Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборній, 18, с-ще Біляївка Первомайського району Харківської області
Очікувана вартість
10 874 030,00 UAH
UA-2018-09-24-002276-c dfc13499719d42018b4c81894fc22ad0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Беля

+380664584553 1peo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРВОМАЙСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 38892286
Місцезнаходження: 64102, Україна , Харківська обл., місто Первомайський, ВУЛИЦЯ СВІТАНКОВА будинок 3
Контактна особа: Ольга Беля
+380664584553
1peo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2018 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2018 09:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2018 13:53
Очікувана вартість: 10 874 030,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборній, 18, с-ще Біляївка Первомайського району Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64102, Україна, Харківська область, Первомайський, Світанкова 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2018 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2018 17:35
Додаток 4 Інші вимоги.doc
24 вересня 2018 17:35
Додаток 1 Форма пропозиції.doc
24 вересня 2018 17:35
Додаток 3_ст.16.doc
24 вересня 2018 17:35
Додаток 2 ст 17.doc
24 вересня 2018 17:35
ТД _будівництво амбулаторії Беляївка.doc
24 вересня 2018 17:35
Додаток 6 Технічне завдання.doc
24 вересня 2018 17:35
Додаток 5 Проект договору.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-11-23-000002 ● 0f18cda4ef864a228eab4914ad596b2a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 листопада 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2018 17:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


21.11.2018 № 268

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Голова Л. ГАВРИЛОВА

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 21.11.2018 № 268


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6
UA-2018-09-24-002276-c
24.09.2018 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»



В.о. директора Департаменту контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2018-12-22 09:32:25

Відповідь щодо порущення

Від ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ було зареєстровано лист «Про надання рекомендацій» від 31.10.2018 № 20-31–25/6926. Всі порушення були виправлені.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Від ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ було зареєстровано лист «Про надання рекомендацій» від 31.10.2018 № 20-31–25/6926. Всі порушення були виправлені.

2018-12-22 09:35:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 грудня 2018
Кінцевий строк оскарження: 05 січня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-07-08-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

05.07.2019 № 174
(дата)
Харків


Про призначення
перевірки закупівлі


Відповідно до ст.5 Закону України „Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні” від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, ч.11 cт. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, п. 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

Призначити з 08 липня 2019 року проведення перевірки закупівлі Комунального некомерційного підприємства «Первомайський центр первинної медико-санітарної допомоги» за період з 01.10.2018 по 01.07.2019 по процедурі закупівлі UA-2018-09-24-002276-c.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

2019-07-08 11:22:09


UA-I-2019-07-08-000002

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

05.07.2019 № 174
(дата)
Харків


Про призначення
перевірки закупівлі


Відповідно до ст.5 Закону України „Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні” від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, ч.11 cт. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, п. 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

Призначити з 08 липня 2019 року проведення перевірки закупівлі Комунального некомерційного підприємства «Первомайський центр первинної медико-санітарної допомоги» за період з 01.10.2018 по 01.07.2019 по процедурі закупівлі UA-2018-09-24-002276-c.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

2019-07-08 11:28:07


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2018 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА 10 754 030,00
UAH з ПДВ
10 664 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНА ФІРМА " ЗНАК 10 670 231,00
UAH з ПДВ
10 665 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2018 08:27
график .pdf
09 жовтня 2018 15:16
Погодження.pdf
09 жовтня 2018 15:16
Паспорт Корякина М.Е.-2.jpg
09 жовтня 2018 15:16
Паспорт Корякина М.Е.-1.jpg
09 жовтня 2018 15:16
О субподрядчиках.pdf
09 жовтня 2018 15:16
О корупции.pdf
09 жовтня 2018 15:16
Конкуренция.pdf
09 жовтня 2018 15:16
Код Корякина М.Е..jpg
09 жовтня 2018 15:16
Захіст довкілля.pdf
09 жовтня 2018 15:16
Единый реестр.pdf
09 жовтня 2018 15:16
Додаток Досвіт.pdf
09 жовтня 2018 15:16
Додаток 3.1 (обладнання).pdf
09 жовтня 2018 15:16
Додаток працівники.pdf
09 жовтня 2018 15:16
Антикоррупц программа.pdf
09 жовтня 2018 15:16
Акт за Март 2017 г.rar
09 жовтня 2018 15:16
Акт за Июль 2017 г.rar
09 жовтня 2018 15:16
9 Лицензия 001.jpg
09 жовтня 2018 15:16
9 Дополнение к Лиц 001.jpg
09 жовтня 2018 15:15
4762_лс_-_опалення.pdf
09 жовтня 2018 15:15
4762_лс_-_Благоустрiй.pdf
09 жовтня 2018 15:15
4 фин. зв. ст.2 001.jpg
09 жовтня 2018 15:15
4 фин. зв. ст.1 001.jpg
09 жовтня 2018 15:15
2 Устав.rar
09 жовтня 2018 15:15
1 Протокол №22 001.jpg

Публічні документи

09 жовтня 2018 22:51
держ.зак 002.jpg
09 жовтня 2018 22:51
банкрутство 002.jpg
09 жовтня 2018 21:17
довідка 001.jpg
09 жовтня 2018 21:17
гарантійний лист 001.jpg
09 жовтня 2018 21:17
график 001.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс13.3.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс13.2.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс13.1.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс12.3.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс12.2.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс12.1.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс11.13.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс11.12.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс11.11.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс11.10.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс11.9.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс11.8.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс11.7.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс11.6.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс11.5.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс11.4.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс11.3.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс11.2.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс11.1.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс10.3.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс10.2.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс10.1.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс9.4.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс9.3.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс9.2.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс9.1.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс8.4.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс8.3.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс8.2.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс8.1.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс7.5.jpg
09 жовтня 2018 20:17
лс7.4.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс7.3.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс7.2.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс7.1.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс6.29.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс6.28.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс6.27.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс6.26.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс6.25.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс6.24.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс6.23.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс6.22.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс6.21.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс6.20.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс6.19.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс6.18.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс6.17.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс6.16.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс6.15.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс6.14.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс6.13.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс6.12.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс6.11.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс6.10.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс6.9.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс6.8.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс6.7.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс6.6.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс6.5.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс6.4.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс6.3.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс6.2.jpg
09 жовтня 2018 20:16
лс6.1.jpg
09 жовтня 2018 18:18
лс5.7.jpg
09 жовтня 2018 18:18
лс5.6.jpg
09 жовтня 2018 18:18
лс5.5.jpg
09 жовтня 2018 18:18
лс5.4.jpg
09 жовтня 2018 18:18
лс5.3.jpg
09 жовтня 2018 18:18
лс5.2.jpg
09 жовтня 2018 18:18
лс5.1.jpg
09 жовтня 2018 18:18
лс4.11.jpg
09 жовтня 2018 18:18
лс4.10.jpg
09 жовтня 2018 18:18
лс4.9.jpg
09 жовтня 2018 18:18
лс4.8.jpg
09 жовтня 2018 18:18
лс4.7.jpg
09 жовтня 2018 18:18
лс4.6.jpg
09 жовтня 2018 18:17
лс4.5.jpg
09 жовтня 2018 18:17
лс4.4.jpg
09 жовтня 2018 18:17
лс4.3.jpg
09 жовтня 2018 18:17
лс4.2.jpg
09 жовтня 2018 18:17
лс4.1.jpg
09 жовтня 2018 18:17
лс3.9.jpg
09 жовтня 2018 18:17
лс3.8.jpg
09 жовтня 2018 18:17
лс3.7.jpg
09 жовтня 2018 18:17
лс3.6.jpg
09 жовтня 2018 18:17
лс3.5.jpg
09 жовтня 2018 18:17
лс3.4.jpg
09 жовтня 2018 18:17
лс3.3.jpg
09 жовтня 2018 18:17
лс3.2.jpg
09 жовтня 2018 18:17
лс3.1.jpg
09 жовтня 2018 18:17
лс2.2.jpg
09 жовтня 2018 18:17
лс2.1.jpg
09 жовтня 2018 18:17
лс1.5.jpg
09 жовтня 2018 18:17
лс1.4.jpg
09 жовтня 2018 18:17
лс1.3.jpg
09 жовтня 2018 18:17
лс1.2.jpg
09 жовтня 2018 18:17
лс1.1.jpg
09 жовтня 2018 17:05
вр24.jpg
09 жовтня 2018 17:05
вр38.jpg
09 жовтня 2018 17:05
вр37.jpg
09 жовтня 2018 17:05
вр36.jpg
09 жовтня 2018 17:05
вр35.jpg
09 жовтня 2018 17:05
вр34.jpg
09 жовтня 2018 17:05
вр33.jpg
09 жовтня 2018 17:05
вр32.jpg
09 жовтня 2018 17:05
вр31.jpg
09 жовтня 2018 17:05
вр30.jpg
09 жовтня 2018 17:05
вр29.jpg
09 жовтня 2018 17:05
вр28.jpg
09 жовтня 2018 17:05
вр27.jpg
09 жовтня 2018 17:05
вр26.jpg
09 жовтня 2018 17:05
вр25.jpg
09 жовтня 2018 17:05
вр21.jpg
09 жовтня 2018 17:05
вр23.jpg
09 жовтня 2018 17:05
вр22.jpg
09 жовтня 2018 17:05
вр20.jpg
09 жовтня 2018 17:05
вр19.jpg
09 жовтня 2018 17:05
вр16.jpg
09 жовтня 2018 17:05
вр18.jpg
09 жовтня 2018 17:05
вр17.jpg
09 жовтня 2018 17:05
вр15.jpg
09 жовтня 2018 17:05
вр14.jpg
09 жовтня 2018 17:05
вр13.jpg
09 жовтня 2018 17:05
вр12.jpg
09 жовтня 2018 17:05
вр11.jpg
09 жовтня 2018 17:04
вр10.jpg
09 жовтня 2018 17:04
вр9.jpg
09 жовтня 2018 17:04
вр8.jpg
09 жовтня 2018 17:04
вр7.jpg
09 жовтня 2018 17:04
вр6.jpg
09 жовтня 2018 17:04
вр5.jpg
09 жовтня 2018 17:04
вр4.jpg
09 жовтня 2018 17:04
вр3.jpg
09 жовтня 2018 17:04
вр2.jpg
09 жовтня 2018 17:04
вр1.jpg
09 жовтня 2018 16:09
дц.jpg
09 жовтня 2018 16:09
пасп_2.jpg
09 жовтня 2018 16:09
пасп_1.jpg
09 жовтня 2018 16:09
инн.jpg
09 жовтня 2018 16:09
ришення директор.jpg
09 жовтня 2018 16:09
приказ директор.jpg
09 жовтня 2018 16:09
2.jpg
09 жовтня 2018 16:09
1.jpg
09 жовтня 2018 16:09
Статут ПФ Знак 8.jpg
09 жовтня 2018 16:09
Статут ПФ Знак 7.jpg
09 жовтня 2018 16:09
Статут ПФ Знак 6.jpg
09 жовтня 2018 16:09
Статут ПФ Знак 5.jpg
09 жовтня 2018 16:09
Статут ПФ Знак 4.jpg
09 жовтня 2018 16:09
Статут ПФ Знак 3.jpg
09 жовтня 2018 16:09
Статут ПФ Знак 2.jpg
09 жовтня 2018 16:09
Статут ПФ Знак 1.jpg
09 жовтня 2018 16:09
договр 8.jpg
09 жовтня 2018 16:09
договор 9.jpg
09 жовтня 2018 16:09
договор 7.jpg
09 жовтня 2018 16:09
договор 6.jpg
09 жовтня 2018 16:09
договор 5.jpg
09 жовтня 2018 16:09
договор 4.jpg
09 жовтня 2018 16:09
договор 2.jpg
09 жовтня 2018 16:09
договор 1.jpg
09 жовтня 2018 16:09
догвор 3.jpg
09 жовтня 2018 16:09
договор СМС - 3.jpg
09 жовтня 2018 16:09
договор СМС - 2.jpg
09 жовтня 2018 16:09
договор СМС - 1.jpg
09 жовтня 2018 16:09
акт СМС - 2.jpg
09 жовтня 2018 16:09
акт СМС - 1.jpg
09 жовтня 2018 16:09
договор Песочин - 2.jpg
09 жовтня 2018 16:09
договор Песочин - 1.jpg
09 жовтня 2018 16:09
акт Песочин - 5.jpg
09 жовтня 2018 16:09
акт Песочин - 4.jpg
09 жовтня 2018 16:09
акт Песочин - 3.jpg
09 жовтня 2018 16:09
акт Песочин - 2.jpg
09 жовтня 2018 16:09
акт Песочин - 1.jpg
09 жовтня 2018 16:09
рух грошей.jpeg
09 жовтня 2018 16:09
пропозиція.jpeg
09 жовтня 2018 16:09
о судлімості.jpeg
09 жовтня 2018 16:09
о субподряде.jpeg
09 жовтня 2018 16:09
о корупції.jpeg
09 жовтня 2018 16:09
о заборгованості.jpeg
09 жовтня 2018 16:09
конкуренція.jpeg
09 жовтня 2018 16:09
захіст довкілля.jpeg
09 жовтня 2018 16:09
ЄДР.jpeg
09 жовтня 2018 16:09
дод.8_2.jpeg
09 жовтня 2018 16:09
дод.8_1.jpeg
09 жовтня 2018 16:09
дод.7.jpeg
09 жовтня 2018 16:09
дод.6.jpeg
09 жовтня 2018 16:09
дод.5.jpeg
09 жовтня 2018 16:09
антикорупц. 20 млн.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА

ПРИВАТНА ФІРМА " ЗНАК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА
#30235387
Переможець 10 664 500,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2018 11:42

Документи

16 жовтня 2018 11:42
Електронний підпис
16 жовтня 2018 11:41
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2018 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА
#30235387
10 664 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 жовтня 2018 11:42
Електронний підпис
16 жовтня 2018 11:41
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2022 15:09
Електронний підпис укладений
21 грудня 2022 14:51
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 12:10
СТРОЙКА доп угода 10.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 11:59
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 14:22
Доп.угода9.фінан.кал.планpdf.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 14:21
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 16:50
Доп угода №9..pdf зміни до договору
06 квітня 2021 16:49
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 16:47
Доп угода №8..pdf зміни до договору
06 квітня 2021 16:46
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 16:42
Протокольне стройка тех пом ...docx зміни до договору
06 квітня 2021 16:40
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 13:43
Доп угода №9.pdf зміни до договору
06 квітня 2021 13:42
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 13:33
Доп угода №8.pdf зміни до договору
06 квітня 2021 13:31
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 16:57
Протокол недійсн.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 16:56
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 11:14
Доп.угода.№ 8.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 11:13
Доп.угода.буд..pdf зміни до договору
05 квітня 2021 11:02
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 15:47
до.угода№7.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 15:46
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 13:51
до.угода№5.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 13:47
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 09:42
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 09:41
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 09:41
Календарний план.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 09:41
План фінансування робіт.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 09:41
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2019 09:11
IMG_0001.jpg зміни до договору
26 липня 2019 09:08
IMG_0002.jpg зміни до договору
26 липня 2019 09:08
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2019 10:59
доп угода.pdf зміни до договору
03 квітня 2019 10:58
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2019 14:58
IMG_0001.jpg зміни до договору
01 квітня 2019 14:56
IMG_0003.jpg зміни до договору
01 квітня 2019 14:56
IMG_0002.jpg зміни до договору
01 квітня 2019 14:56
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 15:27
доп угода.PDF зміни до договору
26 грудня 2018 15:25
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2018 15:46
доп угода.PDF зміни до договору
13 листопада 2018 15:43
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2018 09:40
договір Біляївка.PDF укладений
31 жовтня 2018 09:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів НАУКОВО-ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПРОМТЕХСНАБ» ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА
Номер договору про закупівлю: 3210/1-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 3210/1-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми на 2018 рік. Дана сума перенесена на 2019 рік. Загальна сума договору без змін.
Номер договору про закупівлю: 3210/1-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 3210/1-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 3210/1-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 3210/1-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 3210/1-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 3210/1-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 3210/1-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 3210/1-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода №5, Дод. угода №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 3210/1-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 3210/1-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 3210/1-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 3210/1-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 3210/1-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 3210/1-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 3210/1-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 8, 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 3210/1-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 3210/1-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 3210/1-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 9/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 3210/1-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2018 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 10 664 499,58
UAH (в тому числі ПДВ 1 777 416,60 UAH)