Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі для принтера).
Очікувана вартість
38 000,00 UAH
UA-2018-09-25-001741-c ● 222c62c7b5584392be92cdf2c48df59e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ МАР'ЇНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 37862491 |
Місцезнаходження: | 85600, Україна , Донецька обл., м. Мар'їнка , просп. Дружби, буд. 22-А |
Контактна особа: |
Комунальне некомерційне підприємство Центр первинної медико-санітарної допомоги Мар їнської районної ради +380627851730 knpmz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2018 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2018 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2018 12:44 |
Очікувана вартість: | 38 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 380,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Поставка товару здійснюється за адресою Донецька область м.Мар`їнка (лінія розмежування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штука
ДК 021:2015 – 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі для принтера).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85600, Україна, Донецька область, м.Мар`їнка, пр.Дружби 22-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2018 12:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2018 12:45 |
Картриджи - зміни.docx |
26 вересня 2018 12:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 вересня 2018 12:45 |
Картриджи - зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 25 вересня 2018 21:10
Дата відповіді: 26 вересня 2018 12:39
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за питання! Предмет закупівлі повинен відповідати п.3.3 Документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-25-001741-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 25 вересня 2018 17:44
Дискримінаційні вимоги
Строк поставки товарів протягом 2 (двох) робочих днів після підписання договору
Така вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників з інших регіонів України, та може звузити кількість потенційно можливих учасників, що призведе до збільшення ціни закупівлі.
Така вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників з інших регіонів України, та може звузити кількість потенційно можливих учасників, що призведе до збільшення ціни закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 вересня 2018 12:44
Замовником будуть внесені зміни до Документації
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Пастухова Ірина Вікторівна #2363313805 |
Переможець |
30 879,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2018 14:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 09:47
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2018 11:31
|
Договор.PDF | укладений |
05 жовтня 2018 11:30
|