Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2018-09-25-002572-c ● d02e98b5575241dda5b171d9f186730c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "Роздільнянська ЦРЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 01998851 |
Місцезнаходження: | 67400, Україна , Одеська обл., м Роздільна, Європейська ,1 |
Контактна особа: |
Житник Ольга Вікторівна +380485332937 gitnik_olj@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2018 19:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2018 19:31 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2018 19:31 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2018 13:55 |
Очікувана вартість: | 140 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
КИСЛОТА АМІНОКАПРОНОВА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67400, Україна, Одеська область, м.Роздільна, вул.Європейська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Aminocaproic acid
480 шт
Глюкоза
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67400, Україна, Одеська область, м.Роздільна, вул.Європейська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Glucose
10 шт
ВОЛЮТЕНЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67400, Україна, Одеська область, м.Роздільна, вул.Європейська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Gelatin agents
48 шт
КСИЛАТ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67400, Україна, Одеська область, м.Роздільна, вул.Європейська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Comb drug
48 шт
ЛАТРЕН
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67400, Україна, Одеська область, м.Роздільна, вул.Європейська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Pentoxifylline
100 шт
ТІВОРТІН
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67400, Україна, Одеська область, м.Роздільна, вул.Європейська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Arginine hydrochloride
100 шт
ІНФУЛГАН
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67400, Україна, Одеська область, м.Роздільна, вул.Європейська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Paracetamol
100 шт
ЛЕФЛОЦИН
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67400, Україна, Одеська область, м.Роздільна, вул.Європейська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Levofloxacin
100 шт
МЕТРОНІДАЗОЛ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67400, Україна, Одеська область, м.Роздільна, вул.Європейська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Metronidazole
270 шт
НАТРІЮ ХЛОРИД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67400, Україна, Одеська область, м.Роздільна, вул.Європейська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium chloride
1000 шт
НАТРІЮ ХЛОРИД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67400, Україна, Одеська область, м.Роздільна, вул.Європейська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium chloride
500 шт
НАТРІЮ ХЛОРИД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67400, Україна, Одеська область, м.Роздільна, вул.Європейська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium chloride
100 уп
НАТРІЮ ХЛОРИД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67400, Україна, Одеська область, м.Роздільна, вул.Європейська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium chloride
10 уп
ЮНОРМ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67400, Україна, Одеська область, м.Роздільна, вул.Європейська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ondansetron
100 шт
ТРИСОЛЬ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67400, Україна, Одеська область, м.Роздільна, вул.Європейська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Electrolytes
500 шт
РЕОСОРБІЛАКТ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67400, Україна, Одеська область, м.Роздільна, вул.Європейська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Comb drug
96 шт
РОЗЧИН РІНГЕРА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67400, Україна, Одеська область, м.Роздільна, вул.Європейська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Electrolytes
400 шт
РОЗЧИН РІНГЕРА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67400, Україна, Одеська область, м.Роздільна, вул.Європейська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Electrolytes
100 шт
ЦИПРОФЛОКСАЦИН
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67400, Україна, Одеська область, м.Роздільна, вул.Європейська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ciprofloxacin
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2018 19:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2018 19:27 |
Тендерна документація 33600000-6 (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-25-002572-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 26 вересня 2018 16:51
Запит на зміни
Ознайомившись з тендерною документацію, повідомляємо, що визначення Замовником предмету закупівлі одним лотом (19 найменувань) є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: недискримінації учасників конкурсних торгів та добросовісної конкуренція серед учасників.
Так, в один предмет закупівлі об’єднані товари різних виробників – як іноземних так і вітчизняних, тоді як вітчизняні виробник потенційно можуть прийняти участь у торгах самостійно, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері, розвитку добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі.
Крім того, потенційні учасники, які бажають прийняти участь в торгах і мають дешевші від всіх інших потенційних учасників торгів тендерні пропозиції на декілька медичних вироби, не мають можливості запропонувати один чи декілька позицій медичних виробів з всього переліку, що є загальним предметом закупівлі, оскільки він не поділений на лоти.
Отже, коли деякі медичні вироби об’єднані в один предмет закупівлі без розподілу їх на лоти, за обставин, що хоча б один виріб може бути поставлений лише одним виробником, то виробники або дистриб’ютори інших товарів, що входять до предмету закупівлі, не зможуть взяти участь у торгах, не маючи змоги запропонувати Замовнику одночасно всі позиції тендерної документації. Дії Замовника є свідомим обмеженням кола потенційних учасників та конкуренції, чим зменшується економія бюджетних коштів.
Зазначене свідчить, що документація конкурсних торгів викладена у такий спосіб, який не дає можливості Скаржнику брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку фармацевтичної продукції.
Товари, що становлять предмет закупівлі Замовника для уникнення дискримінації та збільшення конкуренції необхідно поділити на лоти, при цьому кожне найменування буде закуплено окремо одне від одного та буде представлено різними виробниками/дистриб’юторами, що забезпечить втілення принципу добросовісної конкуренції серед учасників, І лише так буде досягнута основна мета державного регулювання у сфері публічних закупівель - максимальна економія та ефективність використання державних коштів.
Аналогічних висновків дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у рішенні № 823-Р/ПК-СК ВІД від 16.08.2012 р., яким зобов'язала ОКЗ "База спеціального медичного постачання" Головного управління охорони здоров'я Дніпропетровської облдержадміністрації внести зміни до документації конкурсних торгів процедури закупівлі – "24.42.1 Препарати лікарські "інсулін – 34 найменування" за державні кошти [оголошення № 245881, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 16 липня 2012 року № 85 (687)], зазначені в мотивувальній частині цього рішення.
Таким чином, дії Замовника щодо визначення предмета закупівлі без його поділу на лоти порушують вимоги статті 3, частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме:
- Внести зміни до тендерної документації шляхом поділу предмета закупівлі на окремі лоти, що підвищить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до статті 18 Закону з метою поділу предмета закупівлі на лоти.
Розгорнути
Згорнути
Так, в один предмет закупівлі об’єднані товари різних виробників – як іноземних так і вітчизняних, тоді як вітчизняні виробник потенційно можуть прийняти участь у торгах самостійно, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері, розвитку добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі.
Крім того, потенційні учасники, які бажають прийняти участь в торгах і мають дешевші від всіх інших потенційних учасників торгів тендерні пропозиції на декілька медичних вироби, не мають можливості запропонувати один чи декілька позицій медичних виробів з всього переліку, що є загальним предметом закупівлі, оскільки він не поділений на лоти.
Отже, коли деякі медичні вироби об’єднані в один предмет закупівлі без розподілу їх на лоти, за обставин, що хоча б один виріб може бути поставлений лише одним виробником, то виробники або дистриб’ютори інших товарів, що входять до предмету закупівлі, не зможуть взяти участь у торгах, не маючи змоги запропонувати Замовнику одночасно всі позиції тендерної документації. Дії Замовника є свідомим обмеженням кола потенційних учасників та конкуренції, чим зменшується економія бюджетних коштів.
Зазначене свідчить, що документація конкурсних торгів викладена у такий спосіб, який не дає можливості Скаржнику брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку фармацевтичної продукції.
Товари, що становлять предмет закупівлі Замовника для уникнення дискримінації та збільшення конкуренції необхідно поділити на лоти, при цьому кожне найменування буде закуплено окремо одне від одного та буде представлено різними виробниками/дистриб’юторами, що забезпечить втілення принципу добросовісної конкуренції серед учасників, І лише так буде досягнута основна мета державного регулювання у сфері публічних закупівель - максимальна економія та ефективність використання державних коштів.
Аналогічних висновків дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у рішенні № 823-Р/ПК-СК ВІД від 16.08.2012 р., яким зобов'язала ОКЗ "База спеціального медичного постачання" Головного управління охорони здоров'я Дніпропетровської облдержадміністрації внести зміни до документації конкурсних торгів процедури закупівлі – "24.42.1 Препарати лікарські "інсулін – 34 найменування" за державні кошти [оголошення № 245881, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 16 липня 2012 року № 85 (687)], зазначені в мотивувальній частині цього рішення.
Таким чином, дії Замовника щодо визначення предмета закупівлі без його поділу на лоти порушують вимоги статті 3, частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме:
- Внести зміни до тендерної документації шляхом поділу предмета закупівлі на окремі лоти, що підвищить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до статті 18 Закону з метою поділу предмета закупівлі на лоти.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2018 09:42
Відповідь надано в доданому файлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2018 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." |
138 784,54
UAH з ПДВ
|
138 784,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СОЦФАРМ" |
139 982,04
UAH з ПДВ
|
139 982,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." #21633086 |
Переможець |
138 784,54
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2018 17:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2019 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2019 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2018 15:47
|
27.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2018 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2018 15:28
|
м5.jpeg | укладений |
02 листопада 2018 15:22
|
м4.jpeg | укладений |
02 листопада 2018 15:22
|
м3.jpeg | укладений |
02 листопада 2018 15:22
|
м2.jpeg | укладений |
02 листопада 2018 15:22
|
м1.jpeg | укладений |
02 листопада 2018 15:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |