Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ
Очікувана вартість
1 680 000,00 UAH
UA-2018-09-25-002245-c ● 38790def0f34438d90dfc8e809bbe678
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Прокуратура Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 02910108 |
Вебсайт: | http://khar.gp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 61050, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд. 4 |
Контактна особа: |
Наталя Миколаївна Капінос +380577324541 viddil-13-2@prok.kh.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2018 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2018 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2018 17:30 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2018 13:53 |
Очікувана вартість: | 1 680 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Місце поставки товарів: об’єкти замовника в м. Харкові та у Харківській області згідно з додатком 1 до тендерної документації.
Строк поставки товарів: з дати укладення договору про закупівлю до 31.12.2018 року (включно).
Строк поставки товарів: з дати укладення договору про закупівлю до 31.12.2018 року (включно).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105 тисяча кубічних метрів
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61000, Україна, Харківська область, Харків, об’єкти замовника в м. Харкові та у Харківській області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2018 16:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2018 16:44 |
Проект договору.doc | |
25 вересня 2018 16:44 |
Тендерна документація .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
природний газ
Дата подання: 01 жовтня 2018 11:31
Дата відповіді: 04 жовтня 2018 11:31
В зв'язку з тим, що відповідно Додатку 1 до тендерної документації "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", Місце поставки товарів ділиться на об’єкти замовника в м. Харкові та у Харківській області, просимо розділити предмет закупівлі на 2 лоти: 1 лот - поставка природного газу на Об’єкти замовника в м. Харкові, 2 лот - поставка природного газу на Об’єкти замовника у Харківській області. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше звернення надаємо роз’яснення про наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами), (далі - Закон), установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону, частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок).
Згідно з пунктом 1 Розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Вважаємо за необхідне цим підкреслити наступні положення роз’яснення Уповноваженого органу - Мінекономрозвитку від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06: «Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.».
Водночас, правові засади функціонування ринку природного газу України, заснованого на принципах вільної конкуренції, визначає Закон України «Про ринок природного газу» від 9 квітня 2015 року № 329-VIII (із змінами), (далі – Закон № 329).
У відповідності до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону № 329, природний газ, нафтовий (попутний) газ, газ (метан) вугільних родовищ та газ сланцевих товщ, газ колекторів щільних порід, газ центрально-басейнового типу - це суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск - 760 міліметрів ртутного стовпа і температура - 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією.
Тобто замовник (споживач) здійснює закупівлю товарів - природного газу для забезпечення потреб і безперебійного функціонування об’єктів замовника в м. Харкові та у Харківській області. Слід звернути увагу на те, що під час здійснення замовником закупівлі цих товарів, умовами закупівлі, визначеними у тендерній документації, не передбачається закупівля будь-яких супутніх послуг, пов’язаних з поставкою товарів - природного газу, зокрема - послуг з транспортування природного газу. Оскільки, згідно з абзацами першим - третім пункту 1 розділу ІІ Правил постачання природного газу, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 № 2496, (із змінами), (далі – Правила): підставою для постачання природного газу споживачу є:
- наявність у споживача, об’єкт якого підключений до газорозподільної системи, договору розподілу природного газу, укладеного в установленому порядку між споживачем та Оператором ГРМ, та присвоєння споживачу Оператором ГРМ персонального ЕІС-коду як суб’єкту ринку природного газу;
- наявність у споживача, об’єкт якого підключений до газотранспортної системи, договору транспортування природного газу, укладеного в установленому порядку між споживачем та Оператором ГТС, та присвоєння споживачу Оператором ГТС персонального ЕІС-коду як суб’єкту ринку природного газу.
Таким чином, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі, у тому числі, за місцем поставки товарів, жодним чином не впливає ані на можливості учасника щодо поставки товарів, що є предметом закупівлі, ані на формування ціни тендерної пропозиції учасника.
Крім цього, номінації та місячні номінації (підтверджені обсяги природного газу для потреб споживача) будуть відхилятися оператором газотранспортної системи згідно вимог пункту 1 глави 8 розділу XI Кодексу газотранспортної системи (з врахуванням Постанови НКРЕКП №788 від 27.07.2018 р. зі змінами внесеними Постановою НКРЕКП №1134 від 28.09.2018 р.), якщо вони будуть подані одночасно декількома постачальниками по одному і тому ж самому споживачу на один і той самий розрахунковий період.
Враховуючи вищезазначене, внесення запропонованих Вами змін до тендерної документації, щодо поділу предмета закупівлі на частини (лоти), не є доцільним.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами), (далі - Закон), установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону, частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок).
Згідно з пунктом 1 Розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Вважаємо за необхідне цим підкреслити наступні положення роз’яснення Уповноваженого органу - Мінекономрозвитку від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06: «Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.».
Водночас, правові засади функціонування ринку природного газу України, заснованого на принципах вільної конкуренції, визначає Закон України «Про ринок природного газу» від 9 квітня 2015 року № 329-VIII (із змінами), (далі – Закон № 329).
У відповідності до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону № 329, природний газ, нафтовий (попутний) газ, газ (метан) вугільних родовищ та газ сланцевих товщ, газ колекторів щільних порід, газ центрально-басейнового типу - це суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск - 760 міліметрів ртутного стовпа і температура - 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією.
Тобто замовник (споживач) здійснює закупівлю товарів - природного газу для забезпечення потреб і безперебійного функціонування об’єктів замовника в м. Харкові та у Харківській області. Слід звернути увагу на те, що під час здійснення замовником закупівлі цих товарів, умовами закупівлі, визначеними у тендерній документації, не передбачається закупівля будь-яких супутніх послуг, пов’язаних з поставкою товарів - природного газу, зокрема - послуг з транспортування природного газу. Оскільки, згідно з абзацами першим - третім пункту 1 розділу ІІ Правил постачання природного газу, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 № 2496, (із змінами), (далі – Правила): підставою для постачання природного газу споживачу є:
- наявність у споживача, об’єкт якого підключений до газорозподільної системи, договору розподілу природного газу, укладеного в установленому порядку між споживачем та Оператором ГРМ, та присвоєння споживачу Оператором ГРМ персонального ЕІС-коду як суб’єкту ринку природного газу;
- наявність у споживача, об’єкт якого підключений до газотранспортної системи, договору транспортування природного газу, укладеного в установленому порядку між споживачем та Оператором ГТС, та присвоєння споживачу Оператором ГТС персонального ЕІС-коду як суб’єкту ринку природного газу.
Таким чином, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі, у тому числі, за місцем поставки товарів, жодним чином не впливає ані на можливості учасника щодо поставки товарів, що є предметом закупівлі, ані на формування ціни тендерної пропозиції учасника.
Крім цього, номінації та місячні номінації (підтверджені обсяги природного газу для потреб споживача) будуть відхилятися оператором газотранспортної системи згідно вимог пункту 1 глави 8 розділу XI Кодексу газотранспортної системи (з врахуванням Постанови НКРЕКП №788 від 27.07.2018 р. зі змінами внесеними Постановою НКРЕКП №1134 від 28.09.2018 р.), якщо вони будуть подані одночасно декількома постачальниками по одному і тому ж самому споживачу на один і той самий розрахунковий період.
Враховуючи вищезазначене, внесення запропонованих Вами змін до тендерної документації, щодо поділу предмета закупівлі на частини (лоти), не є доцільним.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-25-002245-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДІЛЬНІСТЮ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39590621
Скарга
В зв'язку з тим, що відповідно Додатку 1 до тендерної документації "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", Місце поставки товарів ділиться на об’єкти замовника в м. Харкові та у Харківській області, вимагаємо розділити предмет закупівлі на 2 лоти: 1 лот - поставка природного газу на Об’єкти замовника в м. Харкові, 2 лот - поставка природного газу на Об’єкти замовника у Харківській області. Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 01 жовтня 2018 11:48
Причина: Для уточнення
Номер вимоги: UA-2018-09-25-002245-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДІЛЬНІСТЮ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39590621
Дата подання: 01 жовтня 2018 11:49
Скарга
Згідно з абз. 4 п. 1 розд. ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ № 454 від 17.03.2016р. замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої — восьмої цифр ДК 021:2015, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Слід зазначити, що частина предмета закупівлі (лот) — це визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі (п. 37 ч. 1 ст. 1 Закону № 922).
В зв'язку з тим, що відповідно Додатку 1 до тендерної документації "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", Місце поставки товарів ділиться на об’єкти замовника в м. Харкові та у Харківській області, вимагаємо розділити предмет закупівлі на 2 лоти: 1 лот - поставка природного газу на Об’єкти замовника в м. Харкові, 2 лот - поставка природного газу на Об’єкти замовника у Харківській області.
З урахуванням вищевикладеного, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Слід зазначити, що частина предмета закупівлі (лот) — це визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі (п. 37 ч. 1 ст. 1 Закону № 922).
В зв'язку з тим, що відповідно Додатку 1 до тендерної документації "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", Місце поставки товарів ділиться на об’єкти замовника в м. Харкові та у Харківській області, вимагаємо розділити предмет закупівлі на 2 лоти: 1 лот - поставка природного газу на Об’єкти замовника в м. Харкові, 2 лот - поставка природного газу на Об’єкти замовника у Харківській області.
З урахуванням вищевикладеного, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 жовтня 2018 11:45
Доброго дня! На Ваше звернення надаємо роз’яснення про наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами), (далі - Закон), установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону, частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок).
Згідно з пунктом 1 Розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Вважаємо за необхідне цим підкреслити наступні положення роз’яснення Уповноваженого органу - Мінекономрозвитку від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06: «Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.».
Водночас, правові засади функціонування ринку природного газу України, заснованого на принципах вільної конкуренції, визначає Закон України «Про ринок природного газу» від 9 квітня 2015 року № 329-VIII (із змінами), (далі – Закон № 329).
У відповідності до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону № 329, природний газ, нафтовий (попутний) газ, газ (метан) вугільних родовищ та газ сланцевих товщ, газ колекторів щільних порід, газ центрально-басейнового типу - це суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск - 760 міліметрів ртутного стовпа і температура - 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією.
Тобто замовник (споживач) здійснює закупівлю товарів - природного газу для забезпечення потреб і безперебійного функціонування об’єктів замовника в м. Харкові та у Харківській області. Слід звернути увагу на те, що під час здійснення замовником закупівлі цих товарів, умовами закупівлі, визначеними у тендерній документації, не передбачається закупівля будь-яких супутніх послуг, пов’язаних з поставкою товарів - природного газу, зокрема - послуг з транспортування природного газу. Оскільки, згідно з абзацами першим - третім пункту 1 розділу ІІ Правил постачання природного газу, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 № 2496, (із змінами), (далі – Правила): підставою для постачання природного газу споживачу є:
- наявність у споживача, об’єкт якого підключений до газорозподільної системи, договору розподілу природного газу, укладеного в установленому порядку між споживачем та Оператором ГРМ, та присвоєння споживачу Оператором ГРМ персонального ЕІС-коду як суб’єкту ринку природного газу;
- наявність у споживача, об’єкт якого підключений до газотранспортної системи, договору транспортування природного газу, укладеного в установленому порядку між споживачем та Оператором ГТС, та присвоєння споживачу Оператором ГТС персонального ЕІС-коду як суб’єкту ринку природного газу.
Таким чином, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі, у тому числі, за місцем поставки товарів, жодним чином не впливає ані на можливості учасника щодо поставки товарів, що є предметом закупівлі, ані на формування ціни тендерної пропозиції учасника.
Крім цього, номінації та місячні номінації (підтверджені обсяги природного газу для потреб споживача) будуть відхилятися оператором газотранспортної системи згідно вимог пункту 1 глави 8 розділу XI Кодексу газотранспортної системи (з врахуванням Постанови НКРЕКП №788 від 27.07.2018 р. зі змінами внесеними Постановою НКРЕКП №1134 від 28.09.2018 р.), якщо вони будуть подані одночасно декількома постачальниками по одному і тому ж самому споживачу на один і той самий розрахунковий період.
Враховуючи вищезазначене, внесення запропонованих Вами змін до тендерної документації, щодо поділу предмета закупівлі на частини (лоти), не є доцільним.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами), (далі - Закон), установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону, частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок).
Згідно з пунктом 1 Розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Вважаємо за необхідне цим підкреслити наступні положення роз’яснення Уповноваженого органу - Мінекономрозвитку від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06: «Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.».
Водночас, правові засади функціонування ринку природного газу України, заснованого на принципах вільної конкуренції, визначає Закон України «Про ринок природного газу» від 9 квітня 2015 року № 329-VIII (із змінами), (далі – Закон № 329).
У відповідності до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону № 329, природний газ, нафтовий (попутний) газ, газ (метан) вугільних родовищ та газ сланцевих товщ, газ колекторів щільних порід, газ центрально-басейнового типу - це суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск - 760 міліметрів ртутного стовпа і температура - 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією.
Тобто замовник (споживач) здійснює закупівлю товарів - природного газу для забезпечення потреб і безперебійного функціонування об’єктів замовника в м. Харкові та у Харківській області. Слід звернути увагу на те, що під час здійснення замовником закупівлі цих товарів, умовами закупівлі, визначеними у тендерній документації, не передбачається закупівля будь-яких супутніх послуг, пов’язаних з поставкою товарів - природного газу, зокрема - послуг з транспортування природного газу. Оскільки, згідно з абзацами першим - третім пункту 1 розділу ІІ Правил постачання природного газу, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 № 2496, (із змінами), (далі – Правила): підставою для постачання природного газу споживачу є:
- наявність у споживача, об’єкт якого підключений до газорозподільної системи, договору розподілу природного газу, укладеного в установленому порядку між споживачем та Оператором ГРМ, та присвоєння споживачу Оператором ГРМ персонального ЕІС-коду як суб’єкту ринку природного газу;
- наявність у споживача, об’єкт якого підключений до газотранспортної системи, договору транспортування природного газу, укладеного в установленому порядку між споживачем та Оператором ГТС, та присвоєння споживачу Оператором ГТС персонального ЕІС-коду як суб’єкту ринку природного газу.
Таким чином, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі, у тому числі, за місцем поставки товарів, жодним чином не впливає ані на можливості учасника щодо поставки товарів, що є предметом закупівлі, ані на формування ціни тендерної пропозиції учасника.
Крім цього, номінації та місячні номінації (підтверджені обсяги природного газу для потреб споживача) будуть відхилятися оператором газотранспортної системи згідно вимог пункту 1 глави 8 розділу XI Кодексу газотранспортної системи (з врахуванням Постанови НКРЕКП №788 від 27.07.2018 р. зі змінами внесеними Постановою НКРЕКП №1134 від 28.09.2018 р.), якщо вони будуть подані одночасно декількома постачальниками по одному і тому ж самому споживачу на один і той самий розрахунковий період.
Враховуючи вищезазначене, внесення запропонованих Вами змін до тендерної документації, щодо поділу предмета закупівлі на частини (лоти), не є доцільним.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-09-25-002245-c.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:41849377
Дата подання: 29 жовтня 2018 21:58
Дата подання: 29 жовтня 2018 21:58
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: зміна ціни на газ природний
Дата: 01 листопада 2018 13:11
Рішення від 01.11.2018 № 11159.pdf
Дата публікації: 01 листопада 2018 18:18
Рішення від 16.11.2018 № 11749.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2018 16:58
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2018 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" |
1 281 000,00
UAH з ПДВ
|
1 281 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
1 325 100,00
UAH з ПДВ
|
1 325 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" |
1 522 678,20
UAH з ПДВ
|
1 469 895,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" |
1 678 068,00
UAH з ПДВ
|
1 470 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДІЛЬНІСТЮ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ" |
1 628 184,60
UAH з ПДВ
|
1 571 232,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМСЕРВІС" |
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" #41849377 |
Відхилено |
1 281 000,00
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2018 11:42
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" #41427817 |
Відхилено |
1 325 100,00
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2018 18:41
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" #36860996 |
Відхилено |
1 469 895,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2018 19:08
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" #39796845 |
Переможець |
1 470 000,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2018 17:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2019 18:25
|
Додаткова угода № 3.pdf | укладений |
07 лютого 2019 18:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 18:23
|
Додаткова угода, до договору № 191118-1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 18:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2018 15:15
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2018 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2018 15:10
|
Договір № 191118-1.pdf | укладений |
19 листопада 2018 15:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 191118/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 191118/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 191118/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 191118/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |