Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» (витратний матеріал для гемодіалізу/гемодіафільтрації)
DK 021:2015 «33180000-5 Equipment for maintenance of physiological functions of an organism» (consumables for hemodialysis/hemodiafiltration)
Очікувана вартість
5 053 886,52 UAH
UA-2018-09-24-002305-c 84b2a3afbc044591a3f716101ecb6fcc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Сабурова

+380542662806 smkl5-eko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальна установа "Сумська міська клінічна лікарня №5"
Код ЄДРПОУ: 02000317
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська область обл., м. Суми, вул. Марко Вовчок, буд. 2
Контактна особа: Ольга Сабурова
+380542662806
smkl5-eko@ukr.net
Додаткові контактні особи: Ткач Тетяна Вікторівна
+380542662802
gor506@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalna ustanova "Sumska miska klinichna likarnya №5"
National ID: 02000317
Contact point: Olga Saburova
+380542662806
smkl5-eko@ukr.net
Additional contacts: Ткач Тетяна Вікторівна
+380542662802
gor506@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 вересня 2018 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2018 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2018 08:00
Початок аукціону: 06 грудня 2018 11:53
Очікувана вартість: 5 053 886,52 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 269,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 24 вересня 2018 17:46
Enquiries until: 20 листопада 2018 08:00
Complaints submission until: до 26 листопада 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 листопада 2018 08:00

Information

Estimated total value: 5 053 887 UAH including VAT
Minimal lowering step: 25 269 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1848 штука
Діалізатор FX 80 Classix або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, 2
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

dializator FX 80 Classix or equivalent
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2018
1392 штука
Діалізатор FX 60 Classix або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, 2
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

dializator FX 60 Classix or equivalent
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2018
3260 штука
магістралі кровопровідні, сумісні з апаратом «Штучна нирка» 5008S або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, 2
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

blood flow lines, compatible with "Artificial kidney" device 5008S or equivalent
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2018
3350 штука
Діалізна фістульна голка 16GA-R25 артеріальна або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, 2
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Dialysis fistula needle 16GA-R25 arterial or equivalent
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2018
3300 штука
Діалізна фістульна голка 16GV-R25 венозна або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, 2
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Dialysis fistula needle 16GV-R25 venous or equivalent
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2018
3280 штука
набір для приготування концентрату для гемодіалізу в картриджах типу Bi BAG 650г гранульований основний бікарбонатний концентрат (дизайн 5008) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, 2
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Set for coagulating concentrate for hemodialysis in Bi BAG cartridges 650g granular main bicarbonate concentrate (design 5008) or equivalent
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2018
85 штука
набір для приготування концентрату для гемодіалізу типу AF 15 гранульований кислотний бікарбонатний концентрат або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, 2
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Set for concentrate preparation for hemodialysis type AF 15 granular acid bicarbonate concentrate or equivalent
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2018
98 штука
Фільтр для приготування ультра чистого діалізуючого розчину Діасейф плюс або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, 2
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Filter for the preparation of ultra pure dialysis solution Diasyaf filter plus or equivalent
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2018 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2018 13:11
тенд документація міжд.docx
22 листопада 2018 13:11
ЗМІНИ додаток 5.doc
22 листопада 2018 13:11
Зміни до ТД.pdf
24 вересня 2018 17:47
Додаток 4.docx
24 вересня 2018 17:47
Додаток 3.docx
24 вересня 2018 17:47
Додаток 2.docx
24 вересня 2018 17:46
Додаток 1.docx
24 вересня 2018 17:46
Додаток 6.doc
22 листопада 2018 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2018 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2018 13:11
тенд документація міжд.docx
24 вересня 2018 17:46
тенд документація міжд.docx
22 листопада 2018 13:11
ЗМІНИ додаток 5.doc
24 вересня 2018 17:46
Додаток 5.docx
22 листопада 2018 13:11
Зміни до ТД.pdf
24 вересня 2018 17:47
Додаток 4.docx
24 вересня 2018 17:47
Додаток 3.docx
24 вересня 2018 17:47
Додаток 2.docx
24 вересня 2018 17:46
Додаток 1.docx
24 вересня 2018 17:46
Додаток 6.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-09-24-002305-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ДІАВІТА, Код ЄДРПОУ:39246308
Дата подання: 19 жовтня 2018 16:44
порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Замовник визначив вимоги до ТД таким чином, що вони є дискримінаційними по відношенню до Скаржника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 жовтня 2018 17:38
Рішення від 23.10.2018 № 10805 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2018 17:38
Рішення від 07.11.2018 № 11398.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2018 17:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Про надання інформації
Дата виконання рішення замовником: 22 листопада 2018 16:56

Документи подані скаржником

19 жовтня 2018 16:43
Скарга
19 жовтня 2018 16:43
Додаток 2

Документи подані замовником

22 листопада 2018 16:56
Лист_АМК.pdf
22 листопада 2018 16:56
ЗМІНИ додаток 5.doc
22 листопада 2018 16:56
Зміни до ТД.pdf
22 листопада 2018 16:56
Протокол_зміни.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 листопада 2018
UA-2018-09-24-002305-c84b2a3afbc044591a3f716101ecb6fcc
Найменування: Комунальна установа "Сумська міська клінічна лікарня №5"
Код ЄДРПОУ: 02000317
Місцезнаходження: 40007, Україна, Сумська область обл., м. Суми, вул. Марко Вовчок, буд. 2
Учасник Документи Рішення
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДІАСЕРВІС ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Ренарт Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

30 листопада 2018 08:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
30 листопада 2018 16:32
протокол розгляд 30_11.pdf
30 листопада 2018 16:33
Електронний підпис

Документи

30 листопада 2018 08:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
30 листопада 2018 16:34
протокол розгляд 30_11.pdf
30 листопада 2018 16:35
Електронний підпис

Публічні документи

27 листопада 2018 09:50
цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2018 09:50
проект договора.pdf
27 листопада 2018 09:50
відсутність підстав за ст.17.pdf
27 листопада 2018 09:50
відповідність МТВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДІАСЕРВІС ПЛЮС"

ТОВ Ренарт

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2018 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ренарт 4 650 829,90
UAH з ПДВ
4 650 829,90
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДІАСЕРВІС ПЛЮС" 4 865 229,56
UAH з ПДВ
4 865 229,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2018 09:50
цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2018 09:50
проект договора.pdf
27 листопада 2018 09:50
відсутність підстав за ст.17.pdf
27 листопада 2018 09:50
відповідність МТВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ренарт

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДІАСЕРВІС ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ренарт
#36342297
Переможець 4 650 829,90
UAH з ПДВ
06 грудня 2018 16:34

Документи

06 грудня 2018 16:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2018 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ренарт
#36342297
4 650 829,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2018 16:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 14:22
ренарт 147.pdf укладений
02 квітня 2019 14:22
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2019 14:55
Ренарт 147_дод угода 6.pdf зміни до договору
15 березня 2019 14:55
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2019 09:58
Ренарт 147 зменш.pdf зміни до договору
08 лютого 2019 09:58
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2019 11:31
Ренарт 147.pdf зміни до договору
05 лютого 2019 11:30
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 10:08
ренарт 147.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 10:07
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2018 10:09
Дод угода ренарт_2_ 147.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 10:08
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2018 09:13
дод угода ренарт 147.pdf зміни до договору
17 грудня 2018 09:12
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 09:03
Договір витратний 147.pdf укладений
17 грудня 2018 08:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшити загальну суму договору на 1 287 021,10 грн., у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-147/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗ-147/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи, що поставка витратного матеріалу для гемодіалізу є терміновою, ціна на витратний матеріал залежить від курсу євро та змінюється постійно, поставка товару була здійснена за цінами, нижче договірних. П.5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» допускається узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Зменшити загальну суму договору на 19 699,77 грн., у зв’язку з узгодженим зменшенням ціни
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-147/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗ-147/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.10.3 Договору №ЦЗ-147/2018 від 17.12.2018 року доповнити п.10.1 Договору наступним змістом: «Дію Договору про закупівлю продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, а саме з 01.01.2019 року до 31.03.2019 року.»
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-147/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗ-147/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору №ЦЗ-147/2018 від 17.12.2018 року на 668 800,29 грн. (Шістсот шістдесят вісім тисяч вісімсот гривень 29 коп.) , що не перевищує 20% від суми Договору з метою здійснення видатків на початку 2019 року на час проведення процедури закупівлі з 01 січня 2019 р. по 31 березня 2019 р.
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-147/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗ-147/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.5 ч.4 ст.36 Закону УКраїни "Про публічні закупівлі" відповідно до якого, істотні умови договору не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобовязань сторонами у повному обсязі, крім випадків узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) сторони домовились зменшити суму договору на 4959,45 грн.
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-147/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗ-147/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.5 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" відповідно до якого істотні умови договору не можуть змінюватисяпісля його підписання до виконання зобовязань у повному обсязі, крім випадків узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) Сторони домовились зменшити загальну суму договору на 31538,25грн.
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-147/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗ-147/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 976 404,62
UAH з ПДВ