Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системні блоки
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2018-09-25-000480-b 00723d4225cc4a91aa70995ae17f3596
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Прокопенко Ілона Василівна

380976572336 krcpmsd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Криворізький районний центр первинної медико-санітарної допомоги Криворізької районної ради Дніпропетровської області"
Код ЄДРПОУ: 36721693
Місцезнаходження: 53003, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, с.Новомайське, вул.Вишнева, 1а
Контактна особа: Прокопенко Ілона Василівна
380976572336
krcpmsd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2018 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2018 00:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2018 12:53
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Системні блоки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53003, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, с.Новомайське, Вишнева, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2018  —  31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 25 вересня 2018 21:20
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-25-000480-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА", Код ЄДРПОУ:3097209703
Дата подання: 04 жовтня 2018 19:24
Вимагаємо відмінити рішення про визначення переможцем ТОВ "КомпаКом", та не порушувати Законодавство України.
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "КомпаКом" в тендерній закупівлі UA-2018-09-25-000480-b, звертаємо Вашу увагу на те, що запропонований товар - Системні блоки не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
- замовник в своїй тендерній документіції (Додаток 1) прописав вимоги - Системний блок • Процессор -IntelCore i3-7100 (3.9 ГГц) Мат.плата 1151 (Н110) Н110М, Н110, Int.Video (CPU) • Оперативна пам'ять – 4 GB /твердотільний накопичувач 120 Gb. SATA3, 2.5”, Корпус 400W, Windows 10, 64-bit, Pro, Програмне забезпечення: NET Framework 4.0. В пропозиції ТОВ "КомпаКом" (Персональний комп’ютер в комплекті Office PC1 (Процессор AMD (AM4) Ryzen 3 2200G, Мат.плата AM4 (A320) AsRock A320M-DGS, Память 4Gb DDR4, 2400 MHz, Твердотельный накопитель 120Gb, Leven JS500, SATA3, 2.5", MLC, 530/160 MB/s) відсутній Корпус 400W, Windows 10, 64-bit, Pro,Програмне забезпечення:NET Framework 4.0.
Згідно змісту ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 10.04.2014 № 1197- VII, ФОП Зуб О.О., як учасник торгів має право подати обґрунтовану скаргу. Частина 3 вказаної статті встановлює, що у разі отримання замовником звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі замовник, замовник має право на добровільній основі вжити належних заходів, у тому числі з призупиненням процедури закупівлі, для врегулювання питань зазначених у зверненні.
Розділом 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” №35 13.04.2016р. визначено, що у випадку виявлення порушення, Користувач може звернутися до Замовника із вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі через відповідну електронну форму. З огляду на наведене, на підставі положень, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі», Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р.,
1. Враховуючи наведене вище, керуючись п. 13, 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 вимагаємо відмінити рішення про визначення переможцем ТОВ "КомпаКом", та не порушувати Законодавство України. Дану вимогу відправлено рекомендованими листами на Вашу адресу, а також в наступні інстанції:
• Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4
• Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Ак. Богомольця, 10
• Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3
• Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 жовтня 2018 12:03
На Вашу вимогу щодо дискваліфікації від 04.10.2018 №04/10-131 повідомляємо, що тендерна пропозиція Переможця нами була визнана як така, що відповідає технічним та якісним вимогам, пред’явленим тендерною документацією до Товару, який є предметом закупівлі. Зазначена тендерна пропозиція була визначена системою сайту PROZORRO, як найвигідніша за ціновим показником.
Беручи до уваги вищенаведене, підстави для дискваліфікації Переможця відсутні.
Розгорнути Згорнути
На Вашу вимогу щодо дискваліфікації від 04.10.2018 №04/10-131 повідомляємо, що тендерна пропозиція Переможця нами була визнана як така, що відповідає технічним та якісним вимогам, пред’явленим тендерною документацією до Товару, який є предметом закупівлі. Зазначена тендерна пропозиція була визначена системою сайту PROZORRO, як найвигідніша за ціновим показником.
Беручи до уваги вищенаведене, підстави для дискваліфікації Переможця відсутні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2018 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 19 200,00
UAH з ПДВ
19 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" 19 946,00
UAH з ПДВ
19 946,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА 19 967,00
UAH з ПДВ
19 967,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2018 17:15
Лист Гарантія.pdf
28 вересня 2018 17:15
Сертификаты GTL.rar
28 вересня 2018 17:15
СервисЦентры.pdf
28 вересня 2018 17:15
Опыт Поставок 2016-2017-2018.xls
28 вересня 2018 17:15
Документи Компаком.rar

Публічні документи

28 вересня 2018 16:52
Санкції _Зуб О.О..pdf
28 вересня 2018 16:52
Цінова пропозиція (12).pdf

Публічні документи

30 вересня 2018 20:07
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
30 вересня 2018 20:07
Завірені.zip
30 вересня 2018 20:07
Кваліфікаційна частина.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"

ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 19 200,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2018 11:52

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2018 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
19 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
5.pdf укладений
05 жовтня 2018 12:23
4.pdf укладений
05 жовтня 2018 12:23
3.pdf укладений
05 жовтня 2018 12:23
5.pdf укладений
05 жовтня 2018 12:22
2.pdf укладений
05 жовтня 2018 12:19
1.pdf укладений
05 жовтня 2018 12:19
1.pdf укладений
05 жовтня 2018 12:06
1.pdf укладений
05 жовтня 2018 12:05
1.pdf укладений
05 жовтня 2018 12:05
6.pdf укладений
05 жовтня 2018 12:05
1.pdf укладений
05 жовтня 2018 12:05
3.pdf укладений
05 жовтня 2018 12:04
4.pdf укладений
05 жовтня 2018 12:04
2.pdf укладений
05 жовтня 2018 12:04
5.pdf укладений
05 жовтня 2018 12:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 19 200,00
UAH з ПДВ