Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

СЕРВЕРИ
Очікувана вартість
770 000,00 UAH
UA-2018-09-25-001928-c 2c62ec4123d944988721476e5b485219
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Шубенков

+380442381868 tender@mfa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство закордонних справ України
Код ЄДРПОУ: 00026620
Місцезнаходження: 01018, Україна , Київська обл., Київ, площа Михайлівська,1
Контактна особа: Михайло Шубенков
+380442381868
tender@mfa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2018 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2018 15:40
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2018 15:40
Очікувана вартість: 770 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,91%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
СЕРВЕРИ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01018, Україна, Київ, Київ, Михайлівська площа,1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2018  —  25 грудня 2018
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2018 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2018 15:45
ОГОЛОШЕННЯ СЕРВЕРИ ПС.docx
25 вересня 2018 15:45
Сервери Портал СЕД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

суперечливі харвктеристики в ТЗ
Дата подання: 01 жовтня 2018 14:21
Дата відповіді: 02 жовтня 2018 10:20
Доброго дня! В технічному завданні, в специфікації, сказані суперечливі вимоги, що до сумісності шассі та жорстких дисків, а саме невідповідність форм-факторів. Внесіть, будь ласка, відповідні зміни в ТД. Дякую!
Відповідь: Шановні Учасники, повідомляємо, що вимога до “форм-фактору” в специфікації до ТД викладається у наступній редакції: (Не більше ніж 2U. Шасі with up to 12 x 3.5" SAS/SATA жорстких дисків для 2CPU Configuration).

ОНОВЛЕНА РЕДАКЦІЯ
Специфікація обладнання (В И Т Я Г)

1. Запропонований товар має відповідати наступним вимогам:
Форм-фактор Не більше ніж 2U. Шасі with up to 12 x 3.5" SAS/SATA жорстких дисків для 2CPU Configuration

2. Запропонований товар має відповідати наступним вимогам:
Форм-фактор Не більше ніж 2U. Шасі with up to 12 x 3.5" SAS/SATA жорстких дисків для 2CPU Configuration

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-25-001928-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТРАКОМ ТЕЛЕКОМ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:32426692
Дата подання: 28 вересня 2018 16:19
вимога щодо терміну поставки
Проект договору на постачання містить вимогу щодо терміну поставки – 10 днів з дати укладення договору.

Повідомляємо, що для такого обладнання (сервери) для всіх виробників постачання з заводу виробника в Україну відбувається в терміни значно більші, ніж 5 робочих днів, зазвичай від 30 робочих днів. Вимога занадто короткого терміну поставки, що не відповідає ринковій практиці, призведе до обмеження конкуренції, порушує права учасників (у тому числі ТОВ "Інтраком Телеком Україна") зі звичайним для ринка терміном поставки і несе в собі ризики позадоговірних домовленостей замовника та постачальника.

З оглядом на викладене вище та для запобігання обмеження конкуренції просимо внести зміни в проект договору для подовження терміну постачання до 30 робочих днів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 жовтня 2018 10:02
Шановні Учасники, технічну помилку виправлено. Зокрема: пункт 5.1. Договору викладено у такій редакції “Товар постачається у повній відповідності до Специфікації товару (обладнання) (Додаток № 1 до Договору) протягом дії Договору але не пізніше 45-го дня після підписання договору”.

Документи

01 жовтня 2018 10:02
УГОДА СТРОКИ ПОСТАВКИ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2018 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЛДС" 727 776,00
UAH з ПДВ
727 776,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2018 15:13
Електронний підпис
17 жовтня 2018 15:13
Електронний підпис
17 жовтня 2018 15:08
аналог.дог..zip
17 жовтня 2018 15:08
ст.17.pdf
17 жовтня 2018 15:08
спр про виробнка.pdf
17 жовтня 2018 15:08
реф.лист.pdf
17 жовтня 2018 15:08
зах.довклля.pdf
17 жовтня 2018 15:08
витяг НДС.pdf
17 жовтня 2018 15:08
Автор_ий лист.pdf
17 жовтня 2018 15:08
тех.частина.zip
17 жовтня 2018 15:08
ценовое.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЛДС"

Інформація про відміну

Дата відміни
17 жовтня 2018 15:40
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій