Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт із застосуванням енергозберігаючих заходів в поліклінічному відділені Комунальної установи охорони здоров’я Богодухівська центральна районна лікарня за адресою: Харківська область, Богодухівських район, м.Богодухів, вул.Чернієнка,13 (утеплення фасадів, заміна вікон та дверей, улаштування відмостки) (коригування) (код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
7 131 356,60 UAH
UA-2018-09-25-001067-c 264d50e9794a4f9b8134735fe78e49e0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Зирянова

+380575832190 vicktoria_s@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Богодухівська районна державна адміністрація Харківської області
Код ЄДРПОУ: 04059616
Місцезнаходження: 62103, Україна , Харківська обл., м. Богодухів , ПЛОЩА СВЯТО-ДУХІВСЬКА, будинок 2
Контактна особа: Валентина Зирянова
+380575832190
vicktoria_s@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2018 12:21
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2018 11:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2018 12:24
Очікувана вартість: 7 131 356,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 656,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт із застосуванням енергозберігаючих заходів в поліклінічному відділені Комунальної установи охорони здоров’я Богодухівська центральна районна лікарня за адресою: Харківська область, Богодухівських район, м.Богодухів, вул.Чернієнка,13 (утеплення фасадів, заміна вікон та дверей, улаштування відмостки) (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62103, Україна, Харківська область, м. Богодухів, вул.Чернієнка,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2018 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2018 12:21
Додаток 3_ Технічне завдання.docx
25 вересня 2018 12:21
ДОДАТОК 2 _Кваліфікаційні та інші вимоги.docx
25 вересня 2018 12:21
ДОДАТОК 4_ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.doc
25 вересня 2018 12:21
Додаток 1 _ Тендерна пропозиція.docx
25 вересня 2018 12:21
ТД_енергозберігаючі заходи.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2018 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНДІГО ГРУП" 7 057 140,00
UAH з ПДВ
7 057 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ГАРАНТ УКРАЇНИ" 7 099 324,80
UAH з ПДВ
7 099 324,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2018 16:04
довідки переможця.pdf
12 жовтня 2018 13:01
Цінова.pdf
10 жовтня 2018 17:26
Електронний підпис
10 жовтня 2018 17:20
Штатний розклад.pdf
10 жовтня 2018 17:20
Тендерна пропозиція.pdf
10 жовтня 2018 17:20
Статут скан НР.pdf
10 жовтня 2018 17:20
Реестр№6.pdf
10 жовтня 2018 17:20
Реестр№4Уставные.pdf
10 жовтня 2018 17:20
Реестр№3 к Договору.pdf
10 жовтня 2018 17:20
Реестр№1 Довідки.pdf
10 жовтня 2018 17:20
Охорона праці.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2018 11:06
Електронний підпис
10 жовтня 2018 11:04
6 Копія паспорту.PDF
10 жовтня 2018 11:04
4 Відомості з ЄДР.pdf
10 жовтня 2018 11:04
12 Ліцензія, додаток.PDF
10 жовтня 2018 11:04
14 Наказ директор.PDF
10 жовтня 2018 11:04
7 Статут.pdf
10 жовтня 2018 11:04
Богодухов.rar
10 жовтня 2018 11:04
13 Протокол №1.PDF
10 жовтня 2018 11:04
10 Витяг ПДВ.PDF
10 жовтня 2018 11:04
5 Лист-відгук.pdf
10 жовтня 2018 11:04
3 Аналогічний договір.PDF
10 жовтня 2018 11:04
15 Опис, код для пошуку.pdf
10 жовтня 2018 11:04
1 Довільні.pdf
10 жовтня 2018 11:04
9 Довідка з банку.PDF
10 жовтня 2018 11:04
22 Виписка ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНДІГО ГРУП"

ТОВ "БУД ГАРАНТ УКРАЇНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНДІГО ГРУП"
#35408021
Переможець 7 057 140,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2018 14:00

Документи

18 жовтня 2018 14:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2018 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНДІГО ГРУП"
#35408021
7 057 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2018 14:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2019 09:17
Дод.угода №3 з додатками.PDF зміни до договору
12 липня 2019 08:57
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2019 13:08
Дод.угода №2 з додатками.PDF зміни до договору
12 червня 2019 12:07
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2018 10:34
Дод.угода №1 з додатками.PDF зміни до договору
06 листопада 2018 10:26
Електронний підпис укладений
06 листопада 2018 09:55
Договір від 05.11.2018 року.pdf укладений
06 листопада 2018 09:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VІІІ, п.13.1 Договору щодо продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі, Сторони внесли зміни до п.п.2.1,3.1,4.4, 14.1, Додатку 2 договору від 05.11.2018 року № 1 та доповнили вказаний договір Додатком 3 - План фінансування робіт. Більш детально у Додатковій угоді № 1 від 05.11.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VІІІ, п.13.1 Договору щодо продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передавання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі, Сторони внесли зміни до п.п.2.1,3.1,4.4, 16, Додатку 2 договору від 05.11.2018 року № 1, Додатком 3 - План фінансування робіт. Більш детально у Додатковій угоді № 2 від 12.06.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VІІІ, п.13.1 щодо покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі, Сторони внесли зміни до п.п.2.1,3.1, Додатку 2 договору від 05.11.2018 року № 1, Додатком 3 - План фінансування робіт. Більш детально у Додатковій угоді № 3 від 12.07.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML