Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2018-09-25-001192-c ● 311c94adbadb4ed18a5bd8627bc87c86
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 38831595 |
Місцезнаходження: | 02660, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А |
Контактна особа: |
Тетяна Кришень +380442916171 heart_center@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2018 12:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2018 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2018 14:27 |
Очікувана вартість: | 110 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штука
Монітор 21.5" Philips 223V5LSB2/10/62 (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 штука
Клавіатура SVEN 303 Standard USB (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 штука
Мишка SVEN RX-112 USB (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 штука
Багатофункціональний пристрій Canon i-SENSYS MF232W (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 штука
Принтер Canon i-SENSYS LBP6230DW with Wi-Fi (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штука
Принтер LaserJet Pro M102a (G3Q34A) + USB cable (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2018 12:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2018 12:54 |
Технічне завдання.docx | |
25 вересня 2018 12:54 |
вимоги компютери.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 25 вересня 2018 21:15
Дата відповіді: 26 вересня 2018 10:25
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Так, аналоги товарів розглядатись будут лише ті, характеристики яких будуть повністю відповідати технічним характеристикам вказаним у документації до допорогової закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-25-001192-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3396310308
Дата подання: 09 жовтня 2018 16:00
Вимога до скасування закупівлі та відхилення пропозиції учасника
Шановний Замовник, Ваші дії можна кваліфікувати як Змова. Ви відхили усі пропозиції, Які були найбільш економічно вигідними під різними приводами, в той же час Ви обрали переможцем учасника, який не надав жодного підтвердження про те, що він має у власності приміщення та автотранспорт, як те вимагалося в документації. Довідку, яку надав учасник не можливо перевірити, та таку довідку міг надати кожен при бажанні але її зміст документально не підтверджений.
Звертаюсь до контролюючих органів з проханням перевірити дії Замовника на відповідність до Закону та на корупційну складову.
Розгорнути
Згорнути
Звертаюсь до контролюючих органів з проханням перевірити дії Замовника на відповідність до Закону та на корупційну складову.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 жовтня 2018 15:18
Розглянувши вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Відповідно до документації допорогової закупівлі замовником було встановлено «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» (Додаток 2). Зокрема, відповідно до п. 1.1.1 та 1.1.2 даного переліку Замовником вимагалась «Довідка у довільній формі за підписом керівника учасника або уповноваженої ним особи, що містить інформацію про наявність у учасника власних або орендованих складських приміщень, та копії документів, що підтверджують їх наявність та Копії документів, що підтверджують спроможність доставки відповідного товару (копії документів, що підтверджують наявність: власного1, орендованого2 автотранспорту, транспортно-експедиційних послуг, тощо)».
Учасником ФОП Марченко Д.А. у складі своєї пропозиції було надано Довідку щодо наявності у учасника власного складського приміщення та копію документу, що підтверджує цей факт, а саме Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію прав власності.
Разом з тим, Учасником ФОП Марченко Д.А було надано копію документу, що підтверджує наявність у учасника власного автотранспорту, а саме Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, що і вимагалось Замовником у документації до допорогової закупівлі.
Отже, всі документи, що вимагались Замовником були надані учасником ФОП Марченко Д.А та прикріплені до пропозиції в допороговій закупівлі.
Зважаючи на вищевказане, замовником було прийнято рішення визнати переможцем у допороговій закупівлі ФОП Марченко Д.А.
Відповідно до документації допорогової закупівлі замовником було встановлено «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» (Додаток 2). Зокрема, відповідно до п. 1.1.1 та 1.1.2 даного переліку Замовником вимагалась «Довідка у довільній формі за підписом керівника учасника або уповноваженої ним особи, що містить інформацію про наявність у учасника власних або орендованих складських приміщень, та копії документів, що підтверджують їх наявність та Копії документів, що підтверджують спроможність доставки відповідного товару (копії документів, що підтверджують наявність: власного1, орендованого2 автотранспорту, транспортно-експедиційних послуг, тощо)».
Учасником ФОП Марченко Д.А. у складі своєї пропозиції було надано Довідку щодо наявності у учасника власного складського приміщення та копію документу, що підтверджує цей факт, а саме Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію прав власності.
Разом з тим, Учасником ФОП Марченко Д.А було надано копію документу, що підтверджує наявність у учасника власного автотранспорту, а саме Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, що і вимагалось Замовником у документації до допорогової закупівлі.
Отже, всі документи, що вимагались Замовником були надані учасником ФОП Марченко Д.А та прикріплені до пропозиції в допороговій закупівлі.
Зважаючи на вищевказане, замовником було прийнято рішення визнати переможцем у допороговій закупівлі ФОП Марченко Д.А.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 жовтня 2018 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
85 400,72
UAH з ПДВ
|
84 850,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" |
106 500,00
UAH з ПДВ
|
85 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА |
109 129,00
UAH з ПДВ
|
90 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МАРЧЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ" |
96 989,00
UAH з ПДВ
|
90 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Відхилено |
84 850,72
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2018 14:06
|
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" #3039917031 |
Відхилено |
85 000,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2018 14:43
|
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА #3396310308 |
Відхилено |
90 450,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2018 10:51
|
ФОП "МАРЧЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ" #3139003910 |
Переможець |
90 800,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2018 15:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2018 15:29
|
Договір.PDF | укладений |
17 жовтня 2018 15:28
|