Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Тернопількомунінвест |
Код ЄДРПОУ: | 32865587 |
Місцезнаходження: | 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а |
Контактна особа: |
Чуй Павло Павлович +380352289449 pavlo.chuy@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 вересня 2018 18:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2018 18:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2018 18:10 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2018 11:01 |
Очікувана вартість: | 2 442 485,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 212,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2018 19:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2018 18:06 |
Тендерна документація нове село.docx | |
26 вересня 2018 18:06 |
Технічне завдання нове село.rtf | |
26 вересня 2018 18:06 |
Проект договору нове село.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 23 жовтня 2018 00:23
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-12-27-000010 ● 34fa0affe584423893970e5b03af3b67
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2018 16:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.12.2018 Львів № 300
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7 1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатків 1-3, що додаються.
2.Відділам та секторам контролю у сфері закупівель у областях забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатках 1-3 до цього наказу.
3.Відповідальність за своєчасність та якість проведення моніторингу закупівель покладено на начальників управлінь Західного офісу Держаудитслужби.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток 3
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 26.12.2018 № 300
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2018-09-26-000072-b від 26.09.2018 - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду Вашого висновку від 17.01.2019 щодо процедури закупівлі «Капітальний ремонт шкільної майстерні Новосільського обласного спеціального навчально-виховного комплексу в с. Нове Село Підволочиського району Тернопільської області (Корегування кошторисної частини проекту)» (ДК:021:2015 (CPV) 45200000-9 –Роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) повідомляємо про наступне. Відносно зауваження Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області про те, що в порушення частини 3 статті 17 Закону Замовником в п.2 додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо подачі учасником довідки у довільній формі про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) та в порушення пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником в п.3додатку 2 тендерної документації зазначено вимогу щодо надання інформації, яка міститься у реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, (завірений Учасником) виданий не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій повідомляємо наступне. Відповідно до норм чинного законодавства, Замовник не має права встановити додатковий кваліфікаційний критерій, але має право обґрунтовано вимагати вищезазначені документи в рамках інших вимог тендерної документації і така вимога не є дискримінаційною. Згідно ч.2. ст.17 Закону Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Відповідно до ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. З метою підтвердження відсутності підстав, передбачених ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у складі тендерної документації визначено обов’язок подання учасником у довільній формі інформації про відсутність підстав, передбачених ч.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» у відповідності до вимог, визначених ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Також повідомляємо, в силу норми абзацу першого ч. 3 ст.12 Закону № 922 електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України від 22.05.2003 № 851-15 «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ – це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Водночас для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис (ч. 1 ст. 6 Закону № 851-15). При цьому накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа (ч. 2 ст. 6 Закону № 851-15). Акцентуємо увагу на те, що в Законі № 922 законодавець не уточнює, в якій саме частині має бути враховано положення Закону № 851-15. Натомість відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону № 922 передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Одночасно такі ж само вимоги до подання тендерної пропозиції, тобто подання її в електронному вигляді, законодавець установив і в ч. 1 ст 25 Закону № 922. З огляду на зазначене, законодавець не встановлює обов’язкових вимог щодо накладення ЕЦП на будь-який документ. Згідно вимог ст.21 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Відповідно до вимог ст.25 цього закону, тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі. Відповідно до положень ст.30 цього закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Згідно вимог п.13 Постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», документи, оформлення яких передбачено вимогами цього Положення для здійснення операцій за гарантіями, створюються в електронному або паперовому вигляді та подаються в тому вигляді, у якому вони були створені. Акцентуємо Вашу увагу, що на підставі експертного звіту від 07.11.2017 р. № 20-0707-17 за робочим проектом «» встановлено клас наслідків об’єкту СС1. 10 червня 2017 року набрав чинності Закон України № 1817 VІІІ від 17.01.2017 р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення містобудівної діяльності». Даний закон передбачає, що об’єкти, що за класом наслідків відносяться до СС1 не підлягають ліцензуванню. Також повідомляємо, що лист-відгук від Територіального управління Державної судової адміністрації України в Тернопільській області датовано 02.10.2018 року всупереч описаному Вами зауваженню. На момент проведення процедури закупівлі у штаті ПП «Євроцентр» немає працівників, що можуть виконувати сантехнічні, каналізаційні та електричні роботи;, однак це жодним чином не перешкоджає учаснику у разі перемоги працевлаштувати вищезазначені категорії працівників. Вимогу про надання Довідки в довільній формі за підписом керівника та з печаткою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади, кількості, рівня освіти, досвіду та кваліфікації працівників Учасника які будуть залучені до виконання робіт у разі обрання його переможцем, учасник виконав відповідно до вимог чинного законодавства. За роз’ясненням учасника, він не звітує за формою 1-ПВ, про що свідчить довідка в довільній формі за підписом керівника та з печаткою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади, кількості, рівня освіти, досвіду та кваліфікації працівників Учасника які будуть залучені до виконання робіт у разі обрання його переможцем (їх менше 10). Учасником у складі тендерної пропозиції надано відгук від проектної організації стосовно двох об’єктів, на думку тендерного комітету цього достатньо для допущення учасника до розгляду та його оцінки. За словами учасника. У нього відсутня інформація щодо проведення на об’єкті «Реконструкція даху Соколівського дошкільного закладу «Журавлик» по вул. Шевченка 25а в с. Соколів Теребовлянського району Тернопільської області» авторського нагляду. Також повідомляємо, не зазначення у проекті договору «Згідні з умовами договору» носить суто технічний характер і не може вважатися підставою для визнання торгів дійсними чи ні. Ця технічна помилка не є підставою визнання неправомірного укладення договору і перерахування коштів і не призвела до грубих порушень бюджетного законодавства. До того ж учасником надано гарантійний лист від 11.10.2018 р. № 78 щодо істотних умов договору. Шляхом подання даного гарантійного листа, учасник процедури закупівлі підтверджує та гарантує застосування ним передбачених вимогами чинного законодавства істотних умов, що передбачені у проекті договору. Інші зауваження, які зазначені у Вашому висновку, будуть нами враховані в процесі здійснення закупівель.
2019-01-23 14:49:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-04-15-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2019 № 23
Тернопіль
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 16 квітня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівлі UA-2018-09-26-000072-b, здійсненої Комунальним підприємством «Тернопількомунінвест».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівлі, зазначеної в пункті 1 цього наказу, у складі:
ВОЙЦЕХІВСЬКА Галина
Любомирівна – державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель (керівник групи);
ПАКОН
Дмитро
Васильович – головний державний аудитор відділу контролю у галузі промисловості, інфраструктури та ЖКГ.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Є. ДЕРЖЕРУКА
2019-04-15 15:01:07
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
Порушення не усунуто
2019-02-27 15:54:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2018 11:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство " Ренесансінвестбуд" |
1 981 953,00
UAH з ПДВ
|
1 957 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ЄВРОЦЕНТР |
2 110 378,00
UAH з ПДВ
|
2 110 378,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Кооператив "Будівельник" |
2 367 005,00
UAH з ПДВ
|
2 367 005,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство " Ренесансінвестбуд" #41560835 |
Відхилено |
1 957 480,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2018 13:02
|
ПП ЄВРОЦЕНТР #31594077 |
Переможець |
2 110 378,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2018 11:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2019 12:37
|
д.у.2 до дог._19.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2019 12:34
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2018 15:52
|
додаткова угода нове село.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2018 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2018 12:04
|
договір нове село.pdf | укладений |
08 листопада 2018 16:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна суми коштів виділених для виконання робіт у 2018 році |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна суми коштів виділених для виконання робіт у 2019 році |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |