
35 Звіт про проведення скринінгових флюрографічних досліджень А4 папір газетний 45 г/м2 шт. 40
36 Звіт про проведення флюрографічних досліджень . А4 папір газетний 45 г/м2 шт. 40
37 Направлення в ЦПМСД за місцем проживання. А5 папір газетний 45 г/м2 шт. 30
38 Направлення в протитуберкульозний заклад. А5 папір газетний 45 г/м3 шт. 30
39 Довідка А6 папір газетний 45 г/м2 шт. 500
40 Карта обліку дозових навантажень пацієнта при рентгенологічних досліджень. А5 папір газетний 45 г/м2 шт. 500
41 Журнал протоколів перевірки знань з питань ядерної та радіаційної безпеки + ПРОТОКОЛ (10 шт)А4 40 арк, біла газет., обкладинка картон шт. 1
42 Щоденник обліку роботи рентгенодіагностичного відділення.ф 039-5/о. А4 папір газетний 45 г/м2 шт. 100
43 Журнал реєстрації консультацій лікарями фтізіатрами 200 арк. 60 г/м2 тверда обкладинка шт. 1
44 Журнал обліку дозових навантажень на пацієнта
при проведенні рентгенодіагностичних досліджень 20 арк. 60 г/м3 шт. 2
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34896 штуки
Медична документація, журнали, бланки на замовлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська, м.Київ, Дарницький район, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2018  —  20 жовтня 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2018 13:55
Договір екг папір.docx
26 вересня 2018 13:55
Договір екг папір.docx
26 вересня 2018 13:55
66 Друкована продукція.docx
26 вересня 2018 13:55
ЗРАЗОК 41-43.pdf
26 вересня 2018 13:55
ЗРАЗОК 40.pdf
26 вересня 2018 13:55
ЗРАЗОК 29.pdf
26 вересня 2018 13:55
Зразок 25-39.pdf
26 вересня 2018 13:55
ЗРАЗОК 18.pdf
26 вересня 2018 13:55
ЗРАЗОК 1-24. Друк прод.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2018 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Бланкодрук 7 410,00
UAH з ПДВ
7 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Волошко Марина Олександрівна 8 994,80
UAH з ПДВ
7 299,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАНКСЕРВІС-ПЛЮС" 15 102,00
UAH з ПДВ
9 436,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" 9 530,00
UAH з ПДВ
9 438,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ" 9 836,40
UAH з ПДВ
9 836,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

28 вересня 2018 12:47
сан-гиг 2.jpg
28 вересня 2018 12:47
сан-гиг 3.jpg
28 вересня 2018 12:47
сан-гиг.jpg
28 вересня 2018 12:47
Витяг з ЄДР.pdf
28 вересня 2018 12:47
Витяг ЄДР 12.09.18р.doc

Публічні документи

27 вересня 2018 17:29
Сертифікати якості.rar
27 вересня 2018 17:29
Довидки.rar
27 вересня 2018 17:29
Витяги.rar
27 вересня 2018 17:29
Пропозиция 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Бланкодрук

ФОП Волошко Марина Олександрівна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАНКСЕРВІС-ПЛЮС"

ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Бланкодрук
#30552319
Переможець 7 000,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2018 13:28

Документи

02 жовтня 2018 13:28
65.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2018 13:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Бланкодрук
#30552319
7 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 жовтня 2018 13:28
65.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Бланкодрук.pdf укладений
22 жовтня 2018 11:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 7 000,00
UAH з ПДВ