Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Жовтневій в с. Почапинці Тернопільського району Тернопільської області
Очікувана вартість
5 850 047,80 UAH
UA-2018-09-25-002489-c ● 5e0e13e74cd94a83b705e82e642ad8d8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02013171 |
Вебсайт: | http://uozter.gov.ua |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. ГРУШЕВСЬКОГО, буд. 8 |
Контактна особа: |
Оксана Теодорівна Волчек +380352235094 volchek.o.t@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2018 18:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 жовтня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2018 15:20 |
Очікувана вартість: | 5 850 047,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 250,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Жовтневій в с. Почапинці Тернопільського району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47721, Україна, Тернопільська область, с. Почапинці, вул. Жовтнева
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2018 16:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2018 15:56 |
Тендерна документація нова редакція.doc | |
19 жовтня 2018 15:56 |
Рішення про внесення змін ТД.docx | |
10 жовтня 2018 16:32 |
Рішення про внесення змін ТД.docx | |
10 жовтня 2018 16:32 |
технічне завдання нова редакція.docx | |
04 жовтня 2018 15:24 |
проект договору нова редакція.docx | |
04 жовтня 2018 15:24 |
Рішення про внесення змін ТД.docx |
19 жовтня 2018 16:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
19 жовтня 2018 15:56 |
Тендерна документація нова редакція.doc
|
|||||||||
19 жовтня 2018 15:56 |
Рішення про внесення змін ТД.docx
|
|||||||||
10 жовтня 2018 16:32 |
Рішення про внесення змін ТД.docx
|
|||||||||
10 жовтня 2018 16:32 |
технічне завдання нова редакція.docx
|
|||||||||
04 жовтня 2018 15:24 |
проект договору нова редакція.docx
|
|||||||||
04 жовтня 2018 15:24 |
Рішення про внесення змін ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-25-002489-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЙТЮК МИКОЛА ДМИТРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2331317590
Дата подання: 08 листопада 2018 14:38
Вимога щодо усунення порушень законодавства під час здійснення розгляду тендерних пропозицій в закупівлі відкритих торгів з ідентифікатором UA-2018-09-25-002489-c
Детальний опис неправомірного визначення учасника-переможця знаходиться в сканованій копії оригіналу Вимогу, що завантажено в систему елктронних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2018 19:02
Розглянувши Вашу вимогу щодо усунення порушень законодавства під час здійснення розгляду тендерних пропозицій в закупівлі відкритих торгів з ідентифікатором
UA-2018-09-25-002489-c повідомляємо, що відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом Управління охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. В силу ст. 11 даного Закону тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Щодо підстав відхилення Вашої тендерної пропозиції.
У відповідності із статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати копію чинних дозволів на виконання робіт та експлуатацію механізмів, що становлять підвищену небезпеку відповідно до Технічного завдання (розділ 3, п.6, п.п.6.3 Тендерної документації). Дані документи відсутні у Вашій тендерній пропозиції.
Згідно Додатку №1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено вимогу надання учасником, зокрема, таких даних:
- Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Довідки про наявність обладнання, механізмів та транспортних засобів, які забезпечать виконання робіт, передбачених у тендерній документації (згідно представленого зразку). Дана довідка підтверджується наявністю свідоцтв на всі транспортні засоби та/або механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені до виконання замовлення свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (сканована копія або сканований оригінал).
- У складі тендерної пропозиції Вами документально не підтверджено Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (не подано відповідних свідоцтв на всі транспортні засоби та/або механізми). Вами подано файл з ім’ям «32. КК-техпаспорти на трактори», який охоплює п.п.7-10 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази достатньої для виконання умов договору №31 від 19.10.2018. У складі тендерної пропозиції відсутні свідоцтва на транспортні засоби та/або механізми, які відображені у п.п.1-6 довідки №31 від 19.10.2018. Файл «32. КК-свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів» міститься у системі у вигляді закреслених даних.
Враховуючи викладене, Ваша тендерна пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації та нормам ЗУ «Про публічні закупівлі», в зв’язку з чим була правомірно відхилена згідно Протоколу від 06.11.2018 р.
Стосовно вказаних Вами зауважень щодо ТОВ «Інтенсбуд» зазначимо наступне.
1. Щодо найменування файлів тендерної пропозиції.
Пунктом 1.3. розділу 3 тендерної пропозиції встановлено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника. Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, наприклад: відсутність підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки.
Окремо слід зазначити, що згідно підпункту 1.1.3. пункту 1.1. розділу 3 тендерної пропозиції встановлено, що усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності), окрім тих, що подаються у форматі WORD (“DOC”), або EXCEL (“XLS”), також нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом та печаткою Учасника. Вами при підготовці та поданні тендерної документації цю вимогу тендерної пропозиції проігноровано. При цьому зазначаємо, що дана обставина не слугувала підставою відхилення вашої пропозиції.
Тому твердження про дискримінаційний чи упереджений підхід до учасників торгів є необґрунтованим та абсолютно безпідставним.
2. Щодо посилання на нібито відкриття ліквідаційної процедури по ТОВ «ІНТЕНСБУД».
В складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕНСБУД» подано ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 17.10.2018 за № 1004541677 станом на 17.10.2018, в якому зазначається, що товариство не перебуває у процесі провадження у справі про банкрутство, санації, не перебуває у процесі припинення. Пунктом 7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. При перевірці даних у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань також відсутні дані про перебування товариства в процесі ліквідації. Відтак, очевидно, що при підготовці зазначеного вами листа була допущена описка.
До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах. Відтак, технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах не можуть слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції.
3. Учасником торгів по процедурі закупівлі «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Жовтневій в с. Почапинці Тернопільського району Тернопільської області» (45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)» ТОВ «Інтенсбуд» у складі тендерної пропозиції надано довідку про субпідрядну організацію – ТОВ «Тернопільбуд». Саме дану будівельну компанію учасник планує залучати до виконання будівельно-монтажних робіт по вищезазначеному об’єкту.
Також повідомляємо, у тендерній документації пункті 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що учасник повинен документально підтвердити можливість здійснити поставку віконних боків та установки для очищення стічних вод. ТзОВ «Комфорт-Еко» та ТзОВ «Вікноград» надано необхідні гарантійні листи. Щодо монтажу вищезазначеного обладнання та матеріалів, учасник ТОВ «Інтенсбуд» планує самостійно виконати необхідний комплекс будівельно-монтажних робіт. А зазначена у гарантійних листах інформація свідчить виключно про готовність виробників здійснити монтаж у разі потреби.
4. Згідно пункту 1.3. розділу 3 тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок, зокрема, належать: зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
Учасником торгів по процедурі закупівлі «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Жовтневій в с. Почапинці Тернопільського району Тернопільської області» (45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)» ТОВ «Інтенсбуд» надано інформацію про наявність обладнання, механізмів та транспортних засобів, які забезпечать виконання робіт, передбачених у тендерній документації у формі таблиці відповідно до вимог тендерної документації. Учасником вписано усю необхідну інформацію та надано усі передбачені свідоцтва на транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації. Замовник у своїх вимогах зазначив «Виробник/марка та термін експлуатації (років)», що свідчить про можливість надання інформації про виробника або про марку. Враховуючи що у свідоцтві про реєстрацію передбачено марки транспортних засобів, саме ця інформація і була внесена учасником у таблицю.
5. У тендерній пропозиції учасника торгів ТОВ «Інтенсбуд» надано копію диплому головного бухгалтера Мазурек В.А. та довідку щодо неможливості подання копії трудової книжки, так як вищезазначений працівник працює по сумісництву, а її трудова книжка знаходиться за основним місцем роботи. Відтак, вимоги тендерної документації в цій частині дотримані в повному обсязі.
6. Учасником торгів по процедурі закупівлі «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Жовтневій в с. Почапинці Тернопільського району Тернопільської області» (45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)» ТОВ «Інтенсбуд» у складі тендерної пропозиції надано довідку про субпідрядну організацію – ТОВ «Тернопільбуд», яка має усі необхідні чинні дозвільні документи на виконання робіт та експлуатацію механізмів, що становлять підвищену небезпеку. Для виконання вищезазначених робіт буде залучена будівельна компанія ТОВ «Тернопільбуд», що має необхідну дозвільну документацію та належним чином навчених працівників. Враховуючи, що Замовником торгів у тендерній документації не було обумовлено про обмеження щодо подачі дозволів субпідрядних організацій, враховуємо вашу вимогу про відхилення пропозиції учасника ТОВ «Інтенсбуд» безпідставною і необґрунтованою.
Зважаючи на наведене, ваша вимога щодо скасування рішення про визначення переможцем учасника закупівлі ТОВ «Інтенсбуд» не підтверджена фактичними обставинами та є абсолютно безпідставною.
UA-2018-09-25-002489-c повідомляємо, що відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом Управління охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. В силу ст. 11 даного Закону тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Щодо підстав відхилення Вашої тендерної пропозиції.
У відповідності із статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати копію чинних дозволів на виконання робіт та експлуатацію механізмів, що становлять підвищену небезпеку відповідно до Технічного завдання (розділ 3, п.6, п.п.6.3 Тендерної документації). Дані документи відсутні у Вашій тендерній пропозиції.
Згідно Додатку №1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено вимогу надання учасником, зокрема, таких даних:
- Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Довідки про наявність обладнання, механізмів та транспортних засобів, які забезпечать виконання робіт, передбачених у тендерній документації (згідно представленого зразку). Дана довідка підтверджується наявністю свідоцтв на всі транспортні засоби та/або механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені до виконання замовлення свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (сканована копія або сканований оригінал).
- У складі тендерної пропозиції Вами документально не підтверджено Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (не подано відповідних свідоцтв на всі транспортні засоби та/або механізми). Вами подано файл з ім’ям «32. КК-техпаспорти на трактори», який охоплює п.п.7-10 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази достатньої для виконання умов договору №31 від 19.10.2018. У складі тендерної пропозиції відсутні свідоцтва на транспортні засоби та/або механізми, які відображені у п.п.1-6 довідки №31 від 19.10.2018. Файл «32. КК-свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів» міститься у системі у вигляді закреслених даних.
Враховуючи викладене, Ваша тендерна пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації та нормам ЗУ «Про публічні закупівлі», в зв’язку з чим була правомірно відхилена згідно Протоколу від 06.11.2018 р.
Стосовно вказаних Вами зауважень щодо ТОВ «Інтенсбуд» зазначимо наступне.
1. Щодо найменування файлів тендерної пропозиції.
Пунктом 1.3. розділу 3 тендерної пропозиції встановлено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника. Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, наприклад: відсутність підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки.
Окремо слід зазначити, що згідно підпункту 1.1.3. пункту 1.1. розділу 3 тендерної пропозиції встановлено, що усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності), окрім тих, що подаються у форматі WORD (“DOC”), або EXCEL (“XLS”), також нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом та печаткою Учасника. Вами при підготовці та поданні тендерної документації цю вимогу тендерної пропозиції проігноровано. При цьому зазначаємо, що дана обставина не слугувала підставою відхилення вашої пропозиції.
Тому твердження про дискримінаційний чи упереджений підхід до учасників торгів є необґрунтованим та абсолютно безпідставним.
2. Щодо посилання на нібито відкриття ліквідаційної процедури по ТОВ «ІНТЕНСБУД».
В складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕНСБУД» подано ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 17.10.2018 за № 1004541677 станом на 17.10.2018, в якому зазначається, що товариство не перебуває у процесі провадження у справі про банкрутство, санації, не перебуває у процесі припинення. Пунктом 7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. При перевірці даних у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань також відсутні дані про перебування товариства в процесі ліквідації. Відтак, очевидно, що при підготовці зазначеного вами листа була допущена описка.
До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах. Відтак, технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах не можуть слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції.
3. Учасником торгів по процедурі закупівлі «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Жовтневій в с. Почапинці Тернопільського району Тернопільської області» (45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)» ТОВ «Інтенсбуд» у складі тендерної пропозиції надано довідку про субпідрядну організацію – ТОВ «Тернопільбуд». Саме дану будівельну компанію учасник планує залучати до виконання будівельно-монтажних робіт по вищезазначеному об’єкту.
Також повідомляємо, у тендерній документації пункті 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що учасник повинен документально підтвердити можливість здійснити поставку віконних боків та установки для очищення стічних вод. ТзОВ «Комфорт-Еко» та ТзОВ «Вікноград» надано необхідні гарантійні листи. Щодо монтажу вищезазначеного обладнання та матеріалів, учасник ТОВ «Інтенсбуд» планує самостійно виконати необхідний комплекс будівельно-монтажних робіт. А зазначена у гарантійних листах інформація свідчить виключно про готовність виробників здійснити монтаж у разі потреби.
4. Згідно пункту 1.3. розділу 3 тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок, зокрема, належать: зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
Учасником торгів по процедурі закупівлі «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Жовтневій в с. Почапинці Тернопільського району Тернопільської області» (45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)» ТОВ «Інтенсбуд» надано інформацію про наявність обладнання, механізмів та транспортних засобів, які забезпечать виконання робіт, передбачених у тендерній документації у формі таблиці відповідно до вимог тендерної документації. Учасником вписано усю необхідну інформацію та надано усі передбачені свідоцтва на транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації. Замовник у своїх вимогах зазначив «Виробник/марка та термін експлуатації (років)», що свідчить про можливість надання інформації про виробника або про марку. Враховуючи що у свідоцтві про реєстрацію передбачено марки транспортних засобів, саме ця інформація і була внесена учасником у таблицю.
5. У тендерній пропозиції учасника торгів ТОВ «Інтенсбуд» надано копію диплому головного бухгалтера Мазурек В.А. та довідку щодо неможливості подання копії трудової книжки, так як вищезазначений працівник працює по сумісництву, а її трудова книжка знаходиться за основним місцем роботи. Відтак, вимоги тендерної документації в цій частині дотримані в повному обсязі.
6. Учасником торгів по процедурі закупівлі «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Жовтневій в с. Почапинці Тернопільського району Тернопільської області» (45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)» ТОВ «Інтенсбуд» у складі тендерної пропозиції надано довідку про субпідрядну організацію – ТОВ «Тернопільбуд», яка має усі необхідні чинні дозвільні документи на виконання робіт та експлуатацію механізмів, що становлять підвищену небезпеку. Для виконання вищезазначених робіт буде залучена будівельна компанія ТОВ «Тернопільбуд», що має необхідну дозвільну документацію та належним чином навчених працівників. Враховуючи, що Замовником торгів у тендерній документації не було обумовлено про обмеження щодо подачі дозволів субпідрядних організацій, враховуємо вашу вимогу про відхилення пропозиції учасника ТОВ «Інтенсбуд» безпідставною і необґрунтованою.
Зважаючи на наведене, ваша вимога щодо скасування рішення про визначення переможцем учасника закупівлі ТОВ «Інтенсбуд» не підтверджена фактичними обставинами та є абсолютно безпідставною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2018 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Проф Буд |
5 750 000,00
UAH з ПДВ
|
5 691 499,51
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЙТЮК МИКОЛА ДМИТРОВИЧ |
5 790 789,00
UAH з ПДВ
|
5 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕНСБУД" |
5 831 857,65
UAH з ПДВ
|
5 745 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРБУДСЕРВІС" |
5 850 041,98
UAH з ПДВ
|
5 749 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Проф Буд #41884500 |
Відхилено |
5 691 499,51
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2018 14:31
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЙТЮК МИКОЛА ДМИТРОВИЧ #2331317590 |
Відхилено |
5 700 000,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2018 10:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕНСБУД" #40159114 |
Переможець |
5 745 000,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2018 10:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2022 20:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2021 16:55
|
ДУ квітень.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2021 16:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 18:04
|
Почапинці.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 18:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 жовтня 2020 14:57
|
Додаткова угода 8.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2020 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 травня 2020 14:32
|
Почапинці ДУ №7.pdf | зміни до договору |
05 травня 2020 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 16:38
|
Додаткова угода № 6 Договір № 26 Почапинці.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 червня 2019 09:02
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
21 червня 2019 09:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2019 15:33
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
24 січня 2019 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2018 15:07
|
Додаток 2 до Договору № 26.pdf | укладений |
21 листопада 2018 15:04
|
Додаток 1 до Договору № 26.pdf | укладений |
21 листопада 2018 15:04
|
Договір № 26 від 21.11.2018 року.pdf | укладений |
21 листопада 2018 15:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до Договору: пункт 3.2. Розділу 3 Договору викласти в наступній редакції: Вартість робіт по даному Договору в межах державного фінансування на 2019 рік становить: 4545000,00 грн. Додаток № 2 до Договору "Календарний план виконання робіт" викласти в новій редакції, згідно державного фінансування на 2019 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 26 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились внести зміни до Договору, а саме: 1.1. пункт 4.1. Розділу 4 Договору викласти у такій редакції: «4.1. Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу у межах строків, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва». По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3).» 2. Сторони домовились, що Замовник перераховує підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт на 2019 рік у сумі 1 363 500,00 грн. (один мільйон триста шістдесят три тисячі п’ятсот грн. 00 коп.). 3. Сторони домовились викласти в новій редакції Додаток № 2 до Договору «Календарний план виконання робіт». |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 26 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до Договору, а саме: пункт 12.1. Розділу 12 Договору викласти у такій редакції: 12.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до "31" грудня 2020 р., а в частині розрахунків до повного його виконання." |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Вартість робіт по даному Договору в межах державного фінансування на 2020 рік становить 2663208,00 грн. 2. Додаток №2 Договору "Календарний план виконання робіт" викласти в новій редакції. 3.Реквізити Замовника та Підрядника викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | змінено рахунки |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до Договору, а саме: пункт 12.1. Розділу 12 Договору викласти у такій редакції: "12.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до "31" грудня 2021 р., а в частині розрахунків до повного його виконання." |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | "3.2. Вартість робіт по даному Договору в межах державного фінансування на 2021 рік становить: 1435930,80 грн. в тому числі 1362040,64 грн.- кошти державного бюджету, 73890,16 грн. - кошти місцевого бюджету." |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |