Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт проспекту Незалежності (від вул.Героїв Майдану до вул.Головної) в м.Чернівцях
Очікувана вартість
80 867 917,00 UAH
UA-2018-09-25-002027-c 6ba88caaf5be410ba3c3ecd0e22fe108
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tenderjkg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tenderjkg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2018 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2018 11:00
Початок аукціону: 18 жовтня 2018 11:33
Очікувана вартість: 80 867 917,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 808 679,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 404339 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт проспекту Незалежності (від вул.Героїв Майдану до вул.Головної) в м.Чернівцях
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, проспект Незалежності від вул.Героїв Майдану до вул.Головної
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2018 10:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2018 10:30
Тендерна документація 2 Нова редакція.doc
09 жовтня 2018 17:50
_конструктивні січення.pdf
09 жовтня 2018 17:36
Протокол 2 зміни в ТД.PDF
09 жовтня 2018 17:36
Перелік змін 2 що вносяться до ТД.doc
28 вересня 2018 10:49
Протокол зміни ТД.PDF
28 вересня 2018 10:49
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.doc
28 вересня 2018 10:49
Тендерна документація Нова редакція.doc
25 вересня 2018 16:00
ТОМ 5 Світлофорні об’єкти 180614.pdf
25 вересня 2018 16:00
ТОМ 4 Інженерні мережі.pdf
25 вересня 2018 16:00
ТОМ 3 ОДР.pdf
25 вересня 2018 16:00
ТОМ 2.pdf
25 вересня 2018 16:00
ТОМ 1 ПЗ, Генеральний план.pdf
25 вересня 2018 16:00
Тендерна документація.doc
10 жовтня 2018 10:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2018 17:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2018 17:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2018 10:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2018 16:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2018 10:30
Тендерна документація 2 Нова редакція.doc
09 жовтня 2018 17:36
Тендерна документація 2 Нова редакція.doc
09 жовтня 2018 17:50
_конструктивні січення.pdf
09 жовтня 2018 17:36
Протокол 2 зміни в ТД.PDF
09 жовтня 2018 17:36
Перелік змін 2 що вносяться до ТД.doc
28 вересня 2018 10:49
Протокол зміни ТД.PDF
28 вересня 2018 10:49
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.doc
28 вересня 2018 10:49
Тендерна документація Нова редакція.doc
25 вересня 2018 16:00
ТОМ 5 Світлофорні об’єкти 180614.pdf
25 вересня 2018 16:00
ТОМ 4 Інженерні мережі.pdf
25 вересня 2018 16:00
ТОМ 3 ОДР.pdf
25 вересня 2018 16:00
ТОМ 2.pdf
25 вересня 2018 16:00
ТОМ 1 ПЗ, Генеральний план.pdf
25 вересня 2018 16:00
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-12-28-000004 ● 3364d824e2ce4c1584545a07a99fbea0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2018 14:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ

28.12.2018 Львів № 301


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатків 1-3, що додаються.
2.Відділам та секторам контролю у сфері закупівель у областях забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатках 1-3 до цього наказу.
3.Відповідальність за своєчасність та якість проведення моніторингу закупівель покладено на начальників управлінь Західного офісу Держаудитслужби.


Начальник Р.КРОЛЯК

Витяг з Додатку 2
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 28.12.2018 № 301
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6. UA-2018-09-25-002027-c від 25.09.2018 - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-03 09:42:36

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація — Капітальний ремонт проспекту Незалежності (від вул. Героїв Майдану до вул. Головної) в м. Чернівцях» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-09-25-002027-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. На яких підставах Департаментом житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради внесено зміни в істотні умови договору від 05.11.2018 №845, укладеного із ТОВ «Компанія «Євродор» за результатами відкритих торгів, а саме: змінено вид договірної ціни та форму забезпечення виконання договору, а також суттєво змінено термін дії забезпечення виконання договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-01-04 14:52:57

Про надання пояснення

Пояснення з наступних питань в межах проведення моніторингу закупівлі.
На яких підставах Департаментом житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради внесено зміни в істотні умови договору від 05.11.2018 №845, укладеного із ТОВ «Компанія «Євродор» за результатами відкритих торгів, а саме:
1. змінено вид договірної ціни
2. форму забезпечення виконання договору
3. суттєво змінено термін дії забезпечення виконання договору?

П.1. У відповідності до тендерної документації, опублікованої замовником, а саме: розділу 6, про результати торгів та укладання договору про закупівлю, пункту №4:
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт);
5) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
6) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
Договір про закупівлю є нікчемним у разі:
- його укладення з порушенням вимог ч. 4 ст. 36 Закону;
- його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до ст. 18 Закону;
- його укладення з порушенням строків, передбачених ч.2 ст.32 та абз.8 ч.3 ст.35 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до ст. 18 Закону.
Істотними є умови, визначені такими за Законом чи необхідні для договорів цього виду, а саме:
- предмет договору;
- найменування (види, обсяги робіт);
- вимоги до якості;
- умови виконання робіт;
- ціна договору;
- відповідальність сторін за порушення умов договору;
- строк дії договору.
Перелічені істотні умови включено до проекту договору.
Інших істотний умов договору тендерною документацією, договором та чинним законодавством, зокрема ГК України та ЦК України не передбачено.
У запиті стверджується про внесення змін в істотні умови договору, в той час як дані умови, відповідно до яких внесено зміни не являються істотними, а укладені для реального повного та своєчасного виконання договору обома сторонами.
Внесення зміни в вид договірної ціни передбачає унеможливлення ризиків здорожчання матеріалів на відповідні складові піщано-асфальтної суміші, а тим самим збільшення ціни договору, витратної частини бюджету та фіксує зобов’язання підрядника на рівні цін 2018 року. В свою чергу підрядник погодився понести ризики удорожчання складових органо-мінеральних сумішей за собою у випадку своєчасного розрахунку по факту закриття робіт що узгоджується з чинним законодавством та тендерною документацією.
Зміна виду ціни договору не є зміною ціни договору в цілому та не може вважатись внесенням змін в істотну умови договору. Внесення змін в договір (не істотні умови) не тільки узгоджується з тендерною документацією та чинним законодавством про публічні закупівлі, але й передбачає мінімізацію ризиків додаткових витрат бюджету на коливання цін, є економічно обґрунтованим та доцільно укладеним в інтересах замовника.



П.2. На сьогоднішній день департаментом укладений Додатковий договір №2 від 21.11.2018 року до договору № 845 від 05.11.2018 року. Вказаний додатковий договір укладено на підставі звернення - пропозиції ТОВ «Компанія Євродор» (додається).
Відповідно до вищевказаного Додаткового договору, у Договір № 845 від 05.11.2018 року внесені зміни в частині вибраного сторонами Договору засобу забезпечення виконання зобов’язання з грошової суми, що становить 3% вартості договору у формі депозиту, на забезпечення у вигляді банківської гарантії. Зміни у Додатковий договір буди внесені за спільною згодою Сторін.
Вважаємо, що укладення Додаткового договору відбулось з додержання всіх вимог закону, виходячи з наступного.
Відповідно до вимог тендерної документації, а саме до п. 6 “Забезпечення виконання договору про закупівлю”, передбачено, що:
“Замовник повертає забезпечення … згідно з умовами, зазначеними у Договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин”.
Таким чином, з Тендерної документації випливає те, що Сторони самостійно за власною згодою визначають умови Договору (що і було виконано шляхом заміни способу забезпечення виконання Договору), та забезпечення у формі депозиту розміром 3% підлягає поверненню на основі визначених Сторонами умов.
На момент укладення Додаткового договору ні у самому Договорі, ні у законодавстві не містилось норм, які б обмежували право Сторін на внесення змін до Договору. Відповідно до ст. 627 Цивільного кодексу України діє свобода Договору, що означає те, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Крім цього, відповідно до п. 5 Постанови Кабінету міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668 “Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві”, однією з істотних умов договору підряду є “порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду;”. Однак у вищевказаній Постанові не визначено істотною умовою безпосередньо “спосіб забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду”, а тому у Додатковій угоді, на яку Ви вказуєте як на таку, що не відповідає нормам закону, не порушено та не змінено жодну істотну умову.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті.
Таким чином законодавство України прямо забороняє зміну істотних умов договору про закупівлю після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім вищезазначених винятків.
Додатково повідомляємо те, що відповідно до ч.1 ст.629 ЦК України – «Договір є обов'язковим для виконання сторонами». А відповідно до ст. 215 ЦК України – Підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 ЦКУ. Недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. Якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин)».
У Постанові Верховного Суду від 15 серпня 2018 року у справі № 591/6509/15-ц, Суд вказує, що презумпція правомірності правочину означає, що вчинений правочин вважається правомірним, тобто таким, що породжує, змінює або припиняє цивільні права й обов'язки, доки ця презумпція не буде спростована, зокрема, на підставі рішення суду, яке набрало законної сили. Таким чином, у разі неспростування презумпції правомірності договору всі права, набуті сторонами правочину за ним, повинні безперешкодно здійснюватися, а створені обов'язки підлягають виконанню.
Відповідно, єдиним суб’єктом, хто може визнавати правочини такими, що суперечать законодавству є суд. Згідно з роз'ясненнями, викладеними у пункті 4 та 7 постанови Пленуму Верховного Суду України від 06 листопада 2009 року №9 «Про судову практику розгляду цивільних справ про визнання правочинів недійсними» необхідно розмежовувати види недійсності правочинів: нікчемні правочини - якщо їх недійсність встановлена законом, та оспорюванні - якщо їх недійсність прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує їх дійсність на підставах, встановлених законом. Нікчемний правочин є недійсним через невідповідність його вимогам закону та не потребує визнання його таким судом. Оспорюваний правочин може бути визнаний недійсним лише за рішенням суду. Правочин може бути визнаний недійсним лише з підстав, визначених законом, та із застосуванням наслідків недійсності, передбачених законом.

П.3. Зміни внесені додатковим договором №2 від 21.11.2018 року до Договору № 845 від 05.11.2018 року не змінюють термін дії забезпечення виконання договору № 845 від 05.11.2018 року.

Враховуючи викладене, вважаємо що зміни до Договору № 845 від 05.11.2018року були здійснені відповідно до вимог чинного законодавства.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Вимогу щодо усунення порушення виконано частково в частині зміни забезпечення виконання договору. Відповідно до додаткового договору № 6 від 28.01.2019р. було розірвано додатковий договір №2 від 21.11.2018р. до договору №845 від 05.11.2018р., що оприлюднено в системі електронних торгів Прозорро 28.01.2019р. На вимогу щодо усунення порушення в частині зміни виду ціни договору надається заперечення замовника.

2019-01-28 16:18:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2018 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія "Євродор" 80 802 536,80
UAH з ПДВ
80 802 536,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПБС 80 852 000,00
UAH з ПДВ
80 852 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2018 09:03
2 Договірна ціна .pdf
22 жовтня 2018 09:01
3 Протокол подбор С7.pdf
22 жовтня 2018 09:01
4Довідка ДФС.pdf
22 жовтня 2018 09:01
5 Довідка МВС .pdf
22 жовтня 2018 09:00
1 Пропозиція.pdf
17 жовтня 2018 10:11
Електронний підпис
17 жовтня 2018 10:04
14 відгук замовника.pdf
17 жовтня 2018 09:30
2 Довідка про санкції.pdf
17 жовтня 2018 09:28
6 Атестат АБЗ.pdf
17 жовтня 2018 09:28
6 договір оренди АБЗ.pdf
17 жовтня 2018 09:28
6 Договір оренди ДС50Б.pdf
17 жовтня 2018 09:26
9 СТАТУТ.pdf
17 жовтня 2018 09:26
10, Виписка ЄДР.pdf
17 жовтня 2018 09:24
14 Відгук замовника_1.pdf
17 жовтня 2018 09:23
15 КБ-2 КБ-3 а д М19.pdf
17 жовтня 2018 09:22
16 Копія витягу ПДВ.pdf
17 жовтня 2018 09:22
17 Ліцензія.pdf
17 жовтня 2018 09:22
19 Довідка ст 17.pdf
17 жовтня 2018 09:22
20 Проект договор.pdf
17 жовтня 2018 09:22
23 Рішення на директора.pdf
17 жовтня 2018 09:21
24Наказ на диретора.pdf
17 жовтня 2018 09:21
25 Копія паспорта.pdf
17 жовтня 2018 09:21
27 Протокол подбор С7.pdf
17 жовтня 2018 09:18
32 Сертифікат ІSO 9001.pdf
17 жовтня 2018 09:16
1 Довідки .pdf
17 жовтня 2018 09:13
1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2018 19:51
Електронний підпис
16 жовтня 2018 19:49
Проект договору.PDF
16 жовтня 2018 19:49
Відгук Н-10.PDF
16 жовтня 2018 19:49
Договір Н-10 копія.PDF
16 жовтня 2018 19:49
Протокол на участь.PDF
16 жовтня 2018 19:49
Довідка про підпис.PDF
16 жовтня 2018 19:49
Техпаспорти 109.pdf
16 жовтня 2018 19:49
Ліцензія ПБС.PDF
16 жовтня 2018 19:49
Сертифікат ISO9001 копія.PDF
16 жовтня 2018 19:49
Протокол ЗБ.pdf
16 жовтня 2018 19:49
Статут ПБС 2018 з описом.pdf
16 жовтня 2018 19:49
Тендерна пропозиція.PDF
16 жовтня 2018 19:49
Свідоцтво 2.pdf
16 жовтня 2018 19:49
Свідоцтво 1.pdf
16 жовтня 2018 19:49
Довідка про техніку.PDF
16 жовтня 2018 19:49
9.ЕБГ ПБС UA-2018-09-25-002027-c.zip
16 жовтня 2018 19:49
Технічне завдання.PDF
16 жовтня 2018 19:49
Інформація до ст. 17.PDF
16 жовтня 2018 19:49
Лист-згода з договором.PDF
16 жовтня 2018 19:49
Гарантійний лист ТЗ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія "Євродор"

ТОВ ПБС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Компанія "Євродор"
#38972680
Переможець 80 802 536,80
UAH з ПДВ
19 жовтня 2018 09:59

Документи

19 жовтня 2018 09:59
Електронний підпис
19 жовтня 2018 09:44
Протокол розгляду.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2018 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія "Євродор"
#38972680
80 802 536,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 жовтня 2018 09:59
Електронний підпис
19 жовтня 2018 09:44
Протокол розгляду.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 13:49
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 13:24
Додатковий договір 11.pdf укладений
24 грудня 2019 12:26
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 14:36
Додатковий договір 11.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 14:04
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2019 15:07
Додатковий договір 10.pdf зміни до договору
30 вересня 2019 15:03
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2019 16:41
Додатковий договір 9.pdf зміни до договору
29 травня 2019 16:40
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2019 10:40
Додатковий договір 8.pdf зміни до договору
17 квітня 2019 10:39
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2019 10:09
Додатковий договір 7.pdf зміни до договору
22 березня 2019 10:03
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2019 16:11
Додатковий договір 6.pdf зміни до договору
28 січня 2019 16:10
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2018 16:05
Додатковий договір 5.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 16:04
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2018 12:28
Додатковий договір 4.pdf зміни до договору
10 грудня 2018 12:27
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2018 12:25
Додатковий договір 3.pdf зміни до договору
10 грудня 2018 12:24
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2018 09:45
Звернення до Додаткового договору 2.pdf зміни до договору
21 листопада 2018 09:45
Додатковий договір 2.pdf зміни до договору
21 листопада 2018 09:45
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2018 13:31
Додатковий договір 1.pdf зміни до договору
16 листопада 2018 13:30
Електронний підпис укладений
06 листопада 2018 09:28
Забезпечення виконання договору.pdf укладений
06 листопада 2018 09:26
Договір.pdf укладений
06 листопада 2018 09:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В п.3.1. договору внесено зміни щодо "твердої ціни" договору
Номер договору про закупівлю: 845
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до договору в частині зміни виду забезпечення виконання договору
Номер договору про закупівлю: 845
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору №845 внесено зміни в частині гарантії якості виконаних робіт і можливості експлуатації обєкта
Номер договору про закупівлю: 845
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору №845 внесено зміни в частині авансового платежу
Номер договору про закупівлю: 845
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до договору в частині ліміту асигнувань на 2018 рік
Номер договору про закупівлю: 845
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи висновок Управління західного офісу Держаудит служби в Чернівецькій обл. від 21.01.2019р. за результатами проведеного моніторингу з метою усунення встановленого порушення було укладено додатковий договір №6
Номер договору про закупівлю: 845
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір доповнено п.3.5. щодо ліміту асигнувань на 2019р, що складає 31812,358 тис. грн
Номер договору про закупівлю: 845
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2019 рік та в частині авансового платежу, а саме: пункти 3.5 та 4.1 викладено в новій редакції. Також термін виконання робіт продовжено до 01.10.2019р.
Номер договору про закупівлю: 845
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 845
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В п. 5.1. Договору №845 внесено зміни щодо терміну виконання робіт до 25.12.2019р.
Номер договору про закупівлю: 845
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В пункт 3.1 договору №845 внесено зміни щодо зменшення ціни договору та обсягів закупівлі. Загальна вартість договору становить - 75 062 388,49грн.; 2. В пункт 3.5 договору №845 внесено зміни щодо ліміту асигнувань на 2019 рік.
Номер договору про закупівлю: 845
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 75 062 388,49
UAH (в тому числі ПДВ 12 510 398,08 UAH)