Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт шкільної майстерні Новосільського обласного спеціального навчально-виховного комплексу в с. Нове Село Підволочиського району Тернопільської області (Корегування кошторисної частини проекту)» (ДК:021:2015 (CPV) 45200000-9 –Роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Очікувана вартість
2 442 485,00 UAH
UA-2018-09-26-000072-b efd0dc65a015404b8a24eae2495ae214
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2018 18:05
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2018 18:10
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2018 18:10
Початок аукціону: 16 жовтня 2018 11:01
Очікувана вартість: 2 442 485,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 212,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт шкільної майстерні Новосільського обласного спеціального навчально-виховного комплексу в с. Нове Село Підволочиського району Тернопільської області (Корегування кошторисної частини проекту)» (ДК:021:2015 (CPV) 45200000-9 –Роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47811, Україна, Тернопільська область, Підволочиський район с. Нове Село, вул. І.Франка, 48а,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2018 19:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2018 18:06
Тендерна документація нове село.docx
26 вересня 2018 18:06
Технічне завдання нове село.rtf
26 вересня 2018 18:06
Проект договору нове село.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-09-26-000072-b.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 23 жовтня 2018 00:23
НЕ правельно визначили переможця
По сут! 1.Зг!дно техн!чног завданняпередбачалось виконання виконання роб!т: род!л.Електрична частина .род!л .Сантехн!чн! роботи .розд!л канал!зац!я.П П Евроцентр в сво!й л!ценз!! , в!дсутне право виконання вище вказаних роб!т .Тобто п п ЕВРОЦЕНТР потр!бно було залучити субп!дрядчика , на даний вид роб!т . 2.Зг!дно строку виконання роб!т , замовник вимагае зак!нчення роб!т до к!нця грудня 2019р , або до к!нця завершення роб!т зг!дно ф!нансування даного обекту .пп ЕВРОЦЕНТР передрукуючи проект договору вказуэ свою дату грудень 2018р 3.Календарний граф!к не зрозум!ло! форми , коли ! що саме буде виконувати . 4 .. Замовник також вимагае коп!ю зв!ту з прац! (форма №1-ПВ , за остан!й зв!тн!й пер!од
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 25.10.2018 № 10932.pdf
Дата публікації: 25 жовтня 2018 17:24

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-12-27-000010 ● 34fa0affe584423893970e5b03af3b67
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 грудня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 грудня 2018 16:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ

26.12.2018 Львів № 300

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7 1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатків 1-3, що додаються.
2.Відділам та секторам контролю у сфері закупівель у областях забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатках 1-3 до цього наказу.
3.Відповідальність за своєчасність та якість проведення моніторингу закупівель покладено на начальників управлінь Західного офісу Держаудитслужби.


Начальник Р.КРОЛЯК

Додаток 3
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 26.12.2018 № 300
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2018-09-26-000072-b від 26.09.2018 - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами розгляду Вашого висновку від 17.01.2019 щодо процедури закупівлі «Капітальний ремонт шкільної майстерні Новосільського обласного спеціального навчально-виховного комплексу в с. Нове Село Підволочиського району Тернопільської області (Корегування кошторисної частини проекту)» (ДК:021:2015 (CPV) 45200000-9 –Роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) повідомляємо про наступне. Відносно зауваження Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області про те, що в порушення частини 3 статті 17 Закону Замовником в п.2 додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо подачі учасником довідки у довільній формі про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) та в порушення пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником в п.3додатку 2 тендерної документації зазначено вимогу щодо надання інформації, яка міститься у реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, (завірений Учасником) виданий не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій повідомляємо наступне. Відповідно до норм чинного законодавства, Замовник не має права встановити додатковий кваліфікаційний критерій, але має право обґрунтовано вимагати вищезазначені документи в рамках інших вимог тендерної документації і така вимога не є дискримінаційною. Згідно ч.2. ст.17 Закону Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Відповідно до ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. З метою підтвердження відсутності підстав, передбачених ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у складі тендерної документації визначено обов’язок подання учасником у довільній формі інформації про відсутність підстав, передбачених ч.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» у відповідності до вимог, визначених ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Також повідомляємо, в силу норми абзацу першого ч. 3 ст.12 Закону № 922 електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України від 22.05.2003 № 851-15 «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ – це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Водночас для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис (ч. 1 ст. 6 Закону № 851-15). При цьому накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа (ч. 2 ст. 6 Закону № 851-15). Акцентуємо увагу на те, що в Законі № 922 законодавець не уточнює, в якій саме частині має бути враховано положення Закону № 851-15. Натомість відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону № 922 передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Одночасно такі ж само вимоги до подання тендерної пропозиції, тобто подання її в електронному вигляді, законодавець установив і в ч. 1 ст 25 Закону № 922. З огляду на зазначене, законодавець не встановлює обов’язкових вимог щодо накладення ЕЦП на будь-який документ. Згідно вимог ст.21 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Відповідно до вимог ст.25 цього закону, тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі. Відповідно до положень ст.30 цього закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Згідно вимог п.13 Постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», документи, оформлення яких передбачено вимогами цього Положення для здійснення операцій за гарантіями, створюються в електронному або паперовому вигляді та подаються в тому вигляді, у якому вони були створені. Акцентуємо Вашу увагу, що на підставі експертного звіту від 07.11.2017 р. № 20-0707-17 за робочим проектом «» встановлено клас наслідків об’єкту СС1. 10 червня 2017 року набрав чинності Закон України № 1817 VІІІ від 17.01.2017 р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення містобудівної діяльності». Даний закон передбачає, що об’єкти, що за класом наслідків відносяться до СС1 не підлягають ліцензуванню. Також повідомляємо, що лист-відгук від Територіального управління Державної судової адміністрації України в Тернопільській області датовано 02.10.2018 року всупереч описаному Вами зауваженню. На момент проведення процедури закупівлі у штаті ПП «Євроцентр» немає працівників, що можуть виконувати сантехнічні, каналізаційні та електричні роботи;, однак це жодним чином не перешкоджає учаснику у разі перемоги працевлаштувати вищезазначені категорії працівників. Вимогу про надання Довідки в довільній формі за підписом керівника та з печаткою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади, кількості, рівня освіти, досвіду та кваліфікації працівників Учасника які будуть залучені до виконання робіт у разі обрання його переможцем, учасник виконав відповідно до вимог чинного законодавства. За роз’ясненням учасника, він не звітує за формою 1-ПВ, про що свідчить довідка в довільній формі за підписом керівника та з печаткою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади, кількості, рівня освіти, досвіду та кваліфікації працівників Учасника які будуть залучені до виконання робіт у разі обрання його переможцем (їх менше 10). Учасником у складі тендерної пропозиції надано відгук від проектної організації стосовно двох об’єктів, на думку тендерного комітету цього достатньо для допущення учасника до розгляду та його оцінки. За словами учасника. У нього відсутня інформація щодо проведення на об’єкті «Реконструкція даху Соколівського дошкільного закладу «Журавлик» по вул. Шевченка 25а в с. Соколів Теребовлянського району Тернопільської області» авторського нагляду. Також повідомляємо, не зазначення у проекті договору «Згідні з умовами договору» носить суто технічний характер і не може вважатися підставою для визнання торгів дійсними чи ні. Ця технічна помилка не є підставою визнання неправомірного укладення договору і перерахування коштів і не призвела до грубих порушень бюджетного законодавства. До того ж учасником надано гарантійний лист від 11.10.2018 р. № 78 щодо істотних умов договору. Шляхом подання даного гарантійного листа, учасник процедури закупівлі підтверджує та гарантує застосування ним передбачених вимогами чинного законодавства істотних умов, що передбачені у проекті договору. Інші зауваження, які зазначені у Вашому висновку, будуть нами враховані в процесі здійснення закупівель.

2019-01-23 14:49:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-04-15-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
15.04.2019 № 23

Тернопіль
Про призначення
перевірки закупівель


Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 16 квітня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівлі UA-2018-09-26-000072-b, здійсненої Комунальним підприємством «Тернопількомунінвест».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівлі, зазначеної в пункті 1 цього наказу, у складі:

ВОЙЦЕХІВСЬКА Галина
Любомирівна – державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель (керівник групи);

ПАКОН
Дмитро
Васильович – головний державний аудитор відділу контролю у галузі промисловості, інфраструктури та ЖКГ.

3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Є. ДЕРЖЕРУКА

2019-04-15 15:01:07


Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Порушення не усунуто

2019-02-27 15:54:15

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2018 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство " Ренесансінвестбуд" 1 981 953,00
UAH з ПДВ
1 957 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЄВРОЦЕНТР 2 110 378,00
UAH з ПДВ
2 110 378,00
UAH з ПДВ
Документи
Кооператив "Будівельник" 2 367 005,00
UAH з ПДВ
2 367 005,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2018 00:15
IMG_0013.pdf
12 жовтня 2018 00:15
IMG_0014.pdf
12 жовтня 2018 00:12
G4795.18.7z
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0005.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0006.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0009.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0004.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0001.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0011.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0008.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0012.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0007.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0010.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0002.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0013.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0003.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0002.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0004.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0006.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0005.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0029.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0031.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0009.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0003.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0028.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0024.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0032.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0015.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0018.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0020.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0016.jpg
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0008.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0017.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0034.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0025.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0026.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0023.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0014.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0035.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0019.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0030.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0027.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0013.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0033.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0021.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0022.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0001.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0007.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0009.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0007.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0002.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0011.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0001.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0005.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0004.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0010.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0003.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0008.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0006.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0012.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0013.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0014.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0006.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0003.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0004.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0009.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0005.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0002.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0008.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0010.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0001.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0007.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0011.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0024.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0011.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0020.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0004.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0021.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0014.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0013.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0016.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0010.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0022.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0019.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0023.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0012.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0015.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0008.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0025.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0018.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0001.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0007.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0005.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0017.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0009.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0003.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0002.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG_0006.pdf
12 жовтня 2018 00:09
IMG.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2018 13:35
Електронний підпис
26 жовтня 2018 13:34
Нове село
26 жовтня 2018 13:33
Довідка
26 жовтня 2018 13:33
Довідка податкова
26 жовтня 2018 13:33
Довідка міліція
12 жовтня 2018 16:47
Електронний підпис
12 жовтня 2018 16:45
Підсумкова відомість.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Відгук проектант.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Кошторис.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Розрахунки.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Цінова пропозиція.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Фото5.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Фото4.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Фото3.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Фото2.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Фото1.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Фото.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Трудові книжки.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Техпаспорт.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Технічне завдання.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Статут.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Ст. 17.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Свідоцтво.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Реєстр.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Проект договору.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Посвідчення.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Паспорт (2).pdf
12 жовтня 2018 16:45
Оренда транспорту.pdf
12 жовтня 2018 16:45
наказ директор.pdf
12 жовтня 2018 16:45
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Ліцензія (2).pdf
12 жовтня 2018 16:45
Лист-згода.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Лист-згода на обробку.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Лист-відгук Колиндяни.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Лист щодо дозволу.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Лист субпідрядники.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Лист 90 днів.pdf
12 жовтня 2018 16:45
код.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Звіт.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Захист довкілля.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Дозвіл.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Договірна ціна.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Договір Соколів.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Довідка з банку.pdf
12 жовтня 2018 16:45
довідка Вернумбанк.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Дипом.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Дипломи.pdf
12 жовтня 2018 16:45
диплом Патиковського.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Гарантійний термін.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Гарантійний лист.pdf
12 жовтня 2018 16:45
Гарантійний лист 2.pdf
12 жовтня 2018 16:44
Гарантiя 3740.pdf
12 жовтня 2018 16:44
Відгук Соколів.pdf
12 жовтня 2018 16:44
Витяг.pdf
12 жовтня 2018 16:44
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2018 17:41
Технічна частина.PDF
11 жовтня 2018 17:41
Тендерна пропозиція.PDF
11 жовтня 2018 17:41
Пропозиція.PDF
11 жовтня 2018 17:41
Договір.PDF
11 жовтня 2018 17:41
Довідки стаття 17.PDF
11 жовтня 2018 17:41
Банківська гарантія.PDF
11 жовтня 2018 17:41
IH8x2hYBBw8.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство " Ренесансінвестбуд"

ПП ЄВРОЦЕНТР

Кооператив "Будівельник"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство " Ренесансінвестбуд"
#41560835
Відхилено 1 957 480,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2018 13:02
ПП ЄВРОЦЕНТР
#31594077
Переможець 2 110 378,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2018 11:15

Документи

18 жовтня 2018 13:01
Електронний підпис

Документи

22 жовтня 2018 11:15
Електронний підпис
22 жовтня 2018 11:13
розгляд ЄВРОЦЕНТР.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2018 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ЄВРОЦЕНТР
#31594077
2 110 378,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2018 11:15
Електронний підпис
22 жовтня 2018 11:13
розгляд ЄВРОЦЕНТР.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2019 12:37
д.у.2 до дог._19.pdf зміни до договору
09 квітня 2019 12:34
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 15:52
додаткова угода нове село.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 15:49
Електронний підпис укладений
13 листопада 2018 12:04
договір нове село.pdf укладений
08 листопада 2018 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна суми коштів виділених для виконання робіт у 2018 році
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна суми коштів виділених для виконання робіт у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML